[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee kippies, ben blij dat het normaal lijkt te zijn!
    Zie dat het verder vrij rustig is geweest vandaag.
    Ik ga mijn bedje in, heb behoorlijk last van harde buiken vanavond, en voel me niet echt lekker.
    ik tok jullie snel weer!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    sylvia doe maar lekker rustig

ik ben net uit bad moest ff bijkomen vd schrik maar merk dat het me toch wel weer raakt stomme emo muts die ik ben.
    Ik heb wel besloten aan de ovu testen te gaan als me ongie klaar is want ik weet het nu helemaal niet meer.
    sorry voor ergo berichtjes :(

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    beterschap Sylvia

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Silly beterschap!

Fijne avond allemaal!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    silly: beterschap! zie dat je vandaag 32 weken bent! weer een weekje verder!

melanina: snap best dat je ervan baalt meis! ongesteld worden is nooit leuk :( misschien wel een goed idee om ovutesten te gaan gebruiken. zo'n groot verschil deze cyclus weer met de vorige. hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt!

tot morgen allemaal!

xxx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond en trusten

Sorry voor korte berichtje maar ik ga kijken of ik mn schatje zover kan krijgen om te klussen... ik heb er zin in. Ik heb het gevoel dat mn ei nog niet komt is geweest want ik heb nu 2 dagen achter elkaar n zelfde temp en ik ben nu pas "waterig" :oops:
    Ach we zullen zien... ik ben wel wat misselijk en dat kan idd op mn ei duiden. Dat heb ik iedere maand nl.

Ik ga op stok...
    Tok morgen!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!

zo weer een nieuwe werkweek is aangebroken. allemaal genoten van het weekend?
    vannacht een onrustig nachtje gehad helaas. elk uur er bijna uit om te plassen en kon mijn draai niet zo vinden. verder een drukke uk in mijn buik. behoorlijk moe nu dus. vannavond maar lekker op tijd in bed :)

fijne dag allemaal !

oh ja alweer 33 weken vandaag!

xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik tikte net mn temperatuur in en wat denken jullie?...... Jaaaaaaaaaaaaaaaaa FF heeft mn ei gevonden (ikzelf denk dat ik m nog niet gehad heb maar goed), ben gisteren en eergisteren wel wat misselijk geweest maar verders niks. En wat zag mn oog.... mn ei is op de dag dat ik geklust heb gehad hahahahahaa maar ik vertrouw deze keer niet. Ik denk dat ik er niks van gebakken heb deze ronde!

We zullen weer moeten wachten. Aan mn temp te zien vertrouw ik t niet!

Groetjes Miranda

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Proficiat Juffie en natuurlijk ook Liena met jullie 33 weken he!

@Liena mocht je nog niemand gevonden hebben voor je als buddy zijnde mag je mij ook vragen he meid.

@all, ik ga dadelijk weer in mn boeken en leren voor mn theorie want na school en sweekends komt er niks van met de kinders hier in huis. Dus heb ik me voorgenomen om onder schooltijd te leren.

Doei

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad?

@ Deli, heb je het weekend weer een beetje bij kunnen tanken?
    Fijn dat je mam niet rookt bij Wesley in de buurt, maar die geur hangt idd wel in huis en dat trekt echt overal in. Als wij bij mijn ouders zijn geweest gooi ik zelf ook altijd mijn kleren in de was ;) . Wat kanp da je haantje is gestopt met roken! Heeft hij er geen moeite mee ;)?
    En heb je vrijdagavond een gezellige avond gehad met het gourmetten?

@ Riddle, meis ik hoop dat je een beetje een lekker en vooral (bijna)hoofdpijnvrij weekend hebt gehad? Niks aan als je je zo belabberd voelt. Wat fijn dat je met je bazin eerst deze oplossing hebt kunnen bedenken door de dagen wat in te korten. Wie weet heeft het effect!
    En met je studie is het idd zo dat wanneer je het niet afmaakt het er voorlopig niet van zal komen, straks heb je het er vast te druk voor, maar het is ook belangrijk dat je rust neemt hoor meis, en het kan best zijn dat wanneer je het wat rustiger hebt je wat meer energie krijgt en de studie daardoor ook weer makkelijker gaat :)

@ Mupkuh, o het scheelt vast een heleboel dat je de vogeltjes niet binnenhebt, want ze kunnen volgens mij echt behoorlijk herrie maken :D .
    Wij vonden het ook heel lastig hoor, wel/niet het geslacht weten. Heb je voor jezelf de keuze kunnen maken? Gefeliciteerd met je 19 weken! Nog een week en dan mag je ook terugtellen ;) .........

