Nog ff voor het slapen gaan: welterusten kippies! @Deli Lekker hoor, je mannetje helemaal fris! Mijn 'mannetje' moet van mij ook altijd helemaal fris ons bed in, hihi. Enne, ja als ik niet eerder zoiets meegemaakt zou hebben dan zou ik ook niet zo bang zijn. Maar precies twee jaar geleden dus echt vernielingen meegemaakt en die jongen was echt ergens niet normaal, soms voel je dat gewoon. Dus dat vind ik heel eng. Maar hopelijk is hij het niet en is er een andere verklaring voor (toch een instelling?). Anyway ik zet het uit mijn hoofd! Slaap lekker. Ik ga dromen over een pup en een baby! Tot toks!
goedemorgen allemaal vannacht 2 vage dromen gehad echt te bizar gewoon maarja misschien te veel in me hgoofd met dingen bezig want de innesteling zou zelfs nog meoten komen als het echt zo is. Dus rare dromen door een evt zwangerschap sluit ik mngo ff uit. Verder heb ik het koud en de bultjes gaan maar niet weg breiden zich juist uit die planten zich wel goed voort hahaha. Nou fijne dag allemaal en tot lees
Goeiemorgen! Dat was een kort nachtje. Maar gister wel heel gezellig geweest op het werk. Ik wil ook wel iemands buddy zijn! Hoe is het verder met jullie'?
goedemorgen meiden, even snel een berichtje voor ik ga werken.. ben gister volgens mij niet eens meer geweest hier. wel even bijgelezen trouwens. ben behoorlijk moe en alweer verkouden dus zal blij zijn als het vanmiddag is.. fijne dag! tot later. xxx
Goodmorning Chickens! Even snel, want het is ZOOOO druk op mijn werk.. En ik zou zo graag lekker met jullie willen tokken! Arme ik! Maar met mij gaat alles goed! Begin nu een beetje aan het idee te wennen en probeer te genieten! Maargoed, de angst blijft nog wel een beetje aan hoor! Het is allemaal heel eng! Qua klachtjes mag ik niet klagen, ben heel moe, zere boobs en warrig! Haha! Oh ja, ik plas om de haverklap, ook 's nachts Maar ik vind die klachtjes eigenlijk best leuk (zeg ik nu) Hoe is het met jullie? Ik kan helaas niet bijlezen en persoonlijk reageren, sorry! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Heey goeeeeeeeedemorgen allemaal..... Hoe gaat het met hier in het kippenhok ? @ Linnie, hoe gaat ie nou meis? Heb je gisteren een beetje bij kunnen tanken? Wat heerlijk dat je nog zoveel vrije dagen hebt zeg, helemaal in deze periode ....... En je haantje begint nu dus al trots te worden , en dat buikje komt er zeker meis en dan willen we natuurlijk jou buikfoto's bewonderen! @ Deli, je start van de dag zal nu wel heel anders verlopen. Wat fijn dat je mannetje gisteren nog zo lekker sliep, scheelt weer in tijd en kan oma hem meteen de fles geven, vind ze vast niet erg . Wel vervelend dat alles zo naar rook stinkt he? Mijn familie rookt ook allemaal en wanneer we daar het weekend zijn geweest kan ik ook echt onze kleding allemaal in de was gooien want die geur trekt echt overal in . Rookt je mam ook waar Wesley bij is? En wat lekker dat het op het kdv goed gaat met hem, en hj heeft gelijk dat wanneer hij honger heeft hij gaat mopperen, komt ie in ieder geval goed voor zichzelf op ! Ik denk dat ik dan ook maar ga kijken voor de advent flessen. Als ze niet bevallen kunnen we altijd andere halen, thanks......... @ Nata, ach die reacties vallen best mee hoor , ga er gewoon ffvoor zitten 's ochtends . Hoe gaat ie bij jou? Ik lees dat je last hebt van ongewenste telefoontjes , ik zou er ook helemaal naar van worden. Ik heb het op een gegeven moment ook gehad en wanneer ik dan gebeld werd, pakte ik op en legde de telefoon