heb dus helemaal over het bericht van liena gelezen meid, doe maar rustig aan en ik ben ook erg benieuwd wat het nu was...als je dan een heel weekend ervoor in het zh moet blijven, dan was er toch iets wat ze beter in de gaten willen houden...ik veer hard voor jullie hoor sterkte en hopelijk horen we binnenkort meer van je!
Moeten nog maar even afwachten op meer nieuws inderdaad want er is toch wel wat aan de hand als ze moet blijven. Of het is uit heeeele goede voorzorg! @ Crea, fijne vakantie meis! @ all, tja... Condooms kopen is niet mijn ding Whahahahaha ik zal jullie laten weten hoe het is geweest Ik hoop niet dat het erg bevalt want ik heb maar een pakje van 3 gekocht whahahahahahah
Fijne vakantie Creakippetje! Lekker genieten inderdaad! Hopelijk ben je wel fit straks Ik moest net wel weer om mezelf lachen joh! Zat op een ander topic te tokken en zat te vertellen dat ik een testje zou gaan doen en dat ik het stiekem toch wel spannend vind! Tikte ik gewoon i.p.v. spannend zwanger in.. Whahaha! Hoe bedoel je, ik ben er weer eens teveel mee bezig *Ik vind het stiekem toch wel zwanger*
Whahaha Deli! Zit hier weer eens te lachen achter mijn schermpje! Mhoehahaha Ik hoop dat jullie kleine vent snel de oude weer is Hopelijk slaan de medicijntjes aan! Linnie veert voor jullie kleine haantje
liena heel veel sterkte meid ben blij dat alles goed is met beebje. voor iedereen een dikke knuffff ik ga nu echt. groetjesssssssssssssssssssss
@Deli, tja dan moet je morgen maar weer nieuwe kopen he?! hahahahaha Je kan ook je haantje er morgen op uit sturen anders gaan ze andere rare dingen denken zoals.... jeetje wat is er dat voor 1?... gisteren kwam ze al n pakje halen en nu alweer 1?! whahahahaha Is wel erg lachen natuurlijk. Zal ook wel veel gestuntel zijn de 1ste keer weer hoor.... of auw, op deze manier doet het zeer, we proberen t even zo! hahaha, zie het al helemaal voor me meis! Maar zo hebben we het allemaal gedaan of moeten we er nog aan gaan geloven hoor! Suc6 meis. en ja wij willen weten hoe het gestuntel was! *hoezo nieuwsgierig?...*
Ik ga even spelletje spelen op de pc. Hoor wel waneer er weer n berichtje binnen komt. Ik ben veelste nieuwsgierig om niet te kijken wie en wat het is. hahahahaha tok zo
@Linnie; Shoppen op kosten van de baas! Zou wel super zijn! Dan kocht ik echt wel alle winkels leeg, al zou het alleen maar zijn om mn baas een rib uit zn lijf te trekken, hihi! Ja, figuurlijk dan he! Enne, straks na je werk geld halen en een test kopen hoor! *Queenie vindt het ook erg zwanger voor Linnie! * @Judibi; Spannend voor jou hoor! Ik ga me ook helemaal in de rui veren voor je! @Liena; Ben blij dat alles zover goed is met je beebje! Rust maar lekker uit, en veel sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat ze je daar uit voorzorg het weekend willen houden. Een dikke knuffel voor jou meis! *KNUFF* @Miranda; Toen ik zwanger was had ik ook niet zo'n zin een gezellig potje rummikubben zeg maar , maar nu ik bevallen ben... man och man, niet normaal. @Deli; Maarja, net als jou ben ik ook wat bangig. Haantje heeft van de week condooms gehaald, kwam hij mee thuis van zn werk, 'cadeautje voor jou', zei hij doodleuk, hihi! Het is nu handwerk, veel handwerk, want ik ben er ook best wel bang voor om het weer te doen. Komt mede door de hechtingen, alhoewel ik daar totaal geen last van heb.. Enne, 3 in een pakje maar? Hmm, dan was mijn haantje een stuk positiever ingesteld, hihi! Die heeft 10 in een pakje gekocht, haha! Gelijk glijmiddel erbij, just in case! En stiekem een beetje ... Lijken wel een stel pubertjes zo, hihi, de 1e keer! Denk dat ik er ook maar dit weekend aan moet geloven. De zin is er wel, nou het lef nog... @Mink; Oh lekker, bbq-en! Rust dan eerst maar lekker uit, laat je haantje de boel dan maar klaarzetten! @Riedel; Heb je nog helemaal geen fijne dag gewenst vandaag... ... Bij deze; Een hele fijne dag toegewenst voor jou en je haantje! Hoop dat jullie er mooi weer bij hebben, dat