Mink, heb je een sms gestuurd, natuurlijk wil ik je buddy zijn! superleuk zelfs! Ohhhh wat gaat de tijd hard zeg, ben benieuwd naar de volgende kuikens! Ik heb niet veel tijd om te reageren maar denk wel aan jullie natuurlijk! Dikke klus!
zoo weer lekker gesopt het is weer netjes hier in iedergeval. nu we even klaar mee. te veel doen ga ik toch merken aan harde buik af en toe.. nu even lekker niks doen dus miranda: wat een schatje zeg! zou ook wel een klein poesje willen maar heb een haantje die een hekel heeft aan katten, jammer genoeg.. mink: lekker gewandeld?
Ik ben ook aan het poetsen juffie en moet nog ff opschieten want als wesley de volgende fles moet hebben moeten we zorgen dat we bij mijn moeder zijn haantje moest ff haar laptop fixen... Daarom ga ik snel weer verder, tok jullie allemaal snel weer!
Haahahahaha ik denk dat alle kippen n zuivere hok willen hebben want ik ben ookj aan het poetsen. Moet alleen nog de badkamer doen ( die ligt nl beneden en daar zit de wc in voor bezoek). We hebben nl maar 1 wc in huis. Vanavond komt collega van Chris met zn vrouw op bezoek. Gezellig wordt het weer! Ga nog even naar de boer aardappels halen en dan ga ik verder met poetsen! xxx P.s.misschien tot later
@ Miran, Ahh wat een schatje je kitten! @ Yojo, hoe gaat het met tempen meis? Hoe gaat het met de rest hier?
boodschappen zijn binnen ! en net 2 vieze oliebollen gegeten jakkiies leek wel behangplaksel ben nu gelijk misselijk. Net in de bas 2 scherpe steken in me buik bah zal toch niet al krampen zijn voor me menstruatie over 1 week * duim duim* en hoest met de rest van jullie dit weekend ?
melanina: oh oliebollen. klinkt wel lekker maar van die behanplakselballen zijn niet lekker natuurlijk my: hoe gaat het bij jou?
Geen idee met tempen....denk gister of vandaag mijn ei. Maar dat zullen we morgen wel zien aan de temp.....eerst heel hoog nu heel laag en vandaag een tiende graad hoger... Olliebollen....zo vies! Bleh!
hee kippies, Ben er even heel kort, mijn schoonouders zijn hier voor wat klusjes en het poetsen van mijn huis. Ik wil ook best voor iemand buddy willen zijn, maar zit wel met het punt dat ik totaal niet weet wanneer ik zelf ga bevallen... Dat zou dus wel eens lastig kunnen zijn. Laat maar horen als iemand wil! Ga nog even mijn schoonouders gezelschap houden!
@ Melanina, waarom at je er dan 2 op als ze zo vies waren? hehe. Klinkt wel erg smerig hoe je het schreef. @ Juffie, met mij gaat het wel. En met jou meis? Ik zit nu weer op dag 4 van me cyclus, weer heel licht ongie. Maar me temp is nu steeds schommelend wat die vorige cyclus nooit was, dus ik heb goede hoop dat het nu misschien een keer goed komt. Heb ook ovu testen besteld . @ Yojo, Spannend hoor, klusze . @ Sylvia, Lieve schoonouders heb je!
Ohhh wat erg.. Kan me maar niet concentreren en vergeet de helft van wat ik heb bijgelezen! Sorry @My; Meis, ben je ongi geworden... Verdorie! Had je zo graag nog naast me gehad op die roze wolk! Jammer meis! @Yootje; Spannend meis, klusze! @Melanina; Nog een weekje geduld, spannend hoor! @Miran; Poetze! @Juffie; Ook al lekker gepoetst? En rustig aan, we willen hier geen harde buiken @De rest; Lekker aan het genieten van het weekend? HEERLIJK! Zat net het consultatiebureau te kijken, vond ik altijd al leuk, maar nu nog leuker! Haha! Ga weer afsluiten, ga lekker naar een vriendinnetje en daarna nog haantje ophalen van een vrijgezellenfeest!
my: een cyclus met ei zou inderdaad wel heel fijn zijn! hoop met je mee! linnie: klinkt behoorlijk zwanger die vergeetachtigheid. fijne avond!
Goedenavond kippies! Hoe is het met iedereen? Heb nog niet alles teruggelezen. Haantje en ik hebben een pup! Helemaal hotel de botel! Heb al heel veel foto's gemaakt maar het kabeltje van mijn camera naar mijn laptop ligt nog ergens ik weet niet waar, sinds de verhuizing. Het is een Beagle en ze is 9 weken oud. Echt superschattig! Echt een baby! Leuk hè, Miran! Die van ons moet samen met een parkiet en een poes dus ben erg benieuwd hoe dat gaat. Ze is in ieder geval heel speels en druk. Komt vast goed. Echt genieten! Fijne avond nog en welterusten voor de op stok zittende kippetjes!
altijd leuk een nieuw huisdiertje goedemorgen allemaal tja had honger dus ze moesten erin wel spijt van gehad heb ze heel de avond nog gevoeld bah was gewoon misselijk. Pff word verkouden denk ik of me ongie komt er eerder aan loopneis raar gevoel in me buik boobs doen auw en ben mega moe . Mannetje gaat zo naar de foto beurs geeft mij de tijd om lekker huisje te doen en dalijk de sims op de pc te doen.
Goedemorgen allemaal! Heb net Wesley de fles gegeven en wacht dan altijd nog even zodat ik zo kan checken of hij lekker slaapt dus ik dacht kom ff langs waaien om jullie een fijne zondag te wensen Dus bij deze, fijne zondag allemaal! Misschien kom ik straks nog even tokken maar we krjigen vanmiddag kraamvisite
Goedemorgen meiden, Ik ben er ook weer heel eventjes. Denk dat ik morgen meer tijd heb om bij te lezen alleen. Fijne zondag! Kus