Liena, we hoefde het gelukkig niet eens te worden over iets alleen er was wat onduidelijkheid over de betaling en dat kwam door mijn broer! Zal het ff uitleggen... Dinsdag zei mijn vader dat mijn broer het geld voor de apparatuur contant moest betalen aan de leverancier maar ik wist van niks? Dus zei tegen mijn haan, regel dat ff met hem dat je dat geld op tijd geeft. Maar mijn haan had al de dag ervoor contact gehad met mijn broer toen hij de factuur had doorgestuurd en gevraagd moet ik dat na jou overmaken of na dat bedrijf zelf en toen zei mijn broer dat komt laterrrrrrrrrrrr dus mijn haan zei oke, dan hoor ik het wel van jou! Ziet ie gister mijn broer en zegt ie, ik dacht dat je het geld kwam brengen :x en zo gaat het wel vaker en dan denk ik WEES FF DUIDELIJK! Dus er waren ff wat irritaties
Met mij gaat het goed hoor! Heb wel vage ongikrampen, maar die komen telkens opzetten en zakken ook snel weer weg.. Gelukkig weet ik maandag eindelijk wat dat nou is! Zo fijn!
Hahahaha, dat topic is weg! Als je kijkt bij haar berichten kun je die berichten ook niet meer vinden! Wat was het laatste bericht dat er stond dan? Ik had alleen gezien dat iemand had geplaatst dat ze zelf gewoon dat bericht had geplaatst en ik was het er mee eens en jij! Is er daarna nog wat getokt dan? Vind het echt een heel vervelend verhaal!
Dat laatste berichtje, dat die 'zogenaamde' vriendin ook verzonnen is.. Volgens mij had dat meisje echt gelijk! Ik vond/ vind het echt heel vreemd, maargoed, we maken ons er niet druk om!
O ja dat zijn echt van die dingen dat je lekker langs elkaar heel kan praten he? Maar jullie zijn er dus uitgekomen. Tokken helpt dus toch . @ Linnie geeft niet hoor, soms is het idd lastig om een topic weer terug te vinden. Daarom doe ik vaak als ik ergens reageer dat ik daar weer bericht van krijg via de mail, anders zie je door de bomen het bos niet meer , al moet ik zeggen dat ik niet vaak ergens anders reageer , wel veel lees overigens . Meis het zou toch heerlijk zijn als je daar eindelijk eens wat duidelijkheid over krijgt en jullie echt bezig kunnen met het maken van een klein kuikentje, dat is jullie echt gegunt.... Dikke knuffel......
Liena = lief! Thanks meis, dikke kippenknuffel terug! Vind het op zich niet erg dat het nog even duurt, er staat gemiddeld een jaar voor en ben pas 7 maanden op weg! Maar dat ik maar 1 keer ongi ben geweest in die 7 maanden lijkt me toch niet goed en daar maak ik me gewoon zorgen over! En natuurlijk ben ik wel heel jaloers op jullie, steeds meer kippetjes worden zwanger hier! Maargoed, geduld is een schone zaak! Trouwens, de pijn in mijn boobs houdt ook nog steeds aan.. Vreemd he?!
Tja je kan niet echt van 7 maanden uit gaan met die ene menstruatie van jou he Lin.. Dat is zo oneerlijk! Er staat een jaartje voor maar ik neem aan dan wel met enigsinds een cyclus! Hopelijk komt het snel goed meis! Ik wil zo graag een dikke buik zien in jou album en een gangster-echo!
Kan me best voorstellen dat dat frustrerend is en dat het spanning geeft. Als je in 7 maanden tijd maar 1 keer een eisprong hebt dan is het wel erg moeilijk raak schieten. Toen ik in afwachting was van mijn ongi na de anorexia had ik de hoop ook al een beetje opgegeven, dat ik de boel kapot had gemaakt, maar na 6 jaar kwam het toch terug, eerst 1 keer, toen 4 maanden niet, toen weer een keer toen half jaar niet en toen ineens elke maand. Ik kan je vertellen dat ik nog nooit zo blij ben geweest met mijn ongi . Hoop dat ze je maandag in het zh gwoon goed op weg kunnen helpen en je dan ook snel een pos. test in handen hebt en hier het hok op stelten kan zetten...... 8)
Ja Liena, jij hebt ook lang moeten wachten inderdaad... Wilde je toen ook al meteen zwanger zijn of was je daar nog helemaal niet mee bezig? Echt fijn dat het gewoon weer op gang is gekomen bij je meid!
Meteen nadat we doorhadden dat de cyclus terug was zijn we er voor gegaan , hadden het daarvoor er wel veel over gehad, ook wat we zouden doen als het niet terug zou komen, maar gelukkig hebben we daar niet over hoeven nadenken...... Nu kan er nog wel vanalles misgaan, maar weet in ieder geval dat ik een cyclus heb........ Heey Daydreamer, hoe is ie? O ja zal nog ff het lijstje van de kippendag hier plaatsen
Hey Liena, met mij is alles goed voel me erg lekker gelukkig En met jou dan? zie dat je ook al weer 9 weekjes bent gaat snel he!
Kippendag 28 juni Wel: Juffie Deli Yojo Miranda Badkip Mink Daydreamer Liena OVB Riddle Queenbee Maria Niet Mupkuh Linnie Dagdromer Iemand die er verkeerd op staat of nog mist?
Ja met mij gaat het ook goed. Die weken vliegen idd voorbij. Nog wel spannend, maar denk dat het dat voor iedereen is . Maar jij ook al weer dik 15 weken. Kun je nog je eigen kleren aan?
Vind het wel jammer dat ik niet mee kan zeg.. Mis ik al jullie mooie buiken! Hebben we trouwens nog iets van onze lieve Rid gehoord? Mis haar echt!