[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Pff wat een getok al op de vroege morgen zeg :)

@Liena...gisteren wel wat minder hoofdpijn gehad omdat je veel beter kan doseren wat je wanneer doet maar helaas verre van hoofdpijn vrij...HA geeft ook aan dat er buiten paracetamol niets genomen mag worden :(

Bazin is er vandaag niet dus heb haar gemaild dat ik wel eerder naar huis ga want onderweg naar de bus vanochtend kwam de pijn alweer opzetten, en zo'n zwaar lijf pffff

maarrrr het is alweer donderdag :D

@Liennie....heeeeel herkenbaar hoor al je angsten en dingetjes ;) ...dus je bent een normaal kippie haha

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ook goedemorgen, Riddle! :D

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks lieve kippetjes, ben zo nerveus joh! :)

@Liena; Wat een reactie weer zeg! *respect* En dat op de vroege morgen! :) Fijn dat je weer wat beter hebt geslapen en dat jullie kuikentje zo lekker druk is! Geniet er nog maar lekker van hoor! Ik kan niet wachten tot ik ook een buikje krijg! Haantje had gisteren zijn hand op mijn buik en vroeg; "Hoe is het met jullie?" *smeltttt*

@Nata; Jeps, tweede ronde Clomid RAAK! Had het niet meer verwacht na twee keer bloedprikken en moest ook eigenlijk aan de Duphaston om ongi op te wekken! Ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb! Blijf ten alle tijden goed naar je lichaam luisteren! :) Fijn dat je nu meer tijd aan je studie kan besteden, is wel belangrijk hoor! En maak je niet druk hoor, mocht je zwanger zijn vind je altijd wel een oplossing! :) Ik hoop stiekem wel dat het raak is voor jullie! :)

@Deli; Thanks lieverd! Ohhh, 16 weken pas.. Dat duurt nog zo lang! Ik hoop dat ik het allemaal een beetje kan laten rusten! Wel goed dat Wesley het naar z'n zin heeft op het KDV! :) Ben jij al een beetje gewend om hem er naartoe te brengen? Hoop van wel! Pffff, heftige nacht gehad zie ik al... Vanavond lekker vroeg naar bedje dan! :)

Hier begint de misselijkheid een beetje.. Heb net 1 bak koffie op, maar die valt volgens mij helemaal niet goed! Bah!

5. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Zal ik jullie eens wat ENGS vertellen? Ik heb een stalker! Via de telefoon. Heel triest. Ik word soms wel vijf keer per dag gebeld en als ik of mijn haantje opneem dan wordt er opgehangen. Echt creepy! Hoe triest kan je ook zijn op deze leeftijd, toch? Echt gestoord.

Nou, wilde net lekker aan mijn kopje thee beginnen. Zucht.

6. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Morning Mup!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Natakippie :D heerlijk is dat he, zo'n dag rommelen in huis! Kan ik ook altijd erg van genieten! Lekker alles fris en fruitig weer.

Mijn moeder woont nog geen 10 min. uit de buurt gelukkig alleen wel aan de andere kant van de stad dus ik blijf wel heen en weer rijden. Helaas werk ik 50 km uit de buurt dus vandaar dat ik toch wel vroeg op moet maar dat geeft niet. Wij hebben ook een kdv om de hoek maar ik heb 'm toch op een andere gedaan die weer bji m'n moeder om de hoek zit zodat zij in geval van nood daar binnen 2 min. kan zijn ook weer omdat ik zo'n eind uit de buurt werk.... Tja, het is wat!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach, ik loop alweer achter... :)

Nata, ik had achteraf gezien ook al heel vroeg symptonen, dus het kan ECHT! :) volgens mij wel meer dames hier hoor!

Rid; Balen dat je hoofdpijn zo aan blijft houden.. Rustig aan meis! :)

Mup; Morning! :)

Ben zoooooo vergeetachtig en warrig! Ik had een een beschuitje met suiker voor haantje gemaakt toen hij zich niet lekker voelde, maar had een suikerklontje fijngehakt (dat is trouwens een hele opgave). Belt hij net op dat er gewoon suikerstaafjes naast de suikerklontjes staan :D Whoehahaha!

En gisteren een ovenschotel gemaakt met bloemkool! Ten eerste vergat ik de aardappelschijfjes er in te doen, daar kwam ik gelukkig op tijd achter! Maar toen ik op de bank zat bedacht ik me opeens dat ik de bloemkool helemaal niet gekookt had en zo erbij heb gegooit :)

Moet wel lachen om mezelf! :)

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Whahaha, ja... Linnie is zwanger! Wel spannend hoor.. misschien krijg je wel een tweeling! :D Je zou de eerste hier op het forum zijn!

