[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zooo wij hebben de ikea weer leeggekocht....ja ja die ene kast was niet genoeg hahah Wij houden van uitdagingen!

HOe is het met de dames?

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier goed hoor! Rustig aan dat wel. Ons ventje wordt nu voor mijn gevoel heel zwaar. Hij drukt echt tegen mijn blaas en ik krijg ook weinig lucht :confused:

Alles voor het goede doel natuurlijk maar ik moet wel rustig aan doen op mijn werk. Ik hoop dat ze dat zullen begrijpen.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dat zullen ze toch wel begrijpen wendy?!
    Ik moet ook rustig aan doen en dus zou ik deze week laten weten hoe het nu met me gaat, maar ik plak er voor mijn gevoel nog even n weekje rust achter aan omdat ik volgende week woensdag naar de gyn terug moet en ook dat begrijpen ze. Ik werk 1,5 uur met 40 á 50 kinders.

Hoop dat ze jouw dat beetje rust ook gunnen meid!

knuff

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje miranda!

Ik mag wel mijn eigen dagen indelen maar ik merk nu echt dat al het werk even te veel is. Ik kan niet wachten tot mijn verlof ben er nu zoooo aan toe!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Als ik jouw was zou ik gewoon even babbelen met de vk of gyn en kijken wat de mogelijkheden zijn. Vraag het ook even na bij de arbo. Ik geloof dat je toe bent aan wat rustiger aan. Het is ook niet niks dat zwanger zijn.
    Ik hoop dat je medewerking en steun mag ontvangen van je collega's.
    Suc6 meid en vraag het gewoon.... nee heb je en ja kun je krijgen toch?!

xxx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat is zo! Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Ben alleen niet iemand die makkeijk het bijltje erbij neer gooit haha.....

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nee zo ben ik ook maar wat niet kan kan niet he meis. En je lichaam geeft t zelf aan.... heb ik dus zelf ook ondervonden... praten kan toch geen kwaad en al is het misschien wat minder uren zodat je wat meer rust krijgt. Dat zou al heel veel goed doen voor je.
    Ik zou zeggen: waag het eens een kansje.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Doe ik miranda bedankt voor je lieve woorden.

Hoe gaat het met de problems van jou mannetje?

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wen doe je wel rustig aan?

Miran hoe is het nou thuis?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Geen dank meissie, ook daarvoor zijn wij er voor elkaar. Jullie hebben mij de afgelopen 2 maanden erdoorheen getrokken en zo helpen wij elkaar.

Met mannetje gaat het gelukkig goed.... hij had maandag de tranen in zijn ogen omdat ie bang was om zijn 2de zoon door structuur te moeten afgeven. Ik heb hem gekust en vastgehouden en t belangrijkste met hem gepraat. Dinsdag zijn wij samen voor afleiding de stad in gegaan. Wij hebben voor de kinders kleren gekocht en zijn toen lekker samen gaan lunchen. Meeeeeen, wat lopen er aparte mensen door de stad zeg.... Chris en ik hebben n uur naar mensen zitten kijken en van alles erbij gedacht. Zo liep er een man met n chagrijnig gezicht en toen zei chris: jeetje jeetje wat een rekeningen allemaal zeg. Weer n belastingaanslag. En zo zeiden wij vanalles. Ik heb blauw aan die tafel gezeten met hem. De tranen liepen over mijn wangen vna het lachen. Daarna zijn wij naar media markt gegaan en daar heeft Chris zijn verwerkingsproces gehad hahahahaha hij heeft n plasmascherm gekocht van 106 cm doorsnee. Ach ja.... de een snoept heel de kast leeg en de ander duikt even de stad in en is een paar honderd euro lichter hahahahaha.
    Maar het is dus met n sisser afgelopen en ik heb gelijk gisteren maatschappelijk werkster opgebeld om ns even met mijn stiefzoon te praten want dat kind zit ergens gigantisch mee. Als ie straf krijgt van mij dan begint ie steeds over zijn moeilijke jaren en dat niemand van hem houdt. Ik heb het heel moeilijk want mijn ouders zijn gescheiden roept ie dan! Ik zeg stel je niet aan, dat is 7 jaar geleden. En JIJ hébt nog n papa én n mama waar je naartoe kunt. Dus hij heeft het nog niet verwerkt en dat moet maar ns goed aangepakt gaan worden en dat ie op school gepest wordt. Dat kind lijdt eronder. Dus maatschappelijk werkster heeft me teruggebeld en deze week of eind volgende week belt ze me voor afspraak. Ik houd van dat ventje als van mijn eigen kind maar zo kan ik hem ook niet meer houden hoor. Ik wil er alles voor doen. Ik ga er ook mee weg... zijn moeder niet.. die praat alleen met hem en school. Maar goed, ik ga er wel even achter aan. Ik heb al meerdere dingen gedaan wat achteraf goed was voor die knul. En dat krijg je dan niet te horen alleen als ik het niet goed doe krijg ik kwade telefoontjes. Maar alles is goed afgelopen en haantje is weer helemaal blij. Stiefzoon heeft nog straf tot en met vrijdag. Daar onkomt ie niet aan!

