Riedel, ik weet het niet zeker? Sinds de bevalling vloeide ik sowieso nog wel iets maar dit was echt helder rood ineens dus zal toch verwachten dat ik dan ongesteld ben?
Breek me de bek niet open over Compleed! Whahaha Ik zit er constant aan de peuteren met mijn tong en tanden Whoehahaha! Wat goed Rid! Hopelijk is zij beter dan die andere prutser Judi; EEN EI! Joepie! Ik veer voor jullie wondertje der natuur! Heb een beetje last van mijn darmpjes.. Gisteren macaroni gegeten wat ingevroren was, dus denk dat het niet helemaal goed meer was.. Bah Arme ik *klaag klaag*
ja, dat kan natuurlijk linnie jakkie... heb gelukkig zelf (nog) geen compleed nodig gehad maar lijkt me errug vervelend kippen ik ga er ook van tussen. misschien tot vandaag nog toks en anders ergens in het weekend. oh ja, deli: kan heel goed je ongi zijn. werd het ook netjes na iets over een maand na de geboorte. is dan sowieso even anders dan voor je bevalling. doeigie!
Wesley had vanacht ook last van z'n darmpjes, ik heb hem toen op z'n buik bij mij op de arm gelegd en ben gaan rondlopen in huis tot hij sliep... Misschien kun je een van je collega's eens vriendelijk vragen of je bij hem/haar in de armen mag Grapjuhhhh... Vervelend meis, kijk maar uit! Als je er erg ziek van wordt zou ik even de ha bellen!
Daar was ik trouwens weer ff... Heb geen zin om iets te gaan doen, bleh! De kleine moet zo toch wakker worden dus dacht kijk nog ff of er wat valt te tokken hier tot die tijd!
Whahaha! Zie je me al liggen? Misschien wil er wel iemand over mijn buikje aaien Nee hoor, gaat wel weer iets beter, maar heb af en toe wat krampen.. En dat is niet zo fijn als je sollicitatiegesprekken aan het voeren bent, haha! Mijn collega komt zo met haar kleine meid! JOEPIE! Even wegdromen!
wat is het rustig vandaag ik ga ook maar wat doen moet straks weer werken. nu een reeks van 7 dagen en dan lekker 2 weken vakantie. nou meiden tok ooit
Hallo Dames! Daar ben ik weer! We hebben een heerlijke week aan zee gehad met super weer! Hebben ons geen moment verveeld daar en onze Suus vond het heerlijk! Mijn temp is ook al de hele week hoog gebleven en misselijkheid blijft. Ook moe heb regelmatig een dutje gedaan. Zo nog meer van die kwaaltjes.... Ik zal eens even terug lezen.... @ Miranda hoe gaat ie nou? Had je mijn sms gehad over Mup? Geen tijd gehad om bij je op de koffie te komen maar we doen het vast nog snel een keer wel! O ik lees dat je het erop hebt gezet! THANKS! @ Myprecious Nu snap ik wat je bedoelde met die AM en PM....nooit naar gekeken ik vulde alleen maar yes in als we geklust hadden....hahaha zo leer je nog wat van elkaar! @ Liena hoe is het met jou? Al minder last van de bandenpijn? Fijn dat het alleen een onsteking was bij je moerder! @ Deli hoe is t met jou en Wesley? En je haantje natuurlijk? @ QB fijne vakantie gehad? @ Linnie Hoe is het met jou? JEEJ IK LEES DAT JE EEN EISPRONG HEBT GEHAD! @ Juffie Jij weer bijna weekend? Hoe gaat t nu? @ Wendy Fijn dat alles goed was. Fijn dat je het me liet weten! Heb er veel aan gedacht deze week! Hoe gaat het nu verder? Weer een beetje opgeknapt? @ Dagdromer hoe gaat ie nu meisje? @ Penr hoop wel op een bevrucht eitje! Pfff wat hebben jullie veel getokt zeg..... Heb net mijn temp ingevuld op FF en deze heeft mijn ei verschoven van dag 14 naar dag 17. Geloof er niks van want ik heb em echt op dag 14 gevoeld. Temp blijft hoog dus het wordt echt spannend hier. Zit nu ook weer lekker misselijk achter de pc. Ga zo even lekker douchen en dan naar mijn moeder later op de dag. Zij is jarig vandaag! Tok jullie snel weer en ben blij om weer bij jullie te zijn! Heb jullie gemist!
Hey Yootje Welkom terug en van harte met je moeder! Enne denk je dus stiekum dat je weleens zwanger zou kunnen zijn?....ik hoop het zo voor je
we veren allemaal voor je yojo veeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr en knuffff ik ga er weer vandoor moet gaan werken. en tis zo slecht weer hoop dat me haantje zo thuis is kan ik de auto meenemen.
Hee Lieve meiden! Nou ik lig nog steeds lekker thuis op de bank met de laptop hoor. Af en toe slaap ik een beetje en kijk tv haha heerlijk lui dus. Ik heb het ook wel nodig want ik ben zo verkouden... Vandaag dat ik niet o iedereen kan reageren daar heb ik niet zo veel puf voor maar ik doe mijn best hoor @ Liena. Zoals je hierboven leest gaat het redelijk. Lekker veel slapen en uitrusten. @ Yoyo Yes! Je bent er weer heb je gemist hoor! Tuurlijk liet ik je weten hoe het afgelopen was. Dat had ik toch beloofd Wanneer ga je testen meid ben op van de zenuwen haha en GEFELICITEERD met je moeder! @ Penr wat geweldig he meid om voor de eerste keer het hartje te horen van jullie lieve biebie @ Delilah Wat hebben jullie toch een heerlijk ventje! @ LindaS Wat shit van je krampen. Veel plezier dadelijk met je collega. idd even heerlijk wegdromen @ All als ik iemand vergeet sorry maar iedereen een dikke knuffel
Maandag is volgens mijzelf mijn NOD wil eigenlijk tot dan wachten als dat kan....hahahah Rustig aan he meis!
ohhhh wat spannend...moeilijk he wachten? Merk dat ik zelf al helemaal nieuwsschierig ben en het is niet eens voor mij