oooooooooooooowwwwwwwwwwwwww heb ik de kast zo goed als in elkaar.....heb ik de achterwand op z'n kop zitten......ik dacht.....wat heb ik daar toch weinig ruimte voor die paar schoenen......zucht Heb 's pap alweer gebeld.....die komt me van de week helpen! Want ja....nu moet er veel opnieuw gedaan worden.....snapte ook al niet waarom het bovenste plankje niet pastte.......hahahahahha normaal gesproken maak ik niet zo'n domme fouten hahahahaha
Ooooh zal je altijd zien Yo! En nu moet je weer wachten op je vader, hihi. Herkenbaar hoor. Staat me dus nog wat te wachten Pooh, als ze loops wordt. Gelukkig heb ik een gladde vloer! Wow Day wat een mooi geschreven verhaal! Klinkt heftig maar echt heel mooi! Nogmaals gefeliciteerd! Genieten...! QB Ik heb ook geen zolder, wel een schuur maar die is niet verwarmd, dus bij ons is het ook niet veel bewaren. Soms wel zonde, maar anderzijds zoveel heb je in principe ook niet nodig. Beetje slim zijn met je bergruimte (opbergkist als salontafel, schuifdeuren in de kast i.p.v. openklapbare deuren, enz.). Heb nog geen kinderen dus hier is er nog niks aan de hand, maar kan me iets anders voorstellen met al dat speelgoed ook! Enne.. we hebben nu wel een bench, hondenmand, poezenstoeltje en natuurlijk een parkietje in zijn kooi! En mijn hond heeft ook speelgoed, haha. Dames, eet smakelijk. Ik ga hier gehaktballen en aardappeltjes maken. Hondje slaapt, haantje leest en ik ga aan de slag! Toedeloe! ps Dag Ik houd je in de gaten! pps Wendy, zet 'm op straks! Je kan 't!
Goede avond dames! Heb net de rest van de hutspot van gister opgewarmd... Nou ja, zo warm was het niet maar goed, het lag al op m'n bord dus toch maar opgegeten Fijne avond allemaal, tok morgen!
Hoi meiden. hier een berichtje van de man van Sylvia. Syl is net opgenomen in het z'huis, omdat ze om de 6 minuten contracties heeft. We hopen dat ze morgen weer naar huis mag en dat alles dus meevalt, maar we gaan er vanuit dat de kleine zich komt melden. Ik laat jullie later meer weten (of Syl, als ze weer thuis is). Groeten Robert
robert en silly: heel veel sterkte en succes! hoop toch voor de kleine dat hij/zij nog even blijft zitten. zoniet je bent al 33 weken dat is wel vroeg maar het komt vast goed! Knuffel voor jullie! denk aan jullie! xxx
Heey dat is nog ns GAAF... we hebben n HAAN in ons midden dames! @RObert (man van Sylvia) wens Sylvia sterkte en zeg dat we er zijn voor haar en heel hard voor haar veren! Groetjes Miranda
ben dus ook weer thuis. erg moe maar gelukkig allemaal prima gesprekken gehad. de eerste avond zit er gelukkig weer op, nog maar 1 te gaan slaap lekker voor straks. xxx
Sorry Robert ook voor jouw zullen we veren en hopen dat de kleine toch stiekem komt.... wij zijn natuurlijk hartstikke nieuwsgierig maar eigenlijk moet het nog wel even blijven zitten hoor! Ach het wordt vast n meisje... het is nu al EIGENWIJS! hahahahaha Dikke knuffel voor jullie!
@Silly; Heel veel sterkte meis! We veren dat jullie beebje nog even blijft zitten natuurlijk! Enne haantje van Silly, ook voor jou heel veel sterkte en suc6 natuurlijk! Geef haar maar een dikke knuff van ons!
Silly en Robert, heel veel succes en sterkte! Hopelijk blijft de kleine toch nog even zitten maar als het anders is hoop ik dat het allemaal goed gaat en jullie snel papa en mama zijn van een gezond kindje!
