[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden

deli: wat een prachtig mannetje! mag je lekker mee showen hoor

maria: fijn dat de babykamer zo goed als af is nu. en lekker zeg dat je zo verwend bent! geniet ervan.

nog 1 dagje meiden en dan lekker weekend.. kijk er nu al naar uit :)

xxx

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Dagdromer, we zullens traks wel zien of ik naar de trouwerij kan, zou het wel jammer vinden wanneer he niet zou kunnen, maar krijg er wel iets heel moois voor terug natuurlijk ;) .
    Dus jij hebt ook steeds last van dat duizelig zijn :( ? Ben benieuwd wa de vk er dan over zegt. Bij mij helpt het idd ook door een poosje te gaan zitten, maar dan wel ong 15 minuten. En ik heb het vooral wanneer ik een poos op een plak moet staan :( . Vorige keer zei de vk dat het kan zijn dat het door mijn lage bloeddruk kan komen.

@ Riddle, hoe was het gisteren bij de kapper? Zijn jullie er een beetje uitgekomen? En nog een proef make-up gedaan? Nog maar een weekje tot de grote dag! Hebben jullie er al een beetje zin in ;) ?

@ Wendy1983, fijn dat je weer wat begint op te knappen. Je bent nog thuis aan he uitzieken? Verstandig om gisteren toch maar niet te gaan zwemmen. Eerst ff weer goed opknappen :D .Heb je nog plannen voor het weekend?

@ Linnie, jammer dat je niet kon komen tokken, haal je het vandaag toch gewoon ff goed in :D ... Hoe gaat ie? Ben nog hard voor je aan het veren hoor ;) ............

@ Deli, wat weer een fantastische foto's van jullie kereltje, echt een fotomodel :D . Afgelopen nacht weer een wat betere nacht gehad? Sneu dat je ventje toch nog iedere keer last van zijn buikje heeft :( .
    Maar op het cb waren ze tevreden? Dat is altijd fijn toch! Ach iets teveel gegroeid, zou ik me ook idd niet druk over maken!
    Begint je koortslip al weer weg te trekken?

@ Mink, meis wat heb je het toch druk, jezelf niet voorbij lopen he ;) ? Wat fijn dat je nu een eigen kantoortje hebt, kun je je af en toe ff terugtrekken :D . En makkelijker je spulletjes bewaren nautuurlijk!
    Fijn dat alles verder goed gaat en dat je na een dag hard werken aan de latten bent kan ik helemaal inkomen! Pas goed op jezelf!

@ Juffie, kan me voorstellen dat je moe bent na zo'n dag buiten en ne het vele lopen. Als het niet gaat idd op tijd aan de bel trekken he ;) , zou fijn zijn wanneer je de komende weken ook van je zwangerschap kan genieten en een beetje uit de voeten kan! Gaaf dat jullie behang hebben uitgezocht. Wanneer gaan jullie met het kamertje beginnen?
    En idd bijna weekend, kun je weer lekker bijkomen. Je gaat shoppen met je mam en schoonmoeder toch?

@ Miranda, valt nog niet mee om rustig aan te doen ;) ? Pas ook jij goed op jezelf meis? Vandaag maar weer lekker rustig aan doen....
    Is Kit iemand die bij mensen thuis bepaalde situaties komt observeren? Kan me voorstellen dat het dan toch allemaal wat anders loopt dan dat het normaal gaat. Je reageerd zelf ws anders, maar de kids natuurlijk ook. Is het allemaal goed gegaan?

@ Myprecious, zie je de blauwe aderen over je borsten lopen? En je ongi is er ook nog steeds niet echt? Meis wa frustrerend allemaal. Zou het nog een poosje aanzien, en anders mss toch eens testen, dan krijg je zekerheid en mss wat meer rust. Suc6!

@ Penr, wat gaaf he zo'n eerste keer dat hartje horen kloppen. Ik was er zelf toen ook helemaal verbaasd van dat dat zo ontzettend snel gaat, maar vond het ook erg leuk!
    Verder voel je je ook goed? Niet meer zo'n last van vermoeidheid?

@ Maria, je hebt groot gelijk dat je nog geniet van je vakantie! Leuk dat je zo verwend bent door je schoonouders 8) .
    Gaaf dat de meubeltjes in elkaar zitten, ben benieuwd naar hoe het eruit gaat zien ;) (stille hint :D ). En bij de vk alles ook weer goed? Gaat nu snel he?

