Dat gaat wel erg snel he Maria, zo'n babyhartje! Het is ook super om te horen, elke controle weer! @ Pooh het werken gaat nog prima dus ben niet echt aan het aftellen maar het vooruitzicht is toch wel lekker! Zo nu heb ik ff pauze en ga vandaag niet wandelen...
@ Mink, ja dat is wel een lastige situatie, dat je geen contact meer hebt met je mam en paps niet meer leeft. Maar wel fijn dat je het dan straks met je opa en oma kan delen... Hoop dat je een manier vinden kan om het wel/niet tegen je moeder te vertellen. Sterkte ermee. Verder een beetje proberen om toch te genieten he ? @ Juffie veel plezier op school vandaag dan. Maak er een gezellige ochtend van. Nog een paar weekjes en dan kun je genieten van je welverdiende rust . Vandaag loopt mijn banner ineens wel goed. Zal eens kijken wat ie vanmiddag doet, maar ik heb je niet stiekum ingehaald hoor . @ Mupkuh, spannend zijn die eerste weken he? Ik gind zelf ook steeds naar de wc, voelde ook steeds vanalles. En over twee weken de eerste echo? Spannend hoor, ga voor je veren............ Hier gaat alles goed, ben alleen bij vlagen nog steeds misselijk, maar is wel uit te houden. Alleen warm eten is op het moment een ramp, ik heb nergens trek in en vind ook eigelijk niets echt lekker. Moet daar nog wat op verzinnen . @ Maria, heb je een gezellig feestje gehad gisteravond? Nogmaals ben errug benieuwd hoe het bij de vk was...... @ Linnie, jij bent ook heeeeeeeel lief hoor En je was vast moe omdat je gangstereitjes nu al aan het dringen zijn wie er straks het eerst naar buiten mag springen . Nee gekheid, maar hoop zo dat straks de clomid aanslaat en jij ook op de zwangerwolk mag plaatsnemen. Ik zal ook alvst mijn kippen**** aan de kant schuiven en plaatsmaken voor de nog niet zwangere kippetjes....... Het is nu nog 9 dagen tot de 20 meis, het begint op te schieten...... @ Queenbee, gaaf hoor, al 32 weken, dan mag je echt met recht zeggen dat je HOOGZWANGER bent ...... Fijn dat de makelaar zo met jullie meedenkt. Hoop dat het wat opleverd dat hij contact legt me de andere makelaar. Ik ga heel hard voor je veren........... @ Nata, wat goed dat je tweede staat zeg, en ja ik zou de baas ook zeker op nummer 1 laten staan . Soms moet je je plekje weten he . En ik moet me idd niet zo druk maken over mijn buikje. Hoor van veel mensen dat het zo mooi staat , maar dat vind ik zo moeilijk om te geloven, maar het komt vast goed ..... Hoe gaat het met jou? Nog 5 dagen tot de grote sprong? GA alvast voor je veren dat het deze ronde raak is meis, ook jij snel hier bij ons op de wolk.... @ Riddle heb je gisteren nog een beetje een leuk verjaardag gehad? Hoe gaat het vandaag met je? @ Lieve Kristel, hoop dat je snel weer een beetje opknapt meis. Het valt ook niet mee. Het is mss idd verstandig om een echo te laten maken om te kijken dat alles in je bm weer mooi schoon is voor de volgende keer. En je mag hier altijd je verhaal kwijt hoor, daar zijn we ook voor...... Van mij nog een heel dikke knuffel, want volgens mij zit je er helemaal doorheen. @Yojo, vandaag nog een dagje werken en dan morgn weer lekker vrij? Veel suc6 meis. Nog maar een paar dagen en dan mag je weer voor de echo toch? Spannend hoor..... Hoop dat Japie deze keer zichzelf wat meer laat zien . @ Miranda, wat leuk dat het zoontje van je man bij jullie komt wonen, wordt het nog gezellig druk bij jou thuis . Lastig dat je die kwaaltjes zo houd, maar mss is het voor het goede doel. Nog 5 dagen en dan testen? VVVEEEEEEERRRRRRRRRRRR........ @ Judibi, zag in je banneronderschrift dat jullie gisteren de echo met follikelmeting hadden? Alles goed gegaan? En hoe gaat het nu verder? Veel suc6 in ieder geval.......... @ Pooh, fijn he dat school nu achter de rug is? Ga je straks als je je diploma hebt ook ander werk doen? Fijn dat het met Chelsey zo goed gaat. Lekker van je hondje genieten...... Die echo is best leuk he? Heb hem hier in de kast staan , maar kijk er ook regelmatig ff naar hoor..... En helemaal als ik ff ruzie met mijn gevoel over mijn buikje hebt helpt het om naar ons smurfje te kijken ...... @ Deli vandaag toch maar ff rustig aan met het wandelen? Wel jammer, maar het is wederom voor het goede doel he . Als je eigelijk goed nagaat is er wel heel veel voor het goede doel ..... @ Maria, gaaf dat je het hartje hebt gehoord, kan me voorstellen dat je daar uren naar kunt luisteren................... Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij , hopen dat het deze keer goed gaat...........
Wow! Liena, wat reageer jij weer persoonlijk op ieder kippetje! Gelukkig ging het nu wel goed Hoe is het met je meid? Beetje bijgekomen van alle drukte?
Ja ik begin nu idd een beetje tot rust te komen, al ben ik nog steeds wel heel moe, maar ben geloof ik niet de enige die daar last van heeft . Moet nog wel steeds wennen aan het idee nu getrouwd te zijn hoor . En met jou ook alles goed? Nog last gehad van harde buiken?
FF tussendoor, maar het begint al weer op te schieten richting kippendag.............. Zaterdag nog maar 2 weken................. Heb er echt heel veel zin in
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh ik heb een opstandige dochter in huis...... Ze wil met haar vriendinnetje spelen maar die had al eerst een andere meisje uitgenodigd voordat ze Ebony zag en nu wou ze met Ebony spelen en tja dat kan dus niet he, met 3 meiden tegelijk dat wordt een chaos en dat op een boerderij met allemaal koeien en paar kittens en nog een kleinere zusje...... NEE dat gaat niet werken NEE. Maar goed, na haar thuis in een hoekje te hebben gezet en na 10 minuten dat GEKRIJS aan te horen is ze gekalmeerd en inmiddels al buiten aan het spelen met haar broers en vriendje. Kan ik in huis weer wat doen pfffffffffffffff als ik de puf ergens vandaan kan toveren!
Yeah! kippendag Utrecht here we come heb er ook zin in! Nee met de harde buiken valt het wel mee! Maar ben vandaag ook niet gaan wandelen. Gek he, ineens ben je getrouwd! Ik vergeet nooit meer het allereerste moment dat ik tegen iemand kon zeggen "mijn man" vergat ik het en zei alsnog "mijn vriend" hahahaa... Die moeheid gaat vanzelf over als het goed is, straks heb je energie voor 10!
ja lien, straks zeg je niet meer 'mijn vriend'maar wordt het 'mijn man' haha went vanzelf hoor meid. Wanneer is de kippendag? Oh en lien, thanx voor het typen ben ik ook weer een beetje bij Mijn opleiding was werken-leren dus blijf hetzelfde werk doen als tijdens de opleiding. Als intensive care verpleegkundige.
