[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!
    Daar was ik weer van een weekje weggeweest! Heb het gekakel wel gemist hoor, heb nog geprobeerd om met mn mobiel op internet te komen, maar dat was niet echt succesvol...:oops:...

Ik krijg om half 10 bezoek van iemand van Felicitas, dus zal daarna wel even alles (!) teruglezen en proberen op iedereen te reageren. En anders tok ik gewoon vanaf vandaag weer lekker mee!

Of zijn er nog nieuwtjes die ik echt niet mag overslaan? Dan hoor ik het graag!

Xx

*QueenBee zucht; 'Feels good 2 be home!' ;)*

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen QB heb je het lekker gehad?
    Jeetje je kleine alweer 1 maand de tijd gaat snel.

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Sorry dat ik er zo weinig ben geweest maar heb een druk, rommelig en vrij emotioneel weekend achter de rug :)

@Linnie...goed joh dat alles nu toch werkt...kan je er nu ook vanuit gaan dat je lichaam het nu gewoon goed blijft doen qua cyclus?

Hier gaat alles redelijk, ben af en aan nog wel misselijk, begin steeds behoorlijk druk op de onderbuik te voelen en mijn (.)(.) doen hartstikke zeer :(

Het meeste voor de trouwerij is nu geregeld, vanavond komt een meisje voor de make-up zij heeft ervoor geleerd en schijnt dat echt heel goed te kunnen dus ben benieuwd :D

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb even een beetje terug gelezen maar lang niet alles. Ga toch even proberen even te reageren.

Mink en Maria..wij hebben ook de 4 wieler. Ik vond 3 wielen voor mij te zenuwachtig. Ben echt blij met mijn keus.

Linnie...wat fijn dat je ongi bent geworden en nog wel zo mooi volgens planning. Snap dat het ergens een domper is maar het geeft natuurlijk ook weer hoop! En hoop doet VEREN!

Liena...nog steeds niets aan de babykamer gedaan :oops: maar dat komt echt nog wel. Gelukkig nog tijd genoeg! Vanmiddag idd naar de vk. Moet al om 13.00 uur en ik moet tot 12.00 uur werken dus ga zometeen ook maar hard aan het werk zodat ik op tijd weg kan.

Riddle..Klinkt raar maar fijn dat je toch nog steeds kwaaltjes hebt. Is naar mijn idee echt een goed teken! Ben benieuwd of de make-up vanavond in de smaak valt.

QB..welkom terug! We hebben je gemist. Hoe is het met de kleine Britt gegaan op vakantie? En heeft jamie het ook naar zijn zin gehad?

Ik was zaterdag 28 weken dus ons kindje is volgens de statistieken nu levensvatbaar! Joepie, is toch weer een mijlpaal. Nog 8 weken werken. Pfff, als ik dat maar vol houd.

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Raar Dag?...Mijn kwaaltjes zijn toch niet raar haha volgens mij niet veel anders als wat ik hoor van andere zwangere vrouwen :)

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat bedoel ik ook niet. Het klinkt alleen een beetje raar dat ik het fijn vind dat je last hebt van kwaaltjes. Je kwaaltjes zelf zijn niet raar nee.

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh zo hahha ik snapte het al niet :)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Willen jullie me helpen met mijn volgende dilemma? :)

Pauze of doorgaan met Clomid? Haantje en ik hebben het huis te koop staan en willen eigenlijk eerst gaan verhuizen.. Maar ik weet niet hoelang het nog kan duren voordat ik zwanger ben met Clomid en wil niet dat het nog een jaar gaat duren.. Pfffff... IK WEET HET ECHT NIET MEER!

HELP!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Sorry, was een beetje ego berichtje van mij.. :oops:

Rid; Ben je zo emotioneel geweest het weekend? Vertel!

Dag: Gefeliciteerd met de mijlpaal! Ik zou toch ook heel blij zijn hoor! Is toch een fijn idee! Nu aftellen geblazen! :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ach ja Linnie..volgens mij hormonen, ene moment vrolijk dan bloed chaggie en dan kan ik wel huilen :) ...haantje heeft et zwaar :(

Linnie...tja ik heb het wel vaker gezegd, ik zou geen pauze nemen, enerzijds omdat je inderdaad niet weet hoe lang het nog duurt en de kans er is dat je dan al verhuist bent ( en al zou dat niet zo zijn, dan nog redt je het wel met de dingen die moet doen) en anderzijds heeft je lichaam een goed ritme nu die ik niet zou onderbreken... :D

Succes met je belissing

ehhh trouwens hoe staat je haantje hierin?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Murning allerliefste kippetjes!

@ Liena, weekend was lekker ja, helemaal omdat mijn haantje Wesley dan ook een beetje van mij kan overnemen zo nu en dan (niet dat ik er dan niet alsnog met mijn neus bovenop zit) ;) fijn dat ie bij jou goed gaat en uhhhh, gefeliciteerd, 25 weken :confused: tijd vliegt voorbij hier! Denk aan jezelf als je je niet goed voelt, bellen!

@ Riedel, meis! Emo weekend? Hoort wel een beetje bij zwangerschapskwaaltjes natuurlijk en dan ook nog de drukte van een bruiloft die er aan komt... Wens je haantje sterkte van me ;)

@ Dag, jij ook al een mijlpaal :D Nog ff en dan is het volgende kuikentje in ons hok een feit ;) Voel je je verder goed?