Hier gaat alles goed, alleen wat pijntjes in banden, rug en stuitje, maar het belemmerd me gelukkig niet :D .
    Vandaag ga ik lekker aan de gang in huis, wil alvast wat herfst/halloweensfeer erin brengen. Vind het ineens zo ongezellig thuis :( ,dus daar ga ik wat aan doen ;) . Wanneer alles klaar is zal ik wel een paar foto's in mijn album zetten....

Meiden allemaal weer een fijne (werk)dag en mss kom ik vandaag nog wel ff langsfladderen, wanneer de pc het toelaat, want die loopt steeds vast. (moet soms 2/3 keer de berichten overnieuw schrijven, ant het vastlopen doet ie nie wanneer ik het eerst copieer natuurlijk ;) )

Dikke knuf voor jullie ALLEMAAL
    Liena......[​IMG]

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen kippetjes,

@Deli, wat n heerlijk ventje zeg! Die mag je altijd showen.... hij is om op te vreten zo knap.

@Maria, lekker toch dat verwennen... en natuurlijk ook n heerlijk idee dat de babykamer kant en klaar is. Zo hoef je alleen nog maar n keer te stofzuigen, soppen en dweilen voordat de kleine komt. Heerlijk hoor laat je je maar flink verwennen.

@Juffie, heerlijk vandaag nog n daggie en dan is het weekend he.... ik heb n druk weekend dus bij mij is het ook zo weer maandag!
    Das balen maar goed komt ook wel weer goed!

Iedereen n fijne dag gewenst. Ik ga denk ik boodschappen doen en dan rust houden.

Doei
    xxx

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens!

Hoe is het hier?

Deli: Oke! Het is nu officieel! Ik ben verliefd op Wesley! ;) :)
    Wat een POEPIEEEEEEEEE! :D Goede woordkeuze, nu we het net hadden over poepluiers! ;)

Rid; Hoe is je kapsel geworden? FOTO! FOTO! FOTO! Heb je de tiara nog kunnen gebruiken?

Liena; Wat ben je toch een flinke he?! Zulke berichtjes tikken en soms nog overnieuw, je huis een make-over geven en ook nog eens zwanger zijn :D Petje af hoor! :) Dat meen ik serieus! Doe je wel een beetje rustig aan meis! :)

@Miran; Gaat het al iets beter? Het rustig aan doen?! Of nog steeds de kriebels om dingen te doen! Haha! Denk goed aan jezelf!

@Juffie; Gaan jullie al bijna aan de kinderkamer beginnen! Zo ja, wel foto's showen aan ons kippies he?! :) Ben heel benieuwd!

@Penr: Fijn dat alles goed was bij de echo! Heerlijk gevoel lijkt me dat!

@Myprecious; Meis, helaas ken ik het gevoel! Ik ben in 1 jaar, maar 1 keer ongesteld geweest.. :( Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en anders gewoon de HA bellen hoor! :)

@Maria; Heb je foto's?! :) Leuk dat de opa's en oma's jullie zo verwennen! HEERLIJK!

@Mink; TIjd niet gesproken meid! Je hebt een mooie buik trouwens, of had ik dat al gezegd? :) THanks voor de felicitatie ;)

Nou meiden, ben weer trots hoor! :)

Ik heb trouwens echt menstruatieklachtjes, dus verwacht deze dagen toch wel mijn ongi! Heb er vrede mee hoor! :D
    Heb alleen nog wel last van mijn linker onderrug en dat trekt door naar mijn bil.. Kom er niet vanaf! Misschien dat ik de oorzaak toch eens ergens anders moet zoeken, misschien heb ik wel gewoon een spier verrekt ofzo :(

xxx Linnie

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mocht ik iemand vergeten zijn... SORRY! :)

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@Deli...jeetje was is Wesely al gegroeid zeg haha echt een bulletje aan et worden :D

@Linnie....nog ffies wachten en dan weet je eindelijk hoe en wat!

Nou gisteren proefkapsel gedaan, heb geen foto ervan trouwens haha...die was wel aardig gelukt, worden nog een paar kleine aanpassingen gedaan vrijdag en daarna make-up maar dat was een drama...dat stomme mens kon echt niet een make-up aanbrengen...leek wel een clown of iemand die was opgemaakt door een kind van 3 of zo :evil: ...ik heb ook gezegd als dit alles is kan ik dat thuis zelf ook wel en nog beter dan dit...dus ik doe het maar zelf en dan maar geen bijzondere of mooie make up...was wel ff een enorme domper :(
    verder vandaag heeeeel misselijk dus hoop dat de tijd een beetje snel gaat en dan zaterdag ff druk met dingen doen en zondag lekker rust :D

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riedel, Waneer is ook alweer de GROTE dag?
    Ben zoooo benieuwd he? Wanneer krijg je nu die echo?

