Als ze ergens in aan het bijten is kan je haar het beste afleiden en iets van haarzelf geven waarin ze mag bijten. Dat is mij toen verteld. Onze Suus beet niet in veel dingen maar had af en toe een schoen te pakken. Toen ik het zo ben gaan doen was het vrij snel over.
@Deli We wilden het op een laag pitje zetten maar ik word elke keer ongesteld in het weekend en dan kan ik de pil niet halen. Wil graag op eerste dag ongi de pil nemen en ben zo druk dat ik nog steeds niet naar de HA ben geweest. Dus het is de bedoeling dat we dan condooms gebruiken, maar deze maand was dat ook wéér niet altijd gebeurd dus we hadden toch kans! Dus toch spannend! Maar inderdaad, het was ook niet de bedoeling dus niet erg teleurgesteld. Werd nu weer ongi in het weekend en had weer geen pil in huis dus deze maand moeten we weer condooms gebruiken en nu meteen de pil halen voor de volgende keer ongi. Heb namelijk het gevoel dat ik mijn regelmatige cyclus in de war stuur als ik middenin mijn cyclus begin met de pil, maar misschien is dat wel onzin. En over mijn schoonouders: ze denken dat ik sneller ga dan haantje met heel veel dingen. Dat is ook wel zo (bij hun thuis gebeurde ook niks, bij mijn ouders thuis is er altijd wel iemand over de vloer, verschil in opvoeding) Maar het is toch haantjes keus bij mij te zijn en om daarmee om te gaan? We hebben natuurlijk wel dat auto ongeluk gehad, veroorzaakt door stress en vermoeidheid. Maar dat is geweest. Beetje hartelijk doen mag toch ook wel in plaats van steeds zo fronzend dingen te vragen alsof we ons moeten verantwoorden? Vraag het dan op een leuke manier. Maar niet steeds zo kritisch. Vind het allemaal maar negatief! Sorry hoor, moet het ff kwijt hier! Ook zo lullig om steeds tegen haan te klagen over zijn ouders. Dat kan ik niet maken dus val ik jullie ermee lastig!
Hmm Yo, klinkt heerlijk. Hier bieden we ook altijd iets anders aan maar helaas is het speels overal in bijten hier eerder regel dan uitzondering. Maar het gaat al beter!
I'm back! Ben zo ontzettend moe, dat ik hier bijna in slaap val achter mijn scherm.. Hihi! Ga ff wat doen en ik kom zo weer ff tokken! @Nata; Meis, gooi het er hier maar lekker uit hoor! Gewoon lekker je hart luchten, dat lucht op
Pfff belt net de UWV op over mijn (gedeeltelijke) ziekmelding en wat mijn klachten dan zijn, heb aangegeven dat ik met tig mensen op de kamer op mijn werk zit en dat dus niet echt de plek is om dat te bespreken en of ik haar terug kon bellen, nee dat kon niet want zij zat op een of ander callcenter achtig iets en nu belt ze dus vanmiddag thuis op....wel raar hoor, nam aan dat hun wel wisten hoe en wat...hoop niet dat ze nu ineens heel moeilijk gaan doen of zo
Ow praat me niet van het UWV....of ja miss kan t UWV er niks aan doen maar de werkgever.... Toen ik mijn miskraam had kreeg ik een brief van het UWV dat ze me hadden proberen te bellen maar dat ik er niet was en dat ik hen moest bellen. Daar begon t al mee want had aan mijn werkgever doorgegeven waar ze me konden bereiken aangezien ik bij mijn moeder ging zitten in plaats van alleen thuis. Dus ik bellen moest ik drie keer mijn verhaal doen......kreeg ik de juiste persoon aan de lijn en kreeg de mededeling....als we wisten dat u hiervoor thuis zat hadden we lekker met rust gelaten.....maar uw werkgever had niet doorgegeven waarvoor u ziek thuis zat.
haha ja das handig ja....volgens mij heeft mijn werkgever ook de papieren en zo nog niet ingediend dus tja...ach we zien wel
Ola! Rid, als jouw werkgever jouw ziekmeld i.v.m. jouw zwangerschap, dan krijgen ze daar een bedrag voor terug van het UWV! Vandaar dat het UWV daar altijd meer achteraan zit, maak je er verder geen zorgen over! En breek me verder de bek niet open over het UVW, ik vind het een stelletje drollen bij elkaar! Ze zjin zo stom daar! Maargoed, het gaat natuurlijk ook wel om heel veel mensen, dus fouten worden dan snel gemaakt!
