[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, fijn dat je er weer eventjes bent. De verwerking zal ongetwijfeld moeilijk zijn. Helemaal met al die kleintjes om je heen. Bij mij is het toen redelijk snel gegaan. Heb het wel een plaatsje kunnen geven toen. Maar dat is ook voor iedereen anders.

@ kippendag, misschien kunnen we hier daar een beetje over babbelen. Als ik het goed begrijp is het dus zonder aanhang.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!

Hier een uitgerust kippetje!
    Gister nog meteen al het ikea spul in elkaar gezet!
    Vandaag gaan we lekker naar de stad. En morgen ga ik met een vriendinnetje naar Breda!
    Gaat goed dus met me!

En met jullie allemaal?

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Wat is het rustig hier zeg! :eek:

Mijn ongi was trouwens weer heel kort.. Ook blijft mijn misselijkheid en de pijn in mijn boobs aanhouden.. In overleg met de gyn toch maar een zw-testje doen voordat ik verder ga met de Clomid. Verwacht er niets van, maar het blijft raar..

Ik hou jullie op de hoogte! :D

XXX

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Woehoe spannend linnie!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, wat fijn dat je haan toch mee kon voor de echo. geweldig dat jullie het hartje hebben zien kloppen. GEFELICITEERD!

Lin, dus voor de zekerheid ff testen, spannend meid!

Mup, hoe gaat het verder met je afgezien van de misselijkheid? In je huisje alles op orde, al gewent?
    Zag dat je al weer 11 weken ben, gaat snel zeg!

Deli, queen, heerlijk om jullie verhalen/belevenissen te lezen met de kids. Als ik het zo lees komt het helemaal goed met jullie en die kleintjes! Leuke foto's !

Yojo, zag dat je ongi was geworden, balen meid maar zoals je zelf ook al zei... gelukkig wel weer een mooie cyclus!

Ego bericht;
    Ik belde vanmorgen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor het zaad onderzoek. Kan het morgen al, dat is lekker vlot. Binnen 2 uur na het vullen van het potje moet het in het ziekenhuis zijn, kan alleen gebracht worden tussen 8.00 en 8.15 uur. dat wordt dus erg vroeg morgenochtend potje vullen voor mijn haantje. Het is voor het goede doel hé... en we hebben er wel om gelachen toen we er achter kwamen dat het dus rond half 7 gevuld moet worden. haha Haantje moet om 7.00 uur met z'n vader mee (die moet bestraald worden) dus zit ik morgen ochtend rond half 8 in de auto met een potje zaad... hihi zie het al voor me. Maar nogmaals gelukkig gaat dit dus snel, ws krijgen we ook de uitslag al als we weer bij de gyn terug moeten komen (dag 10 van me cyclus). Ik kan verder niks doen dan afwachten tot me ongi begint en dan tellen... dag 2 bloed prikken en dan dag 10 samenlevingstest + uitslag zaad onderzoek en uitslag bloedonderzoek.

@all, denk aan jullie!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hahahaha pooh, ik weet wat je door moet maken meid.... ik heb dat idd ook met mijn ex moeten doorlopen omdat bij onze 1ste ook anderhalf jaar geduurd heeft voordat ik zwanger raakte. Waar je wel goed op voorbereid moet zijn móchten ze dat bij jouw willen doen is je eileiders door spuiten. Tenminste TOEN deed dat zeer en dat is bij mij met kerst alweer 10 jaar geleden. Maar zo ver zijn jullie nog niet. Dit is wel grappig maar ook zenuwachtig wat zullen ze vinden én vooral aan WIE ligt het?! Dat speelde bij ons een grote rol toendertijd.