gewoon neer tot de andere kant ophing en zei helemaal niks, dus ook niet mijn naam. Ik hoop vooor je dat hij er snel mee ophoud en dat je niet zo bang meer hoeft te zijn. En gewoon hier lekker van je af komen tokken hoor! Maar nu kom je dus nog niet echt aan je studie toe , want kan me voorstellen dat je hoofd dar nu niet helemaal naar staat of gaaat dat wel? Wat zegt je haantje van die telefoontjes? Afgelopen keer ging het over een tante van me die mijn kind had gestolen. Na weken van zoeken hebben we het terug gevonden in het huis van mijn tante. Maar toen die thuis kwam greep ze het kind en zei, wat fijn dat jullie mijn kind hebben gevonden en gooide het op de grond en schopte het dood, zo dat is opgelost zei ze en toen werd ik huilend wakker! Maar het schijnt er idd bij te horen, en ze zeggen dromen zijn bedrog ...... @ Riddle, en ben je gisteren lekker op tijd naar huis gegaan? Heb je altijd al zo'n last van migraine gehad? Lastig dat er geen ander middeltje is wat je kan nemen. Ze zeggen vaak alleen veel drinken en rust nemen , maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Maar nog een dagje en dan is het alweer weekend! Doe maar rustig aan vandaag, mag van lienakip ... @ Mupkuh, jij hebt 6 parkieten? Dat zijn er nogal wat, maar wel gezellie denk ik of niet? Zingen ze er vrolijk op los? Als jij het wel wilt weten kun je toch altijd de vk vragen om het wel te bekijken en het later alleen aan jou laten vertellen, al kan ik me ok voorstellen dat het leuker is wanneer je het of beide wel of beide niet weet . Mss kun je je haantje nog overhalen . @ Queenbee, je haantje weer lekker thuis gekomen gisteren? Heerlijk is dat dan weer he? Wat fijn dat Jamie het zo naar zijn zin heeft op school. Ik vind dat ze op je werk niet zo moeilijk moeten doen hoor :wink. Je kan op je werk natuurlijk altijd vragen of je niet toch vrij kan krijgen met sinterklaas, desnoods alleen de tijd dat de sint er is, zou het gewoon proberen! En heeft Britt het vannacht weer zo goed gedaan? @ Maria, ik kan me voorstellen dat elke dag dat heen en weer reizen je nu hel veel energie kost, maar je wilt er natuurlijk graag voor haar zijn. En ik denk dat het ook wel de spanning erom heen is. Is ook niet niks wanneer je zulk nieuws krijgt. Hoe is je mam er zelf onder? Heb net ff je foto's bekeken van je kamertje, ziet er mooi uit hoor, daar kan je kleine meid straks vast wel lekker slapen!\En wat het geslacht betreft, mijn nichtje zei da ze het bij een meisje nog wel eens fout hebben, dat er dus toch stiekum een piemeltje verstopt zit , maar als 3 mensen het al zeggen lijkt me die kans wel heeeeeel erg klein .... En als je nog een buddy zoekt dan laat je het maar weten .... @ Yojo, thanks voor je uitleg, nu snap ik het , en het ziet er dan idd heel mooi uit, nu zie ik ook wel dat dat erin veranderd is . Geeft echt geweldig effect! En jij vandaag volgens je banner de eisprong , goed aan het klussen geweest . Klopt het ook een beetje met je temp, of is die nog steeds zo raar hoog? @ Silly, ik ben ook echt een ochtendkippetje hoor en heb meteen vanaf het moment dat ik mijn ogen open doe mijn snavel los , en er zijn mensen die daar niet zo goed tegen kunnen (mijn zusje bijv haha) Meis je moet gewoon kijken wat je aankan op het moment, en wanneer je daarna weer rust nodig bent probeer er dan aan toe te geven. Fijn dat je haantje zo pos. is en ik denk dat hij het allemaal met liefde doent nu hoor meis, hij wil ook alleen maar dat het goed gaat met jou en