Nog niemand niks gehoord van Liena? Ow dit is niet leuk.... hoop dat het idd lang duurt door de juiste onderzoeken in positieve zin. Ik blijf veren voor je meid! Hopelijk kom je snel met héle goede nieuws. sterkte meissie! Het is nu half 2 en jij moest er om half 9 zijn dus tja... geen wonder dat wij ons eigen heel druk gaan maken. Ik vind het doodeng, hopelijk kun jij ook ons snel geruststellen. Hele dikke knuff meissie. *knuffel* @Riedel, VAN HARTE GEFELICITEERD meis en natuurlijk ook haantje. Bij ons is het heel goed weer dus hopelijk bij jouw ook! Geniet lekker ervan en geniet zeker ook van elkaar. @Linnie, het is vandaag vrijdag en dus koopavond dus kan je mooi vanavond nog een test halen voor je eigen gemoedsrust maar ook zeker voor die van ons hahahhahaha. Ik zou zo graag willen zien dat er hier meer zwangere op die beruchte wolk kwamer te zitten. Ik veer héél hard voor je meissie! @Judibi, hopelijk ook voor jouw dat moeder natuur er nog n wondertje tegen aan gooit he meis?! Het wordt hier aardig stil zo op deze manier.... geen goede berichten van ja ik ben zwanger. Ik wil wel een aantal op die roze wolk erbij zien! Hopelijk gebeurd er snel wat. Hier gaat het verders goed... vloei niet meer sinds 2 dagen, doe overdag meer dingen maar dat krijg ik s'avonds weer op mijn brood want dan voel ik mijn benen heel erg... die zijn dan zo moe. Ik moet a.s. woensdag op controle dus hopelijk is alles wel redelijk goed. Wel blijf ik na het klussen last houden van mijn buik en bepaalde houdingen ( zoals liggen op mijn linkerzij) doen zeer! Verders gaat het goed hoor! Helaas denk ik niet over bescherming voor bloedonderzoek maar zoals ik al eerder zei maakt het ons ook niet zoveel uit.... als het niet nóg n miskraam wordt.... dan zou t idd dom zijn als we dat bloedonderzoek niet gedaan hebben maar goed we zien wel. Ik ga na mijn 1ste menstruatie weer tempen dus dan kan ik het ook wel gokken he.
@Miran; Ben blij dat het weer goed met je gaat! Of in elk geval beter! Gaan jullie meteen weer aan de klus? @Judibi; SPANNENDDDDDDDD! Linnie veert als een malle voor jou! @QB: Haha, als dat zou werken, dan had ik nu aan het shoppen geweest op kosten van de baas Ohhhh HELP! Zit me nu ook nog eens zorgen te maken over het feit dat ik al aan de CLomid ben begonnen en dat helemaal niet mag als je eventueel zwanger bent.. Dus daar hou ik maar snel mee op, want ik ben het toch niet! *roept zichzelf tot de orde*
@Wendy, ik ook meid... zou het vreselijk vinden als het niet goed is. Dus die gedachte stop ik ook maar snel weg en zeg maar gewoon dat ze veel onderzoeken moeten doen nu in positieve zin dan maar. @Linnie, ja de woensdag na curretage (2 dagen later) had ik alweer zin in klussen.... misschien niet goed maar gevoel vond het wel goed. Wij zouden ook met bescherming doen maar ach... das zo'n gehannes. Chris zei: dan maar 3 á 4 maanden geen geklus. Ik zeg: echt niet... dat heb ik al zolang moeten missen. Dus nu klussen we en ACHTERAF zeggen we tegen elkaar: ach zit het erin dan zit het erin hoor! Zolang het dan maar goed blijft gaan dan! We zullen zien toch?! Moet woensdag op controle komen.. zal dan ook gelijk vragen wat en hoe dat ze het gedaan hebben die curretage want mijn rug deed zeer en mijn benen die tinteling dus ben erg benieuwd geworden. Maar het gaat idd momenteel erg goed behalve de avond dan merk ik het wel hoor! Groetjes
Gewoon doen waar je je goed bij voelt Miran! En inderdaad, ik kan het klussen ook ECHT niet missen hoor! Liena, we zijn erg bezorgd hier! Hoop dat alles goed met je gaat! We denken aan jou! Dikke kippenknuffel!