xxx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

nog even een kort berichtje. vanavond bij de vk geweest. alles was weer prima. bloeddruk netjes en suiker geprikt en die was ook keurig. ben nu 9 kg aangekomen :confused: volgens de vk was het allemaal netjes maar goed vind het zelf behoorlijk wat al.. maar alles was goed met de kleine en daar gaat het om.
    nu nog even lekker bank hangen met mijn haantje..

tot morgen

xxx

12. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

Ridle geeft een goed gevoel dat je het hartje heb zien kloppen,nu lekker gaan genieten.

Vanavond even te veel gedaan ik had een aantal keer harde buiken de verloskundige maar gebeld maakte me toch wel zorgen maar na een warme douche en wat ontspanning zakte het gelukkig weer af. De veloskundige heeft me gerustgesteld ben nu ook wat meer ontspannen. Ik heb m elesje wel geleerd nu dat ik niet te veel moet doen. Ik moest even pas op de plek.

Hoe is het met de rest van jullie?

liefs maria

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heeey goedemorgen kippies

@ Juffie, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk, en ook je bloeddruk niet zo gek hoog ;) ?
    Al druk met de oefeningen bezig geweest? IK ben er wel mee bezig geweest, maar ben er best veel vergeten :oops: . We kunnen het idd volgende week een keertje proberen om te kijken hoe het bevalt. Hoeft haantje in ieder geval geen 1 1/2 uur te wachten. Wel lief van je hoor!

@ Queenbee, ik kan me voorstellen dat het allemaal wat tegenvalt om hier alles bij te houden wanneer je 2 kids hebt. Nemen natuurlijk veel vrije tijd in he ;) ?
    Wat sneu dat je je kleine ventje zo achter moest laten op school, is vaak idd een fase waar ze ff doorheen moeten, maar dat is voor de mams vaak erg moeilijk. En toch is het idd vaak zo dat wanneer de ouders weg zijn de kinderen na een klein poosje kalmeren en lekker gaan spelen. Komt wel goed meis, knuffel voor jou en Jamie......
    Met Britt ging het gisteren weer wat beter?

@ Riddle, Gaaf dat je haantje toch mee is geweest en wat fijn om te lezen dat jullie het hartje hebben zien kloppen :thumup: ! Tuurlijk er kan altijd wat mis gaan maar daar moet je in eerste instantie niet van uitgaan meis! Nu lekker genieten en toeleven naar morgen! Is je haantje ook al vrij?

@ Mupkuh, wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent, maar aan de andere kant zeggen ze dat het wel een goed teken is he ;) , hoop dat het bij jou ook snel weer afzakt, bij mij was het met 16 weken al een heeeel stuk beter. Nu ben ik heel af en toe nog misselijk. Maar waarom schaam je je om de deur uit te gaan? Dat hoeft toch helemaal niet!
    De kippendag staat gepland op 18 oktober!

@ Melanina, gisteren een leuke dag gehad samen met je nichtje? Pas je vaker op d'r? Kun je het idd in de praktijk oefenen ;) . Ik vind het bij mij thuis ook altijd heell anders dan wanneer ik de kids op het werk heb, daar heb ik voor mijn gevoel toch een andere functie....... Werk jij op de baby/peutergroep?

@ Mink, wat een drukte meis, loop jezelf niet voorbij he ;) ? Fijn dat alles goed gaat met je! Kun je het werken allemaal nog een beetje volhouden? Zijn jullie nog bezig met de babykamer?