jullie kleine Maar kan wel begrijpen dat het je allemaal af en toe teveel wordt, en dan is het alleen al heerlijk om het van je af te tokken he, gewoon blijven doen hoor! Het valt ook allemaal niet mee. Dikke knuffel voor jou. Suc6 bij de gyn vandaag, ben benieuwd wat ze zeggen... @ Pooh, meis, ik kan me helemaal voorstellen dat je hoofd er nu ff niet naar staat, wanneer je behoefte hebt kun je hier altijd komen tokken en ook wanneer je alleen maar ff je verhaal kwijt wil. Je zit ook in een spannende periode en dan heb je veel aan je hoofd. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis dan? Jij ook een heel dikke knuffel! @ Wendy1983, wat fijn dat alles goed gaat . Gezellie gehad bij je vriendin? fijn dat alles weer goed was bij de vk. En ja de laatste loodjes ...... Doe maar rustig aan en geniet nog ff van de kleine in je buik @ Dagdromer, vandaag je allerlaatste dagje werken als niet moeder en hoe voelt dat? Kun je over een paar uurtjes heerlijk gaan genieten van je verlof! Suc6 nog vandaag! @ Miranda, dus je hebt je katje al in huis? Wat gaaf zeg. Kun je die lekker vertroetelen. En vandaag moet je toch weer naar het ziekenhuis met je pols? Ben benieuwd wat ze er van zeggen. Hoe lang loop je er nu al mee? Je zou toch zeggen dat de pijn een keer minder moet worden . Dikke knuffel! @ Melanina, weet je ook wat het voor bultjes zijn dan? Heb je er last van, dat ze jeuken of zo? Wat vervelend zeg die dromen , kan er over meepraten. Hoop voor je dat ze komende nacht weer wegblijven! @ Juffie, rustig aan he meis. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het hebt gehad aan het eind van de dag en helemaal aan het eind van de week. Maar straks nog maar 3 weken! We zullen je erdoor slepen hoor meis! Heel dikke knuffel voor jou! En wanneer je dit leest heb je al lekker weekend. Heb je nog plannen? Hier gaat alles zijn gangetje. Alleen wat last van mijn rug en ben moe, maar verder gaat het goed . Vanmiddag gaan we naar Ter Apel, mijn zusje helpen met verbouwen van de bijkeuken , heb er wel zin in, al ben ik na zo'n weekend vaak helemaal gesloopt , maar goed het is wel lekker om er ff uit te zijn en ik denk dat ik me gewoon bezig ga houden met de catering en commentaar geven . Meiden mocht ik jullie niet meer tokken, Allemaal een heel fijne (werk)dag en alvast een prettig weekend! Knuffel Liena
Heeeey meiden, Hier mijn allerlaatste berichtje (voorlopig) vanaf mijn werk. Nog een paar uur zwoegen (en appelflappen eten) en dan VERLOF! Ik ga thuis weer teruglezen maar of dat vandaag gaat lukken weet ik niet. Moet nog allerlei boodschappen doen want we krijgen eters vanavond. Gezellig! Tok later!
Heey kippetjes Ik heb ff een vraagje. Heb een poll gemaakt bij babynamen, want we komen er gewoon niet uit voor een jongen . Meisje was niet zo moeilijk maar voor een jongen . Willen jullie ook eens kijken en je mening geven? Knuffel Liena
Goedemorgen allemaal! Hier een slaperige kip vanaf haar werk, dat nachtje wakker met Wesley breekt me nog steeds op maar ja, hoort erbij dus niks te zeuren! Bijna weekend @ Nata, kan me voorstellen dat je dan idd een beetje bang bent als het niet de eerste keer is! Hopelijk heeft de persoon in kwestie ook snel door dat het niet leuk is en ben je er snel vanaf! Heb je goed geslapen? @ Linnie, whahahaha..... Spannend he! Kan het me nog wel herinneren ja, ben je van de onzekerheid af voor de test, begint hetzelfde gezeur erna hoort er echt bij meis en het is ook spannend helemaal tot aan de eerste echo