@melanine en mink, met kuikentje is het niet zo best maar goed komt ze ook wel weer overheen... ze is denk ik toch wel grieperig of zo, ze heeft dus die bultjes en dat kan ook de 5e of 6e kinderziekte zijn omdat ze gisteren ook wat koortsig was en nu ligt ze nog te slapen terwijl zij altijd rond 7 uur al wakker is. Ik heb n algemeen vraagje en dat heeft echt met klachten rondom ei te maken..... *Ik heb nu van die plakkerige witte afscheiding, dat is dan toch dat mijn eisprong in aantocht is of niet? * ik ben 1 sept. gecurreteerd he, en nu heb ik gevloeid tot 17 sept. Maar is mijn eisprong dan al eerder geweest of komt ie pas na het vloeien? Help... ik ben al drie daagjes wat misselijk s'morgens houdt n kwariertje aan en dan is het weg... ik dnek dat mijn eisprong dat is maar.... zeker weten doe ik het niet. Ik weet wel zeker dat het niet zwanger is want dat kan nog niet. Maar wie weet antwoord op mijn vraagjes? xxx
Hey meiden, Hier ben ik even snel. Kwam even kijken hoe het met jullie gaat. Van Liena nog niks gehoord, vind ik wel een beetje eng hoor. @ Miranda, het kan zijn dat je ei er aan komt. Maar er is denk ik weinig van te zeggen zo na je curretage. Ik krijg zo bezoek dus ben weer weg. Tot morgen denk ik.
hallo allemaal, kreeg net een smsje van liena: zet het hier maar even neer. hey alice, hoe gaat het? hier redelijk. lig nog int zh. last van harde buiken, heb flinke urineweginf. geen bloedverlies meer. gr aan ikedereen. mis jullie. gr. aliena..
Dankje juffie, zijn wij iig n beetje van haar op de hoogte. Zal ze nu wel veel rust moeten houden als ze nu al harde buiken heeft. Hoop dat het snel achter de rug is en dat ze naar huis toe mag. Horen we haar zelf weer en dat is toch ook wel fijn want dat is een teken dat het goed met haar gaat toch? Doe haar maar de groetjes terug van mij. Hoe is het met jouw zelf meissie? Het is toch nog maar n grote 3 maanden... komt wel dichterbij nu he?! Doe je rustig aan?! xxx
miranda: denk ook dat liena zich rustig moet houden nu. bah vervelend hoor. maar misschien als de urineweginfectie weg is dat het weer een stuk beter gaat. krijg je ook harde buiken van dacht ik.. met mij gaat het prima. verkoudheid is nog wel aanwezig maar gelukkig een stuk minder geworden.. verder voel ik de kleine sinds een paar dagen weer veel meer. voelde echt heel af en toe wat en nu vooral als ik in bed lig behoorlijk geschuif en geschop in mijn buik inderdaad nog wat meer als 3 maanden. gaat best hard nu.. over 3 weken komen al onze spulletjes eindelijk, dan kunnen we lekker alles gaan inrichten en klaarmaken.. merk wel dat echt sneller moe ben maar ja daar meot ik maar wat meer aan gaan toegeven vrees ik hoe gaat het met jou? las iets over een ziek kuikentje. altijd naar als je kleine ziek is lijkt me.. verder kan ik je helaas niet helpen met je vragen. hoop voor je dat je lichaam weer helemaal op gang is en je dus al een eisprong hebt. maar je tempt toch? dan zie je het snel genoeg natuurlijk! fijne zondag xxx
Goede middag meiden! Hier een lekker luie zondag. We liggen een beetje op bank te genieten van de zondag en de zwangerschap. Maar Bart kijkt zijn zoontje er bijna uit haha hij is zo trots! @ all ben blij dat we weer iets van liena hoorde. Ik maakte me best ongerust.
Hey dames! Fijn dat we wat van Liena hebben gehoord. Sterkte meis, gelukkig is er niks met de kleine wurm aan de hand maar je zal wel flink last hebben dus beterschap en rustig aan! Hier gaat het ook goed. We geven Wesley nu z'n voeding steeds met 10 cc meer water en druppeltjes tegen de krampjes. Net heeft hij weer het aankleedkussen helemaal onder gesmeert dus het schijnt gelukkig te werken echt fijn want dan is het een heel ander ventje, erg tevreden! Ik ga ff verder goed terug lezen en reageren, o ja en de foto van de deur plaatsen! Hihihi... Kreeg net visite een stel met 3 meiden en die wisten al hoe en wat maar een van die dochters zag de deur en die riep echt ohhhhh daar zit een heel groot gat in!
