jullie tokken snel heb geen eens tijd andere dingen te leze Pff zit te bedenken wat we dalijk moeten gaan eten .
Hoihoi, Ik ben ongelooflijk nieuw hier, en 3 maanden gestopt met de pil. Dit is de eerste maand dat we druk bezig geweest zijn met ( KLUSSEN) Heb mijn ovulatie heeeeeel duidelijk gevoeld... op een donderdag avond en vrijdag ochtend.. steken in mijn onderbuik zo erg dat het zelfs pijn deed bij het zitten. ( dit is normaal, ik heb het elke maand...) wij hebben de woensdag en donderdag druk geklust. Nu moet ik aanstaande vrijdag ong, worden. Heb nu al 2 weken last van een ongi buikpijn en sinds een week steken aan de linker kant van mijn onderbuik.. branderig gevoel, zijn soms hele gemene steekjes Kan geen koffie verdragen, ben licht misselijk en het borrelt flink in mijn onderbuik. Ik voel me anders en raar.... zou dit kunnen betekenen dat het nu al gelukt is? groetjes Diana
Hoi meis, allereerst: Welkom o p het forum en welkom in "ons" topic! Wat leuk dat je hier je eerste bericht plaatst! Als ik het zo hoor klinkt het veelbelovend! Het zou zeker kunnen betekenen dat het RAAK is natuurlijk, helaas kan je lichaam je ook voor de gek houden dat lees je hier ook vaak genoeg! Maar dat branderige gevoel komt me heel bekend voor! Ik heb dat ook heel erg gehad en steekjes ook. Bij mij trok het heel erg via mijn liezen de benen in laat maar zeggen. Kon er soms ook moeilijk van zitten! Ga je vrijdag ook testen? Of wacht je het nog even af? Ben erg benieuwd ik hoop het voor je!
Ola! Kon jullie niet missen @Ladydi; Welkom in ons gezellig kippenhok! Schrik niet van ons taalgebruik Het klinkt heel veelbelovend, nog een paar daagjes wachten en je weet meer! Spannend! @De rest; Hoi, ik ben er weer! Jullie komen niet meer van me af
hey lieve kippenvriendinnetjes! wat een getok hier weer! ben helaas verschrikkelijk moe dus geen puf om uitgebreid te reageren vanmiddag pas om half 6 klaar met vergaderen. dus lange dag weer.. straks ook nog even toetsen registreren en dan verder helemaal niet meer doen... klussende kippies: veel succes en vooral veel plezier natuurlijk linnie: vind het zo spannend voor je! maar nog even volhouden hoor neit testen. al ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig xxxx
Maakt niet uit Juffie, je mag best moe zijn hoor! Ik zal nog niet testen hoor! Wacht het nog even af! Linda luistert wel naar de mamakippies
goed hoor teste zelf trouwens ook altijd te vroeg dus weet wat je bedoelt ga even lekker douchen nu en dan nog even aan het werk kom vast vanavond nog even kijken! xxx
Vind het ook moeilijk om te wachten, ook omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong precies is geweest Wat als hij op maandag al is geweest en mijn NOD vandaag is Tok later Juffie~!
Linda vervelend heh Ik hoop een beetje dat me ei al geweest is hoor want mannetje en ik hebben een beetje ruzie dus klussen word hem weer niet vanaaf denk ik
haha dat hebben we eigenlijk nooit ik kan niet zo snel niet meer boos zijn helaas en hij zal wel op de bank gaat slapen want dat ik tegenwoordig zijn nieuwe bed geloof ik