maar we veren voor jou meis! Werkse vandaag ook jij hebt bijna weekend! @ Liena, probeer maar wel een beetje rustig aan te doen hoor! Ik was ook nog altijd op sjouw in mijn zwangerschap, je lichaam kan zelf heel goed aangeven wanneer het teveel is en als je zo nu en dan een relax dagje inlast kan het ook prima natuurlijk! Geniet maar van het delegeren en de gezelligheid Mijn moeder rookt niet bij Wesley in de buurt! Maar ja, als hij er niet is rookt ze de hele dag door er gaat wel een pakje van 30 in elke dag dus ja, dan stink je gewoon als je daar 1 min. binnen bent geweest doe je niks aan?! Maar Wesley's kleertjes zijn weer allemaal gewassen en de knuffels hebben allemaal buiten gehangen dus die waren steenkoud maar wel weer fris en Wesley is lekker onder de douche geweest met mij gister avond dus de stank is weg! Mijn haan zei, als hij zo stinkt dan moet ze toch wel roken bij 'm....... Hij is net zelf een week of 3 gestopt met roken, hij rookte ook een pakkie per dag dus heeft geen idee nog hoe erg je stinkt dan... Zaterdag gaan we ff samen naar mijn moeder dus dan zal hij er wel achter komen hoe erg je kamer stinkt als je er de hele dag in rookt en jij dus ook als je daar even bent. @ Queenie, ik kan hier niet op hyves, wat een gekrabbel he zal straks of morgen even mijn best doen. Vanavond nl. meidenavond bij mij thuis dus dan heb ik weinig tijd moet eea voorbereiden voor het gourmetten nl. Maar wij gaan idd altijd voor de laatste fles met Wesley douchen of we doen m in bad. Vanaf week 1 toen hij zo vroeg kwam in de nacht en veel wakker was 'snachts hebben we dat gedaan zodat hij lekker doezelig wordt. Nu moet ik zeggen dat mijn haan ook altijd pas tussen 00.00 en 01.00 gaat slapen dus dan geeft hij tegen 22.00/23.00 de laatste fles en dan mag Wesley nog altijd even spelen van 'm tot hij zelf weer aangeeft dat hji moe is. Soms is dat meteen maar soms gaat hij ook wel eens pas om 00.00 naar bed dan. @ All, veeeeeeeeeeeeeeeeeer 'k ga wat doen hier
Mogguh Kippies Zoooo Liena...heb even op je poll gereageerd hoor Hier alles kl*te...stond alweer heeeel slecht op pff, straks om half 10 heb ik heb gesprekje met mijn bazin dus ben benieuwd wat eruit komt, gisteren om kwart over 3 weg gegaan en dat is wel heel fijn maar iets aan de studie doen of zo lukt dan evengoed niet, zit soms te twijfelen om hem om te geven maar ja als ik dat doe begin ik er voorlopig helemaal neit meer aan als die kleine er eenmaal is....zie nog wel @Dag..geniet van je laatste werkdag en de appelflappen mmm lekker @Deli...succes meid vandaag...
@ Riedel, jij ook succes vandaag en sterkte met werken en het gesprek! Ik zou idd een beetje proberen door te zetten met je studie als het lukt omdat het er anders misschien helemaal niet meer van komt. Maar wat niet gaat, gaat niet! Ik was in het begin ook supermoe en ik ging gewoon door met alles wat ik moest doen als ik uit werk kwam direct, niet eerst gaan zitten maar meteen aan de bak thuis en dan tegen 19.00 uur als ik klaar was ff relaxen en als ik heel moe was ging ik ook gewoon slapen, jammer dan dat het niet zo gezellig was maar dat moest gewoon....
@ Liena, ik heb er 6 ja ze kletsen altijd heerlijk. Ze zitten wel buiten hoor anders zou ik er gek van worden. Ik heb een blauwehalsbandparkiet, 2 gele roodruggen en 3 grasparkietjes. En betreft het geslacht soms zou ik het wel stiekem willen weten. Maar ergens vind ik het dan niet eerlijk tegenover mijn vriend. Maar ach we zullen zien. Hoe gaat het met jou?