@ Queenbee, vandaag je laatste dagje vrij, geniet er lekker van! Ben benieuwd of ze op je werk zo schappelijk zijn dat je de sint-ochtend een paar uurtjes vrij mag om ook te kunnen gaan, want dat zou toch wel heel mooi zijn, en het is natuurljk ook best spannend en dan is het toch ook wel lekker wanneer mama er is ;) .
    En afgelopen vrijdag had je het back to the fifthy's feestje 8) > Had je het leuk gehad? Ben wel benieuwd hoe je er nu uiteindelijk uitzag :D .....

@ Silly, fijn dat het vrijdag allemaal goed was bij de gyn. Ik meende ook dat ze het tot week 35 probeerden te remmen, maar mss verschilt dat ook wel per zwangerschap :rolleyes: . Maar je hebt in ieder geval je mijlpaal van 32 weken bereikt en dat is vast wel een heel fijn idee :D . Nu op naar de 34 weken ;) ? Maar je hebt dus nog steeds die harde buiken :( . Had je de uitslag van je urine nog gehad?
    Wat trouwens een rare reactie van je haantjes werk, net of jullie het erom doen, kan me voorstellen dat je daar boos om word :evil: , slaat nergens op!
    En het verhaal van de afscheiding herken ik ook hoor, heb er ook best veel last van :oops: .

@ Maria, ik kan me wel voorstellen dat je mam graag naar huis wilde hoor, maar ja of dat dan ook idd het verstandigst is :( . Hoe is het het weekend gegaan? Heb je het idee dat ze het thuis een beetje aankan allemaal?
    Suc6 vandaag bij de vk, ben benieuwd wat ze zeggen ;) , ik mag morgen weer, dan krijg ik het bevallingsverhaal :rolleyes: , vind het nog maar niks ;) ......

@ Pooh, wel fijn dat je ei in ieder geval geweest is, en dus aanstaande donderdag weer naar de gyn. Ik kan me voorstellen dat je met heel veel vragen zit, het is allemaal ook onbekend, tenminste bij mij wel dus k zou ook geen idee hebben hoe het verder zou gaan :oops: Hoop dat het allemaal een beetje mee mag vallen en je wens ook snel in vervulling mag gaan. Dikke knuffel....

@ Nata, het is idd nog maar een paar weekjes (vandaag 7 ;) ), dus het wordt nu toch allemaal wel heel spannend.
    Hoe is het bij jou? Zijn de vage telefoontjes inmiddels weer gestopt? Ben benieuwd of ze er achter kunnen komen of zij je zo vaak hebben gebeld, dat zou dan op zich wel een fijn idee zijn toch en natuurlijk helemaal wanneer het nu dan ook idd zou stoppen :D ....
    Hoe was het etentje vrijdag met je ex-collega's ;)en hoe gaat het met jullie puppie? Zal straks eens kijken wat een beagle is want die ken ik geloof ik niet :oops: ...

@ Linnie, hoe gaat het meis? Heb je een lekker weekend achter de rug? Voelt nog steeds goed om zwanger te zijn ;) . Haantje inmiddels ook een beetje aan het idee gewend?

@ Juffie, heerlijk dat je weer een week weg hebt kunnen strepen he :D , nu nog drie te gaan :confused: , hoop zo dat ze je een beetje meevallen en je strakkies echt lekker van je verlof kan gaan genieten! Heel veel suc6 en dikke knuffel! En natuurlijkk gefeliciteerd met je 33 weken :baby: .

@ Wendy1983, jij vrijdag ook lekker uit eten geweest ;) . En toch heerlijk dat je zo'n relax-dagje had vrijdag, moet je gewoon lekker van genieten ;) het kan nu nog. En al bijn 38 weken :confused: , gaat echt hard he, wil het allemaal nog een beetje lukken of gaat je buik nu toch wel in de weg zitten? Ben benieuwd of je haantje gelijk heeft trouwens ;) ...

@ Yojo, vervelend dat je cyclus steeds zo raar doet, kan me voorstellen dat je dan ff pauze wilt, maar aan de andere kant is dat mss ook wel weer lastig! Het klussen moet idd wel leuk en vooral fijn blijven en niet van het is dat het moet! Ben je nog wel aan het tempen?

@ Miranda, wat een ontzettend schattig katje! Hoe is het afgelopen met je arm vorige week?
    En heb je gisteren je haantje kunnen verleiden om te gaan klussen ;) ?

