[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel miranda!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Wendy.
    Heb jij ook zo'n last van je hormonen nu je zwanger bent?

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja verschrikkelijk. Ik voel me al schuldig als ik ziek thuis zit haha kan wel janken.

Ga dus nu maar lekker op de bank met mijn mannetje!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Prettige avond meissie... ben blij dat ik niet enige ben dan
    doei knuff....

5. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    @liena fijn om te horen dat bij je moeder alles goed is geniet maar lekker van je visite.

@ wendy ook fijn om te horen dat bij jou de uitslag ook goed was. is zeker wel een hele opluchting.

@miranda gaat het weer een beetje met je? heb je het goed van je af kunnen schrijven?

@deli dus de kleine is een beetje aan het plagen ene dag mama en papa bezig houden andere dag slaap inhalen. fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie.

@QB hoe gaat het bij jullie met britt en jaimy ook alles goed?

@myprecious ik denk ook niet dat je ongi bent. wanneer zou je NOD zijn?
    ik denk dat het oud bloed is van je vorige menstruatie of dat het een inestelingsbloeding is. Als je er last van blijft hebben kun je ook je HA bellen.

@manon wel spannend zeg wanneer ga je testen ik veer voor je meid knufff.

@all hoe gaat tie met jullie?

hier gaat alles goed vandaag wat behang wezen kijken. wat een keuze zeg pffffff. heb nu twee mooie gezien nu nog alleen maar kiezen.
    nou ik ga lekker even nog wat t.v. kijken en dan lekker in bad en dan naar bed. En me haantje een beetje verwennen want die is een beetje ziekjes.
    Als ik iemand ben vergeten sorry was vergeten een papiertje te pakken.

knuff voor jullie allemaal.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ben zo blij dat alles goed is met je moeder! wat een opluchting.

meiden slaap lekker en tot morgen.

xxx

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik ga zo op stok.

Gelukkig een keer een dag van goed nieuws.

Liena en Wendy gefeliciteerd met de goeie uitslag.
    Linnie een ei! En miran beloofd het rustig aan te doen. Wat een goeie dag vandaag!

Ik ben bekaf en heb de hele dag al last van harde buiken dus dit kippie gaat nu lekker haar nestje in. Haan komt laat thuis dus daar hoef ik niet op te wachten.

Tok morgen schatten! Jullie zijn zo lief :D

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Penr, dankje voor je berichtje.. Zou wel een gekke ongie zijn he dat het 's avonds helemaal over is en 's middags amper nog iets en dat elke dag.. Kan het echt van me vorige menstruatie zijn? Heb altijd last van oud bloed op de laatste dag van me ongie, en dat ziet er ook zo uit bedenk ik me nu.... Vrijdag is me NOD als ik uitga van 35 dagen. HA is een ouwe z*k waar je niks mee kan, dus ik ga zoiezo nog een cyclus afwachten als ik niet ongie wordt.. Of is het nodig om te testen? :( Geen idee..

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Oh, me NOD is morgen kom ik net achter, zit nu op dag 34. Op dag 20 begon spotting. Toen ergens tussen 20 en 27 nog een keer. Maar vanaf 27 gaat het nu eigenlijk zo door. En 's middags later en 's avonds heb ik niks meer, geen spotting.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!

ik heb vandaag een sportdag. of eigenlijk de kinderen natuurlijk :) juf kijkt lekker toe en maakt foto's.

my precious: testen kan altijd natuurlijk maar als je geen ei hebt gehad lijkt het mij niet dat die positief is. hoop het wel voor je natuurlijk!
    en je kunt misschien ook de ha gewoon bellen. vaak hebben ze ook wel een telefonisch spreekuuur. is misschien minder vervelend als naar de ha toe gaan..

fijne dag.

xxx

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Iedereen bedankt voor het veren voor een goede uitslag, het heeft gelukkig geholpen, jullie zijn echt lief :oops: .

