bedacht met net tijdens het koken dat ik riddle helemaal vergeten ben te feliciteren Dus bij deze gefeliciflapsteerd! fijne dag vandaag! mup: herken het hoor. was in het begin ook steeds bang voor hetgeen wat ik in mijn inlegkruisje zou aantreffen. had ook last van bruinverlies dus was steeds bang dat het door zou zetten. wordt wel minder hoor!
@ Juffie, ach een tweede keer zal het me toch niet zo snel overkomen. Echt super dat het bij jou gewoon goed gegaan is ondanks dat bruin.
Met vlagen heb ik ook nog wel symtonen zoals nu ligt denk ik dus ook aan wat ik gegeten heb. Ach nog 2 weken.
over twee weken mag ik ook weer naar de vk. kunnen we samen aftellen! ga ook zo eten. heb echt trek. haantje stond in de file dus we eten wat later.. is nu onderweg dus de lasagne staat aan...
Goeieavond! Weer flink getokt hier! @ Mink ik moet ff denken hoe ik dat gedaan heb met die tijd....volgens mij -1 uur.....
Hallo kippies, Ff snel een berichtje! Helaas geen tijd om helemaal bij te lezen, want ik ga zo lekker op de bank mijn favo series kijken Heb net ff lekker liggen slapen, ik was zo moe, ik denk de warmte.. Hoe is het met jullie? Dikke kus
Heey kippies! JIPPIE! VANDAAG 32 WEKEN ZWANGER! \/ @Riedel; Van harte met je verjaardag! En Kristel, ik vind het super(piep) voor jullie dat je nu weer in onzekerheid zit. Hoop dat je snel naar de gynaecoloog kan zodat hij kan zien waar het aan ligt.. in elk geval wil ik je heel veel sterkte wensen, bij deze een dikke knuff voor jou. Heb wel alles teruggelezen, maar weet zo niet meer wie wat allemaal gezegd heeft... Wat betreft de makelaar gisteravond, die vond het niet nodig om de prijs te verlagen, omdat we al scherp met de prijs zijn. Bij ons in Delfzijl staan er totaal 24 huizen te koop in onze prijsklasse, dus dat valt best mee. Dus nu houden we elke week contact om te kijken wat we kunnen doen, aangezien wij half juli er wel uit gaan... Maar hij ging z'n best voor ons doen, dus ik ben benieuwd... Nu is het zo dat onze overburen hun huis ook te koop hebben, dat huis is een rijtjeshuis, dus zonder garage, met een kleinere tuin en een kleiner huis. Daar staat nu een optie op, maar daar zit nog een koper achter. Mocht de optie nu wel door gaan, belt onze makelaar hun makelaar om te polsen of die andere koper misschien bij ons wil kijken. Voor een paar duizend euro heb je dan wel een groter huis, grotere tuin en een garage... En weer kunnen we niks anders doen dan afwachten... Xx
Heey Lin! Lekker toch, even lekker wegdutten? Veel kijkplezier met je series! Zal ff kijken waar ik naar ga kijken... Xx
Hey Linnie; hoop dat je wel lekker geslapen hebt, wat ga jij kijken vanavond? Ik heb net ook flink geslapen, want ik was echt bekaf... was zo vies warm vandaag... volgens mij is het erg rustig vanavond?
