[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, das goed ben erg benieuwd naar haar. Shanti bloed ook altijd heel erg. Denk dat het een beetje Stafford eigen is. Wij halen bij de dierenwinkel altijd van die broekjes kun je maandverbandjes in doen.

@ Liena, gefeliciteerd met de 34 weken! We hebben eigenlijk alle spulletjes al. Kinderkamer en wagen worden 1e week van januari geleverd ongeveer. Mijn vader is afgelopen zaterdag ook alweer begonnen aan de kinderkamer. Volgende week vloertje uitzoeken en de spulletjes kunnen erin ;)

@ all, Yoepie wij zijn vandaag 20 weken zwanger. Kan niet wachten totdat het april is :)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Aaaahhhhh! Jullie hebben echt VEEL te VEEL getokt... Lukt me niet om helemaal bij te lezen :)

Dus hopelijk vinden jullie het niet erg als ik vandaag gewoon gezellig mee kom tokken! :D

Zag wel dat er een kuikentje bij is; KEVIN! :) :) Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van!

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Met mij gaat alles goed! Sinds gisteren een beetje misselijk, maar hoef niet over te geven gelukkig :) Verder mag ik zeker niet klagen! :D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    gefeliciteerd Mup!

Linnie.....lekker meis dat het zo goed gaat :D ...geniet er maar van!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gefeliciteerd Mup! Wat gaat de tijd toch hard! :)

Rid, balen dat de hoofdpijn er weer aan komt en dat je zo slecht geslapen hebt :( Getsie! Hopelijk gaat het toch wel een keertje over in jouw zwangerschap, want zo kan je natuurlijk niet echt genieten :( Bah!

Haantje zei trouwens dat ik van binnen anders aanvoel sinds ik zwanger ben.. Hebben jullie dit ook weleens gehoord? Voelde me meteen onzeker zeg! Begint het nu al?! ;) Ben nog niet eens bevallen! ;) :)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee Linnie genieten is er niet echt bij...baal ik misschien nog wel het meeste van ja :(

Ehhh en nee dat heb ik nooit gehoord van haantje...hij zegt weleens als we klaar zijn van "zo de kleine zal nu wel hoofdpijn hebben" :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii felicitas is net de deur uit, heb me weer een hoop laten aansmeren :( ga ff terug lezen nu.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, lekker joh dat je vandaag de bank krijgt! Leuk is dat he, kun je weer een beetje klungelen in huis vind ik altijd heerlijk! En gefeliciteerd met je 34 weken!

@ Juffie, ook jij gefeliciteerd met je 34 weken meis, bijna verlof he?! Lekker hoor! Geniet daar maar goed van straks!

@ Riedel :( niet handig zo'n dove kat :( Hoop dat hij er geen gewoonte van gaat maken!

@ Mup, gefeliciteerd met je 20 weken :whistle: april is een mooie maand om geboren te worden :) (ben zelf van april)

@ Linnie, hallo! Wat een vraag moet jij weer stellen zeg :D In het prille begin had ik zo'n branderige pijn in mijn liezen dat we niet veel meer geklust hebben dus of ik toen anders aanvoelde voor hem? Geen idee! Het voelde voor mezelf in ieder geval niet prettig dat weet ik nog wel :(

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nu even ego:

Vrijdag avond ben ik begonnen met de rijstebloem door de fles bij Wesley en toen heb ik 'm 'savonds naar bed gedaan omdat mijn haan naar de bios was en meneer sliep heerlijk door tot de volgende ochtend laat... Zaterdag avond heeft mijn haan 'm naar bed gedaan en lag hij weer te spoken. Gister deed mijn haan 'm naar bed en begon hij na een half uur te jammeren dus ik erheen om 'm te troosten en ff lekker in te stoppen; ligt Wesley heel lief naar me te kijken en te lachen :D dus ik stop 'm lekker in en loop de kamer af terwijl ik ondertussen tegen 'm klets wat ik altijd doe, 'slaap lekker, tot morgen, lekker slapen nou' en toen werd meneer weer pas wakker vanmorgen..... Zou 't toeval zijn dat hij beide keren dat ik 'm breng wel lekker slaapt?