@ Miranda, meis wat ontzettend leuk, het zou fijn zijn wanneer je ander werk zou hebben, kun je helemaal met wat nieuws starten en ff ergens anders mee bezig zijn!
    O meid ik kan me zo goed voorstellen dat je het erg moeilijk vind om alles in en om huis uit handen te geven. Maar onthoud dat ook dat voor het goede doel is. Nu ff balen maar ws heb je er later erg veel plezier van! Toch nog ff een tijdje rustig aan doen! En lui ben je echt niet! Je lichaam moet een berg werk verzetten daar zeg je U tegen. Jij bent geestelijk alles heel druk aan het verwerken en je lijf doet dat natuurlijk ook! Kalm aan meis en het gaat allemaal goed komen. En hormonen kunnen je rare dingen laten doen waar je spijt van krijgt, maar gelukkig kan je haantje je vergeven en weet hij dat je niet altijd zo bent ;) .
    En de kids steeds te laat thuis voor het eten? Ze zijn echt je grens aan het zoeken he? Wat zei Chris ervan?

@ Dagdromer, dus het weekend weer lekker aan de klus met de babykamer! Lekker hoor. Hebben jullie nu de meeste spulletjes al voor elkaar?
    Gisteren toch een beetje kunnen genieten van het bezoek van je zwager?
    Fijn he dat hier in het kippenhok zoveel pos. berichten waren!

@ Judibi, juffie en ik hebben beide nu bericht dus zitten ws bij elkaar in de groep, had ik ook aangegeven met opgeven en daar zouden ze rekening mee houden ;) . Hoe is het bij jou? Dus toch een heel vroeg ei gehad? Veel suc6 op het w8bankje en ik zal al mijn veren eens opschudden en ze dan heeeeeel hard aan het werk zetten! *fladder, fladder,fladder* VVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR
    En nu maar hopen dat het helpt ;) .

@ Riddle, wat een goede cijfers had je gehaald zeg :thumup: . Al is het dan droge en saaie stof :( je weet je er tot nu toe goed doorheen te werken ;).
    Heel veel plezier vandaag bij kapper. Ben benieuwd naar wat voor kapsel het gaat worden! Nog maar een goed week tot de grote dag. Spannend hoor, leef helemaal met je mee :D .......

@ Linnie, Joechei, joeghei, linnie heeft een EI! Gefeliciflapstaart! Gaaf dat de medicijnen toch hun werk hebben gedaan. Nu ga ik echt heeeeel hard voor je veren dat je eindelijk een pos test mag vasthouden, dat is je zo gegunt meis! Het weekend van 30/31 aug. de eisprong, dan zou je in theorie dus over 3 dagen al kunnen testen! Ik kan me voorstellen dat je toch wel ruim over tijd wil zijn, maar wel spannend hoor! En wat je ook al schrijft als je ongi wordt geeft zo'n uitslag natuulijk ook moed om er mee door te gaan! Dikke knuffel!

@ Deli, en heeft je haantje gister de rails nog geplaatst? Vervelend is het dat je nu zelf geen kusjes mag geven. Het schijnt idd best gevaarlijk te zijn! Hoop dat ie snel weer verdwijnt en je hem weer heel veel kusjes kan geven!
    En ja bij ons gaat het ook best hard he? Maandag al 25 weken! Niet te geloven, kan er nog steeds niet bij :confused:, maar wel heerlijk hoor :D .
    Fijn dat het bij jullie ook zo goed blijft gaan zeg. Wesley, vind het die dag wakker natuurlijk heerlijk om de wereld te verkennen ;) .
    Gisteren dus een productieve dag gehad, goed bezig hoor :thumup:

@ Juffie, gaaf dat jij ook bericht hebt, kunnen we idd dinsdag samen gaan en ons beginnen voor te bereiden ;) . Ik vind het allemaal wel spannend hoor :oops: , maar ook wel heel leuk!
    Jij begint dus ook steeds meer last van je rug te krijgen? Ik herken het hoor! Vervelend is dat, maar wat meer rust inbouwen idd, al valt dat niet altijd mee he ;) . Bij mij is smurf ook de ene dag heel bewegelijk en af en toe niet en dan pak ik eerlijk gezegd ook de angelsound nog wel eens :oops: en dan is het maar ff en wordt er flink tegenaan geschopt :D. Hoe gaat het met werken, allemaal een beetje te doen en zijn de kids nog een beetje lief voor je?