Miran het kan goed je ei zijn, herken het van mezelf namelijk. haha ja lang leve hyves mink! Hij is echt blij dak er weer ben!
@ juffie, ben je al weer een beetje opgenknapt? Ken het gevoel, zo'n zere kapotte neus en lekker benauwd dan slaap je inderdaad niet fijn! Bedankt voor het doorgeven van Liena's sms! En leuk dat de spulletjes bijna komen, dan ben je toch weer een stappie dichterbij @ Maria, leuk he, zo'n pretecho! Wesley hield ook steeds z'n handen en voeten voor het gezicht maar hoe dan ook is het bijzonder om je kleintje alvast te zien! @ Yootje, dat is inderdaad spanning & sensatie! Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad! Ben je alweer een beetje bij gekomen? @ Melanina, wat jij omschrijft heb ik ook! Ben ook soms misselijk, kouwelijk en heb buikpijn en diarree met vlagen... Toch een koutje gevat dus, ieuw! @ Mink, ik hoop dat je bent opgeknapt als je morgen weer aan de bak moet! Ziek = ziek he! Dan moet je thuis blijven! @ Miran, het kan je ei zijn maar ik durf er niks over te zeggen..... Behalve veeeeeeeeeeeeeeeeeeeer @ Wendy, snap dat Bart nu wel toe is aan z'n kleintje had mijn haantje ook hoor, op een gegeven moment vond hij het zwanger zijn van mij wel genoeg geweest en wilde hij de kleine ook wel eens vast houden! Nog ff meis! @ Riedel, hoe is het om getrouwd te zijn hebben jullie een mooie dag gehad? Ben zeeeeeeeeer benieuwd! Zo... Ik ga ff de kopjes van de visite in de vaatwasser zetten en iets warms aantrekken, heb het koud, brrrrr... Heb een foto van de deur in mijn album gezet. Tok jullie snel weer lieve kipjes, fijne dag verder in ieder geval en iedereen beterschap!
Juffie, nee nu temp ik niet. Dat doe ik weer zodra mijn 1ste "echte" ongi er is. Maar ik heb nu van die witte, plakkerige, dikke, zalfachtige afscheiding. Dat was toch de dooier om het zo te noemen dus dan is mijn ei in aantocht of zit ik er nu helemaal langs? Ach ik google wel even. Ben blij dat met jouw alles goed is en dat je de kleine lekker volop voeld bewegen. Heerlijk gevoel is dat zeg! Jammer dat ik dat nu moet missen maar hopelijk komt snel mijn tijd weer! Wat Liena betreft met die urineweginf. dat weet ik niet want dat heb ik nooit gehad. Wel heb ik bij iedere zwangerschap vanaf week 29 al harde buiken gehad. De laatste zwangerschap had ik zelfs met week 29 al 2 cm ontsluiting! Daarom moest ik toen 3 maanden plat blijven liggen en mocht ik dus daadwerkelijk niks meer. Ben benieuwd hoe dat nu zal zijn.... door mijn scoliose kan ik dus op rekenen dat ik 3 tot 6 maanden plat moet blijven liggen. Wie zal het zeggen! Maar dat heb ik maar graag over om naderhand dan zo'n klein warm glibberig lijfje op die van mij te voelen. Hopelijk gaat alles voorspoedig bij Liena en kunnen we snel weer genieten van haar mooie reacties iedere keer weer op iedereen * dat zeg ik met heel veel respect voor Liena*.
Haha gelukkig herkend iemand het Ik begin ook steeds meer uit te kijken naar de bevalling terwijl ik er eerst heel erg tegen op zag. Wat hebben jullie toch een heerlijk ventje!