@ Deli, was echt balen van het slechte slapen, ik was om 3.00 uur gewoon klaarwakker, en hoorde op de andere kamer haantje snurken :(, en dat is niet grappig haha. Maar heb gisterochtend nog wel ff weer geslapen. 's Nachts lukt het gewoon niet zo goed, maar 's ochtends des te beter :D. Ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoeld met de bevalling voor je uitschuiven ;) , ben ik ook erg goed in. Ben wel blij om te horen dat het jou eigenlijk achteraf toch best mee is gevallen, al was het dan niet echt makkelijk! Hoop dat ik straks net zo sterk ben als jij was!
    Wat vervelend dat je zelf niet weer had geslapen na de nachtelijke voeding van je ventje :( , maar hij sliep dus wel lekker. Wat vervelend dat ze zo'n herrie maken bij jou in de straat! Zijn ze er nog lang bezig dan? Wel fijn dat je dan ff kan vluchten naar je schoonmoeder!

@ Judibi, we blijven gewoon veren voor je hoor. Je houd de spanning hoog hier in he kippenhok :D . Als je slechter hebt geslapen kan dat wel invloed hebben op je temp! Hopelijk heb je afgelopen nacht beter geslapen ;) Mss heb je idd een innestelingsdip gehad, had ik zelf ook 2 dagen( zie album hihi) en had ook vanaf 5 dagen voor NOD bruinverlies, dus wie weet........ VVVEEEEERRRRRRRRRRR!
    De cursus was idd erg leuk! Moet alleen wel zeggen dat ik een deel van de oefeningen wer ben vergeten, of niet meer precies weet hoe ze moeten :oops: , maar gelukkig mogen we volgende week weerkomen ;) .

@ Yojo, heerlijk he zo'n dagje snuffelen bij de Ikea? Wij doen dat ook vrij regelmatig en vind het altijd weer erg leuk! Maar jullie zijn in ieder geval geslaagd voor de kast ;) ?

@ Miranda, fijn dat het weer wat beter met je gaat meis! Het verwerken zal idd nog wel ff tijd in beslag nemen en vooral de gedachten aan het aantal weken zal je ws niet snel "vergeten". Denk dat dat altijd in je gedachten zal zijn, maar er wel beter mee om leert gaan. Dus jullie houden er niet echt rekening mee dat je eigenlijk niet zwanger mag raken? Zou je het niet moeilijk vinden wanneer ze straks mss toch geen onderzoek kunnen doen? Lastig hoor. En je gevoel speelt natuurlijk ook een heel grote rol!
    Wat fijn om te lezen dat het met je zoon allemaal toch goed is afgelopen! En idd als hij tot vrijdag "straf" heeft dit ook gewoon volhouden want anders neemt hij de volgende keer wer een loopje met jullie ;) .

@ Wendy1983, vervelend dat het werk toch al best heel zwaar begint te worden, maar idd op tijd je grens aangeven meis! Genoeg is genoeg, je kleine mannetje is belangrijker dan je werk hoor ;) . Ik kan me voorstellen dat je het bijltje er niet bij neer wilt gooien, maar mss kunnen ze je nog wat meer dingetjes thuis laten doen, mss is dat wat minder zwaar?

@ Myprecious, hoe gaat ie meis? Heb je geen afscheiding meer? Wat vervelend zeg zo'n staartbotje, is maar een raar ding :D . Moet je met een zwangerschap dan ok allerter zijn op je rug? Of kan het geen kwaad?

@ Maria, wat vervelend dat je last hebt van harde buiken, idd maar ff pas op de plaats dan! Goed op jezelf en je kleine passen ;) . Maar wel lastig wanneer je eigelijk van alles wilt doen maar het niet meer kan he? Nou ja het is voor het goede doel en dan maar een versnelling lager toch ;) ? Fijn dat een warme douche heeft geholpen!

@ Hier alles rustig, af en toe nog wel weer wat benauwd, maar zakt ook steeds wel weer weg. Zal het morgen bij de vk nog wel ff aangeven. O ja en nog steeds last van mijn staartbotje :( , nog maar beer op mijn houding letten dan ;)
    Gistermiddag zijn we heerlijk wezen wandelen in het bos! Zondag waren we ook geweest, zijn weer meer aan het oefenen met mijn voet! En ik vond het heerlijk. We wandelden voor ik viel zo'n 3/4 keer per week en hadden het nu een jaar niet gedaan! Dus echt heerlijk :D .