@Liena, ja idd.... ik zei het vanmiddag nog. Haantje was erachter gekomen dat de kinders overbleven dus die had zoiets van... heeey lekker ding, ga jij met mij mee?.... dus wij lekker geklust op het midden van de dag. Heerlijk hoor! Wat doe ik?.... midden in onze vrijparty zeg ik: eeej schatje, eigenlijk..... Ik dacht toen: mond dicht miranda, vertel dat straks maar. Dus zeg ik: ach laat maar, niet nu maar straks zeg ik het wel. Na onze lekkere en voldane vrijparty tegen chris.... wat ik eigenlijk zeggen wou was.. ik dacht dat we voorzichtig zouden doen i.v.m. bloedonderzoek. Hij keek mij aan en zei: jaaa zouden ja. Ik zeg: mij maakt het niet uit hoor want ik vind het met regenjasje niks maar ook niet voor het zingen de kerk uit, ik vind het juist lekker als ik jouw zo voel (sorry dames). Hij zei: ach is het zo dan is het zo en anders maar niet toch?! Dus m.a.w. voorzichtig? wat is dat? Dat staat niet in ons woordenboek. Nu begin ik na mijn 1ste menstruatie wel weer met tempen om mijn cyclus n beetje in de gaten te houden en mijn eisproing maar ik ga geen rekening houden met op wleke dagen ik wel en niet mag doen omdat ik anders zwanger raak.
    Ik vloei trouwens ook niet meer sinds gisteren! YES YES YES

Groetjes maar weer... ben lekker hacheevlees aan het maken met wortelstamp. Dus heel mijn huis ruikt nu zo lekker. Staat al 2,5 uur op dus nog 1,5 uur te gaan. Mjammie.

xxx

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    De gyn heeft het idd ook over het door spuiten van de eileiders gehad maar dat is nu nog niet aan de orde. De gyn heeft alle stappen die evt aan bod kunnen gaan komen duidelijk met ons besproken. En wij zijn meer benieuwd naar wat en of ze iets vinden dan 'aan wie ligt het' dat speelt bij ons niet zo'n rol, hebben we het al regelmatig over gehad.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mocht je er vragen over hebben over dat doorspuiten dan stel je ze maar.... ben ervaren daarin hahahaha. Nee dat is idd ook zo.... het belangrijkste is idd óf ze iets kunnen vinden en wat er aan te doen is.
    Ik veer natuurlijk dat alles hartstikke goed is voor en bij jullie.
    Maar je weet me te vinden he?!

groetjes
    Blijf ondanks dit toch nog de plezier in jullie vrijparty houden he... het kan nu snel omslaan naar "we móeten nu klussen" dat is niet leuk en spontaan meer he. Blijf met elkaar praten en genieten van elkaar he meid!

xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een rust hier meiden! hoef bijna niets bij te lezen..

ben nog steeds grieperig. rillerig, verkouden en hoesten. nu ook nog behoorlijk zere onderrug. nu door het griep gevoel waarschijnlijk wat erger last van. straks eten we in iedergeval makkelijk.. lekker patat. ongezond maar goed voor een keer kan dat best. heb toch niet zo veel trek..

linnie: super dat je weer met de clomid gaat beginnen. enne stiekem vind ik dat testje wel weer even spannend voor je hoor!

miranda: fijn dat je niet meer vloeit! enne inderdaad wel zo verstandig om niet rond je vruchtbare dagen te klussen dan. alleen hou er wel rekening mee dat je cyclus wel behoorlijk in de war kan zijn nu he.. dus waarschijnlijk lastig om te bepalen hoe en wat...

pooh:: spannend hoor allemaal. fijn dat het zo snel kon allemaal.. hoop natuurlijk dat gewoon alles goed is met jullie beide!

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo juffie,
    Ach.. chris en ik zouden t ook niet erg vinden als ik nu ineens weer zwanger zou zijn. Wij hebben gewoon heel veel zin in intimiteit en dan ga ik nu echt niet denken tijdens het klussen van .... ow ja uhhh schatje denk aan bloedonderzoek. Als ik dat zou doen juffie, dan is mijn zin helemaal weg en kunnen we net zo goed ophouden. Komt t dan komt het en anders dan wachten we bloedonderzoek af. Ik ben blij dat mijn zin in klussen weer terug is.

Zonde dat je zo grieperig bent... dat kun je nu niet erbij hebben geloof ik of toch wel?
    Je kunt er weinig op innemen om t tegen te gaan he?
    Hopelijk wordt het niet erger voor je!

xxx

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede avond kipjes :D

Linnie; spannend. Wanneer ga je testen?

Miranda; gewoon doen, wat je leuk en lekker vind..