Hallo kipjes; Liena; jeetje dat is idd schrikken zeg... Ik hoop zo dat alles goed met je is. Het duurt zo lang allemaal Ik ben nu als een gek voor je aan het duimen en veren etc....
miranda; gewoon lekker doen, wat goed voelt. Je instinkt is veel belangrijker. Lin; toch maar effe testen dan.... je weet maar nooit meis... Judibi; weer spannend Juffie; ik ga dit weekend wel even een nieuwe foto maken. Ik heb nu het idee dat mijn buik wat stabiel blijft qua groei... Deli; kan het ook zijn dat wesley koemelk allergie heeft? deed hij dit ook toen hij alleen borstvoeding kreeg. Of krijgt hij nog alleen borstvoeding... hahaha ik weet het niet meer Riddle; fijne bruiloft vandaag en lekker genieten.. ALL; ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik ben zelf helemaal niet lekker en dan gaan we ook nog barbequen bij ons thuis.... pfff mijn haan en zijn ideeen Dus ik ga zo nog even lekker plat denk ik Liena meis; maak me echt zorgen hoor! een dikke knuffel vanuit hier
Sjonge, nog geen nieuws?! @ Judi, spannend meis! Ik zit hier ook hartstikke hard voor je te veren! @ Linnie, meis! Snap dat je dat nu in je kippenkoppie hebt zitten! Doe je toch gewoon straks een test, ff snel thuis geld halen, test kopen en testen dan heb je in ieder geval rust voor je met de clomid verder gaat! @ Miran, je moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt! Snap dat je na een tijdje klus-loos wel weer behoefte hebt! spreek uit ervaring, want wij zijn al een tijdje klusloos... Heb gister condooms gekocht wil het dit weekend wel proberen, pfffffff.... Voelde me net een puber stiekem zo'n doosje gepakt gister bij de appie heijn en bij de kassa snel op de band gegooid met een toetje erboven op zodat niemand het kon zien van de week durfde ik ze niet mee te nemen want toen liep ik achter de kinderwagen en dacht, wat zullen ze niet denken hahahaha........ Vind het wel een beetje eng, enger dan "de eerste keer"
Ik heb net yojo gesmst of zij iets gehoord heeft in de tussentijd.... Liena, kom alsjeblieft met geruststellende woorden meissie! Wij maken ons eigen zo druk hier! Het kippenhok staat op stelten! ZEER ONGERUST ZIJN WIJ tok tok tok. Je krijgt van ons allemaal een dikke dikke knuffel! @linnie, ik heb toen ik zwanger was geen zin gehad in intimiteit... ja gek he maar dat schijnt dat sommige vrouwen in haar zwangerschap er niks van moeten weten, en gelukkig ben ik niet de enigste... maar nu wil ik toch wel weer graag mijn oude ritme terug. Zo gauw als chris in mijn vizier komt dan heb ik hem met mijn ogen al uitgekleed bij wijze van spreken hahahahaha en zit ik met hem te flirten of helemaal gek te maken. Hij zei laatst nog: kun je niet gewoon weer zwanger zijn... dan heb ik tenminste even rust. hahahahaha Heerlijk hoor! Dames.... Yojo gaat Juffie even smssen dus hoop snel bericht te krijgen van Yojo Ik houdt jullie wel op de hoogte als ik iets van sms binnen krijg
@ Mink, hij krijgt nu inderdaad vooral kunstvoeding en nog maar 1 of 2 flesjes borstvoeding per dag. Ik weet niet wat het is? Eerst maar even afwachten wat die medicijntjes gaan doen! Jammer dat je je niet lekker voelt dan is het niet prettig als je nog wat hebt afgesproken inderdaad! Maar misschien voel je je zo wel beter, ff relaxen kan een hoop goed doen! Hij had net trouwens wel weer flink gepoept was dan ook alweer 3 dagen geleden! Hij lag op het aankleedkussen en ik zag ineens een flinke piesstraal zo hard was hij aan het persen en jawel daar kwam de hele boel eruit hihihi dus daar heb ik 10 minuten staan wachten tot hij alles kwijt was en hem staan aamoedigen. Toen is hij lekker in bad gegaan... Nou ja, hij vond er niet veel aan flesje gehad en druppels tegen de krampjes en toen was hij weer aan het gillen maar dat was volgens mij van de moeheid want heb ff voor 'm gezongen en toen draaide z'n oogjes weg en nu ligt hij in bedje! Niet leuk hoor om je kindje ineens niet meer vrolijk te zien! Maar ja, gaat wel weer over er zijn ergere dingen!