Hij is sowieso hangerig vanwege een sprongetje en wil graaaag bij mama zijn overdag dus ik vind het heerlijk als ik naar bed kan 'savonds en haanlief Wesley de laatste fles geeft en in bed doet maar ja, als hij dan niet gaat slapen schiet het niet op natuurlijk!

Ach ja... Gaat wel weer over! Ga ff ontbijten, jullie zijn toch foetsie?

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm das idd wel een rare toevalligheid maar ja hij moet toch ook aan papa wennen...

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden!

@ Linnie, wat gaat het toch snel zeg. Bijna 6 weken alweer :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ach, ik moest idd ook wennen aan mijn haantje in het begin :) dat zal het wel zijn!

Kan ook wel met een nieuw ritme te maken hebben. Ik weet nog dat hij toen ie over ging naar 5 flessen een beetje in de war was, dan was hij de ene dag veel wakker en hangerig en de volgende dag moe van de vorige dag. Kan best dat hij nu weer een nieuw ritme zoekt en een beetje hetzelfde doet als toen natuurlijk. Dat lijkt me logischer want mijn haan heeft 'm altijd 'savonds naar bed gedaan eigenlijk....

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja dan lijkt dat me logischer :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli, ik denk ook dat Wesley uit z'n ritme is.. Hij ziet natuurlijk elke avond z'n knappe mama en dan opeens zo'n 'mangeval' boven z'n wiegje hangen ;) :)

Ik zou dan ook voor de knappe mama gaan! ;)

Haantje heeft trouwens in zijn enthousiaste (lees; dronken) bui aan heel veel mensen verteld dat we zwanger zijn! Dus werd gisteren de hele dag gefeliciteerd, whahahaha! :) En eerst boos worden op mij, omdat ik het tegen mijn vriendinnetjes had gezegd ;) :)

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha lekker handig Linnie :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfffffffffff mannen! Zo was mijn haantje ook! Die zei eerst dat we 3 mnd niks zouden zeggen en met 6 wk. had hij het al op het werk gezegd!

Ach ja, wel fijn dat hij enthousiast is :D

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' Yootje! Al iets van Wendy gehoord? :)

Deli, haantjes.... *zucht* Ik weet nog niet eens hoever ik ben en wanneer ik ben uitgerekend... Dus dat was telkens een leuke situatie als iemand dat vroeg ;)

Maargoed! Was toch ook wel weer leuk! :)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee nog steeds niets van Wendy!
    Duurt lang he wachten......

@ Liena ja ff heeft mijn kruis vast gezet maar ik heb m'n ei op vrijdag gevoeld maar FF heeft em op maandag neergezet. Maar beide keren niet geklust dus geen bevrucht eitje deze keer!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

Heb niks teruggelezen, nog geen tijd voor gehad, dus dit wordt even een egoberichtje hoor! :oops:

Ben net terug van het CB met Britt (ja, nu had ik echt een afspraak! ;) ), ze heeft weer prikjes gehad.... :sad: Huilen! Zo zielig! Verder was alles goed, ze zag er mooi uit alleen was haar hoofdje rechts wat platter dan links...? Heb ik nog niet eerder gehoord op het CB, maar zal haar boxspiraal nu maar aan de andere kant van de box hangen, want in bed ligt ze altijd met haar hoofdje naar links te kijken... Ze weegt nu 5950gram en is 62,1cm lang.

Ohja, ze duimt de laatste paar dagen steeds meer en ze ligt veel op haar lakentje te sabbelen in bed.

----------
    Hoe gaat het verder met alle kippies? Day is lekker aan het genieten, Linnie zweeft nog heerlijk op haar roze wolk, en de hoogzwangere kippies alles nog rustig of is er inmiddels al gerommel in de trommel? ;)

Xx

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen Yootje!

Linnie, het maakt het in ieder geval wel wat echter voor je gevoel als je er voor gefeliciteerd wordt he :D

Deel Deze Pagina