Trusten allemaal... deze kip gaat op stok. Hopelijk hebben we morgen nieuws van Sylvia en Robert dat de kleine toch nog even voor het warme kiest want buiten is het veelste koud. Iedereen n fijne avond nog en hopelijk komt Wendy of haar buddy Yojo met nieuws over Wendy... t wordt spannend hier hoor! xxx
Goedemorgen, Las net dat Sylvia weer is opgenomen in het ziekenhuis . Robert en Sylvia heel veel sterkte en vooral suc6. Ik hoop maar dat de kleine toch nog ff blijft zitten , maar mocht het nu wel komen dan veer ik dat het helemaal gezond mag zijn. Het is nu natuurlijk nog wel heel klein, maar jullie zijn in goede handen! Heel dikke knuffel Liena
het word zeker spannend . Syl en Robert hoe is de nacht verlopen is de kleine nog even blijven ztten of is het nu al een koppig niet luisterend mannetje geworden en is het eruit gekomen. Goedemorgen voor de rest vh kippenhok Gisteren vroeg naar bed gegaan had mega hoofdpijn . stond vanmorgen op nog steds hoofdpijn en misselijk en pijn in me rug dus vast ziek aan het worden grrr.
goedemorgen allemaal, ben benieuwd of ik vanmiddag al nieuws van silly kan lezen. hoop dat alles goed is met haar en de kleine.. all: fijne dag allemaal en tot vanmiddag! ga weer proberen op tijd naar huis te gaan want vanavond dus nog 1 avondje werken. wel een langere avond dan gisteren helaas xxx
Moguh kippies! Wilde jullie ff een fijne dag wensen, en voor diegenen die het nodig hebben een dikke knuffel! Ben benieuwd hoe de nacht van Silly en haantje Robert verlopen is.. Ga zo aan het werk, zal vanavond wel ff bijlezen! Xx
En alle andere kippetjes hoe is het met jullie? @ Melanina, zou fijn zijn wanneer de ovutesten bij jou dan werken. Ik zie in je onderschrift dat je cyclus behoorlijk aan he schommelen is , heb je dat altijd gehad? Wat verveled dat je je zo belabberd voelt vanmorgen. Moet je nog werken vandaag? Hoop dat je je snel weer beter voelt. @ Riddle, wat lastig zo'n dove kat die je 's nachts uit de slaap houdt Heb je vannacht beter geslapen? En dus ook nog steeds hoofdpijn? Heb je het nu minder heftig, of nog steeds van die aanvallen? Hoe is het gistermiddag met je gesprek met het UWV afgelopen? Viel het allemaal een beetje mee? @ Linnie, het is ook altijd moeilijk om de verhalen te lezen dat het fout is gegaan bij anderen, maar het gaat ook heel vaak wel goed! We blijven gewoon veren dat het bij jou allemaal goed mag gaan en je over 8 maanden je beeb lekker vast kan houden! Vandaag alweer 6 weken! @ Mupkuh, wat lekker dat je alles al zo ver vor elkaar hebt! En je paps komt helpen? Gaaf hoor! Ben benieuwd oe het er straks uit komt te zien! En jij inmiddels ook 20 weken! Heerlijk, dan kun je nu beginnen met terugtellen en ik had toen het gevoel dat het nog sneller ging , ben benieuwd of jij dat straks ook vind . @ Deli, was het wel leuk om felicitas over de vloer te hebben dan, of vond je het alleen maar vervelend? Ik vidn het idd heerlijk om de bank in huis te hebben, daar was het wachten op en nu kan ik echt alles beneden schoon gaan maken , heb er nu al zin in . En Wesley is nu al gek op zijn mama en wil natuurlijk dat jij hem lekker naar bed brengt hihi.? Wel lekker dat hij bij jou dan in ieder geval in slaap valt toch en bij je haantje komt vast wel weer....... @ Yojo, hoe gaat het met jou meis? Haantje ook van de week weer een aantal dagen weg? En hoe gaat het met je temp? Wat lief dat je pap van de week ff komt helpen met het schoenenkastje. Ja spullen van Ikea, valt niet mee omd at in elkaar te prutsen he met die stomme schroefjes . @ Queenbee, wat zielig dat Britt zo moest huilen , kun jij er ook zo slecht tegen? Verder alles goed in huize Queenbee ? Hoe was de reactie van Jamie op zijn schoen zetten? Gisteravond allemaal liedjes gezongen ? Lijkt me echt super om te zien, Jamie helemaal uit zijn dak! @ Wendy, bij jou alles nog steeds rustig? Spannend hoor. En toch wel weer verschil met je buik van vorige week! Leuk om te zien hoor, maar volgende week dan een foto van jullie beeb oke ? Belt of