Goedddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuh middag ladies! Wat lees ik nou? Linnie weer broekloeren? Zal ff de res bijlezen...
@ Liena, ik werd 2,5 dag dus woensdag een hele, donderdag een halve en vrijdag weer een hele dus ben vandaag lekker thuis! Hihihi, als ik op mijn werk ben hebben jullie iets meer met me te doen want dan zit ik sowieso achter de pc en is een berichtje wat sneller geplaatst dan wanneer je thuis ben slecht he! Puffen dus vanavond met de haantjes ben benieuwd ja! Veel plezier! Dat vele plassen hoort ook echt bij die laatste loodjes, beebje ligt steeds lager te drukken natuurlijk @ Linnie, hoe is het met je? De spanning stijgt in ons kippenhok! @ Yootje, geslaagde date gehad dus? @ Dag, nog een paar dagen meis, dan je verdiende rust! @ Rid, succes bij de vk! Hoop snel wat te horen! @ All wisten jullie trouwens dat Daydreamy al tegen de 38 weken loopt als het goed is? Ben benieuwd hoe het met 'r gaat zeg Hou hyves wel in de gaten!
Ehmmm of ie geslaagd is weten we over een paar weekjes Deli....hahahah Day al 38 weken! Pfff gaat dat snel! Snel een poll maken dan!
Volgens mij loopt ze wel tegen de 38 weken aan ja? Zal zo eens ff berichtje zoeken en dan poll maken! Want, wie zijn er nu als eerste aan de beurt? Eerst dus Day, dan Wendy dan Dagdromer en dan komt de rest toch? Eerst deze 3 he?
Kippies, ben weer weg hoor. Wasgoed roept me.. Britt slaapt nu lekker en Jamie kijkt naar MegaMindy, dus kan ff opruimen! Tok snel! Xx
Nou Linnie, ik kan me goed voorstellen dat je moeilijk kunt wachten met testen. Ik heb steeds braaf op tijd getest, maar de keer dat ik zwanger was moest ik van mezelf een dag eerder al testen. Ik voelde gewoon dat het anders was! wel spannend nu voor je hoor. Mijn veermodus draait overuren. @ Rid, veel succes bij de vk. @ alle andere kippies: een hele goede middag. Ik moet officieel nog wel even wachten voordat onze uk komt, ben nu 31 weken en 2 dagen. Maar zit inderdaad met die weeen die ik al heb gehad. Het kindje kan nu elk moment komen, maar kan ook vrolijk tot 42 weken blijven zitten. (volgens de artsen). Ik ben nu dus erg moeilijk voorspelbaar! Heb zondag lekker rustig mijn verjaardag en die van haantje gevierd. Wel lekker als je dan niets hoeft te doen. Ik werd zelfs steeds voorzien van een lekker stokbroodje, zodat ik niet steeds omhoog hoefde te komen Heb een bon van de Hema en van de prenatal gekregn, dus dat komt wel goed. Verder blijven de harde buiken nu redelijk weg. Heb ze nog wel dagelijks, maar alleen af en toe, en dat is heel normaal in deze periode. Hopen dat het zo blijft. Begin me wel wat te vervelen inmiddels, maar zoek dan kleine dingen die ik wel kan doen. (zoal de post van 3 maanden uitzoeken en sorteren....:S) Zo, dat was het wel weer ongeveer!