Hihi! Deli probeert in haar eentje de 600 te halen! @Linnie; Jamie op de peuterspeelzaal bedoel je. Gaat heel goed nu, hij loopt voor mij aan naar binnen en als hij wil spelen komt hij naar me toe en zegt hij; 'mama, kusje? doe mama!' @Deli; Britt vind ook alles om haar heen nu heel leuk nu ze het pakken kan! Vanmorgen lag ze op bed met een tutpop op haar voorhoofd, hihi! -------- Ja, ze wil bij mama zijn denk ik, hihi! Ze ligt nu ook lekker te teuten en Jamie zit haar nu te knuffelen en kusjes te geven zo lief! Oja, ze pruttelt op mijn schoot... zou best kunnen zijn dat ze krampjes heeft gehad vanmiddag...
ok,dan ga ik voor de 600 ste! hoe vroeg in de bevruchting kan je last krijgen van gevoelige borsten? groetjes sofie
Hihihi... Leuk zeg zo'n broer/zus liefde Wesley lag net ook te pruttelen wat een mega vieze stink luiers heeft die kerel tegenwoordig zeg hahahaha.... Linnie, help eens wat meer mee joh! Of wacht jij netjes af zodat jij straks WEER boven aan staat op pag. 600?!?!?!
Misschien gaat het haar deze keer eens niet lukken om bovenaan een pagina te staan! Enne Sofie, ik zou het niet durven te zeggen meis.. sorry!
Pruttelen! Hihi! Dat bedoel ik natuurlijk de PSZ Fijn dat hij het naar z'n zin heeft! @Sofie; Geen idee meid, het is bij iedereen anders! Hopelijk is het raak, nog eventjes geduld hebben! Weet hoe moeilijk dat is @Deli; Ben je al terugggggggggg? We moeten de 600 nog halen voordat ik wegga en dat is al over een kwartier
Heb net Luuf op Wesley's borst gesmeerd en toen ik tegen hem ging tokken ging mijn eigen neus spontaan open dus dat zal bij hem ook wel wat beter moeten gaan vandaag!
@Deli; Niet eentje in het bijzonder, maar je moet maar eens kijken hoe zij daar hun pagina's vullen! @Linnie; Ben ik ook erg blij mee hoor dat het nu zo goed met hem gaat op de PSZ!