@linnie, ja ik doe rustig aan en af en toe neem ik dus écht rust met mijn beentjes op de bank en lekker boekie lezen... maar of ik dat nou zo prettig vind is een tweede hahhahahaha.
    Is wel n heel fijn idee he dat je een eisprong hebt gehad.... daar kun je wat mee natuurlijk!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Miran...aanstaande vrijdag is het dus nog precies een week...

en de echo weet ik nog niet, heb dinsdag de intake bij de vk en dan gaan we overleggen, ik wil er graag dan woensdag een hebben en dan nog een met 11 a 12 weken dus ff afwachten wat zij ervan vindt :rolleyes:

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hey riedel,

doen ze wel hoor meid... vooral als je uitlegt waarom jij dat zo graag wilt en met de voorgeschiedenis zullen ze niet zo moeilijk doen denk ik. Hopelijk wordt t een hele mooie dag om nooit meer te vergeten meid!
    Dus vandaag over 2 weken?! Wat gaat dat snel he?

veel plezier met de laatste puntjes op de i zetten... heb je al n jurk of doe je gewoon iets anders aan? Ben zooooo benieuwd hoe jullie trouwen. Wij willen wel foto's zien he! Dat snapte je al natuurlijk. Wat doen jullie daarna.... lekker op vakantie gaan of gewoon lekker thuis even vakantie houden en lekker genieten of heb je geen plannen voor na je bruiloft?
    Ben geen nieuwsgierig kippetje hoor hahahhaha

xxx

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee niet over 2 weken over 1 week, het is as vrijdag de 19e :D
    Ik heb wel een jurk ja maar niet eentje met heel veel toeters en bellen hoor....erna gaan we even 3 daagjes naar een hotelletje in Scheveingen, toch even eruit met zijn 2e :)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morning!

Ben ff bijlezen en reageren hoor! Tok zo!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Maria, fijn dat het goed gaat met je en dat je zo verwent bent! Ben benieuwd naar de babykamer!

@ Juffie, Lekker he bijna weekend! Ga je nog wat leuks doen? Als ik jou was zou ik lekker rustig aan doen hoor! Sterkte vandaag iig!

@ Liena, Koortslip zit er nog :( maar doet wel minder zeer gelukkig! Helaas was het afgelope nacht ook feest, gelukkig viel Wesley snel in slaap op mijn arm, ben er maar een uurtje uit geweest van 4 tot 5 maar wat een drama zeg, mijn haan is echt een snurkmachine de laatste tijd! Nou ja... Ik hoop dat ik bij Wesley het ritme er vandaag weer een beetje in krijg want door die rare nachten zitten we steeds op een verschillend tijdstip met voeden.

Fijn dat bij jou ook alles goed gaat! Die pijntjes klinken overigens wel lastig maar gelukkig geen belemmering voor Lienakip! Ik ben benieuwd naar je huisje als je het weer helemaal gezellig hebt gemaakt! En respect voor jou, zulke verhalen altijd en dat terwijl je pc niet meewerkt! *Delikip maakt een diepe buiging voor Lienakip* ;)

@ Miran, hoe is het? Veel plezier met rust houden, hopelijk heb je de boodschappen al binnen! Geniet nog een beetje van het weer zou ik zeggen!

@ Linnie, laat je haantje maar niet horen dat je verliefd bent op een ander haantje :D Nou Wesley mag van mij altijd thuis komen met zo'n lief knap kippetje als Linnie hoor :) Heb je een spiertje verrekt bij het klussen Linnie, hihihihi.... Ik ben zeer benieuwd wat deze week jou gaat brengen!

@ Clown-Riedel, hahahaha... Moest erg lachen om je opmerking over de make up! Dan kun je het inderdaad beter zelf doen! Ik draag nooit make-up dus toen ik ging trouwen zei ik dat ik wel heeeeeeeel licht make-up wilde maar ik voelde me alsnog een barbie hahaha omdat ik het niet gewent ben. Maar als je helemaal aangekleed bent is een mooi make-upje erbij wel beter! En heb je geen jurk met toeters en bellen? ..... Gelukkig maar, dat zou er heel gek uit zien denk ik ;) je bent vast prachtig en lekker een paar dagen weg is toch ook heerlijk! Na zo'n drukke regeltijd en een lange indrukwekkende trouwdag hadden wij ook helemaal geen zin om echt op reis te gaan!

Zo! Mijn brood is op!

