[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, allereerst het volgende:

Riedel en Haantje: van harte gefeliciteerd met jullie spruit :D super dat het tot zover allemaal in orde was meis! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Echt helemaal te gek! En fijn dat je haantje toch mee is geweest, zou ook wel belachelijk zijn zeg na alles wat jullie achter de rug hebben als hij niet even mee kon!

Ik ben helemaal blij voor jullie! En nu met een fijn gevoel op naar nog een bijzondere dag deze week!

@ Liena, wat vervelend dat je weinig hebt geslapen! Had je ergens last van of heb je geen idee waarom je niet sliep? Fijn dat de zwangerschapsgym leuk was! Je was samen met juffie toch? Ik heb het nooit gedaan, geen behoefte aan maar als ik het zo hoor klinkt het wel leuk! Ik heb "de bevalling" :( altijd doodeng gevonden, ik liet het niet merken en toen ik zwanger was kon ik het goed voor me uit schuiven want het duurt toch nog 9 maanden maar toen ik eenmaal de eerste echo had gezien was ik er zo vol van dat ik dacht "kom maar op" nou ebt dat weer een beetje weg natuurlijk maar idd als je je kleine voelt wil je daar toch alles voor doen! En als je uitgerekende datum in zicht is of je over de datum heen bent, is het vaak zo dat je de zwangerschap al zo zat bent dat je uitziet naar de bevalling. Nu was ik het nooit zat maar keek toch op het laatst wel uit naar mijn 'beebje' en dacht, het moet er toch uit dus dan maar liever vandaag :D

Hier ook een 'niet uitgeslapen kippetje' helaas ben ik na mijn bericht gister niet meer echt in slaap gekomen :( en dat terwlijk mijn kleine vriend gewoon heerlijk in slaap is gevallen na z'n flesje dus ik baalde er goed van! Elke keer na die nachtelijke uitstapjes van mij kom ik niet meer in slaap en vandaag kan ik het niet inhalen want vanaf vanmorgen 08.15 uur zijn ze al bij ons voor de deur bezig. Ze zijn nu nog aan het vrezen maar straks gaan ze met de drillboor de bovenste laag van het beton weg boren :rolleyes: dus dan vlucht ik snel het huis uit. Ga vanmiddag naar mijn schoonmoeder, die belde toevallig gister op of ze een middagje hier kon komen omdat pa op stap ging, dus nu ga ik daar heen, kunnen we elkaar ook nog verstaan!

@ Queenie, elke leeftijd heeft z'n charme en z'n moeilijkheden :D straks vind Jamie het vast geweldig! En hopelijk heeft Britt vandaag een betere dag! Wel fijn dat ze je in de nacht lekker met rust laat! Dat is hier nog niet altijd het geval.... Meestal niet eigenlijk :D

@ Melanina, gezellig zo'n dagje oppassen en shoppen :D het dochtertje van mijn broer wordt volgende week alweer 6 :confused: Zie mezelf nog naar het ziekenhuis racen op de scooter samen met mijn moeder toen hij belde dat ie papa geworden was, nu ligt er hier een kleintje van jezelf, raar hoor! Hoe dan ook, geniet lekker van jullie dagje!

Nou, ondanks het lawaai slaapt onze boef toch nog lekker... Hij ligt nu ingepakt in de box, ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. Ik heb in ieder geval alles klaar staan, maxi-cosi, noodgevallen tas heb ik weer bijgevuld want meneer had gister bij mijn moeder tijdens het flesje de luier zo vol gescheten dat mijn moeder helemaal onder zat en het bij Wesley in de sokken liep :oops: nou ja, ik was blij dat hij het kwijt was en ik was blij dat ik extra kleertjes bij me had :D Hopelijk flikt hij dat geintje vandaag weer bij z'n andere oma hahahaha... Ben allang blij als hij het kwijt kan, maakt me niet uit wie hij dan helemaal onder smeert :)

Zo, volgens mij heb ik alweer een mega verhaal getypt, wat een kletskip zeg :D ik had vd week trouwens nog even zitten terug lezen vanaf de tijd dat mijn bevalling begon want daarna heb ik dat niet meer terug gelezen en jullie zijn echt schatten! Ik heb slap gelegen om sommige berichten, dat mensen uit het werk kwamen en meteen achter de laptop sprongen om te zien of er al nieuws was, echt super dat jullie zo hebben meegeleefd, dat moest ik toch nog even kwijt! xxx

2. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen :D
    riddle: blij dat de eerste geruststelling er is :D nu op naar een mooie trouwdag!
    heb niet zoveel puf vandaag om overal op te reageren...sorry :oops: komt straks denk ik wel ;)
    miran: sterkte maar weer. ik hoop dat jullie toch snel in rustiger vaarwater komen...
    juffie en liena: gym was leuk dus? mooi zo :D
    yo: jammer maar ook wel mooi dat je zo'n nette cyclus weer hebt...
    mup: alles goed?
    Pooh: spannend de mmm. als je vragen hebt...ik weet er vast nog wel iets van ( van het begintraject) kun je me altijd vragen!
    linnie: gewoon vragen om een echo hoor!
    QB: veel plezier bij je oma
    @deli: al enig ritme in je nieuwe situatie?

