[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhh arm manneke....ja das niet leuk nee, voor jullie allebei niet :(

Ja ik heb wel lekker geslapen hoor :D

Ik ga naar de kapper van mijn haantje in Elde, die heeft aantal meiden in dienst die ook bruidskapsels kunnen en bruids make-up...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee inderdaad erg sneu maar ja... Het hoort erbij zeggen ze dan!

Ohhhh, spannend joh zo'n proefkapsel! :D krijg je nu ook meteen proef maka-uppie erbij?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik ga nog even wat in huis doen, mocht ik je niet meer tokken vandaag, veel succes en plezier bij de kapper! Het is toch weer een stap dichter bij de grote dag!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank je wel!

En ik weet eerlijk gezegd niet of ik ook een proef make-up krijg, ik hoop van wel anders vind ik et straks niet mooi wat ze doen en heb ik geen tijd meer om het aan te passen :)

Fijne middag

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes,

Even laten weten dat alles hier goed is. Heb het momenteel erg druk met mijn werk en ben vaak laat weer thuis. Dan ben ik ook erg aan de latten hahaha.

Vandaag heb ik een eigen kantoor gekregen, dus daar ben ik wel erg blij mee.

Ik heb alles even kort gelezen; en ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Lin; gefeliciteerd meid, met je ei...

Pooh hoe is het met jou?

lieve kipjes tok laters, ga nu weer op huisbezoek

doei doei

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

pfff ben weer helemaal op. merk toch wel dat het nu al wel wat zwaarder gaat worden. en dan moet ik nog een behoorlijke tijd :( vanaf vanmorgen 9 uur gestaan en de sportvelden heen en weer gelopen. niet goed voormijn rugje en banden. nu nog even foto's ontladen en zo koken en dan de rest van de avond maar rustig denk ik....

heb wel even bijgelezen maar zag dat het erg rustig was vandaag!

meiden tok later weer.

xxx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Hier is het ook rustig alhoewel ik vandaag wel weer redelijk wat afgelopen heb maar morgen ga ik weer van mijn rust genieten. Ik ga nu eten klaar maken en zometeen komt KIT hier voor Giuliano om te kijken hoe dat gaat tijdens eten. Heel lullig allemaal want je moet gewoon de dingen blijven doen die je anders ook altijd doet maar is toch moeilijk als n vreemde in huis zit mee te kijken hoor!

Ik ga.... doei tot vanavond maar weer
    Dan reageer ik even op iedereen

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    HALLO :) daar is ik weer :)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden.. Doet me wel goed. Heb alleen ff geen puf om terug te reageren persoonlijk.. Sorry!

Zag vanmiddag nog meer blauwe aderen nu links en rechts, je moet wel goed kijken maar dat zie je er ook echt veel :( rotzooi die pil.. Ik begrijp mijn eigen lichaam gewoon niet. Afwachten dan maar..

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan me voorstellen myprecious dat je het ondertussen wel zat bent..

11. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal

hier gaat het vandaag ook goed heb alleen niet veel puf om op iedereen te reageren dat doe ik morgen wel. sorry.

vandaag bij de verloskundige geweest en vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen :D wat was dat een mooi geluid zeg.
    was wel blij toen ik het hoorde het was even zoeken maar toen hoorde we het hoor.

meiden ik tok jullie morgen weer doeiiii.

prettige en rustige avond vanavond.

12. MyPrecious

Ja idd.. Ik dacht vanochtend, yes ongesteld. Want die ongie"pijn" had ik nu echt duidelijk.. Maar nee hoor :eek:.

Heb ook het gevoel dat ik erg ben aangekomen :( heb alleen geen weegschaal dat kan ook helpen haha.

Wanneer zag jij blauwe aderen? En hoe gaat het verder met jou?

13. MyPrecious

@ Penr, wat super dat je het hartje hebt gehoord. Dan voel je je vast ook meteen heel erg goed, of ni? Lijkt mij echt super.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel een berichtje;

Juffie denk goed aan jezelf he! Als je denkt dat je het niet kan trekken moet je dat wel aangeven bij de vk! Misschien dat die tips heeft of rust adviseerd, want je moet idd nog effe! En die weekjes moeten wel zo fijn mogelijk verlopen natuurlijk! Succes en knuf voor jou!

@ de rest, hoop dat het met jullie ook goed gaat!

Hier alles goed, Wesley was flink gegroeid eigenlijk een beetje veel maar ja, daar kan ik ook niks aan doen! Verder deed ie het prima en hadden ze geen commentaar bij het cb. Ik ga ff bankhangen :D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: nu gaat het wel weer gelukkig. heb even lekker op de bank gelegen voor het eten. net een behangetje uitgekozen voor de babykamer :)
    zaterdag nog weer wat babyspullen shoppen en dan ook een afspraak maken voor de levering van alles. kan idd wel even aan de vk vragen over hoe en wat. moet toch volgende week weer heen.

penr: mooi geluid he het hartje!

welterusten allemaal en tot morgen. alweer bijna weekend :)

xxx

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihi... ff wat showen:

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

hoe is het hier?
    Ik ben nog lekker aan het genieten van mijn vakantie.
    Gister heeft mijn haantje de baby kamer in elkaar gezet. het is erg mooi geworden. nu alleen nog een lamp en een rolgordijn uitzoeken.
    We zijn in spanje erg door mijn haantjes familie verwend. heel veel kleren gehad ik kon bijna een een extra koffer kopen :)
    maandag moest ik op controllen bij de verloskundige alles is goed me kleintje is goed gegroeid ze kon mooi voelen hoe me kleine meid lag.
    zo dat was even een ego berichtje van mijn.

hoe is het met de rest van de kippetjes.

kus maria

20. maria04

maria04 Niet meer actief

ps Deli wat een mooi kereltje heb je.

Deel Deze Pagina