hey queenkippie; zou mooi zijn als jullie huis snel verkocht wordt idd. Je gaat ons toch niet vertellen dat je last hebt van zwangerschapsdementie? neem een voorbeeld aan Liena hahahha. Ik ben net zwanger en er bagger in om alles te onthouden
Zwangerschapsdementie? Nouja, als dat een excuus is dat ik niet veel onthouden kan, dan doe mij die maar! En dan wil je steeds wel teruglezen en je net getikte berichtje knippen en plakken enzo, maar dan gaat hier vaak internet uit of het mislukt en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen... grmbl... Xx
Kippies, nu weet ik al niet meer wat ik allemaal heb gelezen! Helaas kan ik op mijn werk niet online aangezien er iemand recht op mijn scherm kijkt, dus ik heb elke avond een paar bladzijden kippenstory! Op basis van mijn geheugen hier mijn pick-ups: @Kristel Echt kl*te voor je. Wel supervruchtbaar inderdaad. Nog ff afwachten natuurlijk, wie weet komt het toch nog goed. En anders misschien even een pauze inlassen. Misschien moet je lichaam ff bijkomen van het zwanger worden (drie keer achter elkaar)? Misschien dat wat rust inderdaad wonderen doet. Ik hoop het voor je! @Queen Heel herkenbaar, laptopaccu wil niet meer zo, dus bij mij is knippen en plakken en dan steeds teruglezen er ook niet bij.. moet het nu in één keer onthouden. En dan ben jij daarbij nog HOOGzwanger (die houden we erin! wink @Riddle Gefeliciteerd! Ondanks alles toch een fijne verjaardag! Je moet maar zo denken: jij hebt na je verjaardag ook nog twee feestjes tegoed (trouwen en zwanger worden, als de zin terugkomt.. tijd zat!) @Linnie Slaap jij maar want van binnen is het nu natuurlijk streetfight bij jou! @Liena Ik sta tweede in de poule! De baas staat op 1. Maar dat is natuurlijk puur tactiek van mijn kant, die láát ik gewoon winnen.. Hiihi. Enne.. als je zwanger bent is het juist mooi als je aankomt.. lekker showen joh, je hebt al die zwangerschapsglans en dan ook nog die kilo'tjes erbij maakt het compleet. Helpt vast niet als ik dat zeg, maar probeer me maar te geloven, het is waar! 8) @Pooh Ik ben nu ook heel druk met andere dingen en ik denk wel dat dat invloed heeft op zwanger worden.. in ieder geval mooi dat je niet misselijk en al aan je scriptie hebt hoeven zitten! @Miranda Jij hebt ook genoeg aan je hoofd als ik het zo hoor.. ik hoop voor jou ook dat de rust snel wederkeert.. dan ben je vast ineens zwanger. Veer! @Mupkuh Stringturen, hahahahahahaha. Ik hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent. Is al lastig, zo'n klein stukje stof en dan wil je ook nog eens niets zien natuurlijk! @De rest: Sorry, mijn geheugen gaat tot hier, veer en tot later! X
Gewoon in 1 scherm teruglezen en een ander scherm er naast om te reageren Queenie, misschien is dat handig?! Goedeeeeeeeeee avond overigens
Zooooooooooo, serie's zijn afgelopen! Haantje zit hierachter voetbal te kijken en ik heel driftig te typen Ik heb alleen niet heel veel fut om iedereen persoonlijk een memo te geven, dus doe ik het zo; BEN HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ MET JULLIE! Op deze manier vinden jullie me toch wel lief, zelfs zonder persoonlijke memo Linnie heeft rare buikpijn.. Niet leuk!
Hihi! Nu ik weet dat ik geen eisprong heb, let ik niet meer zo op mijn banner! Maar zie opeens dat ik alweer op dag 70 zit Lang leve de gangster-streetfight! NOT! Wanneer gaat er nou eens iemand winnen
Volgens mij zitten alle kippen op hun stok, dus Linniekip is helemaal alleen Ik ga ook lekker richting stok, tok snel! xxx
Heey, da's idd een goeie. Thanx! En ja Nata, 'hoogzwanger' is vanaf gister wel een blijvertje ja, haha! Linnie was even RemiaKip... ik weet zeker dat er uit die gangstafight binnenkort een winnaar gaat komen! Of 3... Oja, ik ben ook heel blij met jullie hoor! Ik ga ook op stok, mijn oogjes vallen gewoon dicht.... Trusten en tok gauw (morgenavond dus, hihi!) ! Xx