WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! LINNIEIEIEIEIEIE! GEFELICITEERD MEIS! Ik zit helemaal te shaken! Niet te geloven! Ik zeg nog toen was vastgesteld dat je een eisprong had gehad: dus eigenlijk is dit voor jou gewoon de eerste ronde! Of had je daarvoor ook al een eisprong gehad? Het is dan eigenlijk dus hartstikke snel raak! Anyway maakt allemaal niet meer uit want JIJ BENT EIN-DE-LIJK ZWANGER! Je hebt het zo ontzettend verdiend! Je geduld wordt beloond! Ik ben echt SUPERBLIJ voor je. Meteen aan mijn haan verteld, die wist ook nog dat linnie kluskip een cheer voor mij had gedaan begin dit jaar. JOEHOE Linniekip krijgt een kuiken! Echt te gek!
POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008 Denkt zelf: Delikip: Haantje, 13/11/2008 Riedel: Haantje, 11/11/2008 Yojokip: Haantje, 11/11/2008 Droomkip: Haantje, 18/11/2008 POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 13/11/2008 Droomkip: Haantje, 20/11/2008 POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op 06/12/08 Denkt zelf: Geslacht is bekend maar laat jullie zelf ff terugzoeken d.d. 26/11/2008 Delikip: Haantje 08/12/2008 Yojokip: Haantje POLL Bevalling Silly, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 27/12/2008 POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Liena, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: POLL Bevalling Mink, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Rid fijn dat alles goed was! Linnie ben nog steeds zo blij! Ik ga m'n gezicht wassen ook al zie ik er nu zo mooi uit met mijn smokey eyes....hahah jeetje wat is dat een werk zeg....maar wel erg leuk zo'n workshop visagie! Heb ook hoop info mee gekregen dus ik kan aan t uitproberen! Weg met mijn standaard bruine oogschaduw! Fijne avond nog en slaap lekker allemaal!
Meiden hier alles goed alleen een drukke dag gehad vandaag. Ik ga nu lekker slapen en morgen ben ik er weer. xxx
Ik ben al op stok, kwam nog ff snel kijken via m'n mobiel of blije Linnie nog wat had laten horen slaap lekker tot morgen
Hallo meiden Linnie gefeliciteerd meid het is je zo gegund lekker genieten. Sorry ik was hier al een aantal dagen niet geweest me moeder is op genomen in het ziekenhuis met tia achtige verschijnselen nu hebben ze gister een ct scan gemaakt en daar was een afwijking te zien in de hersenen dus het kan twee kanten op zeg maar. Morgen gaat ze voor een mri en daar uit zal een hoop meer duidelijk worden.Dus het is allemaal best spannend. Ik zie dat jullie een pool gemaakt hebben ik sta er helaas niet op. zijn jullie me al vergeten. sorry voor het ego berichtje Ik tok jullie morgen veel liefs maria
Heey goedemorgen kippetjes Allereerst natuurlijk: Jajajajaja groot feest in het kippenhok! Lieve Linnie GEFELICITEERD met je positieve test en wat een prachtige banner !Ik kan me helemaal voorstellen dat je door het dolle heen bent! Geniet van dit moment! Het is je zo gegunt meis, na al die tegenslagen dan eindelijk een positieve test en weet je waar je het allemaal voor hebt gedaan! Ik ben heel benieuwd wat de gyn zegt vandaag.!
goedemorgen meiden! linnie: heb je een beetje kunnen slapen vannacht? maria: sterkte met je moeder! fijne dag allemaal en tot vanmiddag. xxxx
ik hadf eigenlijk een vraagje ik meender ergens te lezen dat je meestal als je klachten heb je ei al geweest is .is dit ook zo?
de bekende steekjes en krampjes en pijnlijke boobs en misselijk . Nee geen innnesteling of zwanger maar zou wel mooi zijn dan zou ik maandag me ei gehad hebben want gisteren kwamen de klachtjes .