Zo ben terug van het gesprek en het is heel goed gegaan, ik werk nu elke dag tot kwart over 2 dan ben ik om 3 uur thuis, dan kan ik even een uurtje rusten en eventueel wat aan school doen als het goed gaat die dag....en dan maar hopen dat ik het haal en anders heb ik mijn best gedaan
Mogguh kippies! @Kristel; Allereerst voor jou; EEN HELE FIJNE TROUWDAG GEWENST! GENIET ERVAN! VANAVOND BEN JE EEN GETROUWD KIPPIE! @Yootje; Hoe was je knutselavondje? Lekker aan het freubelen geweest? Jammer dat je een kort nachtje hebt gehad, vanavond vroeg op stok dus! @Nata; Bah zeg, die stalker... ben je vandaag nog weer gebeld dan? Brr... En idd, Britt gaat heel lekker! Vanmorgen was het weer kwart voor 7, dus ben supertrots op mijn kuikentje! Dat slaaptekort valt wel mee, hoef het niet in te halen, ben toch al nooit zo'n slaper geweest. Straks ga ik weer werken op dinsdag, woensdag en donderdag. Dus mijn verlof/vakantie zit er nu officieel op, want ik ben altijd op vrijdag en maandag vrij... raar idee eigenlijk wel hoor, zit je bijna 4 maanden thuis en dinsdag mag ik weer aan de bak.. @Deli; Vind ik ook altijd zo vies als je ergens komt waar in huis gerookt wordt. En ook al roken ze niet als jij er bent, die geur hangt dan toch in de kamer en kruipt altijd in je kleren, blergh! Bij ons in huis mag dan ook absoluut niet gerookt worden, dat doen ze maar buiten. Mijn tuin is groot genoeg en ze kunnen zelfs overdekt zitten als het regent! En over je pijnen, naweeen kan toch helemaal niet meer nu? Anders bel je even de HA of de assistente en leg je het even voor, misschien dat zij raad weten. Was je eigenlijk al weer ongi geworden? En ja, dat gekrabbel.. had me toch ook een partijtje lamme vingers gister dat wil je niet weten! Alhoewel ze nu ook al lam beginnen te worden hoor, haha! @Riedel; Fijn dat het gesprek goed gegaan is! Tot kwart over 2 is ook lang genoeg dan hoor! En wel je rust pakken dan als je het nodig hebt he? @Wendy; Fijn dat alles weer goed was bij de VK! En dat hoor je vaak de laatste weken he, 'de laatste loodjes wegen het zwaarst...' Bah, kon die zin op het eind niet meer horen! Helemaal omdat ik 9 dagen overtijd liep natuurlijk, dus iedereen vroeg of ik het nog vol hield... heel lief bedoeld natuurlijk, maar werd er op den duur zo zat van steeds hetzelfde te vertellen. Dus toen heb ik op mijn hyves een blog gemaakt, hihi! En kreeg ik ineens minder telefoontjes, smsjes en mailtjes over hoe het me ging qua zwangerschap! @Miranda; Wat leuk dat je je kitten hebt! Foto? En je theorie, geslaagd? Suc6 vandaag in het zkh met je pols. Dus daar heb je nog steeds zo'n last van? Bah, da's niet goed. @Melanina; Kan zijn hoor dat je daardoor raar droomt.. wat kan je dan ook belabberd wakker worden na een rotdroom he? Ik heb een keer een droom gehad waar ik de hele dag erna last van heb gehad, was er met mijn hoofd niet bij, en heb die dag bijna 2 aanrijdingen gehad... de 1e reed ik zo de rotonde op zonder na te denken en te kijken of ik uberhaupt al wel erop kon, en de 2e was om 5u na het werk, reed ik bijna een fietser van de hakken... tis dat mensen toeterden, anders had ik het nieteens gezien.. Was trouwens een hele enge droom, maar die leek zo echt, gewoon niet leuk. @Juffie; Beterschap meis! @Linnie; Klachtjes vind je leuk? Hihi, ja nu nog! Blijf het zo super vinden he dat je nu zwanger bent! @Liena; Ik ga ook gewoon vragen of ik dan vrij mag hoor, al is het alleen maar de ochtend, of 2 uurtjes. Tis namelijk maar een uurtje volgens mij, en het is maar 1x de eerst keer voor Jamie.. Veel