[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    In elk geval zit ik wel tussen allemaal experts, dus kan ik jullie lekker lastig vallen met allerlei vragen! :)

Positief blijven toch?! :D

2. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ben na vandaag helemaal kapot. Heb mijn vijfer leeggehaald. eerst een heleboel salamanders vangen (die zijn nog te doen) en toen een heleboel kikkers (die springen heel veel en dus kon ik de hele tuin door achter die beetsen aan..... toen een hele berg prut (lees rioollucht prut) eruit halen, zeil kapot snijden en wachten tot het water zakt (alleen dat laatstse was niet zwaar, dus rest wel).

Ik heb geen rug meer over, voel me een bejaarde.......

ga heel vroeg slapen (ehhh....op stok dus).

Fijne avond,
    Kaat

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoop ook dat je een foto kan plaatsen Liena, dat is wel leuk!

Ik had bij echo's een foto geplaatst zat ik laatst daar te neuzen zag ik ineens heel leuk commentaar bij mijn foto :D

Mijn beebje is lastig, heel druk nu pak ik de camaera erbij is het stil :(

Linnie, straks ben jij de expert met je gangsterbaby's! Ik ben zo benieuwd hoe het afloopt met je bij de gyn! In ieder geval fijn dat je daar terecht kan!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Fijne avond Kaat! Rust maar lekker uit ;)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve schatten,

Ik ga lekker bankhangen! Zit nog lekker in mijn sportoutfit, fris he?! NOT! ;)

Fijne avond! XXX

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mss kan mijn haantje me morgen ff helpen. Hij is nu aan het werk. Hij heeft avonddienst en komt pas om 0.30 uur thuis.., maar gelukkig heb ik de laptop en de tv :) .

Ja linnie idd gewoon pos blijven en die vragen moet je gewoon blijven stellen hoor, en anders dan schrijf je ze op en dan vraag je ze maandag.
    Jij ook een fijne avond.....

Kaatje, rust maar ff lekker uit dan dat heb je wel verdiend...
    ;)

@ Deli, jou album is ook errug leuk............

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kaatje, lekker uitrusten meid! Dat klinkt als een hele gebeurtenis :D

@ Linnie, smerig kipje met je zweetveertjes :D fijne avond en tot toks!

@ Liena, ja meid ik wou dat ik het voor je kon doen maar dat werkt niet! Je haantje kan je vast helpen!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja mijn haantje is handiger met de pc en anders da vraag ik het het weekend aan mijn twee broertjes, dat zijn beide giga computergekken. Zijn allebei systeembeheerder, dus dan moet het vast wel lukken :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Altijd handig van die computernerds in de fam :D ik ben er mee getrouwd!

Maar wel lastig als je iets wil en het lukt niet en je moet wachten..... :( kan ik altijd erg slecht tegen!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey! We zijn verhuisd! Zat er ook wel aan te komen he! Nouja, kunnen we hier weer verder een dikke 1200 pagina´s wegtokken, hihi! Zal eerst even ons oude hok nalezen, tok later!

Xx

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Queenie! Ik dacht dat je bedoelde dat jullie al verhuist waren naar jullie nieuwe huisje :D

Maar je bedoelde ons kippies, tok zo!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ah kijk dat is altijd handig :) , dan heb je hem meestal bij de hand. Maar ik heb dat ook hoor, als ik iets wil dan moet dat op dat moment en als het dan niet lukt baal ik daar ook best wel van :) . Maar goed geduld is een schone zaak...... en ik ben wel iemand die niet snel opgeeft hihi....