@ Linnie :whistle: yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ongie geworden?! Beter ongie als niets zullen we maar zeggen! En uhhh, ik zou ook geen pauze inlassen! Je weet nooit hoelang het duurt en als je vorig jaar meteen zwanger zou zijn geweest hadden jullie die gangsta baby ook in dit huis gekregen, verhuizen kan ook prima met een dikke buik als het zo moet zijn meis! Maar jullie babywens is belangrijker toch?

@ All, jullie zijn lief hoor!

Ohhhh, ik ben moe, afgelope nacht weer opgezeten met mijn kleine vriend :( zit nu aan de cornflakes en wil zo nog ff gaan slapen :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haantje laat het een beetje aan mij over en gaat overal in mee, haha! Heb ik ook niets aan dus.. :)

Ik zou vandaag weer moeten beginnen met de medicijnen en denk maar dat ik het gewoon doe! Inderdaad, stel dat ik nog een half jaar bezig ben met de medicijnen?! Ik doe het maar gewoon! Alleen dan even zonder alle ziekenhuis bezoeken erbij, weet nu dat het gewerkt heeft en dan wacht ik het gewoon lekker af! Misschien ben ik er dan wat minder mee bezig :D

Thanks girls!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He dat is idd vervelend. Da kun je idd maar beter hebben dat het doorzet. Dan weet je ook waar je aan toe bent. Nou ik zal duimen dat je ongi snel goed doorkomt! Dan kun je weer lekker verder klussen voor een beebje :)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Liena. Lief dat je het vraagt ik begin wel een beetje op te knappen maar voel wel dat het nog niet over is. Ben nog steeds verkouden. Vannacht wel beter geslapen. Hoefde er maar 1 keer uit! Dat doen een mens goed! :)

@ LindaS Ik kan je helaas geen advies geven meid ik heb helemaal geen verstand van die medicijnen en hoe snel je dan zwanger wordt.

@Delilha Knuffel meid en mischien kun je straks ff slapen als je ventje ook een dutje doet!

@ All iemand enig idee waar Yoyo is want die zou vanmorgen testen toch....;) Ik zit al de hele ochtend te duimen :)

*ego bericht*
    vandaag 30 weken :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, pciesssssssssssssssss! Klinkt goed!

@ Wendy :whistle: gefeliciteerd met je mijlpaal! En uhhhh, ik duik nu mijn bedje ff in dames :D

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Truste meid lekker uitrusten hoor ;)

17. judibi

judibi Bekend lid

murning :D
    @liena: hou het wel in de gaten, die benauwdheid... :( klinkt vervelend. en inderdaad, die kozijnen kunnen morgen bijvoorbeeld ook nog ;)
    @myprecious: nog geen ei en geen echte ongi...wat een gedoe. hoop toch dat je snel duidelijkheid gaat krijgen, meis :(
    @wendy: gefeliciteerd met je 30 weken :D
    @juffie en liena: 25 weken alweer! gaat goed :)
    @linnie: nou, YEAH voor de ongi! en gewoon doorgaan met de clomid. die beeb komt er als het juiste moment daar is. dus je niet sappel om maken ;) en zwanger verhuizen kan ook hoor! kijk maar naar onze mupkuh!
    @mup: erg blij dat alles nu helemaal goed lijkt te gaan voor jullie, meid :D bijna de eerste mijlpaal, de 12 weken!
    @dag: gefeliciteerd met je 28 weken mijlpaal!
    @yojo: en?
    @deli: slaap lekker ;)
    hoop niet dat ik iemand vergeten ben..
    @rid :oops: gelukkig nog veel kwaaltjes...nu komt de grote dag toch snel dichterbij! eerst morgen naar de vk, sterkte! hoop dat ze je toch gerust kan stellen. en dan op naar VRIJDAG :D

nou, hoop dat ik niet nog iemand vergeten ben, dan komt dat straks ;)

vandaag temp ineens gekelderd naar 36.6 ( was lekker hoog rond 37.0) en zit 7 dpo, dus...ben benieuwd wat ie morgen doet. vanmorgen opgestaan met flinke ongi kramp :( is nu weer wat weg gelukkig. onderbuik gevoelig. erg koud de hele tijd.
    gisteren was mijn bmm zelfs heel laag en een beetje open :confused: nu weer dicht :p ach, die geweldige dagen tot je nod... :)

18. maria04

maria04 Niet meer actief

hey Liena

Ik had op vakantie ook last van benauwtheid ik zat ook midde in de bergen. Ik denk dat het komt dat je kindje toch de nodige ruimte gaat innemen.Maar als je het niet vertrouwd gewoon de dokter bellen.
    Ons kamertje is zo goed als af moet alleen nog wat aan de aankleding gebeuren.
    Wij hebben 20 sept de pret-echo. laat jij het ook bij onze verloskundige doen?
    Gefeliciteerd met je 25 weken!

Wendy jij ook gefeliciteerd! Gaat de tijd toch snel.

Lin ik zou als ik jou was ook doorgaan en wat deli zegt je kan ook verhuizen met een dikike buik.

judibi Ik veer voor je!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Lekker uitgeslapen en toen op zoek naar een test maar niks te vinden in huis....dus vanmiddag even naar de winkel en dan morgen maar testen als ik nog niet ongi ben.
    Temp is wat gezakt maar ben twee dagen door wat te langer slapen ook een uur of drie later met tempen....dus weet niet of dat zo betrouwbaar is.
    Verder nog wel misselijk en moe en mijn borsten doen pijn. Maar sta ook onder de puistjes dus weet t niet...kan allebei zijn he. We wachten maar "rustig" af......

Hoe is het met jullie?

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jeetje laat je ons helemaal in spanning tot morgen :(

Deel Deze Pagina