CB, fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid! Blij te horen! Alleen weer die prikjes.. Ahhhh, de arme schat! Maar gelukkig is het voor een goed doel! Inderdaad Deli! Dan opeens begint het echt te leven! Ik vergeet serieus weleens dat het echt waar is, zeker als ik zo druk op mijn werk ben enzo! Dus dit was toch eigenlijk heel erg leuk! Ik krijg trouwens heel vaak de opmerking dat ik straal, haha! Zo grappig! En die mensen weten niet eens dat ik zwanger ben HEERLIJK!
Nee Rid, volgens mij nog niet! Maar het kan natuurlijk elk moment zo ver zijn En dat wil ik natuurlijk als eerste weten Nee hoor, ben geen nieuwsgierig kipje O
Hier alles nog rustig ppfff spannnend. mijn beste vriendin is vandaag jarig dus daar ga ik dadelijk naar toe Verder ben ik weer lekker moe haha......en zo nieuwschierig.................... **heb maar weer een buikfoto in mijn album gezet van vandaag 39 weken!**
haha oke dan is et goed ...al is het wel opvallend dat ze er al de hele dag niet is ....wie is haar buddy?
Hihi Riedel! Mooie buik hoor Wendy! En gefeli met je 39 weken! Wordt nu idd errug spannend! En Linnie, ja het is voor een goed doel, dat hou ik ook altijd maar in mijn achterhoofd... maar leuk is anders! Ach, geloof dat ze het nu al weer vergeten is, heeft net de fles gehad en is nu in de box aan het spelen. En ze zeggen wel vaker dat zwangere vrouwen een soort van gloed over zich hebben he, dan schijn je er nog beter uit te zien dan dat je normaal al doet!
Haha, ik loop ook constant met zo'n bigsmile op mijn gezicht! En dan gaan mensen zich natuurlijk ook afvragen wat er op maandagochtend te lachen valt Wendy, mooie buik zeg! En de laatste loodjes! Spannend! Ik ga ff plassen... Voor de 800e keer
Whahahahaah Linnie, ik moest ook zoooooveel plassen die eerste weekjes ging bij mij wel over gelukkig! En ja, zo'n maandagmorgen smile is wel een beetje vreemd @ Wendy, gefeliciteerd met je 39 weken ik heb de 40 weken niet gehaald dus ben benieuwd hoe het met jou gaat!
Aloha! @Day GEFELICITEERD MET KLEIN HAANTJE KEVIN! Geniet er van en we horen het bevallingsverhaal wel! @Yojo Twee á drie dagen voor je ei ben je het vruchtbaarst! De zwemmers moeten ook een transformatie ondergaan tijdens hun tochtje naar het ei dus als je de dagen voor je ei wel geklust hebt heb je zeker nog wel kans op een vruchtbaar ei! @Deli Hoe voel je je nu? Hopelijk kan je tussendoor nog je uurtjes slaap pakken of werk je vandaag? @Lin Heerlijk zeg, dat mensen zeggen dat je straalt! Kan ik me ook helemaal voorstellen bij jou! @Dag Hoe is buddy? Ik heb nog geen sms dus je bent nog heerlijk aan het voorbereiden.. spannennnnnd! @Liena Hoe is het nu met de (waarschijnlijk) oefenweeën? Lekker al je kleertjes gewassen en gestreken nu? Hoe bevalt je nieuwe bank en wat voor één is het? Lekker voor jou ook om nu te genieten met je zwangere buik! Wij hebben sinds een tijdje ook een nieuwe bank, héérlijk! Een hoekbank met een chaise longue, bruin silky leather, heeeeel zacht. Zalig gewoon! Hier is weer precies op dag 29 mijn ongi gekomen. Frappant hoor, al een jaar lang op twee keer na een cyclus van 29 dagen, echt perfect regelmatig! Dus gemakkelijk om mijn ei niet te 'missen'. Maar toch nog niet zwanger! Heel veel maanden was haantje precies niet thuis rond mijn ei en vaak waren we gewoon te moe door het verhuizen en klussen maar een paar keer zaten we wel in de buurt en toch niet zwanger. Wel veel stress gehad door mijn baan en het auto ongeluk, zou dat het zijn? We zullen het niet weten want nu gaan we weer anticonceptie gebruiken tot ik klaar ben met de studie. Ergens helemaal niet leuk want misschien duurt het toch nog lang voor ik zwanger ben maar wel verstandig. Ach, wie weet ben ik na mijn diploma wel heel relaxed, zijn wij helemaal aan het huis gewend en de hond en komt het heel snel! Positive thinking! Haantjes ouders kijken trouwens heel bedenkelijk bij elke verandering in ons leven, dus als we nu zwanger zouden zijn zouden zij waarschijnlijk meteen hun wenkbrauwen optrekken. Op zich kunnen we wel rust gebruiken, maar geen leuk gevoel dat we 'gecontroleerd' worden. Iemand daar ervaring mee? EINDE EGO!
Heb ook de dagen ervoor niet geklust want mijn haantje is tegenwoordig bijna de hele week weg.....dus hier gaat t nog wel ff duren. En stiekem vind ik dat even wel goed zo. FF een time out. Blijf wel netjes tempen zodat ik mijn cylcus weer een beetje leer kennen maar verder ff klaar.
Nata! Meis, wat balen van je ongi! Had goede hoop voor je! Niet leuk! Stom vrouwenlichaam ook! Ik gun het jou ook zo erg! Maar gelukkig hebben jullie nu een kleine pup die ook een berg werk kost Dat is dan wel weer een goede afleiding en oefening! Hopelijk is het toch ook snel raak voor jullie!
Whahahaha.......... Dramaqueen ben ik he @ Nata, jullie hadden jullie kinderwens toch op een laag pitje staan nu en je verwachtte toch echt je ongie of is het nu een teleurstelling? Ik herken het niet van je schoonouders meis!
Oh ja dat zei je Yo. Goed ook, ff rust. Hey vraagje: was jouw pup er ook eentje die graag alles bijtend ontdekt? Gaat hier al beter nu. Ze is hier gewend, aan het huis en aan haar bench. Slaapt alle nachten door, kan twee á drie uurtjes alleen zijn, ook ff alleen in de auto blijven en ze begint te luisteren naar 'NEE' als ze bijt. We stoppen haar nu steeds in de bench als ze in onze kleren hangt of hard in je hand, teen, of oor bijt! Ook leert ze zichzelf vermaken met haar speeltjes en minder met onze stoelen, kranten enz. Natakip klinkt als moeder! @Rid Sterkte met je hoofdpijn. @Syl Jij bent dus net verhuisd! Druk hoor zwanger verhuizen. Heb je een huis gekocht? Kippies, ik ga nog ff twee doosjes servies van haantje uitzoeken die hier nog steeds staan voordat mevrouw Beagle uit de bench wil. Mijn moeder komt straks dus dan wordt het weer feest hier. Heb een ADHD Beagle! Maar ook een uitslaap Beagle, haha.. ze slaapt of ze rent, zit weinig tussenin. Doei!