Pooh; Ik vind het dapper dat jullie het onderzoek aangaan. Je haantje is er dan idd vroeg bij. Knap hoor..
    Je ziet vanzelf wel wat er gaat gebeuren en de uitslag maakt niet zo heel veel uit, als je maar weet wat de mogelijkheden zijn. Het gaat vast allemaal goedkomen :D

Juffie; Hier nog een ziek kippetje. Ik heb keelpijn en steen koud, twee mega blaren op mijn voeten en echt moe hahaha wij hebben ook patat gegeten. Ik hoop dat je snel weer beter bent

Liena; Volgens mij ben ik dat uit drukte vergeten te vertellen? :oops:
    wij hebben de kinderkamer al gekocht en ook al de kinderwagen etc.. zal eens proberen of ik een foto kan plaatsen.. Begin december wordt het geleverd. Dus ben benieuwd :)
    Idd met werken erg druk, maar ach vind het echt super leuk. Krijg in november weer een andere functie en dan heb ik nog meer verantwoordelijkheid, maar heb er super veel zin in. Gelukkig is mijn zwangerschap geen probleem :D

QB; hoe is het gegaan bij CB?

Deli; alweer een beetje bijgeslapen?

Judibi; spannend meis; zou echt een wonder zijn:D Ik vind het heel knap hoe jij ermee omgaat. Heb er echt respect voor..

Riddle; morgen is de grote dag toch? Dus bij deze wil ik je eeen super fijne dag wensen en vooral genieten meis.

Dagdromer; lekker kalmpies aan doen :D luisteren naar je lijf. Hahaha moet ik nodig zeggen hahaah

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Liena, met mij gaat het goed! Ik ben nu wel heel licht ongesteld. Heb via pendelen doorgekregen dat ik zaterdag niet meer ongie ben :lol hopelijk komt dat uit haha. Ja bijgeloof. Ik heb geen idee of ik "meer" last van me rug krijg wanneer ik zwanger ben. Ze noemen het een vergroeing maar volgens mij mist er gewoon een wervel :( maar zolang ik er geen erge last van heb zit het wel goed (volgens mij :p). Hoe gaat het nou met je staartbotje? Zit je ook op je rug zeg maar of zit je recht op? Super dat je van het wandelen genoten hebt :D, ik vind het ook altijd mooi om een eind te lopen maar hier heb je niet zoveel bijzonders om te wandelen. Woon hier nog maar een jaar maar ben er nu al op uitgekeken alle kleine paadjes enzo.

@ LindaS, Kan je maar 1 ding toewensen: Véél succes!

@ Pooh, spannend ja. Lijkt me wel rot voor je haantje dat hij een half uur later met zijn vader mee moet en voor de tijd ff moet .... ! Maar het is voor een goed doel, een beebje. Hoe gaat het verder met zijn vader? Duim voor posi berichten!

@ All, hier nog steeds hele lichte ongie. Maar het wordt alweer wat minder. Vandaag 1 donkere plek op me tampon en beetje licht rode plekjes. En heb nu niks meer in. Dus hopelijk is dit snel voorbij, moet nu me tampons steeds verbergen omdat ik normaal een week na mijn moeder ongie ben en mijn mam is volgens mij Nu ongie hahah. Achja alles voor een kleine. Maar zo kan ik niet nog een jaar doorgaan :p helaas hebben we het niet allemaal voor het zeggen..

Fijne avond allemaal :)

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo heb de foto geplaatst van de kinderkamer..

Mij precious; ik hoop dat je ook snel op deze wolk mag gaan plaatsnemen. Dat gun ik alle kipjes in dit leuke hok. Helaas heeft niemand het voor het zeggen. Wij hebben ook 10 maanden moeten wachten, met veel medische en lichamelijke klachten. Tja het is en blijft in mijn ogen een wonder van de natuur. En zoals iemand ooit op dit forum schreef; om het mooiste wonder te krijgen, moet je soms eenmaal wachten...

lieve kipjes ik ga lekker douchen en mijn nest in, want ik ben gesloopt hahaha dus tok morgen

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: tuurlijk gaat intimiteit voor! als jij en je haantje zin hebben lekker er voor gaan :) als je nu zwanger wordt is het natuurlijk super! dan schieten alleen de onderzoeken er dus bij in..maar goed dan hoop je gewoon op een goede en gezonde zwangerschap natuurlijk! het komt vast goed meid!