Ja, heb net sms gehad. Ze moet dit weekend in het ziekenhuis blijven. Alles goed met de baby. Yojo heeft het van juffie
Gelukkig is alles goed met de baby! Maar wat er dan was weet niemand nog? Ik kreeg idd net ook een bericht van Yootje, bedankt yootje! He, hele kippenhok in rep en roer! Wel leuk om terug te lezen denk ik als alles gewoon goed blijkt te zijn!
Godzijdank Liena! Dat is zeker schrikken... ik heb over mijn hele lijf kippenvel! Laat me ons je verhaal maar horen als je weer wat rust in je lijf hebt! Gelukkig he kippies... eindelijk bericht!
hey deli: het is ook eng de eerste keer weer! er is van alles daar gebeurd en gepasseerd, met de nodige knipperij maar je moet er even doorheen... mink: lekker even bijtanken eerst dan maar miranda: ik zou het geloof ik ook niet uit kunnen en willen stellen...dus gewoon doen! het komt zoals het komt en dan maar weer verder kijken. toch? liena: veer veer veer veer veer veer...
@judibi, idd. Ik kan nu wel 3 maanden veilig doen maar waarom....? Oke je hebt dan wel de zekerheid dat er iets niet of wel goed zit, maar verders heb je nog niks. En als ik temp kan ik klussen op de dagen dat ik NIET vruchtbaar ben toch? Ik hou van hem en ik klus waneer wij zin hebben en om nou rekening er mee te gaan houden zie ik eigenlijk echt niet zitten. Alhoewel ik aan de andere kant denk ( dat is mijn hersens die zo denken) dat het beter is om die bloedonderzoek af te wachten MAAR mijn gevoel en hart zeggen: buts toch omhoog met die onderzoek. En ik voel mij gewoon heel prettig in zijn armen. We zullen zien toch?
goede middag meiden. hoe gaat het hier. ik heb helaas geen tijd om bij te lezen want ben druk aan het pakken want over 2 uur gaan we op VAKANTIEEEEEEEE even een ego berichtje. ben 2 dagen goed ziek geweest kon bijna niks eten wel drinken ben weer ruim een kilo afgevallen. ga nu proberen om lekker twee weken te genieten en hopen dat me buikje een beetje gaat groeien. voel me nog niet helemaal fit maar beschuit en thee doet het goed. nou kippies tot over 2 weken dan tok ik weer met jullie. voor iedereen een dikke knuffff en ik veeeer voor jullie meiden. groetjes van creakippetje
Fijn dat alles goed is met de beeb! Maar een weekend blijven is ook niet voor niets, dus ben toch wel heel benieuwd! Sterkte in het ziekenhuis meis! Deli, whahaha, ik moest ze een tijd geleden ook kopen.. Waarom weet ik niet eens meer, maar weet wel dat ik het verschrikkelijk vond! Jullie 'eerste keer' *zwijmel, zucht* Hopelijk is het goed te doen
FIJNE VAKANTIE CREAKIPPETJE @linnie, idd ze laten je niet voor niks n weekend in het ziekenhuis maar goed... of we horen t snel van juffie of volgende week van Liena zelf! Ben wel heel benieuwd!