[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Iedereen weltrusten voor straks en aan de klussers, veel plezier :) .

Liefs!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen chicka's!

Hier een kippie die vroeg van stok is gevallen ;)

Ga even bijlezen :D

XXX

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    moguh kippies,

fijne dag weer vandaag.

yojo balen van je ongi. maar wel een keurige cyclus.

tot vanmiddag.

xxx

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Tjonge wat kan je goed merken dat het later in het seizoen komt zeg. Het is gewoon nog pikkedonker om 6.00 uur :D .
    Allemaal weer een goede nacht gehad?

@ Linnie, wat fijn dat je ongi bent geworden, al is het dan wel een beetje tegensrijdig en kan ik me voorstellen dat het toch wel een beetje balen was, maar de clomid heeft idd zijn werk gedaan!. Wat goed dat je besloten hebt om toch door te gaan voor jullie kinderwens. Wat de anderen ook al schrijven, je hebt geen idee hoe lang of kort ;) het mss nog gaat duren en met een dikke buik lukt verhuizen ook wel, zet gewoon al jullie vrienden en familie aan het werk ;) .

@ Juffie, de eerste dag na het weekend is vaak het lastigst he ;) , en als je dan een keer weer bent begonnen is de week ook zo weer voobij toch? Een dikke pluim :thumup: voor jou, dat je aangegeven hebt dat pleinwacht lopen nu niet meer lukt, je kleine uk gaat idd voor ;) . Tuurlijk is het lastig dat anderen dat nu voor jou moeten doen, maar jij kan nu weer andere dingen doen en zo hun weer een beetje ontlasten ;) .

@ Queenbee, welkom back :D , fijn dat je weer mee komt tokken. Dus weer lekker bijgekomen in de vakantie? Wat een ontzettend leuke foto van je mannetje zeg! Die mensen van Felicitas waren er dan al op tijd bij, hadden er zin in zker hihi.

@ Melanina, hoe gaat ie bij jou?

@ Riddle, hoe was de make-up gisteravond? Minder clown deze keer :D . Je hoeft dus nu voor je trouwen niet meer te werken? Lekker hoor, kun je je rustig voorbereiden op vrijdag! Hebben jullie er al een beetje zin in?
    Suc6 en veel plezier bij de vk vandaag. Hoe laat moet je er zijn? Ben benieuwd of je zo snel mogelijk nog een echo kan krijgen!
    Hoe gaat het met je studie, allemaal een beetje te doen?

@ Dagdromer, je hebt idd nog ff tijd voor het kamertje klaar moet zijn, alles op zijn tijd! Goed om te weten dat de duizeligheid er dus wel gewoon bij hoort! Een extra snoepje eten vind ik niet erg, 't is voor het goede doel :D ! En de benauwdheid herken je dus ook? Het is een vervelend gevoel en heb het niet constant gelukkig, maar het zal er ws wel bij horen. En gisteravond weer druk aan het gymen geweest? Ik heb vanaaf de eerste les. Vind het wel spannend, maar heb er ook wel zin in!

@ Deli, fijn is dat he wanneer je haantje dan wat over kan nemen, maar volgens mij zou ik er ook steeds op de neus bijstaan hoor :D . Kan je haantje daar een beetje tegen?
    Wat een prachtige foto van Wesley weer. Vind hem op de foto erg op zijn mams lijken ;). Op wie vinden jullie hem het meest lijken( paps ken ik natuurlijk niet :D )
    Gisteren nog een beetje bij kunnen slapen?

@ Wendy1983, fijn dat je je weer wat beter voelt. Wilde het werken gisteren weer een beetje? Lekker is dat wanneer je er niet zo vaak uit hoeft he? De laatste paar dagen hier ook maar 1 of 2 keer, dat is beter dan 5/6 keer haha. Dus inmiddels ook al weer 30 weken! Gaat nu echt snel he? Wordt nu wel spannender vind je niet?

@ Judibi, oh spannend weer. Ben benieuwd wat je temp vandaag dan was! Ga heel hard voor je veren! Mss helpt het ;) . Verder alles goed met je?
    Hier idd 25 weken, gaan gewoon verder met aftellen!

@ Maria, de benauwdheid was gisteren minder aanwezig. Heb jij ook dat het de ene keer erger is dan de andere keer?
    Dus jullie hebben op zaterdag de echo? Wij wilden het ook bij de vk laten doen en dan onze moeders meenemen, maar voor mijn mams is het door de week wat lastig omdat ze van ver moet komen. Als het op zaterdag zou kunnen zou wel fijn zijn hihi.

