Heey meiden, Ja er komt vanmiddag allemaal al familie......... Ik ben nu nog ff de badkamer en wc aan het doen. Straks nog ff boodschappen doen... Gelukkig is mijn haantje vandaag al vrij dus kunnen we lekker de boel samen doen. De zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen hoor, nog niet echt voor morgen, maar meer dat ik bang ben dat ik dingen vergeten ben om te regelen... . Nou ja we zullen zien . Linnie dit heeft gewoon ff tijd nodig om een plekje te krijgen. Tuurlijk zit je er nu ff doorheen, ik zou het ook als klap in mijn gezicht ervaren en helemaal een beetje van hoe zij het ervaren. (Nu maar omdat het beter uitkomt met het werk) Yojo, heerlijk om ff bij te tanken he? Vandaag lekker vrij natuurlijk, geniet ervan..... Meiden ik ga er weer vandoor, de plicht roept , als ik tijd heb vandaag dan kom ik nog wel eens ff spieken........ Dikke knuffel mij
@ Liena ja vandaag vrij en dat heb ik wel nodig. Dus lekker rustig aan! Jij heel veel plezier en niet te veel stressen he! Nergens voor nodig!
Meiden, lang niks meer van me laten horen Maar ik denk wel aan jullie hoor! Heb ook nog niet bijgelezen maar zag wel dat mup zwanger is Van harte gefeliciteerd meid, ben zo blij voor je! Vanmorgen mijn scriptie ingeleverd en vandaag of morgen hoor ik of het een voldoende of een onvoldoende wordt. Erg spannend dus. Maar ik ben er wel vanaf eindelijk, wat de uitslag ook is Ik was dus erg druk met het schrijven hiervan en heb verder nergens tijd voor gehad Ik ga mijn best doen om weer wat vaker te tokken want ik mis jullie wel hoor! Heb weer eens nachtdienst dus ga zo me bedje in. Tot snel lieve kippies Oh en Liena, ik wens je een onvergetelijke dag morgen. ik denk aan je. ben nu al benieuwd naar de foto's
@ Yootje, fijn dat je goed geslapen hebt! @ Liena, je bent vast niks vergeten joh! En als je wel wat bent vergeten dan wordt dat morgen gewoon voor jou opgelost! Let maar op! Alles loopt op rolletjes en de dingen die geregeld moeten worden morgen worden voor je gedaan, dat heb je helemaal niet door! GENIETEN! Dat is alles wat jullie moeten doen! Succes met poetsen nog even! @ Linnie, hahahaha.... Dat waren ook wel opmerkingen die bij mij te binnen schoten maar dacht dat kan ik niet gaan typen hier natuurlijk ik zie jou ook steeds met een heel schattig klein baby-meisje met een flinke krullenbos Komt helemaal goed, luister jij maar naar jou vriendin! En inderdaad, we tokken al een hele tijd hier met elkaar! Vind het wel jammer dat Nikita die het vorige topic is begonnen er niet meer is en nu is dit nieuwe topic door een mod gemaakt en vind ik het helemaal zo raar, ze is ineens helemaal uit ons topic verdwenen... Maar ja er zijn er wel meer gekomen en gegaan!
@ Pooh, fijn dat je het nu achter je rug hebt meis! En na al die inspanningen krijg je zeker een voldoende! Let maar op! Slaap lekker en tot toks!
@Liena; hoop dat je dit nog leest. Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke dag van! Geniet! Drink een drankje (zonder alcohol) op ons kippetjes! @Deli; Haha, ik moest er gisteren ook erg om lachen hoor! Ik hoop ook echt dat ik een schattig krullenbolletje krijg Mijn haantje had ook zoiets van; "Joh, boeiend, laat ze lekker! Wij komen nog wel!" Lief ! @Pooh; Ik veer voor een dikke vette voldoende! Ik zie dat je al bijna kan testen.. Spannend! Of niet? @Yojo; Geniet maar lekker van je dag vandaag! En rust goed uit!
Hey lees dat de banners weer terug zijn. Goed om te weten. Als hij het nou goed blijft doen pak ik die ook weer. Het blijft idd de mooiste.
@ Linnie, gelukkig dat je haantje er lekker rustig onder blijft, dat is wel prettig voor jou! Ergggg lief die haantjes van ons he @ Mup, deze banners zijn zeker het leukst!
I know, maar als ie het van de week niet doet moet ik weer alles aanpassen. Dus ik kijk het nog even aan
Ik krijg vandaag trouwens lekker weekend heeeeeeerlijk 4 dagen werken! Morgen is mijn haantje jarig en die viert het altijd met zijn broer samen die was gister jarig dus moet morgen boodschapjes doen en verder beetje in huis rommelen en NIKS DOEN!
Whahhahaha! Ik heb net met Belle Perez zitten praten, je weet wel, die belgische schone! Ze was hier in een VIP-bus met RTL Boulevard! Champagne en hapjes om half 12, altijd goed! Deli, wat heerlijk! Ik heb deze week ook maar 4 daagjes, was natuurlijk maandag ook lekker vrij geweest!
Hey linnie, dat klinkt goed! Jaaa, die champagne en hapjes bedoel ik dan he, niet dat je denkt dat ik een fan van Belle ben maar wel leuk! Heb je jezelf ff helemaal volgeladen?!
Hey Kippies Heb ff snel bijgelezen en ben hier verder niet veel, voel mij niet goed vandaag maar wou toch Liena even een super mooie dag wensen morgen....geniet ervan met volle teugen hoor! En Linnie....kan me jou reactie m.b.t. je schoonzus heeeel goed voorstellen hoor...liep me al groen en geel te ergeren aan wat je schreef over haar gedrag dus lijkt me niet meer dan logisch...niks egoistisch aan maar menselijk! Jou tijd komt wel x
Rid, doe maar lekker rustig aan vandaag! En denk goed aan jezelf! Vind het zo lief dat je ook nog aan mij denkt terwijl je je helemaal niet lekker vind, je bent echt een schattie! Ik denk aan je! Deli; Ben op dieet remember Heb alleen een plakje rauwe ham op, jammie! Mup, ze kwam op mijn werk langs! Met haar tourbus! Mooie bus trouwens, pffff
Oh ja Linnie, jij met je dieet! Pffff.... Het is dat je het voor een goed doel doet anders had ik je voor gek verklaard... Linnie & Dieet niet nodig volgens mij! @ Riedel, meis doe lekker rustig aan en denk vooral aan jezelf en niet aan ons! Voel je niet verplicht om te reageren al is het natuurlijk wel fijn voor ons om wat van je te horen! Sterkte meid!
Deli, stiekem heb ik het wel een heel klein beetje nodig hoor! Er mogen ook best nog wel wat kilootjes af Maar het belangrijkste is die insuline, dus zo min mogelijk suiker!
@ Linnie, volgens mij ben jij echt maf! Krijg je nog uitleg over clomid voordat je begint de 20e? Dan kun je eens vragen hoe dat zit met je eetpatroon! En waarom mag je dan pas beginnen en niet nu al meteen?
Je hebt eerst een gesprekje met de gyn en die was in gesprek! Heb alleen met de verpleegkundige gepraat.. Maar ik waag nog een gokje en bel maandag even voor de uitslag van mijn bloedtesten en wellicht mag ik dan eerder beginnen! Kan het allicht proberen toch?!