Ja?! Oh da's goed nieuws. Maar was die poes makkelijk? Die van mijn haan is heel bangig. En het huis is ook al nieuw voor hem. Maar ik ben nu toch thuis om het in de gaten te houden. Dat scheelt.
Wat voor hond heeft die vriendin van jou? Ja, ik moet nu alles weten want dan heb ik vanavond steunmateriaal voor mijn betoog als ik mijn haan ga vragen om een hond!
Een labrador en een herder, ja dat lijkt me ook heel mooi. Wil al heeel lang een hond en nu kan het dus waarom niet. Ik ga me eens oriënteren... Maar nu naar buiten anders durf ik straks niet meer. Spreek je!
Zo wij hebben knutselavond vandaag op het werk voor vijf december dus kom niet tokken bij jullie. Helaas... Iedereen een hele fijne avond en tok morgen!
Hoi allemaal! Kraamvisite is weg, aardappels zijn geschild en bloemkool is schoongemaakt! Nu is het wachten tot ik weet hoe laat haantje hier is en dan staat alles klaar hoe ik het alleen maar op te zetten nog! Wel zo handig als je niet weet hoelaat mini-haantje wakker gaat worden @ Nata, vaak zijn zulke bellers toch wel ongevaarlijk? Ik zou het ook wel vervelend vinden hoor, iew maar als ze je echt bang willen maken komen ze wel met bedreigingen hoor je vaak toch?! Kan dit geen jaloers exvriendje of vriendinnetje zijn of iemand anders bekend? Hou je mobiel maar altijd in de buurt inderdaad, dat is wel zo prettig! Hoe is het met onze zwangere Linnie? Zweef je nog heerlijk rond op je roze wolkie? Hoe voelt dat nou?! Had altijd gedacht dat we er samen op zouden zweven maar jij heb gewoon net zolang gewacht tot ik er vanaf gedonderd was @ alle andere zwangere, hoe gaat het met jullie? Nog even dan komt de volgende serie kuikentjes, spannnennnnd! @ Dag, nog maar 1 daggie morgen! Dan kun je nog een paar weken echt gaan zitten dagdromen Ohhhhhhhhhh, tis snel donker he?! En koud, brrrrrrrrrr... Heb Wesley's muziekbeer en andere speeltjes die niet in de wasmachine kunnen buiten liggen om te luchten aangezien alles na de rook stinkt als je 3 tellen binnen bent bij mijn moeder daar hou ik niet zo van als het om Wesley gaat dus toen we thuis kwamen meteen alles in de was, schoongepoetst, schone kleren aan en straks als hij in bad is geweest ga ik weer heerlijk aan 'm sniffen
sms't mijn haantje net dat hij om 19.25 ong. thuis is moest ik wel om lachen zeg dan ong. 19.30 hahahaha.... Ja, ik ga echt even snel de kou trotseren en Wesley's spullen pakken.........Ohhhhhhh, die buikpijn begint weer. Heb ik dat hier al verteld of alleen in mijn krabbel aan Queenie? Sinds gister ineens flinke buikpijn in mijn onderbuik en ook in mijn onderrug soort van pijn die ik met de weeen had alleen niet zo hevig natuurlijk.... Krijg ik nu naweeen ofzo?! Ik roep wel steeds dat ik het graag nog eens over wil doen maar er zit toch echt geen kindje meer in mijn buik nu dus dan heeft het weinig zin volgens mij
Hallo meisjes joyo had het vanmiddag al laten vallen heeft iedereen al een buddy? En wie wil mij buddy worden? fijne avond meisjes liefs maria
Hola! Een buddy is wel handig, kun je die smsen als je nieuws hebt want geloof me, je bent dan niet zo snel bezig met het zwangerschapsforum Ik wil wel iemands buddy zijn hoor! Just let me know! Hebben net gegeten en nu ga ik snel boodschapjes doen voor morgen avond, tokkie later!
Hee meiden! Ben net terug van de vk. Alles weer perect. En idd het antwoord op mijn kwaaltjes was.....Tja de laatste loodjes he haha.....
Goedenavond allemaal, JoEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY Linnie..... EINDELIJK ZWANGER! Ik zei het je toch! Sorry dat ik al dágen niet geweest ben maar dat komt door: 1) jong kitten opgehaald ( overdag)sinterklaaskadootjes inpakken voor school (dinsdagavond) 2) theorie motorrijden (woensdagavond) 3) vandaag 40 jarig jubileum op school (overdag) en ik kreeg geen melding van jullie ;'( dat iemand iets had gestuurt! Ik heb jullie gemist.... Ik riep net naar chris: er is er weer 1 zwanger op forum. Hij zei: wie jij?! Ik zeg: hoe kan dat nou.... jij raakt me al een paar weken niet aan! hahhaha, Nee hoor... 2 dagen geleden of 3 nu weet ik het zelf niet eens meer! Maar ik moet morgen weer terug naar ziekenhuis voor pols... doet verschrikkelijk veel pijn. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar heb maar tot blz 618 gelezen en kan niet meer bijlezen daar ben ik nu te moe voor! Sorry! trusten allemaal xxx