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Queenbee, welkom in ons vernieuwde hok

Ik dacht ook even zo dat heeft ze snel gedaan ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaa... Ik geef ook niet zo snel op maar als het om computers gaat wel! Ach als ik maar met jullie kan tokken, kan hyven en mailen, dat is het belangrijkste voor de rest heb ik niks met dat ding

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hihi! Zo snel gaat dat niet! Zoals het nu lijkt gaan we half juli verhuizen, ongeacht of ons huis verkocht is of niet. Op 9 juli gaat mijn verlof in, en ik wil niet op het allerlaatst nog moeten verhuizen.. dus mijn haantje is nu elke avond na zijn werk daar aan het werk om het zo snel mogelijk klaar te maken voor ons.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo kippies,

Ik ben qua onderzoeken van de jongste zoontje niks wijzer geworden. Ik weet dat ie autistische punten heeft maar ze durven niet nu al een stempel te geven, daarvoor willen ze nog gesprekken met mij en met het manneke. Morgen hebben we een netwerkoverleg met: school, revalidatie-artsen, ambulante begeleiding, bureau jeugdzorg en mijn haantje en ikke. dan gaan we het hebben over speciale school, want zijn vermoeidheid steekt de kop er bovenuit en aangezien meneertje naar groep 2 gaat en in groep 2 ook nog eens n operatie krijgt aan zijn handjes zie ik de bui al wel hangen. En nu laten ze hem nog steeds slapen in de klas maar dat gaat in groep 3 niet meer he! Ik heb zitten huilen gewoon omdat het téveel werd allemaal. Hoop dat ik morgen te horen krijg dat speciaal school vor hem beter is want dan kan ik gelijk in Roosendaal aan de bel trekken en hem na de vakantie daarlaten bivakkeren. En in oktober wil zij ( bureau jeugdzorg) een nieuwe evalutatie-gesprek en eens kijken wat er dan aan uit komt.

Zo, n heel verhaal maar goed. Hoe is het hier...... ik heb ergens n nieuwe naam voorbij zien komen! Welkom!
    Ik heb iets gelezen over linnie....n spontane bloedneus? Nou ben heel benieuwd een maandag dan!
    Wij zijn verhuisd naar een nieuwe topic? Nou dat betekent dus dat wij goed kunnen kakelen toch?

Ik heb vandaag een lekkere drukke dag gehad.... wij zijn naar de efteling geweest met de school!
    Heerlijk alleen jammer we kregen daar 2 hele zieke kinderen!
    verders een heerlijke dag!

Ik ga nu stoppen ben moe en haantje ligt al te slapen alleen de kids nog niet dus die ga ik aansporen om te gaan slapen!

liefs Miranda

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje Miranda, heb jij morgen nog een intensief dagje voor de boeg... alvast heel veel succes morgen! Logisch dat het je allemaal even teveel wordt... dikke knuffel voor jou!

Zo, nu leg ik de laptop aan de kant en ga ik verder
    even een filmpje kijken, 50 first dates is op rtl5, is wel een grappige film!

Fijne avond kippies!

Xx

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Linnie ja ik hoop ook op een andere foto voor je maandag!

@ Liena Spannend is het allemaal he! Ben heel erg nieuwsgierig hoe Japie eruit ziet....nog maar 3 nachtjes voor mij.....En dan maandag naar de VK.

@ Miranda slaap lekker en rustig aan!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Queenie Ja die is leuk die film!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Queenbee, dus nog maar een kleine 2 maanden en dan lekker naar jullie nieuwe stekkie. Zou idd fijn zijn als jullie je andere huis dan kwijt zijn.
    Ben inmiddels ook in die fil beland en die is idd erg leuk

@ Yojo, voor jou idd nog maar 3 nachtjes. Krijg je ook een fotootje van Japie? Wij hebben de kleine voorlopig maar smurfje genoemd ;) .
    Maandag staat er voor veel kippies wat te gebeuren. Dus maandagmiddag/avond vast veel verhalen ;) .

@ Miranda, het blijft dus allemaal een beetje spannend. Heel veel suc6 morgen en hopen dat ze jullie weer verder op weg kunnen helpen.
    Rust maar lekker uit......... Dikke knuffel........

Kippies ik ga lekker verder met de film. tok jullie morgen weer.....

Fijne avond allemaal en tok morgen........
    Dikke knuf Lienakip.

BTW. leuk daydreamy dat je ook mee kan 28 juni ;) .
    Zal morgen nog eens het lijstje hier neerzetten............

Deel Deze Pagina