@Yootje; Zie dat het spannend voor je wordt! Ik ga me helemaal suf voor je veren! @Judibi; Voor jou wordt het ook al spannend! Tis maar goed dat ik een weekje weggeweest ben, heb weer genoeg veren kunnen laten groeien, zodat ik ze nu weer allemaal kan opveren! @Juffie & Liena; Van harte met jullie 25-weken! Gaat hard zeg! @Riedel; Ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, of dat je hebt getest in mijn vakantie, maar bij deze; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! Super hoor! @Linnie; Goed dat je ongesteld geworden bent zeg! En idd, wat de meesten al gezegd hebben, verhuizen kan ook als je zwanger bent hoor! Heb ik ook gedaan in mijn verlof, het voordeel is dat je iedereen lekker hard aan het werk kan zetten, hihi! @Dag; Gefeliciteerd met je 28-weken! Gaat ook al zo hard! @Wendy; En jij van harte met je 30-weken! Jeetje, veel vandaag zeg met een weekje verder, echt leuk! @Deli; Slaap je nog lekker? En anders; ben je inmiddels lekker uitgerust? Nou, ik heb mijn babydoos in huis hoor! Heb me niks aan laten smeren hoor, voor een leuk boekje betaal je zo'n 17 euro per maand, en dan krijg je elke maand 1 boek. Tel maar na! Ik koop wel een boek in de winkel voor de kids eens in de zoveel tijd, die zijn meestal ook nog goedkoper. *QueenieKippie heeft de buit in elk geval binnen, hihi! * Xx
@ Wendy, ik heb mijn piercing er vorige week uit moeten halen. Begon in 1x te zweren heb ik echt nog nooit last van gehad. Toenet kei lang aan de lijn gehangen met internetprovider. En nu is hij weer stukke sneller gelukkig. Kan ik weer veel mee tokken.
Mup fijn dat je er weer bent! Hoe is het verder? Wendy lief dat je aan me dacht vanmorgen! Ik ga zo naar de winkel....haah QB barry moest heel hard lachen toen hij las dat je heel hard ging veren....... Deli wat gaat t snel he!
Ja ik nog op het wachtbankje....heb geen testen meer in huis. Hoe stom kan je zijn om dat te vergeten....pfff dus vanmiddag maar naar de winkel wat halen!
ja het gaat steeds beter begin weer wat meer energie te krijgen. hoe gaat het met jou? groetjes van crea.
Haha! Geloof ik meteen! Leest hij vaker met je mee? Mijn haantje niet hoor, hij hoort af en toe wat verhaaltjes van mij over jullie en dan vindt hij dat wel leuk. Net zoals dat ik van jou en Jenny een kaartje kreeg toen Britt geboren was, dat vond hij heel leuk! Ik toen heel eigenwijs; 'ja, dat doen kippies!' Xx
ja me haantje was optijd thuis en hij was heel lief hij heeft me naar me werk gebracht en ook weer opgehaald lief he 7 dagen is wel veel maar heb er van de 7 dagen 4 nachten waar ik vandaag aan begin. en de nachten zijn bij ons heel rustig iets te rustig af en toe dus dat wordt lekker een dvdtje kijken of beetje poetsen. hoe gaat het met jou verder? groetjes van crea
ja het was zekers een heel mooi geluid lag gewoon bijna te huilen toen ik het hoorde hoe gaat het met jou alles goed? je hebt wel een mooie buik zeg. ben er een beetje jaloers op hahaha. hoop dat ik ook snel een mooie buik heb. groetjes van crea
goede middag meiden hoe gaat het hier. @yoyjo ik blijf voor je veren. denk je dat je het vol kunt houden om te wachten met testen? @QB hoe was je vakantie en hoe gaat het met jullie gezinnetje? @maria wat een mooie buik heb je zeg. @myprecious hoe gaat het met je? waarom doe je anders geen test dat je wat meer zekerheid hebt? @miranda ja weer zin in intimiteit. doe je het nog wel een beetje rustig aan mied? na mijn vakantie spreken we een keer af om een bakkie te doen goed? als je daar zin in hebt dan he. @deli hoe gaat het met wesley heeft tie nog zon last van krampjes? hoop dat het snel wat beter met hem gaat. @gaby welkom in ons kippenhok heb je al gestest en zo ja wat was de uitslag? @all hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed vanavond weer de nachtdienst in. nog 4 dagen werken en dan lekker op vakantie twee weken naar braamt in een huisje van landall. heb er zin in nu maar hopen dat het weer mee werkt. greotjes van crea
Het is moeilijk Penr maar heb nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan of ja wel tijd maar de winkels zijn nog niet open...zo fijn maandagochtend.... Ik ga maar eens boven aan de slag nu. Tok jullie straks weer!
@Penr; Vakantie was lekker, hadden er mooi weer bij, konden we nog lekker in het zonnetje zitten! Jamie heeft zelfs nog lekker kunnen dobberen in Britt haar badje! Vond hij geweldig! Hij heeft er zo'n beetje anderhalf uur ingezeten, hihi! Lief! Dus jij hebt ook zo een kleine vakantie? Lekker hoor, zou ook zo weer gaan, maarja... @Yootje; Oeh sneaky!