[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi, heb net tegen haantje gezegd dat ik de kattenbak niet meer mag verschonen! JIHOOOOEEEE! :D

Ga morgen trouwens de gyn bellen, ben benieuwd wat ze zegt! :)

Zit nog even op mijn test te kijken en de teststreep is gewoon net zo donker als de controlestreep! SUPER!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaha... Die streep kijk je er echt niet van af hoor ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oeh, haantje is thuis : ETEN!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lijkt me ook erg gezellig, tis alleen zo jammer dat alle kippies zo ver van me weg wonen... ik moet wel een heel end rijden... Maar zou me echt super lijken! :D

-----------

Nou, ze liggen op bed, haha! Toen haantje Jamie net verschoonde ging Jamie op het aankleedkussen helemaal in slaapstand liggen, hihi! Billen omhoog, op zijn zij met de duim in de mond, haha! Leek wel erg lief!

Xx

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Achhh wat lief QB! :) schattig!

Deli, eet smakelijk!

Zit hier een broodje naar binnen te proppen, maar door de zenuwen ben ik helemaal misselijk, hahaha! :)

Rid, hoe was het bij de vlos?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    aaaahhhhhhhhh jeetje zeg!..Linnie wordt mama :)

Zat gewoon als een idioot te grijnzen hier achter mijn laptop! :D

Pfff ben net zo blij als bij mezelf!...gun het je zo!

feliciteer je haan ook even van mij!

En jaaaa die omngi.krampjes zijn normaal meis, die heb ik nu nog steeds af en toe, dat komt door je baarmoeder die uitrekt en alle hormonen die door je heenrazen! :D

FF ego-berichtje...bij de vk geweest, bloeddruk en suiker en zo was goed dus daar komt de hoofdpijn niet bij, die migraine medicijnen mag ik zoals verwacht idd niet nemen en waarschijnlijk komt het puur door hormonen, moet morgen de HA bellen om te kijken of er buiten paracetamol (wat mij niet helpt) iets anders te krijgen is maar na net ff op internet en apotheek sites geneust te hebben zie ik al dat dat haast niet zo is...dan raad ze aan om toch al halve dagen of zo te gaan werken dus morgen ff bellen en dan donderdag alles met mijn bazin bespreken....ook GOED nieuws nog hoor haha...heb het hartje voor het eerst gehoord hah wat is dat leuk, was wel zoeken want steeds als ze hem had dan draaide hij weer weg, was erg bewegelijk zij ze en ook dat ze hem heel goed kon voelen en en dat mijn baarmoeder al heel hoog lag en al een flinke groeispurt had gemaakt :D

Ohhhh Linnie haha ben zo blij voor je!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Eetze Deli!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rid, thanks meis! :)

En wat fijn dat alles goed gaat met jullie frummeltje! :) Hmmm, misschien dan inderdaad maar minder werken meis! Je gezondheid is belangrijker! :) Hopelijk kun je er nog iets tegen vinden! Misschien iets homeopatisch?

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve meiden,

Ga ff afsluiten en naar mijn vriendinnetje toe! :)

Tok morgen!

XXX

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Linnie; Ckers lief he? Zelfs tijdens het verschonen bleef hij doorslapen, ging meteen in de slaapmodus liggen, hihi! Billen omhoog! ;) Zal ff een fotootje plaatsen zo. ;)

Kan me wel indenken dat je geen eetlust hebt nu, super hoor!

Xx

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Riedel, fijn dat alles goed was bij de VK!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik even snel. Kreeg alweer geen mailtjes :(

Maar vandaag naar de fontys geweest voor een echo. De placenta lag er voor en ons kindje is lekker eigenwijs en wilde zich niet laten zien.

Morgen kom ik denk ik wel weer even kletsen. Moet vroeg op en krijg smiddags therapie.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    linnie gefeli meid

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    JOEOEOEOHOEOEOOEOE LINNIE IS ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid!

