Hmmm... Klinkt goed, een avondje ongestoord vrouwen dingen koekeloeren op de bank Met een hele hoop lekkere dingen erbij?
@ Yojo, ik duim voor je Hopelijk POSI test! Wanneer test je? @ Deli, wat een schat! Echt een lachebekkie! En lieve pret-oogjes O
hey allemaal, zo het werkdagje zit er weer op heb alleen nog een behoorlijke stapel spellingschriftjes mee moeten nemen maar goed ga zo nog maar even zitten ben trouwens trots op mezelf heb aangegeven dat ik de pleinwacht niet meer wil/ kan doen.dat is tussen de middag en ook nog eens met de kids dus heb dan tussen de middag eigenlijk geen pauze. liep er al een paar weekjes tegen aan dat ik die dagen echt super gehaast was en helemaal af na een dag werken (nog erger dan anders ) nu in de vergadering gevraagd wie het over wil nemen. gelukkig twee collega's zo aardig om het te doen. voel me er dan behoorlijk vervelend onder omdat een ander dus voor mijn moeheid moet opdraaien maar ja mijn uk gaat voor! nu even reageren op de lieve kippies: linnie: goed dat je doorgaat meid! Je weet inderdaad toch neit hoe lang het duurt voor het zover is.. en wat de anderen zeggen verhuizen lukt ook echt wel met een dikke buik! QB: fijn dat je genoten hebt! En wat een lieve foto zeg van jamie! wat een mooi mannetje rid: ben benieuwd hoe de make-up vanavond wordt. of het wordt wat je er zelf van verwacht! trouwens die emoties zijn erg herkenbaar! dag: lekker he zo'n mijlpaal. deli: vanmorgen nog even kunnen bijslapen? wendy: gefeliciteerd 30 weken! ook zo'n mijlpaal jubidi: inderdaad vervelend die dagen tot je nod! ga weer hard voor je veren meis! yojo: ben zo benieuwd naar je test. hoop zo op een positieve test voor je! mup: sneller internet is altijd fijn. vooral op een dag dat er hier veel gekakeld wordt. anders wordt het zo lastig om bij te houden oh en vrouwensprogramma's kijken. heerlijk! crea: fijn dat je weer wat meer energie krijgt! kun je wel gebruiken ook lijkt me met 7 dagen werken. wat een schatige foto deli! en ja ben ook benieuwd hoe het met nikitje is.. er zijn wel meer kippies verdwenen hier in het hok trouwens.. ga evne de afwasmachine leegruimen en dan wat nakijken nog. kom straks weer even kijken. xxx
Heerlijk lekker een avond vrouwenprogramma's kijken. Zo'n avond heb ik morgen! Deli...het gaat allemaal vlug ja. Bij de kleine Wesley gaat het ook al snel. En wat een gave foto! Judibi...mijn werkdag zit er om 12.00 uur al op. Ik werk part time. Elke middag vrij....maar toch nog veels te druk met een heleboel dingen en nergens tijd voor. Liena...heb navraag gedaan over de duizelingen. Schijnbaar hoort het er voor sommige vrouwen gewoon bij en moet me geen zorgen maken. Moest wel wat meenemen zoals een zoet snoepje zodat als je zo dizzy word er een kan nemen. Vaak is het een suikerdip in combi met een wat lagere bloeddruk en dan krijg je zulke dingen. Ik heb trouwens ook last van die benauwdheid. Denk dat de longen ook een beetje plaats moeten maken of zo. Zooo.....dat was t weer. Ik ga snel want moet weer naar de gym.
Wat een knap ventje zeg. Moest het gewoon even quote @ Yoyo, ONM, GTST, Hoe word ik mama, hollands next top model, etc.
geode avond kipjes, Alles goed? yoyo wat maak jij het weer spannend meis, ik ga veren... Deli; wat een lekker ding is het ook Juffie;; dat heb je goed geregeld die pleinwacht. Ridle; doe maar kalm aan, lekker genieten van je trouwerij. Ben benieuwd naar de mace up.. Penr; fijn dat je weer iets energie krijgt. maar let goed op jezelf he.. Hier gaat alles goed. Heb soms wat krampen gevoel, denk mijn banden, maar verder niks.. Liena; ik eet idd ook meer zout en af en toe zoetig, maar het komt bij mij ineens opzetten en dan is het al te laat hahaha ok mijn motoriek is soms heel raar hahah qb; fijn dat je er weer bent.. Ik heb geen idee hoe het met nikitje gaat. Ik zit niet meer op haar hyves.. Verder gaat het hier wel oke. Ga vanavond weer zwemmen, Dit bevalt me erg goed Ik wens jullie natuurlijk een super fijne avond
veel plezier met zwemmen mink! lijkt mij ook wel lekker. wij hebben hier helaas neit echt een lekker zwembad in de buurt..
mijn haantje is trouwens met de behangplaat voor achter de commode bezig. ik helemaal bij klinkt misschien een beetje vaag maar zal als het af is wel een foto maken dan is het vast duidelijker!
