Zou toch niks ernstigs zijn?! Yootje kunt ook terug smssen naar mij he als je wilt Ik hoop dat het met n sisser afloopt bij Liena.... t duurt wel erg lang
Ik moet er van tussen. Kom straks zsm weer kijken of er nieuws is! Ik veer heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard!
Liena ging geloof ik ook nog alleen want haantje kon niet mee. Das balen als ze slecht nieuws zou krijgen. Wij veren héél hard voor je meis!
Ja Yootje klopt! Daarom maak ik me ook wel een beetje zorgen... Je gaat meteen het ergste denken he...
Heb haar net een PB gestuurd dat we ons zorgen maken en of alles goed gaart. Heb haar namens ons een kippeknuff gegeven. Hoop zo dat er niks aan de hand is he...
goeiemorgen...tenminste voor de meesten van ons @liena: meid wat een schrik! hopelijk krijg je nu een heleboel geruststellende onderzoeken en kun je ons daarom nog niet komen vertellen dat alles in orde is...dikke knuf ook van mij. @qb: fijn dat alles zo goed gaat met Britt! en die peuters ...ja, ze weten precies hoe ze hun mama met een rot gevoel moeten laten vertrekken @deli: ik hoop voor WEs en jou dat dat recept wat verlichting kan brengen. arm kuiken @linnie: gefeliciteerd: tante van een meid! jij volgt haar vast snel met ook een heel mooi kuiken ik veeeerrrrr ook heel hard voor jou! @RIDDLE: HELE FIJNE DAG VANDAAG EN HEEL VEEL GELUK ALS GETROUWD PAAR! zo. mijn temp was weer iets omlaag de grafiek lijkt nu wel een bergetappe van de Tour de France bruinverlies is helemaal weg...of in ieder geval overgegaan in cremekleur dik en veel. hopelijk betekent het dat iets! zondag is mijn nod, maar de banner telt niet zo lekker mee
Nog niets van Liena gehoord? Hopelijk valt het allemaal mee! Ik blijf even spieken, maar moet vandaag nog veel doen.. Wil eigenlijk naar de winkel rennen voor een test, maar heb geen geld meegenomen van thuis Stom!
Dames ik ga jullie verlaten. Als ik iets van Liena hoor laat ik het weten aan Deli. Mochten jullie iets horen kan iemand mij dan op de hoogte brengen? Hele fijne dag verder en tok jullie morgen! xxx
nog niets? jakkie...nu begin ik me ook zorgen te maken nee Yojo: ga hem maar niet fietsen als ik naar die mannen kijk dan word ik al benauwd ja linnie: pinnen is een hele goeie optie. stel je voor dat je ook nog het hele weekend in de stress daarom gaat zitten...grapje! maar ik ben ook nieuwsgierig QB: volgens mij is dat iets dat bij de geboorte gewoon aangelegd word: hoe kwel ik mama?
Veel plezier in Breda Yootje! @QB; Tja, bedoelde eigenlijk mijn gehele portomonnee.. Heb wel mijn tankpas in de auto liggen, zal ik die er gewoon doorheen halen? Ik was eigenlijk van plan om er maar gewoon vanuit te gaan dat het niet zo is.. Maar ik kan het natuurlijk weer eens niet loslaten! Stomme kip ben ik toch ook! Maar ben gewoon misselijk en mijn boobs doen zeer.. Van de Clomid kan het nog niet komen, want heb er pas 2 van op.. Ik niet snappen!
Hmm, je tankpas. Zal een stunt zijn als dat ook nog echt werkt, hihi! Maar nee, idd, denk dat dat niet zo handig is.. Dus na je werk naar huis en hop naar de shop! En Yootje, ik wil je wel sms-en als er iets bekend is hoor! Veel plezier!
ik heb nu dus juist GEEN last van mijn boobs! normaal altijd vanaf een dag of 5/6 voor nod dat ze zeer beginnen te doen...nu niks. ze zijn lekker zacht en kneedbaar en hoofdpijn met een grote H sinds vanochtend. en gruwelijk vrolijk word gewoon eng van mezelf. ben altijd erg labiel in negatieve zin vlak voor mijn nod vind het ook allemaal weer zooooooo spannend!