Bedankt allemaal, Dan wordt er vanavond natuurlijk flink geklust want tja.... ikke en stoppen 3 maanden voor n bloedonderzoek?.... wat denkt die arts wel niet van mij?... dat kan ik niet hoor! Verstandelijk gezien is dit heel fout wat ik doe hoor, vooral gezien mijn verleden met 3 miskramen en 2 prematuurtjes zou ik die onderzoeken wel moeten laten doen, maar gevoelsmatig en mijn hart zegt: ik kijk niet naar die onderzoeken komt t dan komt t en anders kan je idd die onderzoeken nog laten doen. Ben ik voor die 3 maanden om zijn al zwanger ja jammer dan... dan is het alleen te hopen dat alles goed is want anders krijg ik dan wéér n grote tegenslag. We zullen zien allemaal en moeder natuur laat het gebeuren zoals zij het wil toch?! @Deli, wat is het toch n scheetje he die wesley... ik denk dat mijn dochtertje niet bij hem weg te slaan is op kippendag.... als je tenminste met hem komt. Dat gat in de deur valt toch wel mee ik moest er wel om lachen hoor. Had het wel tegen chris gezegd maar nu vanavond laat ik toch nog maar even de foto zien hoor! hihihihihi @Wendy, ben maar blij en heel gelukkig dat je n man hebt die zo met je meeleeft. Mijn ex deed dat niet. Mijn Chris zal dat wel doen want toen ik nog maar net "zwanger" was streelde hij al met zijn hand over mijn buikje. Dat was zo lief en vertedert. Geniet er maar lekker van dat ie zo doet tegenover het kleintje. Blijf trots daarover! Het zijn de kleine dingen die het 'm doen toch? Ik kijk naar die momenten ook al uit hoor! xxx
Ja deli alles is weer normaal op een flinke verkoudheid na dan. Gaat nu weer een beetje maar heb halve dag liggen slapen. Liena fijn iets van je te horen!
Hey lieve meiden, we zijn vrijdag naar me schoonouders gegaan, die zaten op de boot. we zijn naar een eilandje gevaren en zijn vandaag pas terug gekomen. heerlijk uit de wind in het zonnetje gezeten, veel met de hond gewandeld en gespeelt. kortom het was een heerlijk weekend, mooie afsluiting van ons weekje vakantie. Vandaag dat ik weer ff afwezig was, heb wel aan jullie gedacht hoor! Heb nog niet alles terug gelezen maar las wel verontrustende berichten over Liena. Meid hoop dat het iets beter met je gaat en mat de kleine ook alles goed is. je zal wel geschrokken zijn.. Dikke kus en knuffel voor jou meid! Nou het 'zaad' avontuur haha.... Vrijdag ochtend ging om 6 uur de wekker, na wat knuffelen etc hihi werd om kwart voor 7 het potje gevuld... Haantje gauw onder de douche en aankleden. hij moest om 7 uur met z'n vader mee voor de bestraling in het ziekenhuis. Het potje moest warm gehouden worden dus ik er een dikke sok om heen gedaan en onder de dekens gestopt haha... ik gedouched etc. het potje in de sok in me binnenzak van me jas gestopt (zo stond het in de folder, om het warm te houden moest je het tegen je lichaam aanhouden bv in de binnenzak... Zat ik dus in de auto met een potje zaad in me binnenzak zien jullie het al voor je... haha. was om 10 voor 8 in het ziekenhuis. Om 8 uur kon ik het afgeven dus ik zat 10 min in de volle wachtkamer met dat potje nog steeds in me binnenzak... pfff die andere mensen moesten eens weten haha Het moest binnen 2 uur in het ziekenhuis zijn dus ik was ruim optijd.. kan jullie wel zeggen dat het geen pretje was, zeker niet om zo vroeg 'verplicht' gezellig te doen samen en daarna haasten naar het ziekenhuis. Vind het eigenlijk ook niet normaal dat je het alleen tussen 8.00 en 8.15 uur kan inleveren pff veelste vroeg... maar goed het is gelukt. in de folder stond dat de uitslag ongeveer na een week bekend is dus dat valt mee. dag 2 of 3 van me cyclus moet ik bloed prikken en dag 10 de samenlevingstest bij de gyn. de uitslag zullen we dan ook gelijk wel krijgen, die dag 10, denken wij. Alleen duurt het dus allemaal wat langer..... ben namelijk nog steeds niet ongi uhhhh ja, wat moet ik daar nou van denken. wil graag ongi worden, des te eerder is het dag 2/3 en dag 10 en kunnen we verder gaan bij de gyn. Aan de andere kant willen we graag zwanger worden en zijn we eigenlijk ook wel een beetje 'blij' , erg voorzichtig, dat ik nog niet ongi ben.... vrijdag ochtend toen ik uit de douche kwam heb ik 1 keer overgegeven zonder dat ik misselijk was. voelde me ook daarna niet ziek. Heb sinds vrijdag me temp niet mee bij kunnen houden ivm het onverwachte weekendje weg dus daar kan ik ook niks over zeggen. morgen eerst maar even tempen. Sinds een aantal dagen heb ik erg gevoelige borsten, niet de gehele borst maar echt aan de zijkant..... Sorry voor mijn lange verhaal, zijn jullie weer op de hoogte en heb ik het van me af kunnen schrijven. Bijlezen van alles wat ik gemist heb komt goed! Oh Deli, las wel jouw vreselijke badkamer verhaal.. pff meid wat moet jij in paniek geweest zijn. je hebt het goed opgelost, dappere mama! Ben je al bijgekomen van de schrik? Hoe reageerde je haantje? knuffel voor jou meid!