maakt het dan nog net ietjes mooier, vooral voor de foto's! Geniet ervan! @Penr; Oeh, op vakantie! Heerlijk! Veel plezier alvast! Hoop dat je je snel weer fit voelt, ziekjes op vakantie gaan is ook niks aan! Waar gaat de reis naartoe? Nou, Britt was wakker vanaf dat ik Jamie vanmorgen van de psz gehaald had. Tegen 2 uur moest ze de volgende fles, maar die heeft ze om kwart voor 2 gekregen. Van het CB mocht ik haar 150+5 aanbieden, dus dat deed ik ook sinds gister, en nu heeft ze de fles helemaal leeggedronken! Da's 165cc! Heb meteen maar mn haantje gebeld, die was ook verbaasd! Hoop dat ze hier lekker op kan slapen, in elk geval was ze nadat de fles leeg was helemaal knock-out, dus heb haar maar meteen op bed gelegd. Jamie daarentegen wilde niet slapen tussen de middag, maar hij zit nu op de bank met zn tutpop en een fleecedeken om en zegt tegen mij dat hij 'ooie wangetjes' heeft. Maar niet toegeven dat hij moe is hoor, stel je voor! Hihi! Xx
hallo meiden, ben ook weer thuis.. heb net liena's haantje weer even gesmst. die smste mij namelijk ook over hoe het met liena was. hoop dat ik snel weer een berichtje terug krijg.. vind het helemaal niets dit! hoop dat ze snel weer naar huis mag.. vind het wel super om te lezen hoe wij allemaal met elkaar meeleven. is toch een fijn gevoel tot later xxx
Weet jij t hoe en wat van Liena? Waarom moet zij nog dit weekend in t ziekenhuis blijven weet jij dat ook of niet? Wij waren hier flink onrustig... ga jij toevallig bij Liena langs in t ziekenhuis of toch niet? Laat maar iets weten. doe haar maar vele groetjes en n dikke knuffel van mij en ik denk van iedereen hier! groetjes ikkes
Blundertje van mij; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 05#3267405 Haha! Ben soms een beetje in de warrie!
We leven hier erg met elkaar mee inderdaad! Zo lief! Ik hoop dat je snel iets hoort, anders ben ik er ook niet helemaal gerust om.. Tok later!
Hahahahahaa QB toch, dat is geen blunder maar n menselijk foutje hihihihihi Kun je zien hoe wij eigenlijk al met elkaar verbonden zijn he. En dat zonder dat wij elkaar eigenlijk nog niet gezien hebben en zo. Het is net of ik jullie al JAREN ken!
hey weet verder ook niets. alleen dat het met de baby goed ging en er later meer info zou volgen. afwachten nog even dus. heb haar wel de groeten van ons allemaal gedaan.. als ik wat weet meld ik het.. moet nu even wat boodschapjes doen. ben zelf ook neit echt fit maar ja zal toch wat moeten eten straks.. xxx
Haha Queenie! Mhoehahaha! Wel een pak van mijn hart dat alles met de baby in orde is, maar hoop natuurlijk dat Liena zelf ook in orde is! Ik hoor het nog wel even! Zit te denken om zo lekker af te gaan sluiten! Moet mijn haantje pas om 17 uur ophalen, maar heb gewoon geen zin meer om hier te zijn.. Ga ik liever daar in de auto wachten En dan samen testje kopen!
Rustig aan Juffie! Vanavond maar lekker op de bank hangen! By the way; ik denk dat Juffie een jongetje krijgt
Haha! Idd ja, zonder elkaar eigenlijk te kennen, kennen we elkaar toch! Ben ff weg, mn pa komt net binnen. Tok later!
Hoe komt het dat je denkt dat juffie n jongetje krijgt, linnie? Ik ben idd ook erg benieuwd hoe het met Liena zelf is! Maar als juffie geen berichtjes meer krijgt zullen we toch echt tot volgende week moeten wachten kippies! Hopelijk valt het mee voor haar. Maar nog steeds snap ik niet waarom zij dit weekend in t ziekenhuis moet blijven als het kleintje het toch goed maakt en Liena zelf ook! *rillingen lopen over mijn lijf*
Liena....dikke knuf meis! Gelukkig is alles goed met beebje! Ik hoop dat het verblijf in het ziekenhuis alleen puur uit voorzorg is. Ik hoop snel wat te horen over wat er nu aan de hand is. Riedel....ook helemaal vergeten je een fijne dag te wensen. Alsnog.....Een geweldige dag gewenst. We wachten met smart op foto's!
Ik zat haar foto's te bekijken en kreeg meteen het gevoel dat het een jongetje zou zijn.. Don't ask me why Bij Liena heb ik juist het idee dat ze een meisje krijgt