mink: vervelend he die verkoudheid :( mijn neus drupt leeg, heel charmant gezicht. zal morgen wel knalrood zijn van het snuiten :) mooie babykamer trouwens zeg! enne ben benieuwd hoe je buikje er nu uitziet. ga je binnenkort weer een mooi fototje maken? slaap lekker alvast en beterschap!

myprecious: lange ongi dan toch hoor. zie dat je alweer op dag 8 zit. als was ik zelf zonder pil ook wel een week ongesteld ofzo

fijne avond allemaal

xxx

15. judibi

judibi Bekend lid

goeienavond kippies :D
    mink, dank je voor het respect :oops: het is ook de enige manier die ik weet waardoor ik ermee om kan gaan.
    @all: morgen doe ik de persoonlijke ronde weer. ben beetje moe nu. drukke dag gehad...
    mijn temp was vanmorgen ineens weer flink hoger :D 36.9 dus ik beetje blij. had er ook nog bruinverlies bij van de geel/bruine variant en die wordt altijd erger vlak voor mijn ongi op mijn werk. dat komt denk ik doordat ik de hele dag loop, til en nog meer loop. nu niet. vanochtend nog een ietsje bruinrood gehad, daarna werd het steeds geler en meer. blijf er maar wel vanuit gaan dat het een nieuw grapje van mijn lichaam is om de dagen tot nod nog spannender te maken 8) maar ja, hoop had ik toch alweer :)
    heb verder geen last van mijn (.)(.) wat ik anders nu dus wel heb. oh ja! hele dag misselijk geweest :( ik ben nooit misselijk...en maar eten als een bouwvakker :) vanmiddag maar aan de rennies gegaan want toen werd het erg luchtig in mijn maag. en nu gaat het weer.
    morgen weer spannend...aaaahhh mijn maandelijkse kick ;)

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mink wat een super mooie kamer

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

Hier ff heel snel een ego-berichtje van een heel ongerust kippetje :cry: .
    Ik ging vanmorgen naar de wc en had behoorlijk wa bloed bij de afscheiding. Het is helderrood en ik schrok me echt dood. Zit nu helemaal op van de zenuwen op de bank. Heb meteen maar de vk gebeld en ik kan meteen om half 9 komen voor een echo! Ze komt nu niet meteen langs omdat ik zelf het hartje heb horen kloppen met de angelsound. Maar ik ben echt heel bang nu. Haantje is ook nog eens gewoon naar zijn werk gegaan :evil: , was eigenlijk heel boos op hem, maar ja hij kan hier thuis ook niet veel doen natuurlijk!

Wanneer ik van de vk terug kom zal ik jullie natuurlijk meteen berichten en zal dan ook ff op iedereen reageren, maar daar staat mijn hoofd nu heel even niet naar :oops: .
    Sorry voor dit egoberichtje, maar heb het gewoon ff niet meer!

Dikke knuffel Liena

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lieve liena!
    wat schrikken meid! gelukkig heb je het hartje horen kloppen en mag je snel voor een echo! snap wel dat je boos op je haantje bent maar die kan inderdaad nu toch nog niets. probeer maar even aan iets anders te denken. even dom tv kijken ofzo.. het is zo 9 uur en dan zie je je kleine vast lekker zwemmen! bloedverlies kan zoveel betekenen.. hard persen bij het naar we wc gaan ofzo. of een vaatje geraakt..
    diikke knuffel voor jou! zal aan je denken..
    wil je mij een smsje sturen hoe het was? kan op school niet op internet..

xxx

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Even snel een berichtje want ga zo naar de stad met mijn mams en oma.

@ Pooh, moest meteen denken toen ik je berichtje las. Oh dus het is nu al in het ziekenhuis hihi. Maar hoop dat alles gewoon goed is. Of dat jullie iig snel geholpen kunnen worden.

Nou dat was het alweer komt vanavond misschien nog wel even kletsen. Maar zal wel moe zijn na zo'n dagje shoppen.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve Liena!

Jeetje kan me voorstellen dat je verschrikkelijk bent geschrokken! Gelukkig heb je idd het hartje horen kloppen dat scheel hoop ik voor je zorgen.

Heel veel succes dadelijik bij de echo ik denk aan je!

Liefs Wendy

Deel Deze Pagina