[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, het is vast gewoon goed. Misschien is het wel gewoon een adertje wat gesprongen is. Maar zal heel hart voor je duimen dat het niks is.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogge meiden!

Nou, heb Jamie net weer naar de peuterspeelzaal gebracht en het was weer tranen met tuiten huilen... ik niet hoor, me strong woman! ;) Toen ik buiten stond te praten met een vriendin van me die haar zoontje bij Jamie in de klas zit, kwam de juf naar buiten om te zeggen dat hij alweer leuk aan het spelen was.. Gelukkig maar. Zodra ik weg ben is het al weer over!

En gister naar het CB met Britt... Ik moest er om 10 over 10 zijn, en Britt had normaalgesproken tegen 11u haar fles moeten hebben. Ware het niet dat ze tegen kwart voor 10 wakker werd met honger, heel veel honger... Dus in de wandelwagen naar het CB, en toen is ze weer in slaap gevallen. Bij het CB was het druk en vertelden ze me dat het nogal uitliep... We waren pas thuis om half 12! :confused: Dus in die tussentijd is Britt 3x wakker geworden, 2x van de honger en 1x voor de prikjes. Toen krijstte ze het echt uit, zo zielig! Ik had voor we weg gingen een doekje bij mn trui ingedaan, en die heb ik toen we naar huis liepen en zij zo krijstte bij haar in de wandelwagen gelegd bij haar gezichtje, daar werd ze meteen rustig van en viel ze weer in slaap tot we thuis waren..

Maar het belangrijkste was dat alles goed met haar was, ze vonden haar er supermooi uitzien (mama trots! ;) ), en ze groeide goed! Ze volgde ons goed met haar oogjes en reageerde heel erg op mijn stem, maakte wat geluidjes als antwoord, hihi! Bij de geboorte woog ze 3645gram, was ze 50cm en haar hoofdomtrek was 34cm. Nu 5 weken later weegt ze 4450gram, is ze 55.2cm en is haar hoofdomtrek al 37cm! Super dus! Ook mogen we haar nu meer voeding aanbieden, 150cc ipv 120cc, omdat ze al zulke lange nachten doorhaalt. Dus allemaal heel goed!

Oh, zal ff haar fles klaarmaken, ze wordt net wakker. Als ze haar fles opheeft, reageer ik even op iedereen hoor!

Tok zo!
    Xx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi chickens!

@Liena; Meid, wat schrikken zeg! Maar inderdaad, zolang je het hartje nog goed hoort kloppen, zal het goed zijn! Je moet er maar vanuit gaan dat de VK wel langs zou komen als ze denkt dat het ernstig is, zij hebben er het meeste verstand van! Is het inmiddels gestopt?
    En trouwens, als er 1 iemand een ego-berichtje mag schrijven, dan ben jij het wel hoor! Helemaal niet erg! :)

@Rid; Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Lijkt me toch een hele geruststelling! :) En fijn dat je haantje het ook gezien heeft! :D Al zenuwachtig voor de wedding?

@Mink; Mooie kinderkamer! *jaloers* ;) Hoe is het verder?

@Pooh; Dat is zeker snel! Maar wel fijn, dan hoef je niet zolang te wachten! Want als 1 ding lang duurt, dan is het wel wachten ;) Succes meis, ik veer voor jou!

@Juffie; Niet zieken worden hoor meis! Goed aan je eigen lijf denken! :) Dus lekker rustig aan doen het weekend!

@Judibi; Misschien heeft moedertje natuur zijn werk gedaan! SPannend meis! Ik veer voor jou!

@QB; Ach, arme Jamie! Maar gelukkig was hij lekker aan het spelen! Dat is toch een geruststelling! Fijn dat alles goed gaat met Britt! Vind het ook een mooie beeb hoor!

@De rest; Thanks voor alle lieve berichtjes! :) Ik ben gisteren gewoon vergeten een test te halen, omdat ik zo aan het haasten was.. Nu had ik gisteren ook nog heel veel bruinverlies, dus ga er gewoon maar vanuit dat ik ECHT niet zwanger ben! :D

By the way: Ik word tante van een MEISJE! :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morning dames!

Lieve Liena, hoe is het nu? Ik kan me voorstellen dat je erg schrok! Ik schrok ook van jou bericht, ik hoop dat je snel wat laat horen meis! Hopelijk is het allemaal goed, fijn dat je in ieder geval zelf het hartje hebt gehoord! Dikke knuffel en ik hoop dat je snel een positief bericht plaatst hier!