@ Melanina, jij dsu nu al ongi, vervelend dat je er zo door overvallen was :( . Nu ga je dus beginnen met de ovutesten? Hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt meis en het snel raak mag zijn!

@ Mink, nu maar hopen dat je deze week dan een wat rustigere week hebt ;) . En zaterdag toch maar niet meer gewandeld, maar film kijken is ook lekker ;) .Hoe gaat het verder met je? Heb je nog steeds zo'n last van je rug?

@ Myprecious, hoe gaat het met jou meis? Dus bij jou schommeld de temp nog steeds? Hoop dat voor jou dan de ovutesten ook werken en je een ei kan ontdekken. Lastig hoor die onzekerheid en anders ga je dus in jan. naar de ha? Nu maar hopen dat dat dan niet meer nodig is ;) , of mss juist wel maar dan voor een andere reden :D ....

@ Sofie28, ik was in het begin van de zwangerschap ook steeds misselijk, de ene keer 's ochtends meteen al en soms wanneer ik wat had gegeten. En dingen die ineens vies ruiken herken ik ook wel, maar goed het blijft natuurlijk allemaal maar gissen. Je krijgt pas duidelijkheid wanneer je straks hebt getest, maar ik blijf voor je veren want het klinkt toch best wel hoopvol, maar laat je niet gek maken door je lijf ;), anders valt het straks zo ontzettend tegen als je wel ongi wordt!

Hier gaat alles zijn gangetje. Begin wel meer last van harde buiken te krijgen, maar dat schijnt er bij te horen ;) .
    Het weekendje Ter Apel was erg leuk, ben nu alleen wel moe maar ja dat is ook niet zo gek ;) Voor mijn doen heel laat op bed (2.00 uur- half 3) en 's ochtends weer vroeg wakker, dus ga vandaag maar een beetje bijslapen denk ik :D Ja de tijd gaat zo ontzettend snel als je spelletjes aan het spelen bent !

En vandaag 33 weken[​IMG]!!!

Meiden allemaal een heel fijne (wer)dag en ik tok jullie snel weer!

Dikke knuffel Liena

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, met mn arm?.... tja ik heb sterke pijnstillers gekregen maar voor de rest niks moet wel 3 december op controle terug komen.
    En nee, haantje zit niet helemaal lekker in zn vel... is héél erg moe (slaapt 3x op n dag met de nacht meegerekend) en heeft hoofdpijn en wat last van zn spieren + dat zn zoon hem heeft aangestoken met verkoudheid. Dus ik denk n klein griepje. Maar niet te min... ik probeerde t wel maar helaas. Hij wil niet dat ik ook ziek ga worden! Aaaaaaaaaaaaah wa lief he?!

Verders gaat het wel goed hoor!
    Gelukkig gaat het met jouw ook goed en ja die harde buiken horen erbij meid!
    Het is n schrale troost dat ik dat zeg maar het is echt zo.

xxx

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Het is 1 grote chaos op mijn werk, dus geen tijd om te tokken helaas :(

Ik hoop vanmiddag ff langs te kunnen komen!

In elk geval wil ik alle kippetjes een hele fijne dag wensen!

Dikke kus Lin

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Hoest hier?

Bij mij redelijk, heb kalm aan gedaan het weekend, wel wat aan school gedaan (kon het toch niet laten :oops: ) en gisteren lekker bladeren in de tuin geruimd samen met haantje en verder lekker niks...helaas barst ik nu alweer van de hoofdpijn maar ja dat is niet anders, het idee dat ik om kwart over 2 alweer klaar ben helpt echt een hele hoop

Ik ga hier ff wat doen en tok laters dus

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

I confess...:oops:... Ik heb heel vluchtig teruggelezen, dus kan niet heel erg uitgebreid reageren, maar wilde jullie ff weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor!

Hebben een druk weekend achter de rug met natuurlijk het Fifties-feestje. Was supergezellig! We waren gister dan ook een partijtje brak.... blergh... Zal ff een leuke foto zoeken om te plaatsen. Dan scheelde het nog dat Jamie en Britt pas tegen 8u wakker werden in plaats van half 7... Ik lag gister al voor 9u op de bank te slapen, hihi!

Vandaag mijn laatste vrije dag en dan morgen weer aan het werk.. Ik heb er op zich wel zin in, maar aan de andere kant ben ik natuurlijk wel zo'n beetje 4 maanden dag in dag uit bij de kids geweest, en nu laat ik ze thuis en ga ik er 3 dagen vandoor... Zal wel even wennen zijn, maar denk dat dat snel went hoor.

