[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haantje wil het niet geloven... Heeft wel 10 keer gevraagd of ik het zeker wist, hij wil denk ik eerst een echo zien voordat hij het echt geloofd..

Hij ligt heel ziek op bed, dus dat is wel balen.. Zit hier nu in m'n eentje een partij zenuwachtig te zijn!

Mag nu eindelijk mijn klachten benoemen, want ze zijn hartstikke ECHT :D :D

Had mijn reactie trouwens echt op moeten nemen, zag er volgens mij hilarisch uit! Hahah :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat zei je haantje trouwens? Voelt hij zich nu al wat beter want hij was ziekjes toch?!

Echt helemaal geweldig joh :) na al die berichten van je na negatieve testen ineens dit, heerlijk gewoon! Mijn dag kan niet meer stuk ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Volgens mij hebben alle vrouwen dat! Ik liep ook met dat ondergepieste ding rond te hupsen van gekheid! En ik had nog geknoeid dus stond te springen en wilde gelijk naar de pc rennen om jullie in te lichten maar moest eerst nog ff de wc schoonboenen toen hahahaha....

Maar ik had je graag willen zien :D Maar uhhhh je haantje moet er toch echt aan geloven!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Was dat trouwens van het geklus op z'n verjaardag? Wat een cadeau!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

*Delikip zwijmelt weg bij het zien van Linnie's banner*

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik was ook als een idioot aan het springen en met mijn handen aan het wapperen, leek wel een Miss ;) :)

Haantje was echt heel blij en bood ook zijn excuses aan omdat hij zo ziekjes was en niet uit zijn dak kon gaan.. In plaats van mij kotst hij wel de hele pot onder! Hij is denk stiekem ook een beetje zwanger ;)

Morgen de gyn bellen, hopelijk mag ik snel een echo omdat ik natuurlijk kans heb op een twee of meerling...

Ohhhh mijn god, zou daarom mijn test zo duidelijk zijn? ;)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik kan het gewoon niet geloven.... Kijk die banner, wie had dat ooit gedacht! :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaaahahahhaaaaaaaaaaa je haantje is nu al aan het mee zwangeren :D of is het een beetje van de spanning ;)

Nee, super joh! Ben benieuwd! Gangstereitje is nu bezig met de verandering na mooi mensje :D of 2, of 3, of 4 :confused:

Wel beter dat je niet lang hoeft te wachten op een echo etc.!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb trouwens meteen mijn moeder gebeld, die is in Thailand.. Ze stond op het punt om naar bed te gaan, haha! :) Moest het gewoon vertellen! :D

Heb trouwens hele zere liezen, is dat normaal?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Uhhhhhhhh, wij allemaal! je enalaatste berichtje voor je goede nieuws was nog dat die 2e streep er ook bij jou zou komen........... Tadaaaaaaaaaaaaaa :whistle:

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhh ik had van die vreselijke zere liezen, ik had zo'n branderig gevoel dat trok via de liezen de boven benen in :D

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey lindaS
    ik heb ook zo'n last van die zere liezen!

groetjes sofie

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En wat voor een streep! Je kan er niet omheen! :)

Hadden jullie haantjes ook dat ze niet meteen geloven dat je zwanger bent, of is dat alleen die van mij?

Sorry, ik overlaad jullie met vragen, maar ben gewoon op van de zenuwen! Ohhhhhhhhh, weet niet wat ik met mezelf aanmoet!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet ff eten! Ben der vanavond nog wel ff weer! ;) Joehoe voor Linnie! :)

Xx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bedenk me net dat ik ook op een dinsdag positief testte :D

Moest toen nl. wachten omdat mijn vader altijd op dinsdag komt koffie drinken, grappig!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, van mijn liezen naar mijn bovenbenen en binnenkant van mijn benen! En die boobs, AUUUWWWW!

Maar als ik me zo mag blijven voelen als nu, dan ben ik gezegend hoor! :)

Alleen dat plassen 's nachts is wat minder... ;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn haan vroeg ook of ik het wel zeker wist, duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Kijk dan naar die test :D

Haantjes voelen niet wat wij voelen dus die hebben nog even tijd nodig! Komt goed, geniet maar lekker van dit rare springerige gevoel! Geniet ik lekker met je mee!

Ik moet alleen wel echt ff de macaroni gaan mixen want anders komt het niet goed met mijn avond eten ;)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

JOEHOE GEFELICITEED!!!!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ships, kom gewoon niet weg hiet ;)

Je hebt precies hetzelfde als wat ik ook had toen ik posi testte, dat plassen werd bij mij wel minder en de (.)(.) deden ook steeds minder zeer!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ff mixen en misschien staat dan mijn pa al aan de deur dus als je niks meer hoort dan komt het daardoor maar ik loop wel rond als kip zonder kop voor Linnie :D

Deel Deze Pagina