@Yootje; Vandaag mijn laatste dagje... vervelend dat je wat mot met je haantje heb gehad... En je kan idd maar beter praten dan zitten te mokken, vind ik ook!
Hihihi, leuke foto's! @ Yootje, ik weet precies hoe het is als het maar door blijft sudderen hier is het ook nog niet zoals het zijn moet... Sterkte meis! Nou, Wesley werd net wakker voor de fles en heb 'm meteen in bed kunnen leggen. Dus ik ga snel stofzuigen want er ligt hondenhaar hier binnen, schoonouders kwamen zaterdag oppassen en hadden de hond mee, vind ik toch iets minder fijn.
Ja idd QB daar gaat t om! Ja irritant is dat het Deli dat het blijft sudderen..... En als je schoonouders de hond meenemen terwijl jij dat niet echt prettig vind vind ik ook irritant....hahaha
Ik zal gauw wat meer foto's op mijn hyves zetten, maar ik wacht nog op meer foto's. Mijn pa was er die avond namelijk ook (als fotograaf uit die tijd) en die heeft ook nog leuke kiekjes van ons. Als ik die heb zet ik een mapje op mijn hyves, hihi!
@ Deli, beterschap met de kleine Wesley. @ QB, hihi Altijd leuk die foto's. Mijn schat had gister een biertje teveel op bij een verjaardag. Ik dacht daarna nog even serieus bij mijn oma en opa op bezoek te gaan. Beter niet kunnen doen @ all, ik ben vandaag alweer 19 weken. Morgen 20 weken echo
Deli, wat heb je toch een schattig ventje! Mup, geniet maar lekker van je echo morgen! Spannend hoor! Wil je weten wat het gaat worden, of blijft het een verrassing? Rid, balen dat je weer zo'n hoofdpijn hebt, maar gelukkig bijna naar huisje! De rest, OLA, dikke knuffel van mij! Werd vannacht om 3 uur wakker en kon niet meer slapen *gaap*! Ben daardoor wel lekker om 7 uur begonnen, JOEPIE! Lekker vroeg naar huisie toe! Ik kom morgen hopelijk weer uitgebreid tokken! Tok morgen! xxx
@ Riedel de tijd vliegt zo voorbij hoor, let maar op! @ Linnie, banner staat je goed tok morgen! @ Yootje, het is tijd voor een leuke banner bij jou meis! @ all, ik heb het koud, brrrrrrrrrrrrrrrrrr!