[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik krijg hoofdpijn als de kachel aan is en ik slaap.

Ik zou mezelf ook heel de tijd knijpen hoor.

Lekker warm natuurlijk zon bed waar papa en mama beide in slapen . Alleen vinden jullie dat niet eng?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vond het altijd een heel eng idee, heb het ook nog nooit eerder gedaan en ben er zeker geen voorstander van!

Ik heb Wesley helemaal boven in gelegd op het matras en mijn man en ik zijn zover mogelijk onderaan in bed gaan liggen. Als wij het dekbed over ons hoofd zouden doen zou Wesley er nog niet onder gekomen zijn maar goed, echt lekker heb ik niet meer geslapen nee, het ging er meer om dat hij rustig sliep en ik lekker warm kon liggen Het was ook maar eventjes want ik moest ook weer vroeg op...

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, was hij scheetjes aan het laten! Die kleine deugniet! :) Hij zal het wel heerlijk naar z'n zin hebben gehad bij jullie in bed :D Haha :)

Maar mijn memmen beginnen een beetje beurs te worden door dat geknijp, whahahaha! :)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    pff moet aan het huishouden gaan maar echt totaal gen zin hhaah

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als je toch bezig bent, mijn huisje kan ook nog wel een poetsbeurt gebruiken ;) :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha.... Ja, en de scheetjes van Wesley zijn heeeeel vies!

Hij lag tussen ons te ronken en toen zei mijn haantje "ik vind het wel gezellig" toen liet hij een scheetje en toen zei mijn haan "hier ben ik niet blij mee" hahahah.... Dus ik maar een beetje met het dekbed wapperen ;)

Dus jou memmen zijn goed beurs :) je kunt ook gewoon niet van jezelf afbljiven he ;)

Heb je nu je zwanger bent trouwens al eens je bmm gevoeld en je blauwe lippen gecontroleerd?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Blauwe memmen heb ik zeker! :)

Nee serieus, heb het uiteraard gecheckt! Anders zouden al die voelpartijtjes voor niets zijn geweest ;) :)

Het klopt volgens mij wel! De lippen zijn een soort paars-blauw van kleur en bmm ligt heel hoog, kan er bijna niet bij en het 'tuutje' zit nu schuin! :) Grappig he?!

Achhh, het lijkt me ook zo heerlijk om je kleine dicht bij je te hebben! Alleen moeten ze er niet aan wennen natuurlijk :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahha... Je bent nu echt de voel-expert :)

Ik weet niet of je zo'n kindje nu al kan verwennen maar als hij huilt dan troost ik 'm hoor! Dat heb ik liever dan dat hij remi alleen in bed ligt te huilen :( dat vind ik zo zielig!

Zo, mijn pauze is weer voorbij :(

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wat een rust hier vandaag zeg!

Ik heb zo overleg en daarna ga ik lekker naar huisie toe! Ga ff snel een bakkie koffie bij een vriendin drinken en daarna haantje ophalen!

Ik sluit dus alvast af hier! :)

Tok morgen lieve kippetjes en een hele fijne avond!

Dikke kus xxxx

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow ik dacht laat ik eens even kijken wat ik kreeg geen mail meer....Wat zie ik is er wel getokt hier :( vreemd. Heb snel ff alles bijgelezen.

Weet niet meer of ik gemeld had dat gisteren bij de vk weer alles goed was. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.

Verder afwachten tot het begint spannend hoor :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal,

zo ben ook weer lekker thuis. heerlijk na 2 van die drukke dagen..vanavond lekker samen bankhangen. heb er nu al zin in :)

linnie: voelexpert ;) heb zelf niet meer gevoeld toen ik eenmaal zwanger was. durfde niet meer, dom he :oops:

deli: voel je weer wat beter nu? en wel lekker weer een regelmatige cyclus. kun je weer met de pil starten, als je dat wil natuurlijk!