sms't haantje nog iedere dag ff? @ Nata, zo jou cyclus is dan idd heel netjes! Hier gaat het de afgelopen dagen weer iets beter, heb nu minder last van mijn buik gelukkig... De kleertjes etc zijn idd schoon, vandaag ga ik de laatste dingetjes strijken . De nieuwe bank bevalt prima. Ik zal vandaag proberen een foto in mijn album te zetten van de bank, maar als je alvast wilt kijken , het id de Vreta bank van de Ikea, ivoorwit...... Meis wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je schoonouders jullie controleren'. Ik kan me voorstellen dat je dat heel vervelend vind. Ik herken het zelf gelukkig niet. Maar haantje kan je toch zelf wel temmen . Trek het je maar niet te veel aan hoor meis, je bent gewoon heel ondernemend en daar is toh niks mis mee? En je mag hier altijd ff klagen hoor, daar is dit topic voor ...... @ Maria, dus je mam heeft nog wel wat last van de nasleep . Hoop dat ze er snel achter komen waar het door is gekomen! En vandaag 36 weken Gefeliciteerd meis, nog een weekje en je mag officieel thuis bevallen. Merk je nu da je ook weer vaker moet plassen nu de kleine indaald? Lag je meis al wel met het hoofdje naar beneden? @ Daydreamy, wat heb je je verhaal mooi geschreven zeg. Klinkt idd heel heftig, maar fijn dat alles goed gaat met Kevin. En met jou gaat het verder ook allemaal goed? Lekker aan het genieten van alle nieuwe dingen die op je afkomen? Ben ook erg benieuwd naar jullie mannetje @ Juffie, wat fijn dat de eerste avond vast weer om is, nu moet je vanaaf nog een keer? Heb je gistermiddag wel een beetje bij kunnen komen? Kan me voorstellen dat het nu best zwaar wordt allemaal. Denk goed om jezelf meis! Dikke knuffel! @ Dagdromer, bij jou is het ook nog rustig dus? Je moet officieel natuurlijk om nog dik 2 weken, maar eerder is eigenlijk ook best lekker toch ? Je voelt je verder goed? Allemaal nog een beetje te doen? @ Pooh, het is dus weer spannend bij jou. Veermodus draait op volle toeren! VVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR. Hoe is het werken gegaan vannacht? Lijkt me zwaar om de nachten te moeten werken.... @ Miranda, hoe is je eerste dagje gisteren bevallen? Leuk werk om te doen? Hier alles rustig, vandaag weer lekker wat in huis rommelen. Doe het wel wat rustiger aan dan gisteren, want doordat ik gisteren met de banken aan het slepen was geweest kon ik gistermiddag en avond haast niet meer lopen van de pijn in de rug en heupen , ja eigenlijk toch eigen schuld he . Vandaag gaat het gelukkig weer een heel stuk beter en nu zo zien te houden haha. Maar komt vast goed....... Meiden allemaal een heel dikke knuffel van Lienakip(groepsknuf )
Goedemorgen kippetjes! @Silly en Robert; Sterkte in het ziekenhuis! Ik hoop dat jullie uk nog lekker blijft zitten en zo niet, dan hopelijk gezond op de wereld mag komen! Hou je ons op de hoogte? Succes! @Liena; Rustig aan hoor meis, niet te zwaar tillen hoor! Gelukkig geeft je lichaam het zelf ook al aan, dus hoef je niet naar mama Linniekip te luisteren Haha! Hoe bevalt de bank? Helemaal leuk? Geniet er maar lekker van! @Iedereen; Ola! Heb een klein beetje last van zwangerschapsdementie denk ik... Telkens als ik bijlees ben ik na 5 minuten de helft vergeten.. Dus i.p.v. een persoonlijk berichtje, krijgen jullie een dikke knuffel van mij! Ben gisteren onwijs geschrokken.. Haantje en ik hebben een bruiloft vrijdag en we hoorde 3 weken geleden dat de bruid in blijde verwachting is! Ze waren al een jaar bezig en dus super blij dat het gelukt was, de bruiloft was al gepland voor de zwanger werden. Nu hoorde we gisteren dat ze tijdens de echo te horen hebben gekregen dat hun kindje niet meer leeft Vond het zo sneu... Ze waren zo blij en de bruiloft zal toch anders zijn dan ze in gedachten hadden... Heb voor hun even een potje zitten janken Bah! Wat is het toch oneerlijk af en toe *zegt tegen haar eigen kuikentje dat hij goed moet blijven zitten*
Heel lief dat jij het komt melden Robert! Hoop dat alles meevalt en ze weer snel naar huis mag! Yootje!