13. judibi

judibi Bekend lid

murning :D
    nou, met papiertje in de aanslag terug gelezen, dus daar gaat ie!
    @deli: wat een lekker manneke :D en gegroeid zeg :eek: snel gaat dat hè? vervelend dat je koortslip nog niet over is. zag laatst op een reclame iets over een soort pleistertje dat je erover heen kunt doen, zodat het niet zo zichtbaar is en sneller overgaat?!
    @maria: lekker verwend worden is zo fijn! :D ook fijn dat alles met je meisje daarbinnen goed gaat. is toch elke keer weer een geruststelling ;) en met de babykamer klaar wordt het nu erg echt, toch?
    @juffie: ha, als je dit leest, dan heb je al weekend :D hoop dat je laatste werkdag van de week een beetje meeviel qua vermoeidheid.
    @miranda: rustig gedaan met de boodschapjes? ;) en nu lekker met de voetjes omhoog...ben je er straks eindelijk aan gewend om rustig aan te doen en dan moet je weer :) zo gaat dat vaak hé. probeer er dus maar even van te genieten 8)
    @linnie: lastig die rug :( hoop voor je dat het gewoon een posi test wordt, maar dat je lichaam dan nu eindelijk wakker lijkt te worden is natuurlijk ook positief :D
    @rid: leuk hoor, kapsel proberen :D jammer van de clown visagie :( ken je niet iemand in je omgeving die altijd mooi in de amke-up zit? dan zou je zo iemand kunnen vragen het voor je te doen :p
    @liena: alstig een vastlopende pc zeker met jouw berichten, dus ook van mij: RESPECT! :D al wat minder last van duizelingen? en is de wieg klaar? ik ga er ook van het weekend mee aan de slag: halloween en herfst decoraties in huis! zo leuk om te doen! we gaan ook vaak naar het bos in de herfst en dan verzamel ik samen met kuiken natuurdingen waar we thuis in de achtertuin dan een herfsttafel van maken :D

ego: temp nu al drie dagen stabiel! yeah! geen idee wat het inhoudt, maar vorige cyclus was het net de achtbaan 8) buikpijn is helemaal weg, dus volgens mij moet er een MEGA ei gesprongen zijn...of misschien is het wel de eerste echte eisprong na mijn laatste mk?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judibi, ja die compeed lip-pads. Heb ze wel eens gehad idd. Zijn wel prettig maar als er een beetje vocht onder komt gaan ze los hangen en dan zit ik er de hele tijd mee te spelen hahaha...

Klinkt goed wat betreft jou temp toch?! Ben benieuwd hoe het afloopt ik veer in ieder geval hard voor je!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ik kreeg net een mail van mijn haan, dat een collega van hem zijn vriendin is kapster maar haar zus doet ook make up en schijnt het wel goed te kunnen dus ik hoor vanaaf of zij het wil doen en wat het kost en dan probeer ik het nog 1 keer en als dat niks is doe ik het zelf :D

Judibi...goed een mega-ei!...wel bevruchten he dat ei! :)

@Deli..lekker broodje eten :D ...mij lukt dat nog niet echt vandaag, mijn buik en maag zitten in een achtbaan terwijl ik stil zit zo voelt het pfff

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, bah! Je moet wel goed eten! Maar snap dat dat lastig is... Misschien iets van yogurt ofzo?

Hopelijk ben je wel tevreden met haar make-upje!

17. judibi

judibi Bekend lid

@deli: ja...dat moet je er niet mee doen :)
    @rid: zie je wel? toch zomaar nog iemand die het waarschijnlijk wel wil doen! :D

ja, bevruchten... :rolleyes: het ei was er eerder dan ik had verwacht. wel geklust, maar of het voldoende was? we zullen zien 8) wel voor het eerst, dat die temp zo strak op 1 lijn blijft :confused: spannend :D want ja: daar kick ik op :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi Judi, spanning en sensatie hier! Wij kicken lekker met je mee hoor!

Met die lip dingen is het net of je een velletje op je lip heb hangen en het is ook zo'n raar gezicht als je een onzichtbaar plakkertje op je lip heb maar steeds met je tong daar zit te wiebelen hahahaha

19. judibi

judibi Bekend lid

WHAHHHAAA!
    zie het helemaal voor me. geconcentreerd met het puntje van je tong aan iets onzichtbaars zitten! en mensen maar denken :)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja daarom Judi... Nee, nu weet ik het zeker! Bedankt voor de tip maar ga geen onzichtbare toestanden op mijn lippen plakken... Wacht wel tot het van zelf over gaat ;)

Volgens mij ben ik ongesteld geworden?!

Deel Deze Pagina