nou,was toch al weer heel wat ;)
    mijn temp doet raar :( had eergisteren een flinke dip, daarna weer omhoog, nu weer omlaag, maar nog wel hoger ( 1/10) dan voor mijn ei. ook sinds gisteren bruinverlies, wat errug vroeg is voor mijn doen. en ineens rugpijn :( is mijn cyclus misschien toch nog korter dan ik al dacht...*ZUCHT*

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judibi, jij weet het ook wel spannend te houden he! Zo'n dip kan toch een innestelingsdip zijn? Dat woord heb ik wel eens voorbij zien flitsen? Ik hoop het voor je meis! Je zult ook wel in spanning zitten of niet?

Hier is nog geen ritme te bekennen, behalve dat Wesley overdag gewoon meestal netjes om de 4 uur komt voor z'n voeding maar ja, als hij dan 's morgens om een uur of 4/5 voor z'n eerste flesje komt zit je 'savonds om 8/9 uur aan de laatste voor de nacht dus dat schiet natuurlijk niet op, weet je zeker dat hij niet doorslaapt tot de volgende ochtend... Maar ja, soms laat hij wat staan overdag en ik probeer dat een beetje bij te houden zodat ik kan kijken of hij dan toch nog voor de nacht wakker gemaakt kan worden voor een flesje maar ook dat werkt niet echt want dan is meneer zo moe dat hij de helft laat staan. Dus vanavond maar gewoon een keer op z'n beloop laten denk ik, misschien slaapt ie juist wel goed vanaf een uur of 8/9? En anders zit ik om 01.00 uur weer op, 'tis niet anders, moeten het een beetje bekijken nou?!

4. judibi

judibi Bekend lid

de eerste keer dat mijn kuiken een nacht doorsliep was ik meteen in de stress :) raakte er daarna wel snel aan gewend hoor, maar die eerste keer: ik dacht dat er wat met hem aan de hand moest zijn ;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeej Riedel! Gefeliciteerd!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!..ik weet wel dat het totaal geen garanties nu geeft natuurlijk maar neemt wel een deeltje spanning weg :D

@Deli...veel succes om de dag dan door te komen joh als je zo moe bent :(

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riedel, heel hartelijk gefeliciteerd meid met jullie nieuwe aanwinst. Tuurlijk moet je ook achter in je hoofd houden dat het nog fout kán gaan maar niet te veel bij stil staan meis, want ook dat is niet goed hoor!
    Geniet nou maar lekker ervan want voor je het weet is de 7 maanden alweer om ;) .

Hier gaat het allemaal wel goed hoor.... met die tinteling wordt het langzaamaan minder en mijn buikkrampen dat is eigenlijk met bepaalde houdingen en na onze vrijparty... vooral de dag erna eigenlijk :( . Verwerking?.... tja n plaatsje heb ik het eigenlijk nog niet gegeven denk ik zo maar vanmorgen pakte ik Valentino uit mijn vriendin's handen en legde ik lekker op mijn borst. Jeetje dat was even slikken en de gedachte dat ik anders vrijdag 18 weken zwanger zou zijn geweest :cry: . Dat is en zal nog wel n tijdje blijven ook denk ik zo.
    Maar verders komen wij er wel hoor. Volgende week woensdag op controle komen bij de gyn.
    Of wij veilig doen nu?.... nee niet echt. Chris staat er niet bij stil maar ik al helemaal niet... ik ben op t moment net n loopse hond :oops:
    Zo gauw ik chris in mijn vizier krijg dan loop ik al te flirten met hem.
    Heerlijk hoor en om dan door zo'n stomme regenjasje onze mooie momenten te laten verstoren zie ik ook niet zitten. hahhahahaha
    Ow ja, over chris en zijn zoon is met n sisser afgelopen. Didier heeft n flinke straf van ons te pakken die duurt tot nou n vrijdag nog ( in totaal 1 week straf gehad) en dat van school?.... die schuld krijg ik in mijn schoenen maar dat ben ik intussen al wel gewent geraakt. Als er hier iets gebeurd dan ben ik de schuldige hahahahhaha geeft niks en chris zei ook trek het je niet aan meid! Zolang ze hun mond niet open doen is er niks aan de hand. Het is hun probleem dat ze hun eigen druk maken, niet de onze he?! Dus al met al is het goed gegaan.... niettemin was chris er wel heel kwaad en verdrietig onder. Ik zag de tranen in zijn ogen staan, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt... tenminste niet bij zijn eigen kind wel over die van mij.

Ik ga de kinders naar vriendjes brengen en dan ga ik boodschappen doen.
    Ik spreek jullie snel weer
    xxx van mij

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Riddle Gefeliciteerd!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Riddle kan me voorstellen dat je een stukje meer zekerder bent je hebt jullie kleine gezien en dat maakt het toch wat realistischer dan zon zwangerschapstestje.