liena: merk hett wel inderdaad als ik te veel doe. maar vooral aan mijn rug. voelt neit zo fijn nu. lekker kussentje er in dan voelt het beter. harde buiken heb ik niet echt vaak volgens mij. in iedergeval niet dat het zeer doet. alleen pijn bij mij navel. dat voelt wel erg vervelend..
    lekker gerommeld in huis vandaag?

yojo: hoe ging het op je werk vandaag? drukke dag weer overleefd?

wendy: fijn dat alles weer goed was bij de vk! nog geen gerommel in je buikje?

xxx

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nee niet echt. Af en toe een harde buik maar dat zegt niet veel. En veel rare geluiden uit mijn buik. Volgens mij kan hij al praten als hij eruit komt haha :)

Hier vanavond ook heerlijk samen bankhangen heerlijk!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, fijne avond meis!

@ Juffie, fijn dat je nu ff kan relaxen!

@ Wendy, fijn dat alles goed gaat! Het is ook spannend! Ik had helemaal nergens last van en ook geen enkele voortekenen toen mijn vliezen braken!

Hier gaat ie wel... Voel me nog steeds niet lekker maar heb al een paar aspirine's op en dat helpt wel. Verder doet mijn onderrug nu zeer. Had ik laatst ook al dus denk dat dat nieuw is sinds de bevalling dat ik rond mijn ei en met mijn menstruatie ook rugpijn heb :( had ook weeen in mijn buik en rug..... Dat is wel jammer maar misschien als ik met de pil begin weer dat wel over gaat?!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: ik had inderdaad midner last van mijn ongi toen ik aan de pil was. geen buik en rugpijn enzo..

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Juffie, dat klinkt beter :D ik hoorde net al bij de aug mama's dat het wel bekend is na de bevalling...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    toen ik met de pil gestopt was viel het ongesteld zijn me echt weer tegen.. met de pil nooit last van maar toen. pff. nu lekker een hele tijd al geen last van :) heerlijk zwanger zijn ;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat gevoel had ik idd ook toen ik stopte :( alleen nu is het dus nog een tikkie erger geworden maar dat zal wel weer over gaan...

Geniet nog maar even van het niet ongesteld zijn :D straks heb je waarschijnlijk flinke lappen nodig hahahaha... Heb je je kraampakket van de verzekering al gehad?

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    krijg er geen van de verzekering :( we hebben het verkeerde pakket. maar goed mijn schoonzusje werkt bij de thuiszorg en heeft toevallig het kraampakkket vandaag voor me gehaald.

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Linda, Nee.. Vorige ronde gaf FF een ei aan. Maar ik word weer minimaal ongesteld en weer 2 weken lang nu :( . Dus ik geloof er niet in. Ik heb nu een lichte maar duidelijke streep op ovu test maar nog niet posi. Dus ik moet nog ff afwachten nog. Ik weet niet wat een gyn dan gaat en kan doen voor mij? Vind het best eng allemaal. En hoe gaat het met jou meis? Heb je het al mensen verteld? Ouders enzo?

@ Liena, ja idd het moet wel leuk blijven, het klussen :p. Jij was in ronde 7 dus zwanger? Een vriendin van ons ook, en toen ze het zei had ik ook meteen zo'n gevoel van 'met ons gaat het ook zo lang duren.' Gek idee. En dan zit ik nu al in ronde 5. Wat voor bank hebben jullie gekocht? Wij moeten nog zoveel dingen kopen, nouja decoratie dan :) vind het altijd gezellig als er weer iets nieuws in huis is.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hellooooowww,
    ff bliksemberichtje van mij.

Ik kwam eigenlijk even spieken of er al nieuws was van Silly maar helaas niet. Ik hoop maar dat alles goed is met ze.

Linnie...een beeb zo groot als een pinknagel. Ja geniet er nog maar van. Voor je het weet is ie zo groot dat je ribben het zwaar te verduren krijgen haha :)

Ik moet weer snel gaan want een van de winkels van haan word vanavond heropend na een verbouwing dus moet ik mijn gezicht even laten zien. Alhoewel ik liever in mijn pyama op de bank zou kruipen.

Deel Deze Pagina