@ Miranda, is voor kinderen natuurlijk ook best heel vervelend. Willen ze heel graag iets en dan kan het niet doorgaan. Wel knap dat je 10 minuten naar dat gekrijs kon luisteren , maar het schijn de beste remedie te zijn he? Fijn dat ze nu toch is gaan spelen. Nog steeds zo'n last van vermoeidheid? Hoop dat je nog iets energie hebt en toch wat kan uitspoken.... @ Deli, wel verstandig om ff een dagje niet te gaan wandelen..... Ach en nog maar 13 dagen............... Ik hoop idd dat die vermoeidheid wegzakt. Moet ook zeggen dat het de ene dag erger is dan de andere dag. Maar zou het heerlijk vinden om energie voor 10 te hebben . Dan gaat alles wat makkelijker he? Ik vind het idd heel raar om te zeggen "mijn man" en ook om zijn achternaam te gebruiken. Kreeg gisteren wat over de post en daar stond mijn naam op met zijn achternaam , dan sta je toch ff raar te kijken hoor hahahaha.... Volgens mij hebben we ook een aardig lijstje met kippetjes die meegaan naar kippendag. Zal eens kijken of ik hem nog kan vinden en dan zal ik hem hier nog eens plaatsen.........
@ Miran, toveren?! Dan zou je Tie-Ta Miranda moeten zijn @ Pooh 28-06 is de kippendag, je komt toch wel he?!
Ja heb het lijstje weer gevonden....... Komt ie....... Kippendag 28 juni Wel: Juffie Deli Yojo Miranda Badkip Mink Daydreamer Liena OVB Riddle Queenbee Maria Niet Mupkuh Linnie Dagdromer Klopt het lijstje zo nog? Zijn er nog meer kippies die mee willen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd .
oei 28/6 dan is mijn vriendinnetje jarig en geeft een groot feest. baal wel want had het erg leuk gevonden. Maar heb het haar beloofd! Misschien op de volgende kippendag dat ik dan wel mee kan, dat wordt dan ws met een aantal kuikentjes haha
liena, heb het nu nog hoor met die naam. zeker bij afspraken etc. was pas bij de kapper, zegt de kapper, je stat niet in het systeem... Sta ik daar nog onder me meisjes naam oeps haha
@ Pooh Dat wel fijn dus je kan gewoon doorgaan met waar je mee bezig was... . @ En Miranda tie-ta tovermiranda? @ Deli, dat komt idd vast wel hihi. Vind het ook wel wat hebben hoor...... Mijn mannetje moet ook nog heel erg wennen aan het omhebben van een ring , die had ie nog nooit omgehad.......... Heeft jou haantje daar ook aan moeten wennen?
Hello y'all! *Nata roept alle kippen bij elkaar en begint met een eredansje plus liedje voor Liena om haar te bedanken voor alle persoonlijke lieve woorden: "Lieienakip oh Lieienakip, jijhij bent de kampioeoeoen!" Schudt daarbij druk haar kippenkont heen en weer* @Liena Denk je ook een beetje aan jezelf?! @Deli Ik heb net je babykamer bekeken en ik ben helemaal verliefd op je schommelstoel! Waar heb je die gekocht? Mooi in stijl met jullie huis als ik zo de rest van de foto's zie. 32 weken! HOOGzwanger! @Linnie Ik tel dus alweer minstens vier kippen die met jou op het wachtbankje zitten.. Enne.. voor na de streetfight: "And the winner is ........." Die zin kan je vast snel afmaken. Kijken wat de zwemmers van je haan ermee doen! @Kristel Lijkt er idd wel op dat nog niet alles eruit gekomen is dan, de eerste (en tweede) keer. Dat zou wel een hoop verklaren, toch? Heb je al uitslag van het bloedonderzoek? Ik veer voor jou voor duidelijkheid en rust. Sterkte. @Maria Lijkt me heerlijk om het hartje te horen. @Miranda Jij bent ook met recht baby- én kindergek te noemen! Klinkt als een gezellige drukke boel bij jullie thuis! Zo. Deze kip moet achter de lap vandaan en eerst gaan dweilen en dan eens wat doosjes gaan inpakken. Verhuizing naar ons nieuwe huis is al over drie weken! En behalve op woensdag moet er gewoon de hele week gewerkt worden en nog van alle geregeld! Mijn NOD is vlak voor de verhuisdatum, dus ben benieuwd.. ongi verhuizen of over tijd?! We zien het wel! Tok tonight!