Meiden allemaal weer een fijn (werk)dag en tok snel!
    Dikke knuff Liena

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

wendy en maria: rustig aan meiden! maar ik herken het wel hoor. iets uit handen geven of even rustig aan doen is niets voor mij :)

hier een vermoeid kippie. vannacht ben ik me toch verkouden geworden. :( moet er normaal altijd vaak uit om te plassen (5 x ofzo) maar dan slaap ik zo weer. nu zat mijn hele keel dus vol slijm. sorry voor het onsmakelijke verhaal :oops: op de vroege ochtend. kwam dus neit meer in slaap. gelukkig had uk medelijden met z'n/ haar moeder dus kwam me even gezelschap houden. lekker schoppen enzo.. :) vanavond dus maar op tjd mijn bedje in..

fijne dag allemaal en tot vanavond!

xxx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he liena we waren tegelijk :)
    lekker zeg wandelen! het wordt de komende dagen steeds heerlijk weer zag ik net dus lekker wandel weer.. enne mijn bloeddruk was 125 over 65. netjes dus. glucose 4,5. en dat om half 7 's avonds dus net na het eten. best laat dus. maar goed. beter laag dan te hoog :)

zal nu echt naar school gaan!

xxx

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie lekker rustig aan doen dan maar en de verkoudheidsvirus is ook hier toe geslagen hoor :(
    Pff de winter is wel erg vroeg gekomen dit jaar vind het niks warm
    En als je dan ook nog een paar je bed uit moet om te plassen schiet het niet op nee
    Veel beterschap iig

Liena ik pas bijna weekelijks op elke dinsdag komt ze lekker bij tante logeren zo lief ze noemt me Meja haha .
    Ik werk op de peuter groep heb vroeger 3 jaar babys gedraaidt maar vind peuters veel leuker haha.
    Merk wel dat ik nu ik zelf bezig ben babys wel steeds leuker ga vinden dus er is hoop hahha
    Je kan ze helaas niet met 1,5 jaar er uit poepen.

voor alle andere kipjes fijne dag vandaag voor degene die moeten werken werkze voor de andere kipjes maak er een mooie dag van.

hopelijk komen er wat roze kipjes bij

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

@Liena; *respect*
    Hoe jij altijd op iedereen persoonlijk kan reageren in zo'n megabericht, super!

Britt heeft me gister de hele middag weer beziggehouden, ze huilde van 1500u tot 2030u... op mn arm sliep ze dan weer en zogauw ik haar weer neerlegde, begon het overnieuw... Ze heeft daarentegen vannacht wel weer super geslapen, van 2300u tot vanmorgen 0700u! Nu slaapt ze ook nog lekker. Straks om 1010u moet ik naar het CB met haar, krijgt ze haar 1e prikjes ook al, de kinkhoest schijnt hier te heersen in de omgeving...

Zal Jamie even aankleden, beetje opfrissen enzo en dan zal oma daarna wel zo komen. Die past straks even op Jamie, zodat ik alleen met Britt naar het CB kan.

Hopelijk tok snel allemaal en voor iedereen een hele dikke knuffel!

Xx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen lieve allemaal!

Heb helaas geen tijd om alles terug te lezen en ook geen tijd om op iedereen te reageren. Sorry!
    Het is op dit moment heeeeel druk op mijn werk en 's middags moet ik echt even slapen om de dag door te kunnen komen.

Dus ik ben er de komende daagjes ook weer niet vaak of zelfs helemaal niet. Denk wel aan jullie!
    Dikke knufffffff!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola Chicka's!

Helaas geen tijd vandaag om persoonlijk te reageren, sorry! :)

Dus dan even een egoberichtje van Linnie:

Ben sinds gisteren begonnen met Clomid! :) Samen met mijn haantje goed gesproken en hij wilde ook graag dat ik verder ging! Wat er ook gebeurd, we zien het wel! :D

Hoe is het met jullie?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden hier is er ook een wakker :)

@ Liena Ik weet goed dat ik het rustiger aan moet doen. Gisteravond trok ik het helemaal niet meer. We zouden visite krijgen maar die belde gelukkig af. Ik kon nog geen 5 minuten mijn ogen openhouden op de bank. Dus toen heet Bart me maar naar bed gebracht :)

Kortom: ik had dus ook echt teveel gedaan gisteren vandaag blijf ik lekker thuis ik werk vanuit huis want ik kan het niet opbrengen om naar klanten te gaan is nu echt even te veel.

@ Juffie Super dat alles weer goed was bij de VK! Ik moet maandag ben benieuwd. Ben de afgelopen dagen ineens 1,5 kilo aangekomen :confused:

@LindaS Wat fijn dat jullie samen besloten hebben verder te gaan met clomid! Succes!

@ Dagdromer Denk maar eerst aan jezelf! Ik denk ook aan jou hoor ;)

@QB Wat vervelend dat ze zo moest huilen. Gelukkig heb je vannnacht wel nachtrust gehad. Succes op het CB straks!

@ Yoyo Hoe is het met jou meissie?

Deel Deze Pagina