plezier in Ter Apel, doe je wel rustig aan met dat verbouwen? Zal ook ff kijken bij je poll. @Dagdromer; Oeh, je laatste werkdag! Heerlijk! Bijna mijn eerste alweer... hihi! Veel plezier vanavond alvast! En over dat buddyding, ik wil ook wel iemands buddy zijn hoor! Been there done that, toch Deli? ----- Zo, Britt werd vannacht wakker tegen 5u, dus ik erheen de speen er weer in en ze werd wakker tegen half 7! Jippie! We hebben het oude ritme er weer in! Jiehaa! Jamie lag gister om kwart over 5 knock-out op de bank te slapen, was zo druk aan het spelen geweest met zijn vriendje, hihi! Dus heb hem maar wakker gemaakt om half 6 en een fles gegeven, maar daarna knapte hij weer helemaal op en werd het alsnog half 8 dat hij op bed ging.. Blijkbaar had hij dat hazeslaapje net even nodig.. Xx
Vind ik ook Deli...maar vind et moeilijk om zo te denken, wil niet falen dus doe ik soms wel eens teveel zoals met school dat ik me nu al dagelijks onwijs druk maak over of ik het wel red en kan terwijl ik eind jan. pas examen doe Lastig ben ik weer voor mezelf
@ Queenie, wat goed van jou dat je dat hebt onthouden van Kristel Ja roken is niet fijn ik kan er heel goed tegen hoor, heb altijd bij een rokende moeder gewoont en mijn haan rookte ook altijd in huis maar het is lekkerder als het rookvrij is zoals nu Ik vroeg het aan mijn moeder wat die pijn betreft en ze zei dat het wel normaal was omdat alles weer een beetje z'n weg moet vinden?! Maar goed, ik kijk het even aan. Ik ben 1 x ongie geweest en als mijn cyclus weer meteen zo is als daarvoor heeeeeel netjes 28 dagen dan zit ik nu ook wel in de eitijd dus misschien is dat het wel? I don't know?! Nog effe aankijken! Hihihi... Vorig jaar in deze maand wasik druk aan de klus in eitijd whoeeeeeeehieeeeee... Fijn dat Britt goed heeft geslapen! Beterrrrrr... Wesley lacht om de speen, als ik die wil geven voor troost spuugt ie 'm gewoon uit dus beter dat Britt zich wel laat foppen @ Kristel, fijne dag inderdaad, geniet er van en kom snel foto's loeren op hyves @ Riedel, ik kan het me wel voorstellen maar je moet maar zo denken, hoe drukker jij je maakt hoe vervelender je je eronder voelt! Probeer het een beetje los te laten. Dat is moeilijk en moet je leren maar het is er nu wel de ideale tijd voor want je draagt een kindje waarbij je lekker relaxed moet doen want dat is het beste voor je! @ Vind ik ook altijd zo vies als je ergens komt waar in huis gerookt wordt. En ook al roken ze niet als jij er bent, die geur hangt dan toch in de kamer en kruipt altijd in je kleren, blergh! Bij ons in huis mag dan ook absoluut niet gerookt worden, dat doen ze maar buiten. Mijn tuin is groot genoeg en ze kunnen zelfs overdekt zitten als het regent! En over je pijnen, naweeen kan toch helemaal niet meer nu? Anders bel je even de HA of de assistente en leg je het even voor, misschien dat zij raad weten. Was je eigenlijk al weer ongi geworden? En ja, dat gekrabbel.. had me toch ook een partijtje lamme vingers gister dat wil je niet weten! Alhoewel ze nu ook al lam beginnen te worden hoor, haha!
Ja Deli heb je helemaal gelijk in mijn bazin zegt precies hetzelfde...ik hoop dat ik dat kan want zit er nu steeds over te piekeren van "oke nu ga ik eerder weg van huis dus moet ik al die uren aan school besteden anders redt ik het niet"...terwijl dat niet de bedoeling is, moet ook rusten en mijn bazin zegt ook van je hebt ook een prive leven dat je hierdoor meer kan gaan oppakken en zo....pfff zit mezelf gewoon beetje boel in de weg Ach laat me maar zeuren en vechten met mezelf