@ Penr, gelukkig dat de cursus weer meeviel. Is toch wel vaak zo he ;) . Vandaag schijnt het ook een mooie dag te worden, mss kun je er vandaag nog een beetje van gaan genieten?
    Wat gaaf zeg die foto in je album, van jullie kleine beeb! Ne lekker verder genieten! Jullie zijn dus op pad geweest voor behang van de babykamer? Er is idd erg veel keuze he? Maar nu dus nog 2 over? Ben benieuwd ;) .

@ Wendy1983, 't is goed om voor jezelf te kiezen hoor meis. Als het niet gaat dan maar ff een stapje terug. Door wat rust te nemen kan het zijn dat het straks weer wat makkelijker gaat. Hoop dat je snel weer een beetje opknapt. Vandaag weer lekker zwemmen?
    Wat ontzettend gaaf dat jullie gisteren al bericht hebben gekregen dat alles goed was! De arts heeft dus ook wel in de gaten dat het allemaal wel heeeel spannend is voor clienten. Fijn dat ie dan meteen contact heeft opgenomen. Kun je nu weer verder genieten van je zwangerschap ;) !

@ Myprecious, wanneer je later tempt kan het daar idd invloed op hebben he? Hoe was het vanmorgen? Ik kan me ook niet voorstellen dat je dit nu kan rekenen als ongi, dan zou het toch echt rood moeten zijn en dat is het niet toch? Zou het toch nog ff aanzien en anders mss voor de zekerheis straks toch een keer testen. Moet zeggen dat ik zelf toen ik zwanger was een dag of 6 van te voren steeds spotting had. Maar ja het is naturlijk bij iedereen weer anders. En je zit natuurlijk nog met het ontpillen. Ik had een vrij regelmatige cyclus, maar je wet maar nooit. En gewoon maar doorgaan met tempen en regelmatig klussen. En anders mss toch ook de stap zetten naar de ha. Al heb je er dan mss niet heel veel aan hij is dan wel op hoogte! Heel veel suc6!

@ Manon77, SPANNEND! Ik blijf veren hoor!Maar het lijkt dus allemaal nog steeds goed! Voel je je ook anders?

@ Mink, hoe gaat ie meis, druk op het werk?

@ Maria, inmiddels een beetje bijgekomen van de vakantie?

@ Daydreamer, alles goed bij jou? Is het werken nu beter vol te houden?

Hier gaat het redelijk, heb alleen sinds gisteren dat ik weer erg duizelig ben, begin dan helemaal te trillen en zweten en moet echt gaan zitten! Voelt heel raar aan, een beetje zweverig :( , maar ff in de gaten houden en anders mss toch ff de vk of ha bellen? Maar mss hoort het er ook wel bij
    Nog ff een vraagje. Mijn broertje en zijn vriendin hebben besloten om te gaan trouwen. Natuurlijk ontzettend gaaf nieuws, maar nu doen ze dat eind januari. Ik ben 29 dec. uitgerekend. dus dat zou een maand later zijn. Op zich zou ik daar dan toch wel heen kunnen? Maar ook wel wanneer ik 2 weken later zou bevallen? Iedereen om me heen roept dat dat makkelijk kan? Dan zou er nl maar 2 weken tussenzitten en we moeten zo'n 2 uur reizen er naar toe :rolleyes:. Ben wel benieuwd hoe de ervaring was van de meiden met kids, of jullie na 2 weken dit al weer konden!

