Als je uitgaat van 2 weken na je ei en die piek al te zien was vorige week dinsdag dan zou je vandaag je NOD hebben of misshien wel eerder al toch?
Prikkelbaar, humeurig? Vond je haantje je niet een B*** en je vriendinnen vonden je ook licht ontvlambaar toch ? ik fantaseer lekker met je mee hoor! En morgen vroeg testen........ Ik zit aan mijn beeld gekluisterd! Die 2e streep komt ook bij jou, zeker weten! Hopelijk morgen en anders ook echt wel!
Ooit zal dat streepje er komen! Moet er wel in blijven geloven! En om weer even positief te blijven! Op dag 3 van mijn ongi mag ik al aan de Clomid 100mg beginnen! En dan is het GEWOON raak! Morgen horen jullie meer! Hoop dat ik morgen nog steeds lef heb om te testen!
Dat is het moeilijke.. Die hoge waarde hoeft nog niet mijn hoogste piek te zijn geweest.. Het kan dus ook zijn dat donderdag mijn echte piek is geweest, snap je? Nou, ik ga je nu met rust laten, ga maar lekker chillen! Ik ga zo lekker naar huisie toe, mijn haantje is ziek naar huisie gegaan! En heb eigenlijk wel zin om ff lekker bij hem in bed te duiken!
OOhhhhhh mijn god.. Weet van gekheid niet wat ik moet doen zeg... Ben zo gelukkig nu! De streep is bijna net zo duidelijk als de controlestreep, zal zo even een foto in mijn album zetten... Kan het niet geloven... Kon ook gewoon niet meer wachten met testen en ik zag het streepje meteen verschijnen! Oohhhh, dit gevoel is onbeschrijfelijk!
Zie album! Trouwens wel met tel gemaakt.. Batterij van mijn toestel was leeg... Haantje kan het niet geloven... Haha! Ik ook niet trouwens....
Het stomme is dat ik telkens naar het toilet loop om te kijken of ik echt niet ongi ga worden.. Heb nog steeds lichte ongikrampjes, maar ze zitten dit keer meer in mijn liezen zeg maar! Vind het zooooo spannend! Weet ook niet hoe ik mijn banner moet instellen, maar aan de streep te zien ben ik denk toch wel overtijd
LINNIEJJ!!!!!!!!!!!!! JIPPIE JEEJ JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!! Linnie meis! Echt! Super zeg! Zat net te lezen dat je morgenvroeg wilde testen en het berichtje eronder ineens dat je posi getest heb! Kreeg ineens een geluksgolfje! Geweldig! *QueenieKippie danst de samba voor Linnie!*
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lin?!?!?! Ik zit te huilen achter m'n pc! Wat ontzettend supergaaf! VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet van dit gevoel meis! Ik opende de laatste pagina hier en zie boven aan staan, "lin gefeliciteerd" dacht jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het zal toch niet! Superrrrrrrrrrrrrrrrrr. Echt ik weet niet wat ik moet zeggen behalve, het is je zoooooooo gegunt!
Thanks lieve meiden... Zit hier te janken achter het beeldscherm! Kon gewoon niet wachten en heb mijn urine opgevangen in een bekertje. Toen ik zag dat het geconcentreerd genoeg was heb ik meteen een testje gedaan, haantje lag namelijk nog op bed! Het streepje kwam direct! Weet alleen niet hoelang ik nu zwanger ben en of ik misschien al overtijd ben, weet dus ff niet hoe ik mijn banner moet instellen...
Eindelijk na al die vage streepjes een dikke vette streep! JOEPIEEEEEEEEEE Oei, ik was aan het koken, kom zo terug anders bakt alles aan hahahaha
Zo hee, had ook niet later moeten gaan, de macaroni saus stond droog in de pan boeieeeeeeeee anders hadden we patatjes gegeten want dit roept om een feestje! Lin, ik zou gewoon vandaag als je NOD aanhouden? Straks hoor je wel hoe of wat bij de eerste echo!