Achhh, waarom is jouw haantje niet lief tegen je dan? Geen ruzie maken hoor, dat is zonde! Hopelijk is het snel weer goed tussen jullie
nou ik ben degene die waarschijnlijk zeikt maar hij heeft nogal een paar irritatie puntjes haha verwijt mij van het huishouden verwaarlozen en zelf bijna niks doen en hij slaapt op de bank omdat ik snurk nou lekker dan zoek dan lekker een niet snurkende huisvrouw die je pijpt waneer je wilt zei ik toen hahah ja was echt zo boos . Ook is hij slecht in complimenten geven ja als hij dus oraal bevredigd wil worden dan kan het wel grrrr
Ohh Melanina, mannen hebben dat serieus niet door! Maak je er niet al te druk om! Vaak bedoelen ze het niet eens zo.. Maar snap jou ook wel hoor! Laat hem dan maar lekker op de bank slapen! Haha! Komt wel goed meissie! Meiden, ik duik heel even mijn bedje in.. Ff lekker TV kijken! Heb onwijze hoofdpijn en ben moe... Fijne avond! XXXX
Precies! Mannen zijn niet te begrijpen! De mijne heeft ook de hele tijd commentaar op dingetjes en dan gaan we boos naar bed en de volgende dag komt hij even vrolijk thuis en wil hij doen alsof er niks aan de hand is......... Daar kan dit kipje slecht tegen! Maar goed, leuk is anders Melanina! Laat je niet op de kop zitten hoor en ik zou zeggen, geniet van het bed alleen
Juffie sterkte meis! Hopelijk ben je inmiddels klaar met je werkzaamheden en kun je genieten van een welverdiende rust! Linnie, meis, hoofdpijn?! Hopelijk is het voor een goed doel, ik veeeeeeeeeeeeeeer voor je! Yootje, en? Date met Barry geslaagd? Whahahaha....
Pffffffff.... Tja, eitijd is lastig als je boos bent op elkaar! Dan kun je 3 dingen doen: 1 het oprecht goed maken, klussen en weer gezellig zijn samen! 2 het over laten gaan deze maand en geen ruzie maken je volgende cyclus 3 klussen ondanks dat je ruzie hebt maar daar zou ik niet aan moeten denken...... Zeg gewoon wat je op je hart hebt, hopelijk luistert hij beter dan mijn haantje en is het snel weer rozengeur en manenschijn in jullie hok!
Avond allemaal! Even snel een tokkie van mij! @Yootje; Weet wat je date! Hihi! @Linnie; Lekker lui tv kijken, heerlijk! Enjoy! @Melanina; Tja, het is nu eenmaal een feit dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus he, dus elkaar helemaal begrijpen zullen we wel nooit! @All; Vanmiddag hadden we het tussen neus en lippen door over 'klussen', komt m'n haantje vanavond thuis, zegt-ie; 'zullen we doen alsof we dikke ruzie hebben gehad vanavond? Dan kunnen we het als ik thuis kom weer goedmaken... '. Zoals ik al zei, m'n haantje heeft geen libido, hij is een wandelend libido! ----------- Het is eindelijk stil in huis... Britt slaapt net vanaf kwart voor 7, alhoewel ze net weer geluid maakte... Jamie ligt net vanaf half 8 in bed. Ik weet niet wat ze had vandaag hoor, maar ze had om kwart over 4 125cc gedronken en om kwart over 6 60cc... zeg het maar. Nu zie ik wel wanneer ze weer komt voor een fles vanavond. Zolang ze slaapt laat ik haar eerst lekker liggen hoor! Xx
@ Queenie, hopelijk hebben jullie nu even rust dan! Vooral jij natuurlijk @ Linnie, heb de foto van Wesley ingezonden hoor, hij staat er alleen nog niet bij? Misschien moet iemand daar eerst toestemming voor geven ofzo? Anders week 't ook nie?!
Ik ben alweer terug trouwens! Heb net even 'geklust', maar het deed zeer Joehoe! Wesley gaat zeker winnen straks! Whahaha QB, jij hebt een hitsig haantje Melanina, alles went... behalve een vent
Ik heb zo een TV-twee-uurtje Grey's Anatomy en daarna de Co-Assistent en als ik nog wakker kan blijven maak ik er een drie-uurjje van en kijk ik ook nog naar Men in Trees Jihoe! Lang leve de maandagavond!
@Deli; Ik hoop het ook! Morgen zal het vast een stuk beter gaan ga ik maar van uit! Enne, ik geloof dat Wesley dan meegaat naar de volgende maand, omdat november al begonnen is. Zal ik Britt dan maar opgeven voor de maand januari? Stem ik volgende maand op Wesley, en de maand erna jullie op Britt! @Linnie; Hihi, hitsig haantje idd! Jij dus ook, haha! Gek kippie, dat je na het klussen dat ff bij ons meldt, haha! Wel vervelend dat het wat zeer deed...