@ Linnie, meis wat leuk! Tante van een meisje! Hopelijk ben je snel mama van een lekker kuikentje! Want daar is het zo'n beetje wel tijd voor dacht ik zelf :D

@ Pooh, wanneer krijg je nou precies uitslagen? Ik hoop dat het allemaal gewoon prima is. Je haantje zat er toch al een tijdje over in? Dacht dat je dat een keer had getypt hier, dat hij een beetje onzeker was. Dikke knuffel voor jullie en ik denk aan je!

@ Riedel, had je vanmorgen nog ge-sms't, EEN HELE FIJNE DAG! Het is best mooi weer hier in Ernhem dus hopelijk hebben jullie een prachtige dag om nooit meer te vergeten!

@ all, hallo :D

Heb ff geen puf om alles terug te lezen en te reageren... Wesley is alleen nog maar aan het huilen, eigenlijk is het de laatste 2 weken steeds erger geworden. Ik herken 'm helemaal niet meer :( sinds die tijd heeft hij ook echt moeite met z'n stoelgang het is nu alweer 3 dagen geleden dat ie het kwijt kon, gister avond heeft hij uren gehuild en gesparteld met z'n hele lichaampje, zoooooo zielig! Vanmorgen werd hij weer zo gillend wakker dus ik heb maar eens de huisarts gebeld en kan vanmiddag een recept ophalen, een drankje dat door de voeding kan en dan zou hij toch echt beter moeten kunnen poepen! Als het na het weekend niet beter is moest ik weer bellen dus ik hoop dat het niet nodig is!

Gister maar weer de voeding aangemaakt met 10 cc meer water en tussendoor wat water laten drinken maar dat werkte ook niet dus gisteravond bij de laatste fles heb ik er uit wanhoop een beetje olie doorheen gedaan maar dat heeft tot nu toe ook nog niet geholpen....

Hij ligt nu te slapen, heeft de half van z'n fles laten staan en was gelukkig rustig en is in slaap gevallen op mijn borst dus hopelijk slaapt ie even lekker, kan ik een beetje bij komen want als hij zo huilt raak je zelf ook helemaal overstuur...

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena hoe is het nou?

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Britt ligt op bed. Opa komt zo heel even oppassen zodat ik Jamie op kan halen, ze is nu moe na haar flesje en anders moet ik haar weer in de maxicosi tillen en in de auto enzo terwijl ze eigenlijk moet slapen..

@Liena; Jeetje, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Hoop dat je inmiddels weer gerust gesteld bent door de VK, je hebt het hartje gelukkig zelf nog gehoord, dat scheelt! Komt vast goed! Knuff voor jou!

Opa is er al. Tok later dan maar weer!
    Xx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey Liena,

Laat ons ook niet in onzekerheid zitten meid.... Hoop zo dat alles goed is met de kleine. Jij bent niet de enige die geschrokken is... wij allemaal hier ook!
    Ik hoop dat je snel met hele goede nieuws komt.
    Dikke knuff voor jouw meissie.

xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie,
    Ook al zou ik zonder die bloedonderzoek zwanger raken dan nog zou ik het niet zoooo héél erg vinden hoor... als het er maar in zit en niet net als de laatste keren eindigt op n miskraam. Voor de rest zou het me niet uitmaken hoor!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zit ik even snel wat te lezen zie ik ineens een verontrustend berichtje van Liena.
    Hoe is het nu meis? Ik snap dat je heel erg schrikt maar ik hoop dat het gewoon iets kleins is.
    Een tijdje terug had ik ook flink wat bloed op mijn papier maar na verder onderzoek was het een aambei die kapot was gegaan door een toiletbezoek. (sorry voor het smakelijke verhaal) maar ik hoop dat het bij jou ook gewoon zo iets is.
    Laat je het ons snel weten?

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iemand al iets van Liena gehoord?
    Begin me toch wel een beetje zorgen te maken....

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Yootje.....vind het ook lang duren. :(
    Wordt een beetje ongerust nu.

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ook...ff kijken of ik haar nummer heb....

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Doe maar Yootje, ik zat ook al te denken of ik haar nummer ergens kan vinden, vind het zo lang duren...

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    heb ze een sms gestuurd.....

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zie wel het mobiele nr. van Juffie op onze hyves, misschien heeft zij al wat gehoord van Liena?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die kunnen we ook proberen natuurlijk maar die zal aan het werk zijn denk ik.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja, als jij Liena hebt gesmst dan hopen we snel wat te horen :( sneu zeg, zo schrikken!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat goed dat je ge smst hebt. Ik hoop echt snel iets te horen, ik hoop dat er niks is!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb ze een sms gestuurd en hoop idd ook heel snel iets te horen!
    Om half twee vertrek ik voor een nachtje weg dus hoop eerder al iets gehoord te hebben. Anders sms ik het wel door naar jou Deli als je dat goed vindt.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Prima Yootje! Dan zal ik het hier wel meteen posten!

Deel Deze Pagina