hoi MyPrecious hoe weet je dat je geen eisprong heb gehad. Misschien is het wel een doorbraakbloeding ik heb hier niet zo heel veel ervaring mee. succes meis
Hee Mupkuh! Super dat je internet hebt! En Fijn dat alles zo goed gaat! Bevalt het een beetje in jullie nieuwe huisje. Went het al?
Geen idee wat een doorbraakbloeding is ?.. Maar ik heb getempt en me temp is best wel stabiel gebleven heel de cyclus dus ja..
Goedemiddag Wendy . Super mooie buikfoto weer meis! Heb je je navelpiercing gewoon in kunnen houden? Of heb je er zo'n zwangerschapspiercing in? Hoop ook dat ik mijne kan houden wanneer ik ooit zwanger raak.
hoi allemaal. wij hebben een gezellg middagje bij vrienden gehad. nu weer lekker thuis. maria: mooie buik zeg! verder ook alles goed? mink: soms moet je de vermoeidheid maar even op de koop toe nemen he? was vast heel gezellig vanavond maar vroeg naar bed dan! myprecious: weet het ook niet zo goed meis. er zijn wel mieden volgens mij die ongesteld worden zonder eisprong maar een echte ongesteldheid is dit volgens mij niet. maar heb er geen ervaring mee.. zou in iedergeval door gaan met tempen msischien dat je dan over een poosje toch iets gaat ontdekken.. fijne avond xxx
Ik heb sinds 6 dagen een zwangerschapspiercing in. Ik wilde ook het liefste mijn piercing niet kwijt! haha wanneer is je NOD? hoe gaat het met je?
hallo! Na een druk weekend heb ik nog ff geen tijd om terug te lezen maar dat komt nog wel. Maria...zag wel dat je de maxi cosi mura hebt gekocht. Gaaf, die hebben wij ook en ben er ook erg blij mee. Welke kleur heb je? Wij het donkerblauw/paars. Nog een fijn weekend allemaal en tok later!
Hey Juffie met mij gaat alles goed nog 7 weken werken en dan heerlijk met verlof. wanneer ga jij met verlof? Dagdromer wij hebben ook de donkerblauw/paars die vond mij haantje het mooist ik vond de flamingo ook erg leuk maar hij moet er ook achter lopen hoe is het verders met jou? liefs maria
maria: ga 2 dec met verlof. duurt dus helaas nog even. nog 5 weken tot de herfstvakantie en daarna nog 5 weken tot verlof. is te overzien dus.. er is nog geen invaller voor mij maar hoop dat die snel gevonden gaat worden. wil na mijn verlof namelijk nog wat adv dagen op gaan nemen. maar ja dat moet ik met mijn vervanger regelen. dag en maria: grappig dezelfde wagen onze komt over 4 weken. samen met alle andere babyzooi zoals mijn haantje het noemt
hey Dag en Mariah; Wij hebben ook de maxicosi mura. Wij hebben de 4 wieler en wandel kinderbak is grijs, maar het stoeltje hebben we blauw gedaan. Ik vind ze echt helemaal super Mariah; mooie buikfoto trouwens Juffie; voor je het weet, is het al zover. Ik weet nog niet wanneer ik met verlof ga.. ja vanavond lekker op tijd mijn bedje in, heerlijk. Heb vanmiddag al op de bank liggen snurken hahah
Hey juffie welke hebben jullie gekocht? voor je het weet is het dec. Mink wij hebben ook de mura 4 zijn mooie wagens. hoe is het verders met je? Ik ben indd supper trots op mijn buikje.
maria: wij hebben een easywalker sky. 3 wieler is dat. en je hebt vast gelijk hoor de weken vliegen voorbij.. maar op zondagavond heb ik nooit zin om weer te moeten beginnen. ga lekker naar mijn bed toe. tok morgen weer! xxx
Staat echt mooi zwangere buik met piercing . Ik heb 's ochtends ongie krampen en verder voel ik me gewoon goed.. Ik zit nu op dag 38.. Vorige cyclus was 35. Maar ik heb nu al meer dan 10 dagen spotting wat sinds dag 35 met rode sliertjes is, echt irritant. Begrijp niks van me lichaam zo.. Vanochtend een dipje naar 36.1 dus ik hoop dat me ongie doorzet of misschien is dit me ongie ..