@ Yojo, aan een kant wel balen dat je ongi bent geworden, maar je lichaam doet het dus weer prima. Gewoon met frisse moet naar de volgende ronde en gaan we gewoon weer voor je veren hoor meis!

@ Mupkuh, goed gedaan, fijn dat je weer meer mee kan tokken nu :D . Gezellie!
    Verder alles goed meis? Lekker avondje gehad gisteren ;) ? Ook wel eens lekker he zo'n avondje voor jezelf?
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie wondertjuh ;) . En die buik begint straks vanzelf te komen :D .........

@ Penr, hier gaat alles best goed, op de duizeligheid en benauwdheid na, o ja en af en toe last van mijn stuitje :D , lijkt zo een hele waslijst, maar valt best mee hoor. Het is allemaal goed te doen, de benauwdheid is nu weer afgezakt en dat voelt veel beter. Jij nu dus nog 4 nachten :confused: , wel lekker dat het dan een stuk rustiger is. Beter door te komen met een filmpje ;) ?
    Wat heerlijk dat jullie er 2 weken tussenuit gaan. Lekker ff genieten samen!

@ Myprecious, je geduld wordt aardig op de proef gesteld dus. Nu toch nog maar ff afwachten dus. De pil is toch maar een vervelend goedje dus ;) , als je zwanger wilt raken tenminste haha! Nee het is wel vervelend, maar komt vast allemaal goed. Dikke knuf....

@ Mink, hoe was het zwemmen gisteravond?
    Je motoriek raar, hoe bedoel je dat ;) , veel uit je handen laten vallen enzo? Jou banner wordt ook al steeds mooier he hihi. Wanneer moet je weer naar de vk? Laten jullie ook de 20 weken echo doen?

@ Miranda, meis wat weer een verhaal. Je haantje kan er toch ook niets aan doen? Kijk als het een dagelijks gebeurt kan het natuurlijk absoluut niet, maar heeeeeel soms handel je gewoon uit frustratie, hij is ook maar een mens! En volgens mij is hij normaal absoluut niet zo, als ik dan lees hoe lief hij voor jou is! Hoop dat het allemaal een beetje met een sisser afloopt en haantje geen afstand hoeft te doen van hem, zou het erg sneu vinden. Wat vind Didier er zelf van? Heeft je haantje er met hem over kunnen praten na de tijd? Je kan idd niet veel meer doen dan hem steunen en toch proberen er over te praten, al is dat voor hem mss heel moeilijk! Veel sterkte! En een dikke knuffel voor jou en je haantje!

Hier alled rustig, had gisteren weinig last van benauwdheid gelukkig. Vandaag ook nog nergens last van, alleen maar van mijn stuitje ;) .
    Gister zei de fysio tegen mij dat ik moest denken om mijn houding, ik ga nu met een holle rug lopen en moet dus mijn bekken kantelen. Zal het eens proberen.
    Vanaaf voor het eerst de zwangerschapsgym, gezellie samen met juffie. Vidn dat wel fijn, is het niet helemaal vreemd in ieder geval.

Meiden allemaal weer een fijne (werk)dag.
    Dikke knuffel Liena

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Liena! :)

Ook een vroege vogel zie ik! :D
    Gezellig naar de gym met Juffie, leuk zeg! :D En gelukkig geen last van benauwdheid! Nu alleen dat stuitje nog, maar inderdaad, met een goede houding verander je heel veel!

Ik zie dat je al 25 weken bent! Goed joh! Gaat echt hard!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Linnie, ben idd ook al voeg op. Sta altijd samen met haantje op, alleen kruip ik er meestal tegen 8.45 uur nog ff een uurtje in en ga dan nog ff lezen en soms val ik dan weer in slaap haha. Pas tegen 10.00 uur ga ik aankleden en acht aan de slag. Ach kan nu nog he ;) ...

Hoe gaat het met jou dan? Toch de beslissing genomen om door te gaan met de Clomid :thumup: ? En dan nu wel met echo's? Hoe gaan ze dat dan doen? Heb geen idee hoe het allemaal werkt hoor :oops: .....

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey Liena,

Ohhhh, ik zou ook nog wel een uurtje naar bed willen ;)

Ik moet morgen voor een echo om te kijken of ik weer kan beginnen (baarmoederslijm moet dun zijn voordat je mag beginnen). Dan van dag 5 t/m 9 weer 1 pilletje per dag en dan weer afwachten. Ik weet nog niet of ik dit keer wel echo's krijg, ga het wel proberen in elk geval! Is gewoon wat fijner, ik word er zo onzeker van.. :) Toch weer spannend!

