[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi Yootje! Dat is niet zo netjes van je ;) kan gebeuren toch!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zie dat t twee keer gepost is.

Nee had t rooster drie keer over gekeken maar heb het gewoon echt niet zien staan. En dat terwijl ik ook nog zelf in de agenda had gezet Middag graag vrij wil wel VSO doen indien nodig.....hahaha
    Ach ja het is opgelost.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaahahhaaaaaaaaaaaa Nata! Weet je wat je ook kan doen?! Haar drolletje laten liggen nog even verder wandelen en op de terugweg als het drolletje hard is 'm oppakken :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aan de ene kant vind ik het onzin dat je de drollen op moet ruimen. Je betaald ook ik weet niet hoeveel hondenbelasting. Maar ja aan de andere kant zou ik t ook fijn vinden als andere mensen hun drollen opruimen....is toch net wat frisser

5. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ha Yo! Hier nog één die echt de was moet gaan doen.

Ff snel dan maar.

Smaakt de koffie wel, Deli?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha ziet et helemaal voor me :)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb echt geen zin.......

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Welke koffie? *zegt Deli met de theedoek in d'r hand want ze is ECHT aan het vouwen* :)

Nata, je denkt toch niet dat ik dat kopje koffie drink die in een voetenbadje staat he?! Daar ben ik een veel te sjieke kip voor :)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whahahaha ik ga ook maar es ff wat doen dan......
    Lekker muziekje hard aan!

10. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ja, ik vind precies hetzelfde Yo! Waarvoor betaal je dan die hondenbelasting. Maar ik irriteer me wel als ik het sta op te ruimen en ik zie verderop gewoon een drol liggen. Aso denk ik dan! Zou wel zo fijn zijn als het allemaal schoon blijft.

Whahahahaha Deli. Goed idee! Alleen duurt dat volgens mij wel een paar uur als íe eenmaal in het gras ligt. :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd Nata!

Nu ben ik echt even weg!

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ladies hier verse koffie uit kraakheldere witte kopjes, absoluut geschikt voor sjieke wasvouwende of werkende kippen! :D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei muziekje aan.... Ik heb een huilende Wesley aan :D

Hij lag in z'n oogjes te wrijven dus denk leg 'm in bed maar dat vond hij nog niet helemaal een top idee... Meestal huilt hij dan maar even 2 min.

Ik ga ook echt ff verder want morgen moet ik weer werken en dan wil ik de boel wel aan kant hier! Tok later

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh lekker! Kan ik dat mooi drinken met mijn pinkie-veertje in de lucht :) bleh.... Nu heb ik weer geen zin om verder te gaan!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Aan het werk Deli :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn muziek is uit :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik denk net "ik ben goed bezigggggggggggggg"

Hoorde de wasmachine niet meer dus dacht, hup volgende erin........Heb ik 'm net niet eens aangezet :(

18. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hier ook druk met een eigenwijze pup. "Ik bijt graag in jouw teen". Nee Bente mag niet. "Ik bijt toch graag in jouw teen". Nee, dan hup in de bench. "Ik ben heeeeel zielig met mijn grote oren en ogen, luister maar... piep piep piep, grmblhmmpiep".
    Okay, je bent rustig dus je mag eruit. "Joehoe! Stap stap stap en nu bijt ik toch weer in jouw teen."

Pffffff.

Whahahaahaha nu komt mijn parkiet ineens uit z'n kooi zetten. Bente verbaasd! :confused: Hahaha. :D Parkiet: "Hallo ik ben er ook nog en ik vlieg lekker twee rondjes langs de hond en het baasje en heel relaxed zit ik nu weer op stok alsof er niks aan de hand is." :D Hihi. Die dieren.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Linnie is weer back! Was ff een frisse neus aan het halen! :)
    HEERLIJK! :D

Maar inderdaad, eigenlijk zijn wij SUPER vruchtbaar! 2e eisprong RAAK! :) JIHOE! :D

Achh die Bente, was een deugnietje is het ook! :) Ik vind het trouwens wel een schatje hoor :D

Deli, HUP, ga eens wassen en opvouwen! :)

Yootje, kun je voor mij ook wat opvouwen? ;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nata, Nata! Ga die hond toch eens opvoeden joh, straks heb je geen tenen meer over!

Deel Deze Pagina