Raise her voice heette ie volgens mij.....begon heel zielig maar gelukkig liep ie goed af....heb flink zitten janken....haha
@ Deli, dinsdag heb ik de 20 weken echo. Geloof dat dat 3D is. Ik hoef het ook niet perse te weten dat scheelt. Liever niet zelfs @ Yoyo, die film ga ik zo kijken. Had ik opnomen. Heb net het eerste deel al gezien.
Whahaha! Ik heb bijna de hele film door zitten janken! Hij was wel heeeeeeeeel leuk! Ik moest hem ook afkijken, ondanks mijn moeheid! Veel plezier Mup, zet de doos met tissues maar klaar
@ Yoyo, zo ver heb ik het nog niet gezien. We hebben het toch wel over dezelfde film Die met Terri over dat zingen?
Ja ik ook.......en barry mij maar uitlachen....die zat in de serre voor de pc....zit je nou te huilen?
@ Mup, bij ons was de 20wk, 2D maar dat kan verschillen natuurlijk! Het is en blijft supermooi om te zien Ik heb gister een andere film gezien, the chamber ofzo. Vent die doodstraf had gekregen en uiteindelijk door vergassing werd gedoodt ook naar en om te janken hahaha
Whoehahaha! Zie opeens in het onderschrift van Maria dat ze een meisje krijgen! Ik ff naar de poll gezocht en gelukkig heb ik 'kippetje' ingevuld! Maar heel veel hebben toch nog haantje ingevuld