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hehe, ik heb getest omdat ik blaasontsteking heb en niet tegen de dokter heb gezegd dat we bezig zijn. Dus toen dacht ik ben ik mezelf wel ff verplicht om nu te testen. Maar nee geen roze streep. Zag wel een voorgedrukt streepje :x hopelijk krijg ik snel me ongie.
    En dat was ook het vage gevoel in me buik, blaasontsteking zat er al dagen aan te komen.. Had gewoon vlokken en bloed in me urine bleh. Leek wel kippensoep hahah :) ach volgende ronde beter. En anders misschien naar dokter... Moet ie maar wat voorschijven voor een goede eisprong. Wens jou echt een mooie, gezonde en goeie zwangerschap toe meis! Hoop dat de weken voorbij vliegen en dat je het hartje snel kan horen.

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaahhhhhhhhhh was lees ik nu LINNIE! je bent zwanger! GEFELICITEERD! :D :D :D

Ben zoooo blij voor je (jullie)! geniet ervan :D

@Mup: krijg je wel een nieuwe echo dan?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey!

Linnie, mijn haantje vond het ook erg leuk voor jullie! Fijne avond verder, je zult nog wel een paar dagen helemaal hieeeeeeper zijn :D

Riedel, fijn dat je het hartje hebt gehoord, altijd een mooi geluid! Ik hoop dat je je snel wat beter zult voelen want je moet natuurlijk nog wel even!

Nou meiden, ik ga bankhangen tok morgen vanaf mijn werk :(

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo allemaal!

Heb even een vraagje, ik heb vorige week vermoedelijk mijn eisprong gehad, maar heb nu sinds een paar dagen ontzettend gevoelige liezen! trekkerig, spierpijnachtig gevoel. Ben sinds drie maanden gestopt met de pil en we hebben goed geklust in de nodige dagen.
    Ook een lage rugpijn is de hele dag aanwezig en steekjes in mijn borsten..
    Kunnen dit symptomen na de eisprong zijn of kan t ook zwangerschap zijn? en voel je dit zo snel al?
    Wat denken jullie?
    Hoop dat jullie mij iets wijzer kunnen maken... ben zo aan t piekeren..
    zou t of zou t niet... :oops:
    alvast bedankt en succes met zwanger worden/zijn allemaal!
    Liefs Lin

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo allemaal!

WWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH LINNIEEEEEEEEEEEEEEEE! Gefeliciteerd meid. Ik ben zo blij voor je. Die krampen zijn echt normaal. Had er ook last van en ben wel tot dat ik 9 weken was of zo elke keer met zenuwen naar de wc gelopen of ik niet gewoon toch ongesteld geworden was. En nu later in de zwangerschap komen die krampen ook weer terug als oefenweeen dus je bent er helaas niet 9 maanden helemaal van af. Geniet er van! En ik ben benieuwd wat de Gyn te vertellen heeft.

Riddle...fijn dat het goed was bij de vk. Op die hoofdpijn na dan wel.

QB...AAAAAHHHHH wat een toetie! Echt helemaal knok out op het aankleedkussen.

Lynnes...is moeilijk te zeggen meid. Denk dat niemand je echt een antwoord kan geven. Het kunnen zwangerschapskwaaltjes zijn maar je lichaam kan je ook gewoon voor de gek houden. Daar hebben we hier helaas allemaal veel ervaring mee. Ik hoop voor je dat het snel raak is maar voor nu zit er ff niets anders op dan wachten denk ik.

Ik zal de poll nog even proberen over te nemen en aan te passen. Wel raar dat ik er gewoon tussen sta als een van de eersten die een baby gaan krijgen. Vind het nog steeds een beetje vreemd. Haha, besef komt vanzelf :D

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008
    Denkt zelf:
    Delikip: Haantje, 13/11/2008
    Riedel: Haantje, 11/11/2008
    Yojokip: Haantje, 11/11/2008
    Droomkip: Haantje, 18/11/2008

POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op

Denkt zelf:
    Delikip:
    Yojokip: Haantje, 13/11/2008
    Droomkip: Haantje, 20/11/2008

POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op 06/12/08

Denkt zelf: Geslacht is bekend maar laat jullie zelf ff terugzoeken :D d.d. 26/11-08
    Delikip:
    Yojokip: Haantje

POLL Bevalling Silly, uitgerekend op

Denkt zelf:
    Delikip:
    Yojokip: Haantje, 27/12/2008

POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op
    Denkt zelf:
    Delikip:

POLL Bevalling Liena, uitgerekend op

Denkt zelf:
    Delikip:

POLL Bevalling Mink, uitgerekend op

Denkt zelf:
    Delikip:

Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!

Deel Deze Pagina