[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Liena; sterkte meis in het ziekenhuis. we denken aan je. Dikke knuffel. Fijn dat ze je goed in de gaten houden en dat alles oke is, met de baby..

Ik ga effe een nieuwe buikfoto plaatsen...

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi linnie. heb zelf het gevoel dat we een meisje krijgen. behalve mijn schoonvader heb ik tot nu toe alleen nog maar gehoord dat wij vast een meisje gaan krijgen.. ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi buikje mink!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    liena gelukkig is met de baby alles goed! Sterkte meid het weekend!

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mink, ja je hebt gelijk en ik zie het ook echt niet als iets normaals wat je zomaar even krijgt. Kan alleen maar hopen dat het me gegunt is en als het nog even duurd dan ben ik er waarschijnlijk nog niet klaar voor. Alles gebeurd met een reden denk ik dan.. Maar lief berichtje van je :D dankje.

@ Juffie, ja idd lange ongie dit.. Gisteravond liep het er ineens uit, wel nog steeds zelfde gekke kleur. Maar dit is dus duidelijk wel echt me ongie :( irritant. Hopelijk is het morgen over.

@ Judibi, zo spannend zeg. Ik hoop voor je dat je straks goed nieuws krijgt.. Echt waar. Duim voor je!

Jeetje las net het berichtje van Liena, gelukkig gaat alles goed met de baby. Maar ik ben benieuwd waarom ze moet blijven, hoop dat ook alles een beetje goed met haar gaat!!??? Sterkte voor jou meis!!!

6. MyPrecious

Super mooie nieuwe foto's! Wat hebben jullie trouwens een grote slaapkamer zeg :p mooi hoor.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog geen bericht over liena helaas :(

8. judibi

judibi Bekend lid

jammer dat er nog geen nieuw bericht is van liena, maar ja..haar haan zal ook wel in de zorgen zitten. hopelijk gaat het toch snel weer goed met hun allen.
    mink, mooie buik hoor!
    myprecious: dusssss....eerst wilde de ongi niet komen en nu wil het niet gaan? arme kip, maar ik zag dat je ook bij het pendeltopic zat en dat er een ei aan zat te komen komende cyclus? hopelijk heeft je pendel dan gelijk...
    dat hoop ik ook heeeeeel hard voor mijn eigen, want dan zou ik zwanger zijn. YEAH...nu nog een positieve test om de pendel te ondersteunen :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, ik moet even van me af tokken :( jullie geloven nooit wat voor middag ik gehad heb!

Na mijn laatste bericht hier wilde ik ff snel gaan douchen, ik zou vanavond uit eten gaan met vrienden. Dus ff snel douchen en dan wachten voor Wesley z'n flesje, in de kinderwagen langs de apotheek en dan naar mijn broer want hij zou even oppassen...

Ik de badkamer in met babyfoon mee, valt de deurklink eraf aan de andere kant :( Ik nog geprobeerd om 'm open te krijgen maar ja, dat wilde natuurlijk niet.

Nou ik helemaal in paniek natuurlijk vanwege Wesley, deur geprobeerd te forceren, schreeuwen, op de muren bonken voor aandacht, heel hard huilen, schreeuwen en bidden vreslijk! Omdat mijn haantje pas tegen half 8 thuis is altijd en Wesley om half 5 al wel z'n flesje zou willen.... Vreselijk

Om half 6 begon hij te huilen en ik weer tegen de deur schoppen, helemaal overstuur en eindelijk kreeg ik er een deuk in, ik schoppen tot ik er bij neerviel en toen met m'n handen een gat er in gemaakt zodat ik er door kon, eindelijk kon ik m'n mannetje weer pakken en troosten!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah deli wat naar zeg! kan me voorstellen dat je behoorlijk in paniek raakt zeg! maar goed gedaan zeg.. een hele deur ingetrapt!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Deli, ik zou me toch ook geen raad meer weten en vooral omdat zo'n kleintje toch de fles nodig heeft. Super trots ben ik op je dat je toch die deur hebt weten te forceren!
    Knap gehandeld meissie! 1 nadeel en dat is dat er nu natuurlijk n nieuwe deur in moet maar dat is materiele zaken he, t kleintje is veel belangrijker!
    dikke kipknuffel van mij

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; Kan me wel indenken dat je gigantisch in de piepzak hebt gezeten zeg! Denk dat ik ook in alle geweld de deur open zou proberen te beuken dan! Da's schrikken zeg! Hoop dat je inmiddels van de schrik bent bijgekomen... knuffel voor jou!

Xx

13. maria04

maria04 Niet meer actief

Liena wat een vervelend bericht.Gelukkig is alles goed met je kleine smurf.
    Meis rustig aan en ik hoop dat je er snel weer boven op ben.
    Juffie ligt liena in het westfriesgasthuis?