Deli Het is wel goed plannen met een kindje! Ouders, KDV, werk... pff! Maar je werkt nu 2,5 dag toch? Da's wel te combineren dan. Mis je Wesley op zo'n werkdag heel erg? Wel bijzonder hè, tot voorkort was je de laatste week dat je op je werk zat met dikke buik op het forum aan het typen en nu zit je weer op je werk en zit er een kleintje op het KDV. Het blijft een wonder!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaha Linnie, ik moet ook erg lachen :) komt me zooooo bekend voor allemaal! Je loopt toch met je hoofd in de wolken he!

En inderdaad ik had ook al heel vroeg symptomen!

@ Nata, een stalker? Iew! Wat doe ie dan, hijgen?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen again ;)

@ nata, wat een mooi vogeltje hebt je. Ik heb 6 parkieten :)

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jaaaa Linnie heel herkenbaar, ik heb ook een hoofd als een zeef...komt mijn bazin heel vrolijk naar me toe van de week en zegt ze "leuk he?" dus ik zeg "wat is leuk?"..zegt ze "zwangerschapsdementie " hahha grapjas die bazin van mij :D

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

@Linnie; Hihi, helemaal in de warrie! Hoort er allemaal bij meis! En wat lief van je haantje dat hij op die manier vroeg hoe het met jullie ging! En je bent geen gek kippie hoor, in het begin maak je sowieso om van alles zorgen, maar zodra je de 1e echo hebt gehad, wordt je alleen maar stuk geruster!

@Nata; Is het niet gewoon een bedrijf wat jou probeert te bellen? Heb ik ook een week lang gehad, werd ik elke dag een paar keer gebeld om de 2 uur precies. Ik kon er de klok op gelijk zetten. Nam ik op, werd er opgehangen... heel vaag.. tuurlijk was ik toen ook net alleen thuis, zal je net zien.. Bleek achteraf de Neckerman te zijn, hun computer draaide vanzelf mijn nummer ofzo...

@Riedel; Grappige opmerking van je bazin idd! Leuk dat ze zo reageert!

@Liena; Ja idd, haantje komt vanavond met het eten weer thuis. Ben de nacht goed doorgekomen hoor! ;) Jamie's PSZ begint om kwart voor 9, dus ik het al op het werk gezegd dat ik dan sowieso altijd wel voor 9 uur er ben... maar omdat het niet eenmalig is, maar elke week, moet het eerst overlegd worden.. grmbl... en dat terwijl er zoveel moeders met kinderen werken. Naja, we zullen wel zien volgende week.

Heb gister niks gekocht, zag allemaal leuke kadootjes in reclamefolders staan, kom ik in die winkels, hebben ze het of niet gekregen, of het is al op, of het valt mij in het echt gigantisch tegen... heb alleen maar pakpaier gekocht en Sinterklaasvlaggetjes, aangezien we hier bij ons in huis gaan vieren met de beide opa's en oma's, zwager met vriendin en hun zoontje en de ouders van mijn zwager zijn vriendin en misschien ook nog haar zus. Dus dan zijn we met z'n 14-en als ik zo goed geteld heb...

Op school viert Jamie Sinterklaas op een dag dat ik aan het werk ben.. en ik kan geen vrij krijgen ben ik bang, want ze hebben het personeelshandboek gewijzigd, nu mogen ivm drukte de hele maand december geen vrij meer nemen. Eerst mocht het nog wel tot 15 december, en daarna een maand niet meer, maar nu mag het de hele maand december niet meer.. btje jammer.

En flesjes, ik had die van Avent als eerste in huis, maar ik heb in de eerste week van Britt 3 flessen gekocht, omdat ze steeds of te snel of te langzaam dronk... En een kolf is natuurlijk zo gekocht, heb ik toen met Jamie ook pas gehaald toen hij al geboren was.

@Deli; Mooi dat Wesley vannacht nog wel heeft kunnen slapen! Alhoewel het voor jou natuurlijk dan wel een kort nachtje was.. Ach, kan je misschien vanmiddag voordat je visite komt nog ff op stok!

@Mup; Jij ook een goeiemorgen! ;)

@Juffie; Werkze! Tok later!