miranda: snap het ook wel hoor dat je graag weer zwanger wilt worden. 3 maanden wachten alleen voor een onderzoek is ook lang als je de wens voor een kindje hebt. hoop dat het voor jullie echt snel weer raak mag zijn en vooral mag blijven! gun het jullie zo! (alle kippies trouwens) vooral als ik het geschop in mijn buik voel, voel ik mij zo bevoorrecht dat er zo'n groot wonder in mijn lichaam aan het groeien is! deli: heb de foto even bekeken hoor en mijn haantje ook even laten zien. die had het verhaal natuurlijk ookal gehoord... echt geweldig getrapt meid! wat een kracht moet jij hebben gehad.. en wat een groot gat ook pooh: fijn dat je er ook weer bent! toch weer spannend voor je dus... 2 dagen over tijd terwijl je toch over het algemeen een behoorlijk regelmatge cyclus hebt. spannend.. stiekum hoop ik gewoon dat al dat geklungel met zaad opvangen en wegbrengen gewoon voor niets is geweest. heb je al bedacht wanneer je wilt gaan testen? wendy: heerlijk he nu al samen van je kindje. vooral het schoppen vind mijn haantje echt super. ik voel het natuurlijk veel vaker dan hij omdat onze kleine vaak schopt als hij zijn hand op mijn buik legt. laatst was hij/zij 's nachts echt heel actief. dus dat zei is 's ochtends tegen hem. zegt hij: je had me wakker moeten maken.. meiden fijne avond allemaal kom vast nog wel even kijken.. xxx
@Juffie, Ja ik had ook zoiets van... hup gaan met die banaan! hahahahaha toepasselijke uitdrukking. Ik heb geen zin en tijd om nog ns te wachten tot 1 dec voordat ik ns onderhand bloed kan laten prikken. Ik ben n ongeduldig kippie maar ook n nieuwsgierig kippie dus tja op dit vlak 2 tegenpolen van elkaar. Maar ben blij om te horen dat jullie t wel begrijpen. xxx
@ Miran, meis ik hoop dat het je gegunt is! Ik kan niet zeggen of ik het verstandig vind maar jij kent jezelf het beste en je moet altijd je gevoel volgen! @ Pooh, whahahaha.... Het 'zaad' avontuur kan me voorstellen dat het gevoeld moet hebben als een heel spannende geheime missie net zoals van de superkippenspionnenbrigade hopelijk horen jullie snel dat het allemaal dik in orde is! Ben wel bijgekomen van mijn badkamer avontuur maar moet er nog wel veel aan denken (gelukkig ook om lachen nu) @ Juffie, hihihihi... Dat dat gat zo groot is zegt meer over mijn gat dan over mijn kracht...... Paste er gewoonweg niet door anders whahahahaha..... @ all, ik ga weer op het bankie hangen, krijg net van mijn haantje een heerlijk zelfgemaakte bananen-smoothie JAMMIE! Wesley ligt lekker te slapen dus we hebben ff een gezellie avond-momentje samen
@Deli, ik weet ook niet of het verstandig is maar goed mijn gevoel denkt er idd anders over. @All, ik heb net witte/dikke vernix-achtige afscheiding gehad met zalmkleurig erbij. Heel gek en heel raar. Ook was ik net weer misselijk... ik denk echt dat het mijn eisprong is die op knappen staat. Misschien hoor ik dat woensdag wel bij de gyn. Hier verders n rustige avond. Fijne avond allemaal en tot morgenvroeg xxx