[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ach ik ben meestal degene die ruzie maakt is mijn uitlaadklep maar komt goed hoor

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hahah ja meiden de date was geslaagd! :oops:

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik heb mn uitlaatklep gevonden in spelletjes spelen op de pc... die van zylom games!
    Als ik veel aan mn hoofd heb of zo dan vlucht ik weg in die spelletjes
    werkt heel goed hoor!
    Is je aan te raden ahahahahaha!

Ik ga er ook vantussen kippies... heb hier nog steeds n film liggen die ik al 4 dagen wil kijken maar of ik het red met mn vermoeidheid weet ik nog niet!
    Tok morgen!
    xxx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    GO LINNIE, GO YOJO!

Hopelijk alles voor n heel goed doel he?!
    Wij hebben gisteravond heerlijk geklust maar ik wil vanavond weer, ben bang dat ik hem niet zo ver krijg maar proberen kan geen kwaad toch!

doei

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Succes miran!

6. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Wat leuk dat er zo snel wordt gereageerd, ik wil idd vrijdag gaan testen maar ben wel bang voor een teleurstelling... vind het allemaal nog zo vroeg.. het voelt heel tegenstrijdig... mijn lichaam zegt wat anders maar mijn verstand zegt..het kan toch niet zo snel.
    Jeetje het is voor jou dus net zo spannend als voor mij.. zullen we voor elkaar duimen vrijdag :D heb inmiddels ook erg last van mijn onder rug.
    groetjes Diana

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend LadyDi!
    Ik ga veren voor je!
    Zo noemen wij hier duimen.....

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihi... Het is voor mij niet spannend hoor! Nou ja, niet voor mij persoonlijk ik vind het natuurlijk wel spannend voor jou en de rest van de meiden!

Maar bij mij is de spanning weg, ben net 3 maand geleden bevallen ;) maar vorig jaar zat ik in jou schuitje!

Ik dacht toen ook dat het niet kon wat ik allemaal voelde maar toch bleek ik echt wel zwanger dus ik zou zeggen, hou hoop maar maak jezelf niet gek! Moeilijk he?!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ all, lekkere serie-avond gehad? En leuke date's gehad?! :)

Ik wens jullie een goede nacht en tok morgen!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    tussen haantje en mij is alles weer ok :D
    dus eitje toch nog ff benut gisteren :oops:
    moest ook wel want ja het is dinsdag dus dan zie ik hem morgen avond pas weer .
    fijne dag allemaal

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

lekker geslapen allemaal?

fijne dag

xxx

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

Hoe gaat het met iedereen? Iedereen druk aan de klus zo te lezen ;) .....

@ Riddle, wat vervelend dat je nog steeds zo'n hoofdpijn hebt! on je het gisteren allemaal een betje volhouden? Het was een lange dag voor je zeg! Ben benieuwd wat de vk vandaag zegt. Zij kan best advies geven over wat voor jou op dit moment het beste zal zijn als het om werken gaat. Wanneer ze aangeeft dat je het rustiger aan moet doen, zal ze dat niet voor niets zeggen! Wel fijn dat je baas daar toch pos. op reageerd. Suc6 vandaag!

@ Melanina, fijn dat jullie de ruzie bij hebben kunnen leggen en je eitje ms toch goed benut ;) . Had je gisteren nog contact gehad met je ha ivm met de uitslag? Vandaag weer oppasdag? En jij pas 29 nov. testen? Kan je het zolang volhouden ;) , het zou natuurlijk wel een heel gaaf verjaardagscadeautje zijn :D !VVVEEERRRRRR

@ Linnie, Valkenburg is idd erg leuk. We hebben ons in ieder geval wel vermaakt. Meis jij houdt het allemaal ook spannend hoor. Best vervelend dat je niet precies weet wanneer je ei is geweest he? Maar vorige week had je de bloeduitslagen toch, dus lang zal et niet meer duren tot je NOD. Ik blijf heel hard voor je veren, gun het je zo! En dikke pluim voor jou, want je blijft het toch allemaal altijd maar weer pos. inzien! :thumup: .En die tegenstrijdige gevoelens zijn helemaal niet gek, het is allemaal gewoon ook ontzettend spannend! En vooral op het wachtbankje!

@ Queenbee, wat gaaf dat ze dingetjes vast gaat pakken. Het wordt ook alweer een heel meissie als je die foto zo ziet, echt een moppie. Wanneer Britt en Wesley meedoen met de baby van de maand ga ik zeker op ze stemmen ;) . Wel lastig trouwens dat Britt haar eetschema zo in de war heeft. Hoop dat het vandaag weer beter gaat!
    En gisteravond een beetje kunnen genieten van je series?

@ Mupkuh, lastig dat je geen mailtjes meer kreeg zeg! Maar gelukkig heb je ons weer gevonden, kom je nu weer lekker mee tokken ;) . Bij jou alles goed? Al begonnen met de babykamer?
    En vandaag weer een echo? Geniet er van meis, hoop dat alles weer goed is ;) . Begin je de kleine ook al te voelen?

@ Yojo, klinkt wel spannend zeg zo'n tablet ;) , ben wel benieuwd hoe het eruit ziet wanneer je er een foto mee bewerkt hebt, zou je dan eens een willen showen ;) ?
    En Barry kwam dus gisteren wel lekker naar huis, nu hopen dat je idd je eitje had gisteren of vandaag en het deze ronde raak mag zijn! En we blijven natuurlijk ook voor jou veren!

@ Wendy, wat vervelen dat jullie beide niet zo fit zijn. Hoop dat jullie snel weer opknappen! Dikke knuffel.......
    Wel een heerlijk gevoel denk ik dat je nu officieel thuis mag bevallen? Ben je de zenuwen weer een beetje kwijt ;) ? Wat fijn dat jullie alles nu klaar hebben! Dus nu nog genieten zo met de kleine in je buik ;) ......