Deli wat akelig brrr moet er niet aan denken. Wat een moederinstinkt voor oerkracht in je los kan maken.
    Ik hoop dat je een beetje over de schrik heen bent? :confused:
    Mink mooie buikje hoor.

Hoe is het met de rest van jullie kippetjes?

liefs maria

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    kippies...
    Ik haak af en ga lekker op stok!
    Morgenvroeg moet ik al om kwart over 8 op t sportveld staan voor n uit-wedstrijd van mijn zoon(tje).
    Dan lekker niks doen!
    hahahahha

Hopelijk hebben we morgen meer nieuws over liena dames!
    Meis, mocht je het toch lezen... ik denk constant aan je en met mij alle kippies!
    Dikke knuffel van ONS!

Slaap lekker iedereen

15. MyPrecious

Me ongi is erg raar eigenlijk.. Het is steeds erg weinig alleen gister stroomde het er na het klussen ineens uit. Maar nu is het zo goed als over denk ik, morgen ochtend afwachten of het weer begint te druppen :(. Gek he.. Ja ik zou een ei krijgen had ook iemand anders voor me gependeld, nou laten we het hopen! En hoop het ook voor jou! Die onzekerheid is ook niks. Duim voor je! [-o<

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    slaap lekker meiden!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey goedemorgen meiden! Gister was ff een ego bericht zo na de schrik sorry hoor!

@ Liena ik denk aan je hoor! Hopelijk ben je er snel weer met je fijne reacties op iedereen :D

@ Mink, prachtige buik meis! Wow! Gaat ie goed met je?

@ all, bedankt voor de lieve berichtjes weer! Ik was behoorlijk in paniek, ongelooflijk! En inderdaad Maria, wat een oerkracht krijg je ineens :D In eerste instantie dacht ik "ach niet erg, haantje is over 4 uur thuis dat zing ik wel uit" maar toen dacht ik "ohhhhh Nee Wesley" nou en toen kon ik alleen maar gillen... Het stomme was dat ik al een paar keer eerder geprobeerd had om een gat in die deur te schoppen maar het lukte gewoon echt niet. Toen hij begon te huilen was ik er ineens binnen een kwartier uit :confused: hahahahha...

Ik zou gister avond uit eten gaan met vrienden en mijn broer zou oppassen dus die belde ik op dat dat niet hoefde omdat ik niet ging en toen hij hoorde hoe of wat stond hij meteen aan de deur, erg lief! Toen zei hij nog "ben je er doorheen geklommen, je had toch een gat kunnen maken en de klink er weer in kunnen doen" :rolleyes: tja, daar denk je toch niet aan? Ik heb net zolang gebeukt tot ik er helemaal doorheen kon hahaha.... Nu lach ik erom! Helemaal toen ik er eenmaal een behoorlijk gat in had en probeerde om er doorheen te komen maar bleef haken met mijn billen :x toen heb ik die dikke kont ook nog even uitgescholden ;)

Vandaag heb ik wel spierpijn, een blauwe plek en wat schrammen en schaafwonden. Ik zal straks een foto plaatsen van de deur :D Wesley heeft net z'n fles gehad en ik hoor 'm niet dus ik ga zo nog maar even slapen lekker. Ben gister niet meer uit eten geweest met de club maar nog wel even gegaan voor een drankje dus ik was laat thuis.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, meis van harte gefeliciteerd! Je bent nu een getrouwde kip :D

Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad om nooit meer te vergeten! Hopelijk kunnen we snel wat foto's bewonderen van jou en je haantje want we zijn natuurlijk wel erg benieuwd!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    deli word het vandaag deur shoppen :p ?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

rid: in alle zorgen om liena jou helemaal vergeten :oops: van harte gefeliciteerd meid hoop dat jullie een super dag hebben gehad! ook voor je haantje een felicitatie natuurlijk!

deli: ben benieuwd naar de foto ;)

maria: weet niet waar liena ligt. denk zelf dat alkmaar voor haar het dichtsbij is..

hoop dat we vandaag snel wat horen!

ga zelf wel weg vandaag. dus anders sms ik deli ofzo wel even als ik wat van liena hoor!

klink zelf trouwens nog als iemand die al 40 jaar rookt ofzo. helemaal hees en schor. verder is mijn neus rood van het snuiten. erg charmant. vannacht ook niet zo lekker geslapen. lag er voor 9 uur in maar met een volle neus en steeds hoesten slaapt zo beroerd. normaal doe ik dan neusspray maar de normale mag nu niet. de babyspray helpt voor geen meter vind ik. nou ja zo even lekker douchen dan voel ik me vast weer fitter!

wordt om een uur of 10 op gehaald dus voor dei tijd kom ik nog wel even kijkenhier denk ik.

xxx

Deel Deze Pagina