[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nog niemand in het kippenhokje? :eek:

Hoop echt dat alles goed gaat met Silly, maar heb stiekem het idee dat de kleine ukkepuk niet meer lang op zich laat wachten!

Hoe is het met iedereen?

Hier alles goed! Kreeg vanochtend mijn rok bijna niet dicht, mijn buik is helemaal opgezet :) Waarschijnlijk omdat ik slecht naar de WC kan, maar vond het eigenlijk best leuk! Hihi! :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen lieve kippetjes!

@ Liena, wat heerlijk om te horen dat je zo lekker in huis aan het prutsen bent :D heerlijk is dat! Geniet er maar lekker van, straks heb je je handen vol ;)

@ Yootje, ik zal je op de hoogte houden meis! Sterkte vandaag!

@ Linnie, al klaar met overleggen?! Emmer koffie al leeg?

@ all, ik voel me beroerrrrrrrd :( zit op mijn werk met 2 strips aspirine's, hopen dat we de dag doorkomen! Heb keelpijn/hoofdpijn/nekpijn en ben vanmorgen ook nog ongesteld geworden dus dat is ook lekker belabberd... Alhoewel ik volgens mij wel een redelijke cyclus hebt weer, zal zo eens in mijn berichten zoeken wanneer ik voor het laatst ongie was geworden.

Wesley werd vannacht weer wakker om 03.30 uur. Dus ik proberen te troosten toen hij in bed lag maar dat werkte niet, dus toch maar even op mijn armen en weer in bed gelegd maar toen begon hij na 5 min. weer. Dus haantje nog proberen maar lukte niet... Ik weer eruit, op mijn armen en daar sliep meneer weer dus toen hebben we hem voor het eerst bij ons in bed gelegd... Wij een eind naar beneden gaan liggen zodat hij niet onder het dekbed kon komen hahahahaha, daar lag meneer te scheten bij ons in bed en snurken kon hij ook goed! Vanmorgen moest ik 'm wakker maken en nu is hij op het kdv.

Ik weet niet wat het is met 'm, denk dat hij het misschien wel koud had. Omdat hij steeds zo benauwd was doe ik nu de verwarming 'snachts uit dus had al een extra dekentje erop gedaan bij 'm maar zijn nekje voelde toch koud dus vannacht toch maar weer een beetje de verwarming aan en dat proberen?! Je weet het soms niet he?! Zijn tandvlees voelde ook wel hard misschien krijgt hij wel al tandjes? Geen idee... Maar goed, ik ben er wel weer behoorlijk suf van :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, nu al aan het pronken met je buikkie :D

Ik hoop ook dat het goed is met Sil en miniSil! Wie is haar buddy ook alweer? Of heeft ze die nie?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben bang dat Sil geen buddy heeft, kan het niet terugvinden... :( Hoop ook dat alles goed gaat!

Thuis kan ik zeker pronken met buikje, maar op het werk moet ik hem wel inhouden hoor! Wil niet dat ze het zien! :)

Maar ongi geworden joh? Dus ben je meteen weer regelmatig? Dat zou natuurlijk wel fijn zijn! :) Maar wat naar dat je je zo beroerd voelt, balen! :(

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik heb een poging gedaan om terug te vinden wanneer ik hier had getypt dat ikongie was geworden maar kan het niet vinden?! Zal straks maar de pil nemen als ik thuis ben denk ik... Of nog een cyclus afwachten?!

Ik hoop ook dat het goed is met Sil... Hopelijk horen we snel wat van haar!

Leuk he Lin, lekker pronken hoor! Ook al zijn het nog maar je opgezette darmpies :)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Daar ben ik weer even. Mijn mamsie is denk ik zo hier en moet me nog aankleden :oops:

Dus heb denk geen tijd om bij te lezen.

Kus

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waar zijn jullieeeeeeeeee?

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whoehahaha! Pronken met mijn darmpjes! Joepie! :)

Ik kreeg van mijn collega twee boeken te leen en de ware grootte van mijn beebje is nu net zo groot als mijn pinknagel :D Hihihi!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben er weer trouwens! :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha... Klein beebje! Misschien ben je wel verder en is hij/zij wel net zo groot als je duimnagel ;)

Ben benieuwd wat jullie krijgen :D

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier moest ff me telefoon halen die deed een beetje raar
    Nou hebben ze een nieuw frontje erop gezet en nu doet ie het weer ik heb iig weer geluid jipppie

Nu moet ik nog ff ontbijten heb ik nog neit gedaan

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    We zitten trouwens al bijna op pagina 700! Nog 12 te gaan! :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hupsa! Nog 11 te gaan! :D

En bovenaan, JOEPIE!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Eetse Melanina!

Linnie, goed bezigggggggggggggg!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dank je
    en jij vannacht weer succes met wesley .
    Misschien anders een extra kruikje als je de verwarming niks vind .

en die 12 kan zo vol getokt zijn hoor

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, denk dat ik dat ook maar eens ga proberen ja... De lucht is zo benauwd als je de verwarming aan hebt en dat is ook weer niet goed omdat hij nog een beetje verkouden is... Ach ja, je blijft proberen op deze manier :D

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Komt wel goed schatje! :)

Een kruikje lijkt me ook wel een goed idee! Ik vind het zelf ook verschrikkelijk om met de verwarming aan te slapen!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kennen jullie dit? Als iemand iets niet gelooft, vraag je altijd 'knijp me eens' (om te kijken of je niet droomt). Ik zit nu constant in mijn borsten te knijpen, even checken of het allemaal echt zo is ;) :)

Hihihihi!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik hou er ook helemaal niet van! Maar bij ons op de kamer heeft hij ook goed geslapen vannacht en daar is het ook niet bepaald warm maar ja, daar had hij ook nog de warmte van mijn haantje en mij natuurlijk!

Pffff, je moest meneer zien liggen, koning te rijk en papa en mama ieder op het randje van het bed. En dan lag hij te smekken en te zuchten in z'n slaap en dan hoorde je weer wat gesnurk of een flinke scheet hahahaha.... Alleen die plasluier rook je wel goed, op een of andere manier stinken de luiers van pampers enorm als hij een plasje heeft gedaan :(

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha.... Linnie.... En hoe vinden je "memmen" dat? :)

Deel Deze Pagina