Goeiemorgen kippies! @Deli; Werkze vandaag! @Linnie; Ben je een beetje aan het idee gewend? Was het leuk bij je vriendin gisteravond? Heb je het haar ook verteld of laat je het eerst nog even bij jou en je haantje bezinken? In elk geval vind ik het super voor je hoor! En hoe laat hoor je iets van je gyn? @Yootje; Leuk zo'n workshop visagie! Volgens mij ben jij ook overal wel voor in ofniet? Heb net ook ff in je album gespiekt, mooie foto's hoor! Die met die boeket op de auto heb je mooi bewerkt! @Judibi; Ja alles goed hier hoor! Met jou ook? En idd, lees je even terug is Linnie ineens zwanger! Die heeft ons gister allemaal goed verrast, haha! @Mup; Jammer dat je bij de echo niks kon zien, lekker eigenwijsje al dus, hihi! Krijg je dan nog een nieuwe echo? @MyPrecious; Kippensoep....? Iig beterschap! @Lynnes; Met een vrouwenlichaam is helaas van alles mogelijk. Kan je soms zo voor de gek houden, maar aan de andere kant komen jouw klachtjes mij nog bekend voor van mijn zwangerschappen. @Dagdromer; Hihi, lekker toetje idd! @Maria; Sterkte met je moeder! En tuurlijk zijn we je niet vergeten! Zal trouwens ook eens ff gaan nadenken over de poll.. @Melanina; Veren maar weer! @Liena; Jeps, nog 1 weekje... dinsdag mag ik weer. En ik begin meteen al wat later, omdat ik Jamie eerst naar de PSZ moet brengen. Heb gister maar ff met het werk gebeld of dat mocht. Voor as dinsdag mocht dat wel, maar of het elke keer mocht moesten ze overleggen... lekker weer.. En slaap lekker voor nu meis! 3 uurtjes is idd niet veel! ------- Haantje is vanmorgen om 6u de deur uitgegaan en komt morgenavond laat weer thuis. *zucht* Ach, het zijn wel allemaal overuren, en dat is natuurlijk altijd welkom! Gister was Jamie als een blok op de bank in slaap gevallen, en vanmorgen ietsjes voor 7 was meneer weer wakker, hihi! Kleine slaapkop! Enne, Britt werd vanmorgen tegen 5u weer wakker, maar ik heb het met de speen weer weten te rekken gelukkig. Nu kreeg ze om 7u de fles! Het lijkt erop dat het nieuwe schema nu al begint te werken, en dat mag ook wel. Zou toch wel graag volgende week weer fris en fruitig aan het werk gaan! En als je halverwege de nacht een fles moet geven, ben je best wel moe als je je bed dan uitmoet... Straks ga ik even naar de markt met de kids, kan nu nog. Alvast wat kleine Sinterklaaskadootjes inslaan voor Jamie en Britt, scheelt weer. Als ik dat op het laatst moet doen, weet ik het wel weer. Of er is dan niks meer, of het is 3x zo duur als anders... Maar nu eerst............ in de kleren en een bak koffie! ;0 Xx
we houden geen veren meer over hier met al dat veren van ons hahah. denk niet dat ik me 42 dagen cyclus aan hoef te houden als ik naar me lichaam luister denk dat het ff een stress ding was vorige maand.
Goodmorning kippetjes! Ik zit werkelijk waar nog steeds te shaken hier... Heb bijna de hele nacht niet geslapen en ben er op een gegeven moment gewoon maar uitgegaan! Toen dacht ik, ik ga lekker om 7 uur beginnen zodat ik vroeg naar huis kan vanmiddag, sta ik gewoon 2 uur in de file Ben nu echt helemaal kapot *gaap* Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Ga om 11 uur de gyn bellen! Enig idee hoeveel koffie ik mag drinken? 1 bakkie mag wel toch? XXX
je mag 4 kopjes per dag las ik ergens maar ik snap dat je niet geslapen hebt hoor en dat je staat te stuiteren . Probeer dalijk wat tot rust te komen en lekker te genieten.
Ohh lieve meiden, ik moet nu echt iets gaan doen! Er is de afgelopen al niets uit mijn handen gekomen en ik loop VET achter, haha! Kom vanmiddag nog wel even tokken!
Goedemorgen allerliefste kippenvriendinnen Hier een heeeeeeel moe kipje vanaf haar werk, heb nog niks gedaan. Teamleider is er niet en er zit een nieuwe mdw. waar ik even mee moest bij praten etc. dus ga zo aan de slag maar eerst ff hier binnen waaien... Heb dus ook nog niks terug gelezen! Linnieeeeeeeeeeeeee, hoe bevalt dat zo op de roze wolk? En weet je al wat van de gyn? @ all, Wesley was helemaal uit z'n doen ineens gisteravond?! Hij wilde niet slapen en sliep uiteindelijk pas om 1 uur en om 03.30 werd was hij aan het gillen, dus moederkip er naar toe en hij lag gewoon met z'n ogen dicht te gillen in bed ik 'm eruit om te troosten en toen was hij stil wilde ik 'm terug leggen; weer gillen! Dus weer lekker rond gewandeld en getroost, sliep hij weer dus ik dacht misschien als ik 'm even bij me hou, dus bij ons in bed gelegd (voor het eerst) en weer gillen! Dus weer op m'n armen en toen sliep meneertje wel weer Dus mamakip heeft vanaf 03.45 uur met haar kuiken op de armen in bed gelegen en niet geslapen! Gaaaaaaaaaaapppp... Vond het wel schattig aan de ene kant ook al was ik heel moe, als je dan dat tevreden snoetje ziet bij je op de arm *smelt* en ik heb nog aan Linnie kunnen denken, ik met mijn kuiken op voor de eerste keer en Linnie waarschijnlijk heel blij in diepe rust haar eerste nacht wetende dat ze zwanger is
@ Day, gisteren was ik gewoon een soort proefpersoon. Dus krijg daar geen nieuwe echo. Maar aanstaande dinsdag heb ik de 20 weken echo.
