[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Haha, ook zo lekker bezig! Ben hier ook goed aan de gang. Net twee verhuisdoosjes bijna helemaal weggewerkt en ga nu verder met de was en dan de boekenkast even herindelen. Maar eerst komt mijn moeder. Gezellig!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahah ja af en toe moet dat he.......

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Oh en mijn vader komt eind deze week ook om mijn haan te helpen met klusdingen! :D

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohja, verhuisdozen... heb ik ook nog staan.. heb alleen minder kastruimte dan eerst. Hebben we eindelijk een lekker groot huis, mis ik mijn bergruimte wel een beetje... geen zolder, geen garage.. dat wordt dus heel veel weggooien..

Heb jij zoveel schoenen dan Yootje dat je daar een aparte kast voor hebt? Of moet ik me zo'n soort van veredeld schoenenrek van een paar planken voorstellen?

Nou, nu ga ik echt aan de poets voordat Britt wakker wordt. Straks kan ik haar wel ff in bad doen, Jamie ook maar ff dan, zijn ze allebei weer lekker fris en fruitig! ;)

Tok snel!
    Xx

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehhhh heb wel veel schoenen ja....
    Maar tis een schoenenkast met Ikea en de deur is een spiegel dus heb ik eindelijk ook meteen mijn passpiegel.......

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pfff... Ben helemaal een soort dizzy zeg.. Bah! :( Vanmiddag lekker vroeg naar huisje toe! :D

Vanaaf lekker naar de kapper, het is zo nodig! Mijn haar groeit opeens als kool! :eek: Vanavond weer gezonde punten, joepie! :D

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het wordt trouwens eens tijd dat ik bovenaan kom te staan! :) :)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    QB wint nu de hele tijd van Linnie en dat is natuurlijk niet de bedoeling! ;)

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Bij de weg... Al mijn uitzendkrachten zijn op komen dagen vandaag! JOEPIE! Wat een heerlijk gevoel is dat! :D

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nog niet joh?!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    1

2

3

JA?!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pfffffffffff

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Eindelijk! :D Het werd eens tijd zeg!

Zit weer lekker in m'n eentje te tokken hier! Good old times! :D

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahahhaha ja idd!
    YOU GO GIRL!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    :D

Las net weer dat een juli-mama een miskraam heeft gehad.. :( Dan word ik opeens weer een beetje moedeloos! Probeer van elke seconde te genieten, maar af en toe is het zo zenuwslopend als je weer zoiets leest... Jakkes! Had echt niet verwacht dat ik toch nog zo eng zou vinden!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    positief blijven!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik probeer het ook hoor! Heb er ook wel een goed gevoel over! Maar het blijft toch eng, hopelijk is dat wel iets minder zodra ik de echo heb gehad en alles goed is! :)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja geloof goed dat t eng blijft!

Mijn paps is geweest!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, volgens mij wil het uwv gewoon controleren of de gegevens die zij van je werkgver hebben gegeven juist zijn.

Ik heb me in de zwangerschap 1 dag ziek gemeld omdat ik me beroerd voelde op het laatst en toen kreeg ik ook meteen een telefoontje van het uwv.

Komt natuurlijk omdat hun voor die kosten opdraaien, dan controleren ze dat goed?!

@ Nata, leef lekker je eigen leven meis en laat je schoonouders maar denken! Kan me voorstellen dat het vervelend is als jij ergens op wordt aangekeken maar je haan is een volwassen vent toch... Klets het hier maar van ja af hoor!

@ Yootje, goed bezig zeg! Ik heb nog niks gedaan vandaag :( behalve net even Wesley in de draagzak gedaan toen hij ruim voor de fles wakker werd en naar de HEMA gelopen voor rompers, sokken en billendoekjes. Op de terugweg nog even langs appie maar toen begon meneer te gillen in de rij bij de kassa :D daar ben ik altijd zo bang voor dan he daarom ga ik eigenlijk nooit zo met 'm naar de winkel maar ben nu wel trots dat ik het gedaan heb pffff

@ Linnie, meis! Het is ook hartstikke spannend joh! Nog even dan heb je de echo! Probeer je niet gek te laten maken door berichten van andere he! Het gaat vaker goed moet je maar denken!

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

JEETJE wat is er veel getokt vandaag! :)

Net bootschappen gedaan ben gelijk helemaal op zo even een uurtje op stok voordat me haantje thuis komt.

Liena gefeliciteerd! alweer 34 weken gaat hard he! Met me mams gaat het redelijk ze kan regelmatig niet op worden komen en ze is erg vergeetachtig. Er worden nog verdere onderzoeken gedaan waar het infarct vandaan kan komen.

Juffie jij ook gefeliciteerd!

Lin ik was in het begin ook erg onzeker.Meis positief blijven en het komt goed schatje! :)

@all hoe is het met jullie!

Morgen ben ik al weer 36 weken volgens mij is me kleintje aan het in dalen heb af en toe steken in me doos.

liefs maria

Deel Deze Pagina