Keek trouwens net nog even naar ons oude topic die Nikitje is gestrart, hoe zou het met haar zijn? Ja idd Deli......moeten we d'r ff zoeken.... Wat een lekker ventje heb je toch! Yojo, ik duim voor je Hopelijk POSI test! Wanneer test je? @ Precious Morgenvroeg ga ik testen! yojo: ben zo benieuwd naar je test. hoop zo op een positieve test voor je! @ Juffie Ben er erg rustig onder deze keer.....wel erg moe en misselijk vandaag. Moet ook steeds boeren.... @ Yoyo, ONM, GTST, Hoe word ik mama, hollands next top model, etc. @ Mup Lekker! Ik ga GTST, CSI en Bones kijken denk dat ik dan mijn bed weer opzoek ben zo moe... Had je gelezen trouwens dat Bridget een zoon heeft? Mees heet hij. Die is toch van dat programma of niet? yoyo wat maak jij het weer spannend meis, ik ga veren... @ Mink Met al dat geveer van iedereen zou je toch denken dat er haast wel een posit test moest komen! Zwem ze vanavond!
Lieve dames! Even vanaf de bank een berichtje. Ben net ongi geworden. Jammer aan de ene kant maar aan de andere kant vind ik het ook fijn. Ben op dag 28 ongi geworden! Dus alles werkt nog! Tok jullie morgen! X
@Yojo, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeee dat was niet waarvoor we zo hard geveerd hebben hahahahaha. Jammer meid, volgende keer beter. Ik heb nu even geen zin om op iedereen te reageren want ik zit even met mijn haantje... die heeft het op het moment even heel zwaar en ik wil er even voor hem zijn. Leg t allemaal nog wel ns uit. xxx
Jammer Yojo ! Hopelijk volgende ronde beter nieuws! Nou dames, ik heb getest om toch maar van de gedachte af te zijn. Negatief. En ik heb dus geen ei gehad waardoor weinig bloed nu, daar ga ik van uit.
"De menstruatie bij de pil is eigenlijk geen menstruatie. Beter is het bloedverlies in de stopweek een onttrekkingsbloeding te noemen. Dit is ooit zo ontwikkeld (drie weken pil slikken, een week bloeden) om vrouwen het gevoel te geven van een natuurlijke cyclus, waarvan dus eigenlijk geen sprake is. De onttrekkingsbloeding bestaat uit het afval van het opgebouwde slijm en is een reactie op het stoppen van het slikken van de pil, dus een vermindering van de hormonen. " En ik verlies nu dat vieze slijm met gekke bloedkleur! Zo kun je zien dat me lichaam nog op gang moet komen. Hopelijk volgende ronde wel een eisprong en hopelijk dat slijm weg.
Jammer My precious. Op naar n nieuwe ronde met nieuwe kansen dan maar. Hopelijk meer geluk! Mijn haantje is helemaal van slag.... afgelopen vrijdag heeft zijn zoon (12 jaar) hem voluit geslagen op mijn haantje zijn elleboog. Haantje was zooo kwaad geworden en straf gegeven dat het hem nu nog niet lekker zit. Komt er ook nog even bovenop dat de school vanmorgen aan mijn stiefzoon vroeg hoe het thuis ging.... Mijn haantjes ex wist dat didier chris had geslagen en heeft dus school ingelicht terwijl didier voortaan hier woont en zij infeite dus niks te maken heeft met wat hier gebeurd, maar goed.... morgen heeft de moeder n gesprek met school aangevraagd. Het gesprek gaat buiten de vader om. Chris denkt dat er meer achter zit want zo gebeurde het ook toen ie afstand moest doen van zijn andere zoontje. Dus straks zag ik echte tranen in zijn ogen staan bij chris... hij is helemaal van zijn aprepeau (of zoiets) af. Ik wil hem steunen en ik zei al zal ik haar eens opbellen maar ik mag mijn eigen hier niet mee bemoeien hoe goed ik het ook bedoel. Ik ben benieuwd morgen want mocht het een beetje slecht uitpakken dan geeft ie zijn 2de zoon af en wil ie er ook niks meer mee te maken hebben. Als didier dan 18 is kan ie gewoon langs komen die deur blijft open voor hem maar chris trekt zijn handen af van de opvoeding. Zo moeilijk nu he..... ik weet niet hoe ik hem hierin kan steunen. Het is geen prater maar een doener. Zo dat is er even uit.... vandaar dat ik nu even niet op iedereen reageer..... komt morgen wel denk ik even kijken hoe het hier morgen aan toe gaat. xxx ik denk en leef wel met jullie mee dames! knufffffffffffffffffffffffffff
Yootje.........wat jammer meid! Inderdaad wel fijn dat je lichaam nog zo mooi op schema werkt maar het is toch wel ff balen. We blijven gewoon doorveren voor je in de nieuwe ronde!
Jeetje Miran, dat is niet niks.. Maar het zegt al genoeg dat zijn zoon niet goed in zijn vel zit.. Misschien moet hij eens proberen met hem te praten zonder kwaad te worden. Enigste wat hij kan doen wanneer zijn zoon kwaad wordt is alles pikken en rustig blijven.. Laten merken dat hij er voor zijn zoon is wanneer hij ergens mee rond loopt.. Praten helpt echt. Ik begrijp dat hij kwaad is, maar zijn zoon bedoeld het echt niet zo. Geloof me.. Ook kan je man met een psychiater gaan praten hoe hij met zijn zoon om moet gaan.. Klinkt misschien dom en zo lijkt met misschien dat het aan de vader ligt, maar de vader moet wel boven het gedrag staan. Straf geven helpt niet, problemen moeten verholpen worden en dat begint met praten en de oorzaak zoeken.. Misschien vind je het dom klinken van een 20-jarige.. Maar waarom ik dit zeg is omdat ik zelf vroeger moeilijk genoeg ben geweest en pas nadat mijn ouders wisten hoe ze met me om moesten gaan veranderde ik zelf.. Als het teveel botst bouw je alleen maar aggressie op.