Wat doe jij eigenlijk voor werk Liena, of heb ik dat gemist? :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morning lieverds! Hier ook een vroege vogel alleen zat ik niet achter de pc vanmorgen om 04.45 uur, toen maakte Wesley mij nl. wakker voor z'n flesje en daarna kon ik natuurlijk weer eens niet in slaap komen :(

Wesley heeft zaterdag voor het laatst ontlasting gehad en hij heeft er echt last van :( zo zielig! Je hoort 'm in z'n slaap steeds persen en kreunen maar het wil maar niet komen, nu heb ik de voeding wat dunner gemaakt op advies van het cb... We zullen zien!

@ Liena, fijn dat geen last van benauwdheid had! En wat supergaaf dat je samen met Juffie naar de gym gaat! Misschien kun je daar ook wat tips krijgen voor je houding, daar moet je wel op letten idd! Mensen zeggen veel dat Wesley op mij lijkt vooral het neusje en de ogen maar vanaf de kin naar beneden is het iig precies mijn man, zijn bouw, z'n benen, borstkas echt grappig om te zien!

@ Linnie hoe is ie met jou?

@ Yootje, wat jammer dat je ongie bent geworden :(

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ja idd erg jammer van die ongi maar ben wel heel blij dat het nu allemaal weer werkt!
    Dus op voor het volgende eitje!

Miran heeft veel succes met alles thuis! Ik denk aan jullie!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, mijn buik zal ook echt nog wel komen. Had hem alleen gehoopt al meer te zien. Maar hij zit er wel hoor. Jou b uikje is trouwens ook super zeg. En idd goed aan je houding denken want je moet nog best een aantal weken.

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,

Was idd nog ff naar bed gegaan en was weer in slaap gevallen :oops: , blij dat ik de wekker had gezet zeg.....

@ Linnie, ik werk in de kinderopvang, zit nu alleen dus nog in de ziektewet door mijn voet. Na mijn zwangerschap hoef ik pas weer voor cotrole te komen dus ben voorlopig nog thuis ;) . Aan een kant wel lekker hoor, mar ben nu al bijna een jaar thuis en zou zo graag weer eens aan het werk willen..... Moest zelfs al gaan nadenken oer welk werk ik evt. zou willen doen wanneer ik niet meer in de kinderopvang aan het werk kan :( , zodat ik dan omgeschoold zou kunnen worden, mar heb echt geen idee wat ik dan zou willen. Zal iets moeten zijn met weinig lopen. Maar goed ik heb nog ff de tijd en met mijn voet gaat het wel steeds beter, dus ik kan straks vast weer in de opvang werken ;) . Wil straks eigenlijk als gastouder gaan werken, dan kun je gewoon vanuit huis werken!

En bevalt bij jou je werk nog steeds? Gaat het met jou en je haantje weer wat beter?
    Dus met een beetje geluk kun je morgen dan weer beginnen en dan 5 dagen en dan is het afwachten en weer bloedprikken? Idd erg spannend lijkt me, maar de eerste keer heeft het in ieder geval zijn werk gedaan! Op voor het volgende EI......

@ Deli, wat vervelend voor je mannetje zeg dat hij maar niet zijn ontlasting kwijt kan :( , wat zeggen ze er op het cb van dan, want 3 dagen niet lijkt me vrij lang voor zo'n kleine of niet?
    Hoop dat het met de voeding dan een beetje zal helpen. Slaapt hij overdag ook onrustig?
    Wesley lijkt idd in het gezicht heel veel op jou! Het is gewoon een heerlijk ventje om te zien!

@ Yojo, het is idd pos dat alles weer werkt zoals het hoort! Op naar een volgend ei! Heb je nog lekker vakantie?

@ Mupkuh, ik kan me dat wel voorstellen hoor, als je het ook nog eens gaat zien gaat het nog meer leven!
    Ik maak elke week buikfoto's en is erg leuk om te zien hoe het veranderd hihi. Ik moet idd nog een aardig poosje, mss hebben ze vanaaf wel tips ;)
    Hoe bevalt het jou in je nieuwe huisje?

Ik heb ff jullie hulp nodig. Thuis zijn we nog steeds aan het verven, met verf op terpentine basis, want we hadden de verf al voor ik zwanger was. Nu ben ik daar ook steeds mee aan het verven, maar ineens slaat de angst toe of dat wel verstandig is :( . Had mijn mam en schoonmoeder ook gevraagd en die zeggen gewoon ach meid lekker doen hoor, je wilt het toch graag afmaken en wij hebben het vroeger ook gewoon gedaan hoor! Wat zouden jullie doen?