-------

Britt heeft vannacht weer goed haar best gedaaan, jippie! :D: Ze werd wakker om kwart over 5 en weer met de speen heb ik het kunnen rekken, het werd kwart over 7! Zo gaat-ie goed! Gisteravond heb ik haar op bed om 2300u de laatste fles gegeven, en toen ze daar klaar mee was tegen een uur of half 12, viel ze lekker in slaap op mijn arm.... ik lag zo lekker dat toen ik op de klok keek het ineens al bijna 1 uur was! Had ik gewoon een uurtje met haar liggen slapen, haha! Heerlijk! Maar het lijkt erop dat ze nieuwe schema toch al snel oppakt, en gelukkig maar!

Vanmiddag krijg ik een vriendin over de vloer met haar zoontje, kan Jamie daar mooi mee spelen. Nou, zal ff gaan dweilen en wat wasjes opruimen. Gaat ook maar door he, dat wasgoed...

Maar eerst ff bij Britt kijken, die ligt alweer te teuten in bed. Tegen 11u krijgt ze weer een fles, misschien dat ze nu ff in de box wil spelen.

Xx

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, idd. Voorheen zat je met dikke buik achter je pc...........en nu nog, whahahaha.... Nee hoor, hij is wel stukken minder natuurlijk!

Als ik op m'n werk ben dan mis ik Wesley wel maar het is niet zo dat ik de hele tijd aan 'm denk en me zorgen maak of er verdrietig om ben ofzo... Terwijl als ik hier weg loop ik niet weet hoe snel ik in mijn autotje naar 'm toe moet scheuren hahaha....

15. maria04

maria04 Niet meer actief

goedemorgen meiden

Linnie het is heel normaal dat je je zorgen maakt had ik in het begin ook.Komt goed meis lekker gaan genieten.

Liena ik hoop dat me moeder weer snel naar huis mag eerst even de onderzoeken afwachten. Ik merk wel dat iedere dag naar het ziekenhuis een hoop energie vreet.Ben erg moe.
    Ik heb z'n advent zet gahad van me haantje met allerlei flessen erin en van me vriendin tommy flessen.Ik heb van een vriendin een kolfapp gehad,maar de verloskundige adviseerde net al deli al vertelde om dat pas te halen als je het nodig heb.

Deli hoe is het met je?weer gewend om aan het werk te gaan.

Nata wat vervelend een stalker,

Mup binnen kort je 20 weken echo willen jullie ook het geslacht weten?

riddle hoe is het met jou?

queen wanneer mag jij weer aan het werk en zie je er tegen op?

@all ik ben jullie niet vergeten hoe is het met jullie?

Wat wordt de pool al lang zeg maar ik hoop dat een aantal kippetjes van jullie ongelijk hebben wat het geslacht betreft. :)

Ik plaats zo nog wat foto's van de baby kamer.

liefs maria

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Maria, mijn vriendje wil het niet weten. Dus dan ga ik het voor mezelf ook maar niet vragen. Hoop wel dat ik het stiekem ga zien :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik had het ook idd. Zwangerschapsdementie maar dan vooral in het begin en nu na de bevalling... Heb echt m'n geheugen er mee uit geperst volgens mij!

@ Queeni, fijn dat Britt het ook goed heeft gedaan weer! Wesley slaapt alleen op mijn arm als hij zo'n hang/huilbui heeft als laatst anders is hij veel te beweegelijk om lekker bij mij te kunnen slapen. Daarom kan ik er ook wel van genieten als hij mij een nacht wakker houdt ;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, ik vond het allemaal erg vaag hoor op de 2D echo althans. Je zag wel duidelijk je baby natuurlijk maar als ze kleine delen lieten zien zoals voeten etc. vond ik het niet duidelijk dus ik denk niet dat je snel het geslacht zelf zal zien. Volgens mij moeten ze dat ook helemaal toelichten als je het wilt weten.

Maar niet weten is leuk hoor! En op de 3D echo is het wel duidelijker natuurlijk. Maar dan moeten ze weer veel moeite doen om het uit beeld te houden als je het niet wilt weten!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Liena met het tablet heb ik bv het boeket geselecteerd waardoor ik alles zwart wit heb gemaakt en het boeket in kleur heb gelaten. Snap je t nu een beetje?

Hier een uitgerust kippetje. Gister een leuke film gekeken en vandaag lekker uitgeslapen!

Hoe is het met jullie?

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Welke film Yootje?

Ik moet 15/12 voor de 20 weken echo en wij willen wel het geslacht weten, maar de vk zei dat je daarvoor eigenlijk niet daar bent en dat ze het dus niet hoeven te doen om te zoeken naar het geslacht zeg maar...hoop maar dat diegene die ik krijg het wel wilt doen :rolleyes:

Deel Deze Pagina