Heey goedemorgen kippetjes Hoe is het hier, iedereen een fijn weekend gehad? @ Wendy, wat weer een mooie buikfoto zeg! , en die piercing staat idd ook erg leuk. Heb je daar verder geen last van? Ben je weer helemaal opgeknapt? @ Yojo, nog geen ongi hoop ik ? Vandaag ging je dan toch testen? VVVVVEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR, echt spannend hoor ben benieuwd! Ach en idd anders weer naar de volgende ronde, maar liver niet natuurlijk . Kan me wel voorstellen da je het ookwel weer spannend vind om opnieuw zwanger te zijn, een mk maakt toch wel heel veel indruk denk ik, dat vergeet je niet meer! Zaterdag een leuk feest gehad? Ik vind Nick en Simon en Jan Smit ook zo leuk , heb van Nick en Simon ook cd's en die staan ook regelmatig aan . Vandaag weer lekker oppassen? @ Juffie, heerlijk dat shoppen he? Die 4 weken zijn vast zo om en dan kun je lekker bezig gaan met inrichten! Wat vond je haantje van het shoppen, houdt hij daar een beetje van? Ik vind het idd schelen dat we samen naar de cursus gaan , is het niet helemaal vreemd..... Stuur je nog wel ff en pb, kunnen we nog ff wat afspreken... En vandaag ook alweer 25 weken he, nog maar 15 te gaan .. Zou idd het "lekken" ff in de gaten houden,straks van die natte plekken in je shirtje . @ Mupkuh, wat fijn dat je weer internet hebt, Welkom terug. Hoe gaat het met je? Niet te veel last van kwaaltjes? Hoe bevalt het op je nieuwe stekkie, heb je je draai weer een beetje kunnen vinden? Jij vandaag ook al weer 11 weken . Gaaf hoor @ Mink, vervelend he duizelig zijn, heb er af en toe echt wel een beetje last van. En ik eet best wel heel zout, op aanraden van de vk, maar het helpt nog niet echt. Ach mss zakt het wel en anders maar wat rustiger aan doen he . Hoe gaat het verder met je? Begin je de kleine ook al te voelen? @ Maria, hier gaat het wel aardig, heb alleen de laatste 2 dagen steeds dat ik het wat benauwd krijg. Wil het vandaag nog ff in de gaten houden, maar anders toch maar ff de ha bellen, want dit voelt niet fijn. Vind het een beetje eng . Maar verder gaat het goed hoor , wij willen idd wel een pret echo laten maken en nemen dan mijn mams en schoonmoeder mee, die waren beide helemaal enthousiast 8) . Je kan nu dus verder aftellen tot aan je verlof, lekker hoor! Hoe gaat het met jou? Het kamertje is helemaal gelukt? Laten jullie ook een pret echo maken? Heb je deze week nog vakantie of moet je al weer beginnen? @ Myprecious, lastig allemaal hoor me dat ontpillen, zou je graag wat zekerheid willen geven, maar herken het ook niet . De eerste dag van je cyclus is meestal wanneer het heeft doorgezet, met helderrood bloed, heb je dat ook gehad? En wat juffie ook zegt gewoon doorgaan met tempen, mss dat je temp toch nog eens veranderd, ook pomdat ie nu nog weer lager was en dat kan ook met een eisprong. Nogmaals heel veel suc6 en hoop dat je snel zekerheid hebt.. Heeeeeeeeeeeel dikke knuffel! @ Dagdromer, dus een druk weekend gehad, maar wel een beetje gezellie dan ? Vandaag moest je weer naar de vk toch? Veel plezier. Nog een beetje opgeschoten met de babykamer het weekend? @ Pooh, hoe gaat het met jou? Heb je al een poosje gemist meis! @ Penr, wil het werken nog een beetje lukken? Nog een paar dagen en dan lekker vakantie! @ Manon77 en heb je nog getest het weekend? Je hebt nu lekker vakantie of niet? Geniet er lekker van! @ Miranda, hoe was het feestje afgelopen zaterdag? Hebben jullie je een beetje vermaakt? Hoe voel je je verder? Heb je het idee dat je het allemaal wat aan het verwerken bent? Dikke knuffel meis! @ Queenbee, fijne vakantie gehad? Alles goed met de kleine meid, en de rest van de familie ? @ Deli, hoe gaat het bij jullie? Beetje lekker weekend gehad? Wesley nog steeds last van zijn buikje? @ Riddle, hoe gaat het meis, nog steeds zo misselijk geweest? Nog maar 4 dagen voor de grote dag en nog maar 1 voor de intake? Spannende week voor je, nog niet teveel last van de zenuwen? Hier gaat het allemaal redelijk, heb het alleen de laatste 2 dagen een beetje benauwd. Wil het vandaag en vannacht nog ff aanzien en anders toch morgen maar ff de ha bellen. Verder gaat het wel goed hoor , alleen een beetje moe, maar dat komt omdat we zaterdagavond naar mijn broertje waren en pas om 03.15 uur op bed lagen , ja en daar wordt je wel moe van , maar het was wel erg gezellie, dus moet het voor een keertje kunnen. Gistermiddag hebben we heerlijk ff gewandeld in het bos, het was zulk mooi weer! Vandaag maar wat rustiger aan, moet eigenlijk nog wel weer aan het verven, heb nog steeds de kozijnen niet gedaan , ach we hebben nog ff de tijd . Meiden allemaal een fijne (werk)dag en tok snel Dikke knuffel Liena
Goedemorgen kippetjes! Ik ben zaterdag ongi geworden.. En goed ook, pffff, wat een buikkrampen.. Maar in elk geval heeft mijn lichaam zijn werk gedaan en ben ik toch blij! Was stiekem een klein beetje teleurgesteld, maar ben het snel weer vergeten! Heb vandaag weinig tijd, maar kom zo nog ff tokken! Dikke kus
goedemorgen allemaal! zo de werkweek gaat weer beginnen heb geen zin maar goed komt wel weer. liena: ja alweer 25 weken! misschien drukt de kleine wel ergens op dat je daardoor benauwd wortdt gewoon naar de ha gaan hoor! en ik zie je pbtje wel verschijnen linnie: de clomid doet zijn werk gelukkig. nu hopen dat het snel raak is! fijne dag allemaal. xxx