@ Deli, tjonge dat was dan idd een latertje vrijdag. Maar nu dus een paar dagen lekker thuis bij je mannetje. Je werkt nu dus 3 dagen?
    Wat vervelend dat Wesley zo verkouden is :( , maar het is iets waar je zelf niet veel aan kan doen hoor meis en laat je niet gek maken door je haantje, je hebt echt gedaan wat je kon ten aanzien van de bv.
    En Wesley is natuurlijk ook voor het eerst naar het kdv geweest en het is dan heel vaak zo dat kinderen daar eerst wat weerstand op moeten bouwen! Dikke knuffel voor jou!
    En die foto's van Wesley blijven plaatsen he**SMELT** ;) , vind het zo'n prachtig mannetje!

@ Miranda, en heb je je haantje gisteren nog kunnen verleiden ;) , gek eigenlijk he dat je er de ene keer zoveel moeite voor lijkt te doen en ze niet toehappen en de andere keer je bijna bespringen in je huispak :D .
    Hoe gaat ie verder?

@ Sofie28, ik weet eigenlijk niet meer wanneer dat begon, alleen maar dat ze op een gegeven moment begonnen te jeuken en ik er niet te hard tegenaan moest stoten. Worden ze bij jou nu gevoeliger?

@ LadyDii, welkom hier in ons gezellige kippenhok ;) . Wat leuk dat je hier mee komt kletsen :D . Let maar niet op ons taalgebruik ;) en wanneer iets niet helemaal duidelijk is gewoon vragen hoor hihi.
    Het zou natuurlijk best kunnen dat jij bij de gelukkigen hoort waar het al heel snel raak is, ik ga heel hard voor je veren(duimen). Spannend is het op het wachtbankje he? Wanneer ga je evt. testen?

@ Juffie, meis wat vervelend die lange dagen, maar er is er in ieder geval wel weer een om :D . Weer een dagje dichterbij je verlof. Is het gisteren nog gelukt met het registeren van de toetsen?
    En heb je al een beetje zin in vanaaf? Het lijkt mij in ieder geval wel heel leuk :D . Heeft je haantje ook een beetje zin om mee te gaan ;) ?

@ Maria, meis hoe is het bij jou? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?

Hier gaat alles goed, heb alleen wat meer last van mijn rug en moet vaker plasse, maar verder gaat het goed :D .
    Vanaaf weer pufcursus, deze keer mag haantje ook mee ;) , ben benieuwd wat hij ervan vind :) .

Kippies allemaal een heel fijne (werk)dag. en tok een volgende keer!

Knuffel Liena

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    @liena:gevoelig?dat is zacht uitgedrukt!ik voel me net pamela anderson! :D
    ook ben ik heel moe en ben ik humeurig en het is heel nat op de benedenverdieping!
    gisteren was ik aan het wandelen en ik voelde het er zo uitlopen,dacht dat ik in mijn broek had gedaan!
    maar het is nog 9 dagen wachten eer ik kan testen!

groetjes sofie

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oh spannend hoor Sofie! De symptomen die je beschrijft komen me wel bekend voor ;) , maar mijn lijf heeft me ook wel een aantal keer voor de gek gehouden, maar blijf voor je veren hoor!
    En als je ongi idd wegblijft dan ga je volgende week donderdag testen?
    Knuffel Liena

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    liena,bedankt!
    ik denk dat ik een paar dagen vroeger ga testen!
    bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat 3 dagen voor NOD gedaan en het waren hele vette strepen!
    maar ik twijfel nog of dat ik het ga doen,ik weet het nog niet!
    ik hoop dat mijn lichaam nu goede signalen uitgeeft,want ik voel me zo zwanger!

groetjes sofie

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey meis,
    Ik vond het zelf ook heel lastig om te w88 tot NOD hoor, ik had 3 dagen voor NOD een keer een ovulaietestje gedaan die heel duidelijk was en op de NOD zelf een test gedaan, maar vond het zelfs toen nog moeilijk om te geloven! Laat je ons weten wanneer je dan gaat testen ;) , want ik ben wel een nieuwsgierig kippie :oops: ....

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goeiemoggel allemaal,

Even snel een berichtje voordat mijn vervangster komt. Die moet ik nog best veel uitleggen dus dan heb ik het druk druk druk!

Zijn alle beroerde kippies weer een beetje opgeknapt?
    Gisteren is er zo veel getokt dat ik het niet allemaal terug heb kunnen lezen.
    Heb gisteren leuke plantjes gehaald voor buiten. Echte winter/najaarsbloeiers. Nu vanmiddag nog even planten en mijn tuintje staat er hopelijk weer wat fleuriger bij. Dat kan ik wel gebruiken met dit trieste weer.
    Fijne dag allemaal en misschien tok vanmiddag!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Nou gisteren ging voor geen meter helaas, heb de bespreking afgeluisterd en heb toen mijn haantje gebeld of hij mij op kwam halen, heb de hele avond plat kunnen liggen en zit nu op mijn werk met een hoofd dat aanvoelt of er ik weet neit wat mee aan de hand is....pfff

@Sofie...spannend meis....nog ffies geduld :D

@All...hoest verder?

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oei Rid...dat klinkt vervelend. Wanneer mag je terug naar de vk? Lijkt me toch wel fijn als je iets van migrane of hoofdpijnmedicijnen mag innemen. Misschien dat je apotheek ook raad weet?

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ga vanmiddag naar de vk maarhet is meer een kwestie van meer rust denk ik....we zullen zien... :D

Deel Deze Pagina