@Yootje; Heey! Alles goed? Niks aan dat haantje weer veel van huis is zeg.. Poetsze! @Linnie; Wen er maar vast aan dat je veel moet plassen... wordt naarmate je beebje groeit alleen maar meer, hihi! @Nata; Balen dat je ongi bent geworden.. Zou kunnen hoor dat door stress komt, hoor je wel vaker, en zodra je dan in rustiger vaarwater zit kan het ineens bingo zijn. Maar idd, 'positive thinking' is altijd goed! En lijkt me gezellig zeg, zo'n ADHD-Beagle! @Riedel; Suc6 straks met je telefoontje met het UWV. Zal vast wel goedkomen. En lekker dat je werkgever ook zo snel is met alle papieren enzo.. not! ----- Hihi, zit de hele tijd al met Jamie Sinterklaasliedjes te zingen, zo leuk! Zodra hij het liedje van de club van sinterklaas hoort, staat-ie als een bezetene te dansen, haha! Nou, zal ook ff aan de poets gaan en de was wegwerken.. morgen weer aan het werk, dus dan blijft het al gauw weer liggen tot donderdag.. Tok snel! Xx
QB ja er is zeker niks aan! Vanavond is ie thuis en dan dinsdag en woensdag zit ie in Frankrijk..... Nog ff en ik ga echt vervanging zoeken hoor Nee geintje maar tis echt niet leuk meer! Hoe is t daar?
Gaat er ook nog iemand bij mij poetsen vandaag?! Nehhh, heb dit weekend flink huisgehouden! Ik moest en zou een netjes huis hebben! Jaja, heb zo af en toe eens mijn driftbuitjes (zoals haantje ze noemt) en dan moet het ECHT zoals ik wil! Hahahaha Ik zit te twijfelen of ik zo lekker vroeg naar huis zal gaan.. Ben zo ontzettend moe, gewoon niet normaal meer *gaap*
ahhh ja we zullen zien....jullie horen het morgen wel Ik ga hier zo kalmpjes aan afsluiten, was een productief dagje maar nu is het genoeg geweest haha Tok morgen lieve kippies!
Dus vanavond nog ff lekker samen bankhangen! Dat wordt dinsdag en woensdag in zijn shirt lopen he? Kan me idd voorstellen dat dat niet leuk meer is hoor.. haantje is deze week wel elke avond weg, aan het bijbeunen zeg maar, maar ligt dan gelukkig wel weer naast me in bed! Hier alles goed hoor, moet alleen eigenlijks wel aan de poets nu, en ben mijn zin kwijt... kan hem nergens vinden, hihi! Britt slaapt nu weer lekker door in plaats van dat ze 's nachts 1x wakker werd voor de speen, dus dat is super! Ze wordt nu elke morgen tussen 7 en 8 wakker, goeie tijd! En Jamie is helemaal in de ban van Sinterklaas! Afgelopen zaterdag was de intocht hier, en daar zijn we natuurlijk naar toe geweest, dus Jamie heeft heel veel lekkers gekregen van alle Pieten en is er zelfs nog mee op de foto geweest! Zegt hij thuis; 'Sinterklaas is wel lief mama! Sinterklaas doet snoepjes geven!' Xx
@Riedel; Tok morgen! En suc6 straks! @Linnie; Als je zelf mag bepalen wanneer je vrij bent, zou ik gewoon naar huis gaan zo hoor! Even lekker rustig aan doen, is ook heel belangrijk nu hoor!
Het wachten is op ons pap.....wij hebben paar maanden geleden babykamer van mijn zus gekregen en de commode stond zolang op onze slaapkamer maar dat ben ik helemaal beu en die babykamer komt toch voorlopig niet af dus ik sjouwen met die commode......denk zet em op de babykamer neer dan kan de deur dicht en word ik er niet steeds mee geconfronteerd. Is dat ding loodzwaar.....ja schuiven op t laminaat (waar barry niet blij mee zal zijn....) wil nog wel lukken maar dan de vloerbedekking van de overloop.....heb m'n paps maar even gebeld. Wist dat hij vrij was vandaag omdat mijn mams naar t ziekenhuis moest. Dus heb ik even verplichte pauze want kan de slaapkamer niet meer op....heb de doorgang geblokkeerd met m'n commode..... Maar als de commode weg is kan eindelijk mijn niewue schoenenkast in elkaar! Die ligt ook al weken te wachten in de doos........