Silly je moet dat quote even verwijderen als je de tekst overneemt....zo kan ik em niet overnemen hahahahahah
POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008 Denkt zelf: Delikip: Haantje, 13/11/2008 Riedel: Haantje, 11/11/2008 POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Silly, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Liena, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Mink, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Hahaha... Ik kan 'm inderdaad ook niet overnemen zo Silly Dus dan moeten Mup, Penr en Riedel er nog op? Vergeet ik dan niemand? Ben een beetje tuureluurs van de Poll
Ik ga maar es werken dames.....miss spreek ik jullie vanavond nog. Ik heb vanavond een workshop visagie.....dus een lekker damesavondje voor mij! Succes met de poll en ik neem em vanavond nog wel een keer over!
pff, ben ineens echt super misselijk... ik ga even plat liggen. Kom later vandaag nog wel even kijken!
Zie nog geen Mup staan... Rustig aan Sillyl! ---- Kwam ff snel tussen de wasjes door spieken, maar ben ook meteen weer foetsie hoor! Straks met de kids even naar m'n schoonmoeder, even op de koffie. Tok vanavond! Xx
Ik hoor wel als de poll klaar is, dan vul ik hem ook in AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH! *frustratie, sorry* Heb net even met collegaatje overlegd en aangezien ik zooooo zenuwachtig ben heeft ze me geadviseerd om toch maar morgenochtend het testje te doen (indien nog niet ongi dan).. Mocht hij dan negatief zijn dan kan ik het misschien ook een beetje loslaten.. Dusssss, ik ga morgenochtend testen!
Whoooeeee veel succes Linnie....maar onthoud wel dat nega niet alles wil zeggen he?....ik had amper een streep op mijn testen zelfs OP mijn NOD...alleen de digitale in woord was echt duidelijk
Hahaha! Nu zakt de moed me opeens weer in de schoenen... Stom is dat he?! Zit ik toch weer te twijfelen of ik moet wachten... Ikzelf ben gewoon de oorzaak van mijn stress, haha!
Had eigenlijk bedacht dat ik tot zaterdag zou wachten, dan ben ik zeker overtijd.. Maar kan gewoon moeilijk wachten nu... De progesteronpiek was vorige week dinsdag al in mijn bloed te zien en die piek heb je een week na de eisprong.. Dus 1 dezer dagen is zeker weten mijn NOD, maar welke dag weet ik dus niet precies.. Arggghhh!
Linnie ik weet ook niet wat ik je moet adviseren! Aan de ene kant denk ik dan zal je nu zo'n beetje je NOD hebben en kun je best testen en aan de andere kant wil ik je zo graag behoeden voor een teleurstelling dat ik denk wacht nog maar even... Maar ja, als je niet positief test zul je sowieso teleurgesteld zijn dus tja... Moeilijk! Ik zou denk ik als ik jou was gewoon testen, misschien geeft dat even wat rust helemaal omdat je toch ook niet precies weet wanneer je NOD is.
Thanks meiden! Denk toch wel dat ik morgen een testje waag, anders kom ik deze dagen gewoon niet door.. Zit heel internet af te speuren, haha! Vond trouwens dit: Ik blijf nog steeds positief hoor! Dat tweede streepje zal toch ook best bij mij eens kunnen verschijnen Ik doe gewoon morgenochtend een testje, hij ligt toch al in huis!