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena ja heb deze week en volgende week nog vrij!
    Vandaag is de vader van Barry jarig dus daar gaan we vanmiddag heen.
    En vrijdag ga ik met een vriendinnetje naar Breda. Blijven we lekker tot zaterdag. Erg gezellig dus!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oh lekker zeg, dus nog een weekje vrij. Vanmiddag dus aan het gebak :eek: ? Gefeliciteerd :D .....
    En vrijdag dus nog ff er tussenuit. gan jullie dan in een hotel? Gaan jullie er iets speciaals doen?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja lekker gebak eten!

Wij gaan naar een hotel in Breda (www.fusion.nl) waar ik al een keer of vijf ben geweest in de afgelopen twee jaar. Is nu tweede keer dat ik met Marina ga. Heerlijke stad heel goed hotel. Dus we gaan lekker shoppen eten stappen slapen ontbijten shoppen en de trein weer in!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo, klinkt goed Yojo! Gewoon shoppen en genieten dus hihi....

Wij hebben met ons trouwen ook een bon gekregen en kunnen dan 1 dag samen in een hotel in nederland die aangesloten zijn bij de BONGO. Wij wilden dit in oktober gaan doen, moeten allleen nog ff kijken wanneer ;)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen meiden!

@ Liena Het wordt zeker erg spannend liena de dagen vliegen voorbij en ik denk al heel veel aan de bevalling. Nu denk ik ook steeds wat moet ik nog kopen en wat hebben we al? De nesteldrang is ook hier aanwezig. Gisteren kozijntje geschilderd haha...

@ Yoyo veel plezier vanmiddag mmmmtaartjes eten.
    We moeten nog ff Pben wanneer we een keer met z'n vieren afspreken.

@ Miranda jeetje wat een toestanden bij jullie. Ik hop dat jullie hier op een goede manier uitkomen. DIkke knuffel van mij voor jullie :)

@ delilha Knuffel voor Wesley

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    heey wendy,
    Ben net toch ook maar ff aan het verven geweest, :oops: nog geen 20 minuten. Voor mijn gevoel kan ik haantje ook niet alles laten doen Hij werkt alle dagen en zou dan 's avonds en in het weekend ook nog moeten verven. Hij moet met heel veel dingen mij al 'helpen' dus vind dat ik ook wel wat kan doen haha.

Die nesteldrang begin ik ook al last van te krijgen. Ineens moet het wezen :D . Alles moet af en schoon enzo. En geef jij er ook al aan toe ;)
    Zie je op tegen de bevalling?

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ik ben vaak te moe om er aan toe te geven. haha..:oops:

Ik zie de ene keer wel op tegen de bevalling en de andere keer niet. Het lijkt me vreselijk om veel pijn te hebben maar ik kijk ook uit naar de dag dat ons ventje in zijn eigen bedje ligt. Zelf heb ik een vreemd gevoel dat hij rond 37,5 week geboren wordt. das dan rond 13 nov. Ben benieuwd of mijn voorgevoel klopt ;)

Zie jij er tegen op?

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :D , kijk dat kan schelen, maar als je straks met zwangerschapsverlof bent dan ga je dus helemaal los ;) ...

Hier ook iemand die behoorlijk tegenop ziet hoor, maar denk dat iedereen dat wel heeft. En ja het is voor het goede doel he? Straks die kleine smurf vast kunnen houden is natuurlijk ook wel heel bijzonder. Nu voel ik het steeds schoppen, wat ook leuk is trouwens.
    Moet ook steeds denken dat wanneer ik bijv. last van mijn banden heb. Ach niet zeuren moet je kijken wat je straks nog te verduren krijgt en dan vind je dit al zeer doen :oops: . Maar goed ik denk dat het dan wel heel anders is!
    Als ik mijn angst uitspreek tegen mijn haantje krijg ik vaak als antwood, ja we hebben het erin gestopt, dus het zal er ook weer uit moeten :evil: en dat kan ik dan net ff niet uitstaan :) ......

Wil je als het mogelijk is thuis bevallen of toch liever in het ziekenhuis?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga als het mogelijk is voor een thuis bevalling. Ik heb echt een hekel aan ziekenhuizen en weet dat ik me daar moeilijk kan ontspannen. Ik ben daarom liever thuis. Ik hoop dus dat dat kan.

Da mag hij in iedergeval niet eerder komen dan met 37 weken! haha :) en wat wil jij?

Weet je waar ik trouwens ook gek van wordt.....van mensen die steeds zeggen....er is er nog nooit 1 blijven zitten dus die van jullie zal er ook wel uit komen....arggg

Deel Deze Pagina