Nou weer een heel verhaal :oops: , maar hebben jullie weer wat te lezen :D .
    Ieder weer een fijne (werk)dag en tot toks
    Dikke knuffel Liena

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey Allemaal!

Liena, ik denk dat het per moeder verschillend is. Heb zelf geen ervaring maar mijn schoonzus kon na 2 weken nog geen halve dag uit bed en een vriendinnetje van mij stond een dag na de bevalling alweer te wassen en te strijken. Ligt er ook erg aan hoe zwaar het allemaal gaat worden.
    O ja, die duizelingen die jij omschrijft heb ik ook. Als ik dan even ga zitten of liggen dan gaat het weer weg. Ben ook wel benieuwd wat dat is. Moet maandag naar de vk dus dan vraag ik het even.

Het bezoek van mijn zwager was kort maar wel weer even gezellig. Hebben even echo foto's en het kamertje bekeken en lekker bijgekletst.

Juffie...veel plezier met de sportdag. Let je wel op rondvliegende ballen en kinderen? Enne...niet mee gaan rennen hoor!

Deli...heeft wesley vanacht weer doorgeslapen?

Myprecious...ik weet het echt niet. Het lijkt me geen ongi. Misschien inderdaad het ontpillen nog? Ik ga voor je veren dat je snel duidelijkheid hebt.

Penr...gave echo foto!

Ik ben een boel mensen vergeten maar ik moet vandaag echt nog een dagje hard aan het werk.
    Volgende week zal het wel wat rustiger worden. Nog 8 weekjes werken. Ik begin echt al af te tellen pfffff.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@MyPrecious...het kan naturlijk een soort van innestelingsbloeding zijn he?...sommige vrouwen hebben dan langere tijd af ent oe wat spotting, ik heb op eht internet daar wel eens wat over gelezen....

Ehhhh ben het verder ff kwijt eigenlijk :oops: :) ....en ja vanmiddag naar de kapper...heb gisteren van Delikip twee hele mooie tiara's gehad dus eens zien of ze daar iets moois mee kunnen, hoop het wel want vind dat wel te leuk eigenlijk :)

Oke ik ga hier evn wat doen en dan spreek ik mijn lieve kippetjes zo weer

:D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Liena,

Ik heb vannacht goed geslapen das al een goed begin haha...Verder voel ik me nog wel ziekjes :( maar goed dat gaat vanzelf weer over. Ik ga vanavond ook maar niet zwemmen dat lijkt me nu even te veel inspanning haha.

Gefeliciteerd met het voorgenomen huelijk van je broertje! Het lijkt me idd zwaar 2 weken na de bevalling.
    Jij ook een fijne dag en tot snel!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Wat een stilte weer vandaag :(

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joehoe!

Zit vandaag bij een andere klant, dus kan niet zoveel komen tokken.. Sorry! :(

Maar bedankt voor alle lieve berichtjes en morgen beloof ik dat ik iedereen weer persoonlijk toe zal spreken :D

Dikke kus

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jeeetje das ook wat...weer een kippie minder :(

Riedelkip = Remiakip

;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeie moggel!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Moggel :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goed geslapen Riedel? Ik hoop voor je van wel! Jou werkdag zit er al weer bijna op he?! Ga je naar een speciale kapper trouwens? Ik ben zeer benieuwd! Zal best een super kapsel zijn want je hebt mooi haar :D

Hier een gebroken nacht :( was er al bang voor! Wesley had zoveel geslapen gister en nog geen (ik zeg het maar gewoon plat) poepluier gehad dus vanacht wakker van de krampjes... Zo zielig!

Van 03.00 tot 05.30 wakker geweest toen in slaap gevallen bij mijn haantje op de arm, toen een uur in bed gelegen en werd ie weer wakker om 06.30 uur voor de fles. Daarna is ie gelukkig weer gaan slapen en nu slaapt hij ook weer... Hopelijk heeft ie snel de luier vol zodat ie weer wat lekkerder in z'n vel zit!

Deel Deze Pagina