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

Linnie zweeft lekker door op haar roze wolk, Liena heeft het naar haar zin gehad in Ter Apel (kan me idd best voorstellen dat je moe bent als je zo laat op bed gaat, hihi!), en Silly, rustig aan meis. Riedel, rot dat je alweer hoofdpijn hebt, maar het scheelt idd dat je om kwart over 2 weer vrij bent. Sterkte meis!

Nou, zal ff Jamie in de kleren gooien en een beetje poetsen. Morgen moet het huis wel wat netjes zijn als oma komt natuurlijk. ;)

Tok gauw!

Xx

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Juffie en liena GEFELICITEERD 33 Weken....

Hier gaat het wel goed. Het slapen wordt zwaarder en mijn buik zit soms behoorlijk in de weg. Bart is er echt van ovetuigd dat hij deze week vader wordt ik ben benieuwd ;)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    **nieuwe buikfoto in album....mijn god wat hangt hij :D**

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen lieve kippetjes!

Ik heb ook maar heel vlug gelezen dus kan ook niet reageren op alles, heb alleen deze laatste blz. goed gelezen eigenlijk :oops:

@ Juffie, gefeliciteerd met je 33 weken :whistle: wat gaat dat hard he?! Jammer van je nachtje, hopelijk is de dag snel om voor je gevoel en kun je vanavond wel lekker slapen!

@ Liena, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Als je het gezellig hebt gaat de tijd altijd snel :( hopelijk kun jij vandaag lekker een beetje bijslapen, heerlijk toch! En gefeliciteerd met je 33 weken :whistle:

Mijn haantje heeft niet echt moeite met niet roken :confused: vind het wel erg knap! Het gourmetten was errrrug gezellig, we gingen pas om 23.45 uur van tafel hahaha...

@ Riedel, fijn dat het eerder stoppen vanmiddag je toch een beetje rust geeft, beter gevoel he!

@ Miran, we wachten met spanning af!

@ Linnie, hoe is het op je drukke roze wolk? Haantje alweer opgeknapt en lekker met je mee aan het zweven?

@ Queenie, fijn dat de kids je wel hebben laten slapen in ieder geval, scheelt weer ;) ben benieuwd naar de foto's!

@ all, hallootjes, hopelijk gaat het met jullie allemaal goed!

-----------------------------EGO--------------------------------

Nou, wij hebben een zeer verkouden Wesley die daardoor erg hangerig is... Hij valt wel in slaap maar wordt dan weer wakker en wil alleen maar weer op je armen in slaap vallen... Hij heeft het ook steeds errrrug benauwd, heel eng :( hij ligt nu 'snachts weer even bij ons op de kamer en afg. nacht begon hij weer te gillen in zijn slaap tegen 4 uur en ik kreeg 'm niet getroost... Uiteindelijk maar om 5 uur z'n flesje gegeven want hij had die keer daarvoor ook veel laten staan zei mijn haantje dus toen viel hij weer lekker in slaap. Vanmorgen naar het CB geweest en toen kreeg hij ook nog prikjes, ahhhhhh :( zo zielig... Nu ligt hij nog wel in de kinderwagen te slapen en dat doet hij anders nooit :confused: dus dat is lekker kunnen we flesje 2 toch nog geven tussen 10 en 11 ondanks de vroege fles vanmorgen.

Hij was weer goed gegroeid: 7 kg en 63 cm is hij nu.... Wat een lummel wordt het al zeg... Zo, op de terugweg maar even langs bakker bart gelopen en een broodje gehaald, zit nu in de oven dus hopelijk tukt Wesley nog even door ;)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ja ik temp nog wel gewoon maar ben er wel wat minder mee bezig.
    Die ruzie van zaterdag blijft ook een beetje hangen tussen Haantje en mij heb ik het gevoel dus dat werkt dan ook niet echt mee.....maar ja komt goed!

FF rust in ieder geval....of ja proberen er niet zo mee bezig te zijn.

Deli beterschap met Wesley!

QB Geniet maar goed van je laatste dag....of was dat gister nog?

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He shit yo wat vervelend!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou ja weet je wat t is....Barry is zo eentje die in plaats van praten gewoon vervelend gaat doen en liggen janken.....en daar kan ik niet zo goed tegen. Zeg dan een of twee keer zeg dan wat er is.....zo kan ik er niks mee. Ja en als ie t dan nog niet doet houdt t voor mij wat zaterdag betreft op....

Komt goed!

Deel Deze Pagina