[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja dat is t zeker Deli!
    Zit er ff doorheen dus laat die banner maar komen!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoop dat ie er snel is meis! Wie weet, Linnie was ook aan de beurt deze cyclus dus ik veer dat jij dat ook bent!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deze cylcus zal t niet worden....zoveel hebben we niet geklust en niet op de juiste momenten volgens mij. Maar ooit komt t wel goed. Moet er gewoon een beetje afstand van nemen.

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies heel veel sterkte vandaag nog, dit kipje gaat met 10 minuten weg...en das maar goed ook :(

Tok morgen

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot morgen!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei, wilde ff tokken maar programma dat ik keek begint weer! Op sbs6, een gezin dat al een dochter had heeft nu een 5ling gekregen :confused:

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    sow dat zijn er nogal een paar....

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tja, ech druk! Poeh hee, heb ik wel respect voor! Nou, ik ga Wesley maar eens wakker proberen te krijgen want die slaapt al sinds de fles van 10 uur :confused:

Tokkie jullie weer :)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow dan is ie echt niet fit van zijn verkoudheid......

Ik ga er ook een uit bed trommelen en dan een van school halen en naar de zwemles!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier een kipje dat heerlijk aan het genieten is van alle rust. Heb dus ook nog geen drol gedaan vandaag :D

Ik heb nog niet terug gelezen maar dat komt vast nog wel. Ik ga nu eerst maar eens een wasje doen.

Ik las wel iets over buddy's. Wie wil mijn buddy zijn?

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hello ladies!

Hoe is het hier? Heb alles teruggelezen maar deze kip heeft vannacht 1 uur geslapen en de vorige nacht 4 dus mijn geheugen werkt niet optimaal vandaag. :rolleyes:

Superleuk een pup maar ik wist niet dat het zo vermoeiend was! Respect voor Deli en QB, dat nachtbraken hakt er echt in! Pffff. Onze buren hebben ook net een pup van nu 10 weken en die zeggen dat een pup in het begin vermoeiender is dan een baby! :confused: Maar nog steeds superblij met onze Bente hoor! Begint nu een beetje te wennen. :D

Ja, snek hè Yo! :D Ik wilde het al zo lang en in ons nieuwe huis geeft het ook een veilig gevoel, zo'n blaffer (beagleblaf: aoeoeoeoeoeoe...) en ik werk nu even niet dus het was nu of nooit! Dit kan je echt niet doen als je werkt! Maar daar weet jij alles van, hoe oud is jouw hond?
    Mijn haan is trouwens ook geen prater van nature maar hij is zich ervan bewust en doet heel erg zijn best. En dat werkt! Hopelijk ziet jouw haantje ook in dat praten juist dingen oplost!

Ik ben nu dus druk met plasjes opruimen, de pup overal afhalen en gepiep aan het negeren als ze in de bench zit en overal lekker gebeten worden. :)

Heerlijk! Ze is er nu weer uit dus ren nu steeds weg van mijn laptop. Ik typ wel weer verder als ze weer in de bench zit en reageer dan op jullie.

Ga nu ff naar de dierenwinkel om te kijken of ze een draagtas hebben ofzo.

Tok later!

Sorry, enorm EGO dit keer!

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik wel Dagdromer! :D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, dat klinkt als een drukke Yo :D Wesley was idd een beetje moe maar hij heeft gister bijna niet in bed geslapen alleen bij ons op de arm en normaal slaapt hij 'snachts lekker door en nu werd hij dus wakker om 4 uur en vanmorgen moesten we naar het cb dus kon hij ook niet slapen en hij kreeg ook nog prikjes dus dat alles bij elkaar zorgde voor een slapende Wesley... Heb 'm maar lekker ff laten slapen, normaal hou ik me wel "strak" aan de 4 uur tussen de voedingen overdag maar nu even niet ;)

@ Dag, lekker toch! Geniet maar je hebt het verdient! En probeer echt lekker je rust te pakken, ik zou willen dat ik dat meer gedaan had in mijn verlof want als de kleine er eenmaal is ben je zoooooo druk/moe!

@ Nata, Pffffffffff... Gebroken nachten zorgen voor gebroken kippetjes ja, 'k weet er alles van! Vermoeiend is dat he?! Gelukkig hebben we er hier geen last meer van... Behalve nu hij een beetje ziekjes is dan ;)

Maar wel voor een goed doel, leuk een puppie! Maar daar ben je ook druk mee! Onze buren hebben ook een pup en toen ik eruit moest voor Wesley 'smorgens tegen 5e moest hij eruit voor de pup hahahaha..... Misschien kun je die van jou een pampertje om doen ;) scheelt plasjes ruimen! :)

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ik weer!

Kei leuk zo'n pup! En het is idd erg vermoeiend de eerste weken. Onze Suus is nu ruim vier. Maar al vrij snel zindelijk. Ze was vanuit haar nestje al gewend buiten haar behoeften te doen. Ze komt van mijn oom af en overdag waren ze zoveel mogelijk buiten en in de buurt van mensen. Dus dat was wel erg makkelijk!