Zo dan nu de andere kippetjes , @ Riddle, wat fijn dat alles goed was bij de vk gisteren. Gaaf om het hartje voor de eerste keer te horen he ? Wel vervelend dat de hoofdpijn niet minder wil worden. Hoop voor je dat je er iets anders voor kan krijgen en mss idd ook wel lekker om voorlopig wat minder te weren, mss dat het dan ook al weer wat beter gaat! Dikke knuffel.... @ Dagdromer, Wil het inwerken van je vervanging een beetje lukken? Nog 3 ochtenden en dan kun je lekker gaan genieten van je verlof! Heb je nog dingetjes die je wilt doen in je verlof? @ Sofie28, ik blijf voor je veren meis! @ Linnie, gisteravond was het wel geslaagd, het was vooral theorie en nu moeten we thuis het puffen samen oefenen! Ach over een paar maandjes kun je er over meepraten ..... Nogmaals gefeliciteerd, en het verklaard wel waarom je de koffie iedere keer vergeet ..... Wat vervelend dat je haantje ziek is zeg. Voelt hij zich al weer wat beter? @ Yojo, ben benieuwd naar de foto. Hoe gaat het verder? Wat lekker dat je gisteren maar een half dagje hoefde te werken zeg! En gisteravond heb je dus nog een cursus gedaan? Nu kun je dus een beetje aan het experimenteren met make-up ? En je haantje van de week ook leerk thuis 's avonds of is ie weer op pad? @ Queenbee, dus je kids waren gisteren helemaal uitgeteld . Wel een heel schattige foto van Jamie zeg! Die van Britt vind ik trouwens ook erg leuk, stoere meid! En jij hebt deze week nog vakantie? @ Deli, ach het plassen vind ik ook niet echt een probleem , heb meer moeite met die ontzettende nare dromen, zie er 's avonds al tegenop om te gaan slapen . Word op het moment vaak wakker van mijn eigen gesnotter , maar ja het is voor het goede doel he, ja je moet er wat voor over hebben . Wat lekker dat je nu 2 1/2 dag werkt, en dan ben je de rest lekker met je mannetje .Ach en als je je werk op tijd af hebt dan is het toch niet erg dat je hier af en toe een berichtje plaatst . En idd straks weer een meeting met alle kuikentjes erbij, wordt vast heel gaaf @ Silly, je komt nu dus in de buurt van je eerste mijlpaal, blijft allemaal spannend he? Ik hoop da je beebje gewoon lekker blijft zitten, in ieder geval tot zo'n 36 week! En wat fijn dat je zondag zo'n lekker relaxte verjaardag hebt gehad . Ik kan me wel voorstellen dat je je begint te vervelen, mss op zoek naar een hobby, die je zittend en zonder veel inspanning kan doen .... @ Myprecious, wat vervelend dat je blaasontsteking hebt zeg. Dus nu aan de antibiotica? En je test was (nog)neg. ? Blijf voor je veren hoor meis en anders idd vol goede moed naar de volgende ronde met goede eisprong! @ Maria, je bent idd weer verdwenen uit de poll, eerst stond je er wel op hoor meis (zie pagina610 ) Maar je kan er vast heel snel weer aan toegevoegd worden. Ik ben zelf helaas niet zo handig anders had ik het wel voor je willen doen. Meis wat een ontzettend naar bericht over je mams , kan me voorstellen dat je hoofd nu niet helemaal naar het forum staat. Heel veel sterkte komende dagen en hoop dat het allemaal goed mag komen met je mam! Heel dikke knuffel voor jou...**KNUFF** @ Wendy1983, hoe is het met je meis? Heeft de griep niet doorgezet? Dus gisteren een druk dagje gehad? Gaat de tijd wel lekker snel voorbij he . Heb je er dan de dag erop ook nog last van? @ Juffie, meis wat vervelend dat je het op het moment zo druk hebt op je werk. Op tijd een stapje terug doen he, niet over je grens heen gaan hoor! Ik kan me voorstellen dat je alles graag heel goed achter wilt laten voor je vervanging, maar geloof me ook al blijven er dingetjes liggen het komt ook dan wel goed! Vandaag hoef je maar een half dagje? Hoe vond je haantje de info avond gisteren ? @ Mupkuh, wat raar dat je steeds geen mailtjes krijgt Wat leuk trouwens dat je vandaag weer een echo hebt gehad, al was de kleine dan lekker eigenwijs , heeft nu al een eigen willetje . Verder gaat alles goed met je? @ Melanina, hoe gaat ie meis? Inmiddels ook op het w8bankje? @ Daydreamer, tjonge bij jou gaat het nu ook hard meis! Je kan echt al de dagen af gaan tellen. Spannend hoor. Voel je je verder goed? @ Lynnes, allereerst welkom in ons gezellige kippenhok. Hier kun je met al je vragen en andere dingetjes terecht . Al kunnen we je dan mss niet altijd zekerheid geven het kan al schelen door het gewoon met anderen te delen toch? Het is erg lastig om aan te geven waar de symptomen bij horen. Het zou idd bij een zwangerschap kunnen horen, maar eigenlijk kun je niet meer dan afwachten tot je NOD. Spannend is dat toch he? Uiteindelijk is de test het enige wat je zekerheid zal kunnen geven,dus het blijft nog ff spannend. Ik zal voor je veren(duimen ) Hier gaat alles wel oke, alleen het slapen dus niet zo door het ontzettend vervelend dromen Vannacht weer snotterend wakker. Nou ja kruip er straks mss nog wel ff in, 3 uurtjes slaap is nl toch een beetje te kort om de dag door te komen.......... Allemaal een fijne (werk)dag en tok snel. Dikke knuffel Liena
Ohhh, Yootje mooie foto's hoor! Hoe bevalt je nieuwe speeltje voor de foto's? Kom je bij mij nog even een buikreportage maken? Zit te twijfelen of ik dat niet gewoon wil doen. Eerst wilde ik dat niet maar nu vind ik het misschien zonde om niet te doen. Advies? Liena...die nachten worden er helaas niet beter op. Vanaf nu heb je voor de rest van je leven slaaptekort. Moeder is de overtreffende trap van moe. Haha, maar je doet het ergens voor toch?
nou ja...lees je weer even bij en wat zie je dan? LINNIE ZWANGER! hartstikke fijn voor jullie meid geniet ervan, zodra je aan het idee gewend bent @all: Hoi allemaal. ik heb hier geen rare dingen meer gelezen dus met iedereen gaat alles verder naar wens?! groetjes van mij!