Pff me nichtje slaapt jeetje zeg hoe ouder ze word hoe vermoeiender het is maar wel erg leuk
    Net bij de hema een paar keuken dingetjes gekocht voor dr.
    Pannetjes cakejes enz vond ze erg leuk.
    Gelijk ook wat doosjes gekocht om al het speelgoed wat ze bij mij heeft in te sorteren.
    Jeetje wat heeft dat kind veel hahaha

Dalijk als ze wakker is gaan we even verven en dan komt papa dr halen.

Ik zit nu aan de koffie en geniet ff van de rust haha

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey lieve meiden!

rid: ben zo blij voor julllie! nu lekker genieten vrijdag.. nog 2 nachtjes, spannend hoor!

miranda: gelukkig is alles goed afgelopen.

jubidi: gek hoor die temp. zo zie je maar elke maand is helaas weer anders.. net als je denk dat je het snapt gaat je lichaam weer gek doen :(

deli: vervelend zeg dat je zelf ook zo slecht slaapt. hoop dat dat snel wat beter gaat! enne over de bevalling.. moet bekennen dat ik in vlagen ook behoorlijk er tegenop zie hoor. maar meestal heb ik zo iets van laat maar komen. (natuurlijk nu nog even niet :) ) vind het alleen wel erg interessant om er iets over te horen of te lezen. ben ook niet bang voor bevallingsverhalen ofzo..

QB: lijkt me ook moeilijk hoor een huilend jongetje achter laten maar het gaat echt snel weer over. je ziet het op school ook vaak. meestal is het huilen al over voor mama de deur uit is!

melanina: geniet van de rust dan! hoe oud is je nichtje? leuk trouwens wat je allemaal met haar doet!

pooh: heel veel succes met alles deze maand.. lijkt me ook behoorlijk spannend allemaal. maar wel fijnn dat je nu weet dat er echt wat aan gedaan gaat worden! hoop dat het snel raak is nu!

nou meiden ga nog even wat doen. vanavond trouwens weer naar de vk..

xxx

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Me nichtje word de 26ste 2 jaar oud
    Ik vind het juist leuk om dingen te ondernemen met dr .
    Maar is wel ff lekker zo die rust haha

12. judibi

judibi Bekend lid

@juffie: ja, snap niks van die temp. ik ben vannacht wel om 3 uur wakker geworden omdat ik misselijk was, moest natuurlijk ook meteen plassen, daarna stapte een erg warm kuiken naast me in bed, die ik binnen 15 minuten weer terug heb gebracht naar zijn eigen bed en daarna kon ik de slaap niet meer vatten :( zou dat iets te maken kunnen hebben met die gekke schommeling? zag trouwens op jouw zwangerkaartje ( bij de tempkaartjes) dat jij ook een soortgelijke schommeling had. heb ik toch weer beetje hoop ;)

13. judibi

judibi Bekend lid

@melanina: aha, jij bent aan het oefenen voor als het straks zover is 8) een goeie generale repetitie kan nooit kwaad :D

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Judibi ik oefen al jaren maar dan overdag en dat met een stuk of 12 kids hahah
    Ik ben nanmlijk pedagogisch medewerkster :)
    Maar vind 1 thuis nu wel vermoeiender dan die 12 op me werk haha

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: heb ook weer even naar mijn temp kaartje gekeken. en inderdaad twee gekke dipjes bij mij na mijn ei. dus wie weet!

16. judibi

judibi Bekend lid

aaahhh...judibi heeft weer helemaal hoop! :)
    heb net een test topic gelezen over pendelen. en daar kwam voor mezelf uit dat ik nu zwanger ben :) geweldig, geeft de burger moed, niet dat ik er vanuit ga hoor. maar vind het wel erg leuk om te doen :D
    heb alleen wel wat plezier bedervend bruinverlies, maar he...dat had jij ook! maak mezelf altijd he-le-maal gek daags voor nod 8)

17. judibi

judibi Bekend lid

melanina: komt dat denk je omdat dat er 1 van je "eigen"is?

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    jubili thuis heb je altijd nog 10000 andere dingen te doen

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Liena, Dankje :D. Ja op de 1 of andere manier verschuift me staartbotje idd :( echt irritant. Heb ook een vergroeing in me rug, merk ik verder niks van, maar zo zal me staartbotje dan ook wel niet goed zijn denk ik. Maar ja zolang ik er geen pijn aan heb dan vind ik het wel best. Zwangerschapsgym zal vast wel helpen ;). Super dat je het naar je zit hebt gehad. En dat de groep niet groot is heeft idd alleen maar voordelen. Veel plezier alvast voor volgende week!

@ Riddle, zo dat is ff schrikken dan wanneer ze eerst nog geen hartslag vonden. Maar gelukkig gaat alles goed, gefeliciteerd! Geniet ervan :D.

Nu snel kijken of me aardappels niet al lang klaar zijn :( oops..

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: hoop heeeeeeel hard met je mee meid! en inderdaad had ook al een aantal dagen voor mijn nod bruinverlies. net of ik ongi ging worden..

Deel Deze Pagina