@ Liena, ik snap het ook niet. Maar nu krijg ik ze wel weer. Dus kan ik jullie weer beter volgen. Verder gaat het wel goed met me!
POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008 Denkt zelf: Delikip: Haantje, 13/11/2008 Riedel: Haantje, 11/11/2008 Yojokip: Haantje, 11/11/2008 MupKip: Haantje, 11/11/2008 Droomkip: Haantje, 18/11/2008 POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 13/11/2008 Droomkip: Haantje, 20/11/2008 MupKip: Haantje, 22/11/2008 POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op 06/12/08 Denkt zelf: Geslacht is bekend maar laat jullie zelf ff terugzoeken d.d. 26/11/2008 Delikip: Haantje 08/12/2008 Yojokip: Haantje MupKip: Kippetje, 05/12/2008 POLL Bevalling Silly, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 27/12/2008 MupKip: Haantje, 31/12/2008 POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip:, Kippetje POLL Bevalling Liena, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Kippetje POLL Bevalling Mink, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Haantje Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Mupkuh"]POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008 Denkt zelf: Delikip: Haantje, 13/11/2008 Riedel: Haantje, 11/11/2008 Yojokip: Haantje, 11/11/2008 MupKip: Haantje, 11/11/2008 Droomkip: Haantje, 18/11/2008 mariakip:Haantje, 14/11/2008 POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 13/11/2008 Droomkip: Haantje, 20/11/2008 MupKip: Haantje, 22/11/2008 mariakip:Haantje 20/11/2008 POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op 06/12/08 Denkt zelf: Geslacht is bekend maar laat jullie zelf ff terugzoeken d.d. 26/11/2008 Delikip: Haantje 08/12/2008 Yojokip: Haantje MupKip: Kippetje, 05/12/2008 mariakip:Haantje, 06/12/2008 POLL Bevalling Silly, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 27/12/2008 MupKip: Haantje, 31/12/2008 mariakip:Haantje,26/12/2008 POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip:, Kippetje mariakip:kippetje 01/01/2009 POLL Bevalling Liena, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Kippetje Mariakip: Haantje 27/12/2008 POLL Bevalling Mink, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Haantje Mariakip: Kippetje POLL Bevalling Maria, uitgerekend op[ 17-12-08/color] DenktZelf: Kippetje 20/12/08 Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Het is niet helemaal goed gegaan maar ik heb me zelf er ook even bij gezet De verpleegkundige van het ziekehuis belde net en vanmiddag hebben we een gesprek met de arts ik hoop dat we dan meer duidelijkheid komt en dat het niks ernstig is. liefs maria
Maria, als je de lijst quote en aanpast moet je ff de quote weghalen, snappie? Nu kan niemand 'm van je overnemen nl. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap 'k heb slaap!
POLL Bevalling Daydreamy, uitgerekend op 15/11/2008 Denkt zelf: Delikip: Haantje, 13/11/2008 Riedel: Haantje, 11/11/2008 Yojokip: Haantje, 11/11/2008 MupKip: Haantje, 11/11/2008 Droomkip: Haantje, 18/11/2008 mariakip:Haantje, 14/11/2008 sillykip: kippetje, 16/11/2008 POLL Bevalling Wendy, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: Yojokip: Haantje, 13/11/2008 Droomkip: Haantje, 20/11/2008 MupKip: Haantje, 22/11/2008 mariakip:Haantje 20/11/2008 POLL Bevalling Dagdromer, uitgerekend op 06/12/08 Denkt zelf: Geslacht is bekend maar laat jullie zelf ff terugzoeken d.d. 26/11/2008 Delikip: Haantje 08/12/2008 Yojokip: Haantje MupKip: Kippetje, 05/12/2008 mariakip:Haantje, 06/12/2008 sillykip: haantje, 2/12/2008 POLL Bevalling Silly, uitgerekend op 4/1/2009 Denkt zelf: kippetje, 1/12/2008 Delikip: Yojokip: Haantje, 27/12/2008 MupKip: Haantje, 31/12/2008 mariakip:Haantje,26/12/2008 POLL Bevalling Juffie, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip:, Kippetje mariakip:kippetje 01/01/2009 POLL Bevalling Liena, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Kippetje Mariakip: Haantje 27/12/2008 POLL Bevalling Mink, uitgerekend op Denkt zelf: Delikip: MupKip: Haantje Mariakip: Kippetje POLL Bevalling Maria, uitgerekend op[ 17-12-08/color] DenktZelf: Kippetje 20/12/08 sillykip: kippetje, 19/12/2008 Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
zo, de poll is weer compleet. Heb die quote van maria geknipt en geplakt, en daarna overal de kleur weer toegevoegd