Deli het niet strak aan de vier uur houden is helemaal niet erg hoor! Zeker nu er snel genoeg andere voeding bij komt enzo.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden!

liena: lekker uitgerust vandaag? kan me voorstellen dat je moe bent hoor na zo'n weekend! maar wel gezellig natuurlijk :) enne lekker he alweer 33 weken.. wat gaat het hard nu! heb trouwens ook wel wat vaker een harde buik nu. twijfel soms nog steeds of het er nu echt een is maar voelt toch wel hard aan. trekt ook snel weer weg dus denk het wel..

linnie: druk gehad dus weer vandaag? en ook al slecht geslapen. maar wel lekker dat je dan op tijd naar huis kan natuurllijk!

miranda: beterschap met je haantje! en gelukt met de studie vandaag?

rid: fijn dat je op tijd naar huis kan. scheelt vast als je weet dat je niet de hele dag hoeft.

QB: leuke foto's. jullie zagen super uit zeg! ben benieuwd naar de rest van de foto's :) en genoten trouwens van je laatste dagje verlof?
    morgen dus weer aan het werk. wordt vast wel even wennen..

wendy: je buikje gaat inderdaad een beetje hangen :) maarja hoort er bij he.. goed teken dat de kleine mooi ingedaald is toch?

deli: beterschap met wesley! lijkt me heel naar om je kleine mannetje zo verkouden te zien :(

yojo: vervelend dat de ruzie een beetje blijft hangen. hoop voor jullie dat het snel weer beter gaat!

mup: spannend hoor de 20 weken echo! maar vooral erg leuk natuurlijk. gewoon lekker genieten!

dag: lekker aan het genieten van je verlof dus? :) lekker niets doen daar is je verlof toch voor. kijk er ook echt al naar uit!

nata: ego berichtjes zijn ook leuk! vooral als ze over je nieuwe pup gaan natuurlijk :) ben wel heel benieuwd naar een foto!

vanavond lekker rustig avond houden. bank hangen en verder niets doen!

fijne avond.

xxx

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Juffie, gefeli met je 33 weken!

@ Liena, gefeli met je 33 weken! Met mij gaat het wel goed. Ik heb weer goede moed. Als er niks veranderd ga ik in jan naar de HA. Maar hoop ook dat het niet nodig is en anders voor een andere reden idd! Me temp schommelde eerst niet super veel hoor, alleen nu wel! Me temp is nooit zo geschommeld als nu dus ik hoop dat me lichaam goed aan het werk is nu :p

@ Wendy, mooie buik, je bent er bijna :D spannend hoor.

@ Deli, ah zielig voor Wes. Maar nu is ie maar weer van de prikjes af, toch? Ben je al bij de HA geweest voor zijn benauwdheid? Wat een schat istie toch, leuke foto weer!

@ QB, Prachtig zo'n jaren 50 foto :D en die andere is ook super leuk!

@ Mupkuh, wow wat gaat dat snel zeg! Gefeli met je 19 weken! En veel plezier morgen :D. Wil je ook weten wat het is?

..

Mijn temp begint eindelijk eens te veranderen, komt meer beweging in :D !
    Normaal wastie zoals het hele tempkaartje, en de groene lijnen zijn van nu. Heb goeie hoop. Verder heb ik geen nieuws :p :p

Fijne avond meiden.

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, gefeliciteerd met je 19 weken, wat gaat dat snel zeg! Morgen de 20 weken echo, spannend. misschien zie je wat tussen de beentjes haha...
    Heel veel succes maar vooral veel plezier morgen met het bewonderen van jullie kleintje!

Vanavond geklust, deed erg veel pijn. onderin in het midden van me buik pfff, voel net als vorige keer met de cyste.... Ben benieuwd naar donderdag, kan bijna niet wachten wat de gyn gaat zeggen...
    Nog 8 dagen en dan zou me NOD zijn, als me cyclus netjes blijft deze ronde.

Moet zo weer werken, nachtdienst pfff. gelukkig maar 2 nachtjes.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben benieuwd pooh..... hopelijk mag jij Linnie opvolgen. Ik hoop dat de gyn donderdag zegt: Jenny, jij bent zwanger! Ik gun t je van harte. Dat zei ik 2 weken geleden ook tegen Linnie en wat zag ik.... ze testte zwanger! Ik hoop dat je nu ook zwanger bent. Laat me maar iets weten.

xxx

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx lieverd, ik laat het je zeker weten!
    Hoe is het met jou?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja het gaat goed hoor... zoals je mn FF-schema kan zien heb ik op de perfecte dag geklust!
    Dus het is afwachten wat het gaat worden alhoewel ik denk dat het niks wordt... maar niet getreurd ik krijg morgen n proefdraai op nieuw werk en we hebben n kitten in huis die veel zorg nog nodig heeft. Daarbij voelt mn haantje zich helemaal niet lekker en die gaat nu de nachtdienst in dus die ga ik ff uitzwaaien.
    Verders gaat alles goed!
    Ik hoop dat wij samen deze maand op die roze wolk komen meid!
    Ik wil jouw buddy worden en jij die van mij ;)

xxx

Deel Deze Pagina